واوڈا کل عدالت طلب، "تاحیات نااہل ہونگے اگر۔۔": چیف جسٹس

faisalvj.jpg

سپریم کورٹ میں چیف جسٹس پاکستان کی سربراہی میں فیصل واوڈا کے کیس کی سماعت ہوئی، سپریم کورٹ نے پی ٹی آئی کے سابق رہنما فیصل واوڈا کو کل امریکی شہریت ترک کرنے کے سرٹیفکیٹ کے ساتھ طلب کر لیا۔ عدالت نے سابق وزیر کو کل صبح 11 بجے طلب کیا۔

عدالت نے فیصل واوڈا کو امریکی شہریت ترک کرنےکا سرٹیفکیٹ ساتھ لانے کا حکم دیا اور انہیں دو آپشن دیے۔ چیف جسٹس نے کہا کہ فیصل واوڈا اپنی غلطی تسلیم کریں اور63 (1) سی کے تحت نااہل ہو جائیں گے، بصورت دیگر عدالت 62 (1) ایف کے تحت کیس میں پیش رفت کرے گی۔

جسٹس عمر عطا بندیال نے کہا کہ عدالت کے سامنے فیصل واوڈا کی تاحیات نااہلی کے لیے کافی مواد موجود ہے، فیصل واوڈا مان لیتے ہیں کہ جھوٹا بیان حلفی جمع کرایا تو انہیں ایک مدت کے لیے نااہل کیا جائے گا، اگر فیصل واوڈا نہیں مانتے تو وہ تاحیات نا اہل ہوں گے۔

عدالت نے ریمارکس دیئے کہ فیصل واوڈا سپریم کورٹ کے سامنے پیش ہوکرکہیں انہوں نے دہری شہریت کی تاریخ بدلی۔ ہمارے سامنے مواد ہے جس سے ثابت ہے فیصل واوڈا نے غلط بیان حلفی دیا، اسلام آباد ہائیکورٹ کے پاس تو تاحیات نااہلی کی ڈکلیئریشن کا اختیار ہے۔


عدالت نے مزید ریمارکس میں کہا سپریم کورٹ کیوں اپنے سامنے موجود شواہد سے تاحیات نااہل نہیں کرسکتی؟ فیصل واوڈا نے ایک جھوٹ کو چھپانے کے لیے کئی جھوٹ بولے، مزید سماعت کل صبح تک ملتوی کردی گئی۔
 

nasir77

Chief Minister (5k+ posts)
AGER TO BEHTRAIN BOOT POLISH KE A HAIN, TO TA HAYAT AHEL HAIN!!!JC BUND-A-LAL!! JINO PANO LAL!!
 

zagyy

MPA (400+ posts)
Justice Sb
Yeh Agar magar chorain
Seedha Clean Chit dain jis ka app ko order dya gia hai.
Apney Baap kee retirement se pehley case ka Faisla karain
 

Citizen X

President (40k+ posts)
Now he is Bijjus man, no judge will do anything against him. And even if he doesn't get disqualifed what difference does it make? He will run on Pmlun or MQM ticket next? Phir jo iska anjam hoga, poori duniya dekhe gi! 😂
 

sensible

Chief Minister (5k+ posts)
واوشا کو آجکل نون لیگ پیغمبر مانتی ہے۔نااہل ہو گیا تو لیڈر تو نواز شریف کے پلے کا بنے گا مونہوں کا
 

sensible

Chief Minister (5k+ posts)
واوشا کو آجکل نون لیگ پیغمبر مانتی ہے۔نااہل ہو گیا تو لیڈر تو نواز شریف کے پلے کا بنے گا مونہوں کا
 
Sponsored Link