مسجد نبویﷺکے احاطے میں نعرے بازی،6 پاکستانیوں کو سزا سنا دی گئی

5saudisaza.jpg

وزیراعظم شہباز شریف کے وفد کے ہمراہ مسجد نبوی ﷺ پہنچنے پر ’شہباز شریف چور چور‘ کے نعرے لگانے والے اور مسجد نبویﷺ میں وفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب اور دیگر وزراء سے بدتمیزی کرنے والے 6 پاکستانی شہریوں کو حرمت حرم نبوی کی توہین کا جرم ثابت ہونے پر سعودی عرب میں سزا سنا دی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف کے وفد کے ہمراہ مسجد نبوی ﷺ پہنچنے پر ’شہباز شریف چور چور‘ کے نعرے لگانے والے اور مسجد نبویﷺ میں وفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب اور دیگر وزراء سے بدتمیزی کرنے والے 6 پاکستانی شہریوں کو حرمت حرم کی توہین کا جرم ثابت ہونے پر سعودی عرب میں سزا سنا دی گئی ہے۔تین پاکستانی شہریوں کو 10، 10 سال اور دیگر 3 پاکستانیوں کو 8،8 سال کی سزا سنائی گئی ہے۔


سفارتی ذرائع کے مطابق 6 پاکستانی شہریوں پر حرمِ مدینہ میں توہین کا جرم ثابت ہوا تھا، مدینہ منورہ کی عدالت نے انس، ارشاد اور محمد سلیم کو حرمت حرم کا جرم ثابت ہونے پر 10 سال کی سزا جبکہ خواجہ لقمان، محمد افضل اور غلام محمد کو 8 سال کی سزا سنائی گئی جبکہ 6 مجرموں کو 20، 20 ہزار ریال جرمانہ بھی عائد کیا گیا ہے اور مجرموں کے موبائل فونز بھی ضبط کر لیے گئے۔

وزیراعظم شہباز شریف کے ساتھ وفاقی وزراء کے ساتھ رمضان المبارک کے آخری ایام میں سرکاری دورے پر مدینہ گئے تھے، بدتمیزی کرنے والے ان پاکستانیوں کو سعودی حکام نے گرفتار کیا تھا۔ مدینہ پولیس کے ترجمان کے بیان کے مطابق ان پاکستانی شہریوں کو حراست میں لے کر قانونی کارروائی مکمل کرنے کے بعد معاملہ مجاز حکام کو بھیج دیا گیا تھا۔

خیال رہے کہ ان مجرمان نے وزیراعظم پاکستان کے دورہ مدینہ میں مسجد نبویﷺ کی توہین کی تھی۔ مسجد نبوی کے صحن میں وزیرِ اطلاعات مریم اورنگزیب اور وزیرِ نارکوٹکس شاہ زین بگٹی کو پاکستانی شہریوں کی طرف سے بدسلوکی کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ ان افراد نے پاکستانی وزرا اور دیگر ساتھیوں کو گھیرے میں لے کر نعرہ بازی بھی کی تھی، مریم اورنگزیب کے لئے نازیبا زبان استعمال کی گئی اور وزیر نارکوٹکس شاہ زین بگٹی کے بال بھی کھینچے گئے اور دھکے دیئے گئے تھے۔ ان 6 مجرموں پر حرم مدینہ میں بدتمیزی اور توہین حرم کے باعث جرم ثابت ہونے پر سزا سنا دی گئی ہے۔
 
Advertisement

Islamabadiya

Minister (2k+ posts)
لتر پڑیں گے تب ہی دماغ ٹھیک ہوگا ۔ اور مذھبی تاریخی عبادت گاھوں میں اس قسم کے احمقانہ نعرے ان مقامات کے تقدس کو مجروح کرتے ہیں اور وہ بھی جب لوگ اپنی گندی لانڈرنگ باھر جاکر دھوئیں ۔

Yeh Litaar inku agar yahan bhee pard jaen tu dekhna 2 din main sub propaganda end hu jae ga

Unfortunately, we don’t have a good justice system, and ale niazi is taking full advantage of this

Arrest Pinki as it’s now known that she directs Social media trends, and see how they all run away
 

arifkarim

Chief Minister (5k+ posts)
Yeh Litaar inku agar yahan bhee pard jaen tu dekhna 2 din main sub propaganda end hu jae ga

Unfortunately, we don’t have a good justice system, and ale niazi is taking full advantage of this

Arrest Pinki as it’s now known that she directs Social media trends, and see how they all run away
کنجر اور کتنے لتر مارنے ہیں؟ ۲۵ مئی والی ریاستی دہشت گردی سے دل نہیں بھرا؟
Siberite
 

arifkarim

Chief Minister (5k+ posts)
ابھی شروعات بھی نہیں ہوی تیری وٹھاں پہلے ہی چالو ہوگئیں
کھوتے پٹواری ، ۲۵ مئی والی ریاستی دہشتگردی کے بعد پنجاب حکومت کھو بیٹھے ہو لیکن عقل پھر بھی نہیں آ رہی
 

Visionartist

Minister (2k+ posts)
Sheikh rasheed the planner will support the families of these criminals. big announcement.

تم جیلوں میں تمھارا لیڈر آزاد گھومے
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Is case m 2 patwari bhi they..jin k lia Safarat khanay walo n mafi ki request ki thi..Any way..main KSA k insaf k nizam k baray m koi baat nahi karna chahta..bohat reservations hain..
 

Diabetes

MPA (400+ posts)
یقینا فتنے کی سرکوبی کا یہی طریقہ ہے یہاں بھِی اس پیدا شدہ فتنے سے سختی سے نمٹنے کی ضرورت ہے۔
سٹارٹ تم سے کرنا چاہئے ۔ ۲۰ لاکھ جرمانہ اور دس سال کی جیل
 
Sponsored Link