وزیراعظم کی زندگی پر دستاویز فلم "اسپرچوئل ڈیموکریسی"حقیقی ویڈیوز شامل

61434716c7256.jpg


مشہور گلوکار و فلم ساز سلمان احمد نے انکشاف کیا ہے کہ انہوں نے وزیراعظم عمران خان کی زندگی پر ایک دستاویز فلم تیار کی ہے جس کا نام "اسپرچوئل ڈیموکریسی" رکھا گیا ہے۔
میڈیا رپورٹ کے مطابق مشہور میوزیکل بینڈ جنون سے شہرت پانے والے سلمان احمد نجی ٹی وی چینل کے مارننگ شو میں شریک ہوئے، دوران گفتگو انہوں نے بتایا کہ وزیراعظم عمران خان کی 50 سالہ زندگی پر دستاویزی فلم تیار کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ فلم میں عمران خان کی زندگی کی حقیقی ویڈیوز اور تصاویر شامل کی گئی ہیں، فلم کے چار حصے ہیں، پہلے حصےمیں عمران خان کے وزیراعظم بننے سے قبل کی سوچ اور اوور آل زندگی پر روشنی ڈالی گئی ہے۔


سلمان احمد کے مطابق فلم کا دوسرا حصہ عمران خان کے بھارت کے حوالے سے نظریات اور سیاسی سوچ پر مبنی ہے جبکہ تیسرے حصے میں کورونا کے عالمی بحران کے دوران صورتحال سے نمٹنے کیلئے عمران خان کے اقدامات کو اجاگر کیا گیا ہے۔


گلوکار نے بتایا کہ فلم کے آخری اور چوتھے حصے میں وزیراعظم عمران خان کے وژن اور مستقبل کے منصوبوں کے حوالے سے تفصیلات پیش کی گئی ہیں۔
سلمان احمد نے مزید کہا کہ میں وزیراعظم عمران خان کو پچھلے 35 سال سے جانتا ہوں اور میرے پاس ان کی لاتعداد تصاویر اور ویڈیوز موجود ہیں، فلم میں شامل کیا گیا دیگر مواد میں نے دوسرے ذرائع سے حاصل کیا ہے۔


گلوکار نے کہا کہ فلم انگریزی زبان میں ہوگی جسے فلمساز شعیب منصور اور میں نے خود شوٹ کیا ہے، تاہم فلم کی ریلیز کے حوالے سے ابھی تک حتمی فیصلہ نہیں کیا گیا ہے اور یہ کہنا بھی قبل از وقت ہوگا کہ فلم کس پلیٹ فارم پر نشر کی جائے گی۔
 
Advertisement
Sponsored Link