وزیراعظم کے "میڈیا مایوسی پھیلاتا ہے" کہ بیان پر محمد مالک کا ردعمل

media-pak-imran.jpg


نجی ٹی وی چینل کے پروگرام میں بطور تجزیہ کار گفتگو کرتے ہوئے اینکر پرسن و تجزیہ کار محمد مالک نے کہا کہ میڈیا کی جانب سے حقائق اور ثبوتوں کے ساتھ بات کرنا وزیراعظم کو مایوسی لگتا ہے اور جو اینکرز ان کے حق میں بولتے ہیں وہ سب اچھے ہیں۔

محمد مالک نے کہا کہ میڈیا کی رپورٹنگ میں مسائل ہوتے بھی ہیں اور نہیں بھی ہوتے مگر آپ اسے سب پر نہیں تھونپ سکتے۔ انہوں نے انگریزی کے ایک محاورے کی مدد سے بتایا کہ یہ تو پیغام رساں کو مارنے والی بات ہے کہ جو بری خبر لے کر آیا ہے اسے ہی مار دیا جائے، حالانکہ اگر خبر لانے والا صحیح خبر لا رہا ہے تو کیا غلط ہے۔


ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم نے کہا کہ پروگرام کے دوران ایک حکومت کا اور 3 اپوزیشن کے لوگ بیٹھے ہوتے ہیں مگر ناظرین کو پتہ ہونا چاہیے کہ سبھی بڑی سیاسی جماعتوں کے لوگوں کو بٹھایا جاتا ہے ان میں تحریک انصاف، مسلم لیگ ن اور پیپلزپارٹی سے کسی سیاستدان کو پارٹی کا مؤقف دینے کیلئے بلایا جاتا ہے۔

مالک نے کہا کہ جب تحریک انصاف اپوزیشن میں تھی تب بھی تو جو پروگرام ہوتے تھے ان میں اسی طرح ہوتا تھا کہ حکومتی جماعت کا ایک فرد ہوتا تھا اور دیگر اپوزیشن جماعتوں سے باقی لوگوں کو بلوایا جاتا تھا، اس میں اینکر کا کام بحث کو آگے بڑھانا اور موضوع سے باہر نہ نکلنے دینے کا کردار ہوتا ہے۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ حکومتی وزرا کی کمزوری یہ ہے کہ ہر کوئی خود کو وزیراعظم سمجھتا ہے جس کو بھی پروگرام کیلئے بلائیں وہ کہتا ہے میں تو اکیلا آؤں گا میرے ساتھ اور کسی کو نہ بٹھایا جائے اس طرح اگر آپ کریں گے تو اپنا مؤقف مخالفین کے سامنے کس طرح رکھیں گے اور عوام کو کیسے سمجھائیں گے۔
 
Advertisement

hello

Minister (2k+ posts)
نہ صرف مایوسی بلکہ بداخلاقی اور ایسی ایسی بہتان بازی کرتا ہے کہ اللہ کی پناہ یہ پچھلے دن چھوڑیے ابھی کچھ دنوں میں دیکھ لیں ان کی کرتوتیں جس کو کچھ اتا جاتا نہیں وہ اینکر بن کر آجاتا ہے
New-Project-75.jpg
 

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Jo Media "Bhonknay walay kuttay" par khamosh magar Nonsense ko ek gaali kehta ho, oskay baaray main Imran khan k Alfaz ziada wazan raktay hai.
 

Sar phra Dewanah

MPA (400+ posts)

پاکستان جیسا مادر پدر آزاد میڈیا پوری دنیا میں نہیں ملتا . میڈیا ایک بدمعاش اور بلیک میلر کا روپ دھار چکا ہے . سزا اور جزا کے بغیر اس بد معاش کو قابو کرنا نہایت مشکل ہو گا​

 

desan

President (40k+ posts)

Here this Tokra in Full Action...

He doesn't get tired by using the word, "Conflict of Interest" but
he himself is the Biggest Conflict of Interest!!!
 
Sponsored Link