فواد چوہدری چالاک ہیں لیکن عمران خان کی کرپشن گھما نہیں چھپاسکتے،مفتاح

miftahi111.jpg


وزیرخزانہ مفتاح اسماعیل کہتے ہیں کہ فواد چودھری چالاک سیاستدان ہیں، لیکن وہ عمران خان کی کرپشن گھما نہیں سکتے،190 ملین پاؤنڈ پاکستان کی تاریخ کی سب سے بڑی کرپشن ہے، میڈیا کو بتانا چاہیے کہ عمران خان نے زمین کے بدلے پیسے کیوں واپس کیے؟

مفتاح اسماعیل نے ٹویٹ میں لکھا کہ فواد چوہدری عمران خان اور شہزاد اکبر کی واضح کرپشن کو نہیں گھما سکتے، 190 ملین پاؤنڈ پاکستان کی تاریخ کی سب سے بڑی کرپشن ہے۔

اس سے قبل پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ کس مائی کے لعل میں جرات ہے کہ عمران خان کو نااہل کرے؟ 13 اکاؤنٹس میں2 کروڑ روپے ٹرانسفرہوئے ہیں، پارٹی عہدیداروں کوآفس آپریشنز کی مد میں یہ رقم جاری کی گئی تھی، ایف آئی اے کس حیثیت میں پارٹی رہنماؤں کونوٹس جاری کررہی ہے؟

فواد چوہدری نے کہا تھا کہ پیپلزپارٹی کے اکاؤنٹس آڈیٹرز موجود ہی نہیں ، پیپلزپارٹی نے نہیں بلکہ پیپلزپارٹی پارلیمنٹرین نے الیکشن لڑا ، پارٹی لیڈر کے بجائے جنرل سیکرٹری نے سرٹیفکیٹ جمع کرایا، پیپلز پارٹی نے الیکشن پر 232 ملین کے اخراجات ظاہر کیے ، امریکاسے آنے والے پیسے براہ راست زرداری کے اکاؤنٹ میں آئے ، پیپلز پارٹی نے جو ایل ایل سی بنائی اس کا کوئی ثبوت پاکستان میں نہیں، فواد چوہدری نے سوال اٹھایا کہ مسلم لیگ ن کے فنڈزکےذرائع پتا ہی نہیں کہاں سے آئے۔
 

ranaji

President (40k+ posts)
مفتے کنجر گشتی کی اولاد روکا کس نے ہے جس جس نے کرپشن کی ہے اسے گرفتار کرو مگر کسی بدبودار گشتی کی اولاد کی طرح بھونکنے کی بجائے گرفتار کرو اور سزا دلاؤ جس جس نے بھی کرپشن کی ہے اسکو ثبوت کے ساتھ عدالت میں لے کے جاؤ مگر کسی بدبودار گشتی کے بچے کی طرح بھونکو مت
 

sensible

Chief Minister (5k+ posts)
اور تم بڑے کھوتے جو عمران خان پر کرپشن کا کیس نہیں درج کرا کے اس لیے اب شہباز گل کو تشدد کا نشانہ بنا کر منہ کالا کیا جو پوری نون لیگ پر تشدد کا سمان بنے گا
 
Sponsored Link