پی ٹی وی نے یوم آزادی پر ڈانس کی ویڈیوز کو پروپیگنڈا قراردیدیا

ptv11h1.jpg


پاکستان کے75ویں یوم آزادی کے موقع پر اسلام آباد میں منعقد کردہ مرکزی تقریب میں رقص کی محفل شامل کرنے پر حکومت کو سوشل میڈیا پرشدید تنقید کا سامنا ہے۔

تفصیلات کےمطابق وزارت اطلاعات و نشریات کی جانب سےجناح کنونشن سینٹر اسلام آباد میں پرچم کشائی کی مرکزی تقریب کا اہتمام کیا گیا تھا جس میں وزیراعظم شہباز شریف سمیت اعلی حکومتی شخصیات نےشرکت کی،اس تقریب میں ایک موقع پر ڈانس پرفارمنس بھی شامل کی گئی تھی جس میں مرد وخواتین ڈانسرز نے اپنے فن کا مظاہرہ کیا۔

تاہم اس سیگمنٹ کی ویڈیو ٹویٹر پروائرل ہوئی اور حکومت کیلئے شدید تنقید کی وجہ بن گئی، پی ٹی آئی کے رہنماؤں سمیت ٹویٹر صارفین نے حکومت کو آڑےہاتھوں لیتے ہوئے یوم آزادی کے موقع پر ڈانس کی محفل منعقد کرنے پر خوب تنقید کی جس پر پی ٹی وی انتظامیہ کو بھی ردعمل دینا پڑا۔

پی ٹی وی انتظامیہ نے اپنے آفیشل ٹوئٹر پیغام سے کہا کہ براہ کرم 14 اگست 2022 کو روایتی اقدار اور جذبات کے مطابق منعقد ہونے والی قومی تقریب کو نقصان پہنچانے کے لیے مذموم عناصر کی جانب سے جعلی ویڈیوز اور گھناؤنے پروپیگنڈے کے استعمال سے آگاہ رہیں۔

اس موقع پر پی ٹی وی انتظامیہ نے کچھ ویڈیوز بھی شئیر کیں۔

پی ٹی وی کا مزید کہنا تھا کہ 14 اگست کو منعقد قومی سلامتی، یکجحتی اور حب الوطنی کو اُجاگر کی گئی قومی تقریب پر جھوٹ، بہتان اور بے بنیاد اِلزام لگانا ایک جرم سے کم نہیں ۔۔۔ دیکھیے تقریبات کی اصل فوٹیج۔۔۔

لیکن سوشل میڈیا صارفین نے پی ٹی وی کی اس وضاحت کو قبول نہ کیا اور کہا کہ یہ وہی ویڈیوز ہیں جو آپ نے اپنے آفیشل یوٹیوب چینل پہ شئیر کی ہیں، اپنی غلطی مان لیں اورغلطی پر اصرار نہ کریں۔
 

israr0333

Minister (2k+ posts)
یوم آزادی کے موقع پر مجرے کروائے تم نے دیکھائے تم نے بےحیائی پھیلائی تم نے ۔ اور بہتان لگا ہم رہیں ہیں عوام أندھی گنگی اور بہری ہیں عوام کو بلکل چوتیا سمجھا ہوا ہے تم۔جو کرو گئے عوام نہیں بولے گئی

Sahi ka ragra laga diya is bhai ne..
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
jab se rana muchar qatal wazeer dakhla hai tab se mujra legal hai... wo bhala apni beti ke future per ban kaisay lagay???

or PTV pe mujra thori tha.. ye to noonion ki bajian enjoy ker rehi thin..

rehi baat keh ye mujra tha.. insar abbasi kopakro jisay ye mujra lagta hai... oos khabees ki munafqatain to har koi janta hai... khud aurton main oos ki banchain khili hoti hain..
 
Sponsored Link