ویڈیو:عمران خان کے سوا کوئی اس ملک کو ٹھیک نہیں کر سکتا:اداکارہ صرحا اصغر

imran-khan-umeed.jpg


پاکستانی اداکارہ صرحا اصغر نے سینیٹر فیصل سبزواری کے ہمراہ نجی ٹی وی چینل جیو نیوز کے پروگرام جشن کرکٹ میں شرکت کی جہاں مختلف سوالوں کے جواب دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ عمران خان کے سوا کوئی ایسا شخص نہیں جو اس ملک کو ٹھیک کر سکتا ہو، انہوں نے کہا کہ میرا خیال ہے انہیں اگلے 5 سال بھی اقتدار ملنا چاہیے۔

عمران خان ہی اس ملک کی واحد امید ہیں کہ سوال پر ہاں میں جواب دیتے ہوئے صرحا نے کہا وہ اس بات سے اتفاق کرتی ہیں۔ ان کے جواب دینے پر شو میں موجود فیصل سبزواری اور دیگر شرکا حیرانی سے انہیں دیکھنے لگے۔ صرحا نے ایک اور سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ عمران خان کو اگلے پانچ سال بھی ملنے چاہییں۔


اداکارہ نے مریم نواز کو پاکستانی سیاست کی لیڈی ڈیانا قرار دیا اور کہا کہ انہیں ڈراموں میں منفی کردار کرنا زیادہ پسند ہیں۔ خلیل الرحمان قمر کے بارے میں اداکارہ نے اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ خلیل صاحب لکھتے اچھا ہیں لیکن بولتے بہت برا ہیں۔ بالی ووڈ میں کام کرنے کے بارے میں سوال پوچھا گیا کہ اگر انہیں بالی ووڈ سے آفر آئی تو وہ آنکھیں بند کرکے ہاں کردیں گی؟ اس سوال پر انہوں نے منفی جواب دیا۔

انڈسٹری میں اقرباپروری سے متعلق انہوں نے کہا کہ انڈسٹری میں کامیاب آرٹسٹ کا بیٹا، بیٹی یا رشتے دار ہونے سے فائدہ ہوتا ہے۔ میزبان کی جانب سے پوچھے جانے والے سوال کہ بعض لوگ سوشل میڈیا پر کامیاب لیکن اداکاری میں ناکام ہوتے ہیں اس بارے میں آپ کا خیال ہے؟ صرحا اصغر نے کہا یہ بات بالکل ٹھیک ہے۔
 
Advertisement
Last edited:

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Imran khan is surely doing the things which will set the course for lasting progress with more than 10 dams started/initiated already and are set to complete in the next 3 to 7 years, 11 billion trees, Health cards, Ehsaas Program, One syllabus, Make in Pakistan policy, millions of affordable houses, Kamyab Jawan program, EVM's, Overseas voting rights etc.
 

Bubber Shair

Chief Minister (5k+ posts)
غیر مردوں کے ساتھ ناچ گانا اور اداکاری کرنے والی اداکارہ کے کہنے پر تو عوام ضرور لگیں گے؟
اس کو بھی گالیاں دو یوتھیو یا فی الحال ریہام خان کی ؟
 
غیر مردوں کے ساتھ ناچ گانا اور اداکاری کرنے والی اداکارہ کے کہنے پر تو عوام ضرور لگیں گے؟
اس کو بھی گالیاں دو یوتھیو یا فی الحال ریہام خان کی ؟
every patwari i have met so far, turned out to be corrupt and a filthy scumbag.
 
Sponsored Link