وزیراعظم نے جو وعدے کیے تھے ان میں سے کتنے پورے کیے:مظہر عباس

mazhar-abasas.jpg


تجزیہ کار مظہرعباس نے پروگرام رپورٹ کارڈ میں کہا کہ حماد اظہر کا پارلیمان میں کھڑے ہو کر یہ کہنا کہ یہ سب پچھلی حکومت کا کیا دھرا ہے غیر مناسب ہے کیونکہ اگر اس حکومت کا قصور ہے تو انہوں نے اسے الیکشن میں ہار کر بھگت لیا۔ اب آپ جواب دیں کہ آپ نے کیا کیا ہے۔

مظہر عباس نے کہا کہ مزید ڈیڑھ سال گزر جانے کے بعد جب موجودہ حکومت بات کرے گی تو یہ نہیں کہہ سکتی کہ پچھلے 10 سالوں میں کیا ہوا انہیں اپنے 5 سالہ دور اقتدار کا جواب دینا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پہلے طے کر لیں اس ملک میں مہنگائی ہے یا نہیں، فواد چودھری ایک بیان دیتے ہیں ، شوکت ترین دوسرا اور حماد اظہر تیسرا بیان دیتے ہیں، کہتے ہیں دیکھ لیں کتنی موٹر سائکل گاڑیاں خریدی گئیں۔


تجزیہ کار نے حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے عام آدمی کا جینا مشکل سے مشکل تر کر دیا ہے۔ کیونکہ انہوں نے ساڑھے 3 سال میں کوئی ریفارمز نہیں کیں۔ یہ سب نظر آرہا ہے۔ یہ بتائیں کہ وزیراعظم نے 2018 کے الیکشن سے قبل جو وعدے کیے تھے ان میں سے کتنے پورے کیے ہیں۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ ہمارے ملک میں یہ چکر چلتا ہے کہ جو بھی حکومت آتی ہے وہ یہ کہہ کر مہنگائی کرتی ہے کہ پچھلی حکومت نے یہ سب کیا نجانے ابھی اس سے نکلنے میں کتنے برس لگیں گے اور اسی طرح مہنگائی ہوتی رہتی ہے۔
 
Advertisement

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Truth is truth, yes govt should stabilize things at the end of their 5 year term, but they are right to say that economic situation won't be so bad if it wasn't for PMLN's faulty policies. First year of PTI was spent on securing loans, this is how massive the problem was, 2nd year in stabilizing the situation, 3rd year fighting one of the biggest crisis the world faced i.e Corona.
 

zaheer2003

Chief Minister (5k+ posts)

وزیراعظم نے جو وعدے کیے تھے ان میں سے کتنے پورے کیے:مظہر عباس​

Many of them
 
Sponsored Link