کچھ سوشل میڈیا صارفین مہم چلا کر مریم نواز کے ٹویٹ کا دفاع کرنے لگے؟

maryam-nawaz-twitter.jpg


مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز شریف کے نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کےدورہ معطلی سے متعلق بیان کے دفاع مسلم لیگ ن کا میڈیا سیل میدان میں اتر آیا ہے اور حکومت مخالف ٹرینڈز بھی چلا دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مریم نواز کے بیان کے بعد مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ ٹویٹر پر "معیشت کے بعد کرکٹ بھی تباہ" کا ٹرینڈ سامنے آیا جس کے تحت ٹویٹ کرنے والے زیادہ تر ٹویٹر صارفین کا تعلق مسلم لیگ ن اور مریم نواز کے میڈیا سیل سے ہے۔


اس ٹرینڈ کے تحت ٹویٹ کرنے والے صارفین کا کہنا ہے کہ جس حکومت سے ملک کی معیشت نہیں سنبھالی گئی آج اس حکومت نے کرکٹ کو بھی تباہ کردیا ہے۔

قومی مسئلے کو سیاست کی نذر کرنے والے اور اس پر بھی حکومت کو تنقید کرنے والے یہ صارفین مسلم لیگ نے عہدیداران ہیں، درج ذیل میں اس کے ثبوت بھی موجود ہیں۔

عمران خان پر تنقید کرنے والے عامر قیوم بھٹی نامی یہ صارف مسلم لیگ ن ڈسٹرکٹ گجرات کے صدر ہیں۔


اس ٹرینڈ کے تحت درجنوں کے حساب سے ٹویٹس کرنےو الے یہ محمد طاہر بھٹی صاحب بھی ن لیگی سوشل میڈیا سیل کا حصہ ہیں۔



محمد شہباز مغل نامی یہ صارف مسلم لیگ ن میڈیا ٹیم کا حصہ اور پی پی98 فیصل آباد کے کوآرڈینیٹر ہیں۔


یہ صارف پی ایم ایل این کی سوشل میڈیا ٹیم فیصل آباد کا حصہ ہیں۔


چوہدری رضوان ارشد نامی یہ صارف خود کو مریم نوا ز کی ٹیم کا حصہ قرار دیتے ہیں۔


واضح رہے کہ نیوزی لینڈ کرکٹ کی جانب سے عین سیریز کے آغاز والے دن دورہ کو ختم کرکے سیریز ملتوی کردینے کے اعلان کے بعد مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز شریف کی جانب سے ایک بیان سامنے آیا جس میں انہوں نے اس قومی مسئلے پر بھی وزیراعظم کو طنز کا نشانہ بنانے کی کوشش کی اور کہا کہ" میں سبز پاسپورٹ کی عزت کرواؤں گا"۔

مریم نواز شریف کی جانب سے اس بیان پر سوشل میڈیا صارفین نے انہیں شدید تنقید کا نشانہ بنایا اور کہا کہ مخالفت اپنی جگہ مگر قومی معاملات کو سیاست کی نذر نہیں کیا جانا چاہیے۔
 
Advertisement

shafiqueimran

Senator (1k+ posts)
جب گھٹیا ٹویٹ پر اس چورنی کو لوگوں سے چھتر پڑے تو اپنے دو نمبر میڈیا سیل کے پیڈ لوگوں سے اپنے حق میں ٹویٹ کروانے شروع کردیے۔ لعنت ہے
 

Resilient

Minister (2k+ posts)
کیوں کیا عمران خان نے پاکستان کرکٹ کو تباہ کرکے نہیں رکھ دیا؟؟ جب پاکستان چمپئنز ٹرافی جیتا تھاتو انصافی اپنے ٹویٹر ہینڈل سے نجم سیٹھی کو گالیاں دینے کی وڈیو لگا رہی تھی ، اب اس ناکامی پر ٹرینڈ بھی نہ بنائیں؟؟
 
Sponsored Link