مسلم لیگ ن کے رہنما حمزہ شہباز شریف کی کوٹ لکھپت جیل میں طبیعت خراب

Dr Adam

Chief Minister (5k+ posts)
اس کو سنڈھے کے تیل میں نمک ملا کر اس کا انیما دیں . ایک ہی خوراک کے بعد ہاتھ جوڑ جوڑ کر بولے گا...... میرے وڈیاں دی وی توبہ میں باکل ٹھیک ٹھاک ہوں ، ہن کی اسی مذاق وی نئیں کر سکدے ؟؟؟
 

sensible

Chief Minister (5k+ posts)
با ہر ہوں تو شیر ہوتے ہیں اور اندر ہوں تو بیماریوں کے بہانے بھیگی بلیوں کی طرح مسکین بن کر لگاتے ہیں اور ملک سے فرار لومڑیوں کی طرح ہو جاتے ہیں
 

ranaji

Prime Minister (20k+ posts)
بہت احتیاط کی ضرورت ہے گشتی فراری اور قطریوں کا سپلائیر اور پمپ صفدر چوکیدار پہلے نواز شریف بٹ کو مار کر اس کئ لاش پر سیاست کرنا چاہتے تھے اب ہو سکتا ہے اس کے بھاگنے کے بعد انکا پروگرامُ ہو کہ حمزہ ککڑی کو کسی طرح مار کر اسکی کاش پر سیاست کی جائے شہباز شریف اور حمزہ شہباز کو اس بد کردار نانی چار سو بیس اور اسکے لعنتی خنزیری بے غیرت ماں جیسی ساس کے ساتھ مونہہ کالا کرنے والے غلیظ صفدر بھڑوے اور پروز جھوٹ شدید مرتد سے ہوشیار رہنے کی ضرورت ہے منیرے اک۔۔ر اور اسکے پمپ بہنوئی اور بروتھل میں پارٹنر مختارے وڑ جانے دی اور بیغیرت سے بھی ہوشیار رہنا ہوگا
 

HSiddiqui

Minister (2k+ posts)


لاہور: (دنیا نیوز) پاکستان مسلم لیگ ن کے صدر میاں محمد شہباز شریف کے صاحبزادے حمزہ شہباز کی کوٹ لکھپت جیل میں طبعیت خراب ہو گئی۔ انہوں نے طبعیت خرابی سے جیل سپرنٹندنٹ کو آگاہ کردیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ حمزہ شہباز کو پیٹ میں درد اور قہ کی شکایات ہیں، وہ دو دن سے طبعیت میں خرابی محسوس کر رہے تھے، جیل کے ہسپتال کے عملے نے حمزہ ان چیک اپ کیا۔

جیل ذرائع کے مطابق کل صبح حمزہ شہباز شریف کے میڈیکل ٹیسٹ کروائیں جائینگے۔


F him and let him treat himself in the jail as any other prisoner. Why should these criminals keep getting every facility to keep them healthy and work against Pakistan.
 

باس از باس

Voter (50+ posts)

پیٹ میں درد اور قہ کی شکایت۔۔۔

اس کو بدہضمی کہتے ہیں کنجرا۔۔۔ اور میڈیکل ٹیسٹ کس واسطے اس کنجر کی ٹھوئی میں بُک بھر کے پھکی ڈالو
 
Sponsored Link

Featured Discussion Latest Blogs اردوخبریں