پنڈورا پیپرز : ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل کا کارروائی کیلئے سپریم کورٹ سے رجوع

tr.jpg


ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل نے پنڈورا پیپرز میں شامل افراد کی جانب سے ٹھوس ثبوت فراہم نہ کرنے والوں کے خلاف کارروائی کیلئے سپریم کورٹ سے رجو ع کرلیا ہے۔

نجی خبررساں ادارے سماء نیوز کی رپورٹ کے مطابق مالی بدعنوانیوں اور آف شور کمپنیوں سے متعلق پاناما پیپرز اور پنڈورا لیکس کے انکشافات سے متعلق ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل نے سپریم کور ٹ کا دروازہ کھٹھکھٹا دیا ہے۔


ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل کی جانب سے سپریم کورٹ سے استدعا کی گئی ہے کہ پاناما پیپرز اور پنڈورا لیکس میں شامل افراد کے خلاف تحقیقات کی جائیں، جن لوگوں کے نام ان فہرستوں میں ہیں ان سے منی ٹریل ، ثبوت اور پاکستان سے آف شور کمپنیوں میں سرمایہ کاری کے ثبوت طلب کیے جائیں۔

ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل نےسپریم کورٹ سے مطالبہ کیا ہے کہ ان لوگوں میں سے جو افراد ٹھوس ثبوت یا شواہد فراہم نہ کرسکیں ان کے خلاف ایکشن لیا جائے اور کارروائی عمل میں لائی جائے۔

درخواست میں سپریم کورٹ سے استدعا کی گئی ہے کہ پاناما اور پنڈورا لیکس میں شامل پاکستانیوں کے بیرون ملک غیر ظاہر شدہ اثاثوں کو منجمد کرنے اور اقوام متحدہ کے چارٹر کےتحت ان اثاثوں کو ملک میں واپس لانے کے احکامات بھی جاری کیے جائیں۔
ٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل نے اس حوالے سے وفاقی بورڈ آف ریونیو سے مطالبہ کیا کہ ایف بی آر ان افرا د کے بیرون ملک اثاثوں کیلئے کرپشن اور منی لانڈرنگ کیے جانے کے خدشات سے متعلق جائزہ لے۔
 
Advertisement
Last edited by a moderator:

Dr Adam

Chief Minister (5k+ posts)
Most probably the Supreme Court will throw this petition out of the window citing reason you are not a party i.e Naa teen main, naa tairah main.... tusi kon? Asee chacha kham khwah.
 

AWAITED

Senator (1k+ posts)
Most probably the Supreme Court will throw this petition out of the window citing reason you are not a party i.e Naa teen main, naa tairah main.... tusi kon? Asee chacha kham khwah.
I was thinking exactly same, case does not have merit on locus standi
 
Sponsored Link