میری نجی زندگی اورپرائیویسی کا خیال کریں،مریم نواز کی میڈیا،عوام سے درخواست

10marashekoa.jpg

مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز شریف نے بیٹے کے ولیمے کی ویڈیوز وائرل ہونے پر لوگوں سے پرائیویسی کا خیال رکھنے کی درخواست کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز مریم نواز کے بیٹے جنید صفدر کے دعوت ولیمے کے موقع پر شریف خاندان کی کچھ ویڈیوز منظر عام پر آئی تھیں جو دیکھتے ہی دیکھتے خبروں کی زینت بن گئیں تھیں، ان ویڈیو زمیں ایک جگہ پر مریم نواز کےچچا زاد بھائی حمزہ شہباز کو گانا گاتے دیکھا جاسکتا ہے تو دوسری ویڈیو میں بغیر تصویر کے مریم نواز کا گنگنانا سنا جاسکتا ہے۔

ویڈیوز کے منظر عام پر آنے اور خبروں کی زینت بننے کے بعد اس معاملے پر سوشل میڈیا پر تبصرے اور تجزیے شروع ہوگئے اور لوگوں نے اپنی اپنی آراء کا اظہار کرنا شروع کردیا ۔

لوگوں کی جانب سے تبصروں اور آراء کی بھرمار کے بعد مریم نواز شریف نے مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ پر ٹویٹ کیا اور لوگوں سے ان کی پرائیویسی کا خیال رکھنے کی درخواست کی۔

مریم نواز نے کہا کہ میرے بیٹے کی شادی کا فنکشن ایک نجی تقریب اور خاندانی معاملہ ہے، مجھے بھی دوسری تمام ماؤں کی طرح اپنے بیٹے کی شادی کے اس فنکشن کو منانے کا حق ہونا چاہیے اور تقریب کو کسی بھی طرح کا سیاسی رنگ نہیں دیا جانا چاہیے۔


انہوں نے مزید کہا کہ میں عوام اور میڈیا سے یہ گزارش کرتی ہوں کہ ہماری فیملی کی پرائیوسی کے حق کا خیال کیا جائے، آپ کا شکریہ۔

وفاقی وزیر توانائی حماد اظہر نے مریم نواز کے اس بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ آپ بالکل صحیح کہہ رہی ہیں حالانکہ آپ نے بھی وزیراعظم اور وفاقی وزراء کے میچ دیکھنے پر سیاسی
تبصرہ کیا تھا، اور آپ نے ماضی میں خاتون اول کے بارے میں بھی بیانات دیئے ہیں، آپ کا میڈیا سیل بھی لوگوں کی ذاتی زندگیوں کو نشانہ بنانے کیلئے مشہور ہے۔


حماد اظہر نے کہا کہ پھر بھی میں سب کو یہ ترغیب دوں گا کہ ذاتی معاملات پر تبصروں سے گریز کریں، ہرانسان کی پرائیوسی مقدس ہے اور کسی بھی حالت میں اس کو نہیں توڑنا چاہیے، چاہے اگلے انسان کی اپنا کردار ایسا ہی کیوں نہ ہو۔


ٹویٹر صارفین نے مریم نواز کی اس اپیل پر بھی تبصرے شروع کردیئے ہیں صارفین کا کہنا ہے کہ اگر یہ فیملی ایونٹ تھا تو اس کی ویڈیوز باہر نہیں آنی چاہیے تھیں پھر بھی ہر کسی کی نجی زندگی کی پرائیویسی کا خیال رکھا جانا چاہیے۔




کچھ صارفین نے مریم نواز کو دوسروں کی ویڈیوز لیک کرنے کی ماسٹر مائنڈ قرار دیتے ہوئے اپنی پرائیویسی کا خیال رکھنے کی درخواست کرنے پر بھی آڑے ہاتھوں لیا۔







ٹویٹر پر صارفین نے مریم نواز کو ماضی میں نواز شریف کی جانب سے بینظیر بھٹو کی جعلی تصاویر پھیلانے کا واقعہ بھی یاد دلایا اور پوچھا کہ اس وقت پرائیویسی کہاں تھی۔

 
Advertisement

Terminator;

Senator (1k+ posts)
بس' ھِک واری گیراج والی وڈیو سنیما ایسوسی ایشن کے ہاتھ لگ جائے، تو
پھر پورے پانچ سال کھڑکی توڑ بزنس ہو گا
اور پرائیویسی کی ایسی کی تیسی ہو جائیگی ۔ ۔
 

arifkarim

Chief Minister (5k+ posts)
Premium Member
پاکستان مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے اپنے بیٹے جنید صفدر کی شادی کے حوالے سے میڈیا اور عوام سے اپیل کردی ۔

اپنے ٹوئٹر پیغام میں مریم نواز نے اپیل کی کہ ’میرے بیٹے کی شادی ایک نجی ، خاندانی معاملہ ہے۔ میں، ہر ماں کی طرح یہ حق رکھتی ہوں کہ مجھے اس موقع پر کھل کر خوشی منانے کا موقع ملے اور اس میں سیاسی تبصرے بازی کی دخل اندازی نہ ہو،‘


مریم نواز نے مزید لکھا کہ ’میں میڈیا اور ہر شخص سے مؤدبانہ گزارش کرتی ہوں کہ میرے خاندان کی پرائیویسی کا احترام کریں، شکریہ۔‘

 
Last edited by a moderator:

Dr Adam

Chief Minister (5k+ posts)


We know 😜😜

Garage ka personal moamila hai 😂😂😂


یہ میڈیا میں ریلیونٹ رہنے کیلیے لفافوں کو ایس او ایس پکار اور گھٹیا طریقہ ہے جسمیں یہ خاندان ید طولا رکھتا ہے
ساری دنیا کی ماؤں کے بیٹے ہوتے ہیں تیرا اے کھسرا کوئی وکھری ٹیئپ دا اے یا بآر تشریف لیان دا دروازہ کوئی ھور سی ؟؟؟
 

Husaink

Chief Minister (5k+ posts)

ranaji

President (40k+ posts)
پورنو گرافی جج ارشد ملک کی بھی اس کی پرسونل تھی اور جو تم آؤٹ کرنے کی دھمکی ا دیتی ہو لوگ تو انتظار میں ہیں۔ ٹوٹے دیکھنے کہ
تمہاری پورنو لائبریری میں رحیم یار خاُن کے چکلے والے منیرے مختارے سمیت پتہ نہیں کس کس جج اور کس کس جرنیل کی وارداتو٘ں کی پورنو گرافی پڑی ہے
 

concern_paki

Chief Minister (5k+ posts)
See who is talking, baaji yeh to sirf baatein kar rahe hain, aap to video bana bana ka production kar deti hain zaati cheezon ka,koi sharm hoti hai koi haya hoti hai, but jab saari zindagi haraam khaya ho to na koi sharm hoti hai na koi haya hoti hai
 
Sponsored Link