آدمی کے سمجھ دار ہونے کی دلیل یہ ہے کہ وہ اپنے اخراجات میں میانہ روی اختیار

Amal

Chief Minister (5k+ posts)

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

ارشادِ باری تعالیٰ ہے

وَلاَ تُبَذِّرْ تَبْذِيرًا ۲۶
اِنَّ الۡمُبَذِّرِیۡنَ کَانُوۡۤا اِخۡوَانَ الشَّیٰطِیۡنِ ؕ وَ کَانَ الشَّیۡطٰنُ لِرَبِّہٖ کَفُوۡرًا ۲۷
اسراف اور فضول خرچی نہ کرو ﴿۲۶﴾ بے جا خرچ کرنے والے شیاطین کے بھائی ہیں اور یقیناً شیطان اپنے رب کا بہت ہی نا شکرا ہے ﴿۲۷﴾۔

تُبَذِّرْ (اسراف)
کسی جائز کام میں ضرورت سے زیادہ خرچ کرنا ۔

تَبْذِيرً (فضول خرچی)
مال کا بے جا استعمال یا پھر دوسرا مطلب یہ کہ مال کو ایسی جگہ خرچ کرنا جہاں ضرورت ہی نہ ہو ۔

انسان اپنا مال بے فکری سے اڑاتا پھرتا ہے اور خرچ کرنے میں حدِ شرعی سے تجاوز کر جاتا ہے ۔ یہ اتنا برا عمل ہے کہ اس کے مرتکب کو شیطان کا بھائی قرار دیا گیا ہے ۔ بے جا مال خرچ کرنا انسان کے نا شکرے پن کو ظاہر کرتا ہے، یعنی مال جو اللہ تعالی کی دی ہوئی نعمت تھی اس کو صحیح جگہ پر خرچ کر کے اللہ تعالی کی رضا حاصل کرنے کے بجائے فضول کاموں پر ضائع کرکے اللہ تعالی کی ناراضگی مول لے لی ، اور آخرت میں حساب کے سزا وار ہوگئے ۔
جبکہ اللہ تعالیٰ نے اس سے بچنے کا حکم دیا ہے اور اس خراب عادت میں مبتلا لوگوں کے متعلق اپنی ناپسندیدگی کا اظہار کرتے ہوئے فرمایا ہے

اسراف نہ کرو ، کیونکہ اللہ تعالیٰ اسراف کرنے والوں کو پسند نہیں کرتا ۔
( الأنعام: آيت:۱۴۱ )

وہ لوگ (اللہ کے نیک بندے) جو خرچ کرتے ہیں تو نہ اسراف کرتے ہیں اور نہ بخل بلکہ ان کا خرچ ان دونوں کے درمیان اعتدال پر ہوتا ہے ۔
( الفرقان:۲۵ - آيت:۶۷ )

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا ارشادِ گرامی ہے
جو چاہو کھاؤ ، جو چاہو پہنو البتہ دو باتوں سے گریز کرو ، اسراف اور تکبر سے ۔
(صحیح بخاری ، کتاب اللباس )

آدمی کے سمجھ دار ہونے کی دلیل یہ ہے کہ وہ اپنے اخراجات میں میانہ روی اختیار کرے ۔
( مسند احمد )


 

Dr Adam

Prime Minister (20k+ posts)

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

ارشادِ باری تعالیٰ ہے

وَلاَ تُبَذِّرْ تَبْذِيرًا ۲۶
اِنَّ الۡمُبَذِّرِیۡنَ کَانُوۡۤا اِخۡوَانَ الشَّیٰطِیۡنِ ؕ وَ کَانَ الشَّیۡطٰنُ لِرَبِّہٖ کَفُوۡرًا ۲۷
اسراف اور فضول خرچی نہ کرو ﴿۲۶﴾ بے جا خرچ کرنے والے شیاطین کے بھائی ہیں اور یقیناً شیطان اپنے رب کا بہت ہی نا شکرا ہے ﴿۲۷﴾۔

تُبَذِّرْ (اسراف)
کسی جائز کام میں ضرورت سے زیادہ خرچ کرنا ۔

تَبْذِيرً (فضول خرچی)
مال کا بے جا استعمال یا پھر دوسرا مطلب یہ کہ مال کو ایسی جگہ خرچ کرنا جہاں ضرورت ہی نہ ہو ۔

انسان اپنا مال بے فکری سے اڑاتا پھرتا ہے اور خرچ کرنے میں حدِ شرعی سے تجاوز کر جاتا ہے ۔ یہ اتنا برا عمل ہے کہ اس کے مرتکب کو شیطان کا بھائی قرار دیا گیا ہے ۔ بے جا مال خرچ کرنا انسان کے نا شکرے پن کو ظاہر کرتا ہے، یعنی مال جو اللہ تعالی کی دی ہوئی نعمت تھی اس کو صحیح جگہ پر خرچ کر کے اللہ تعالی کی رضا حاصل کرنے کے بجائے فضول کاموں پر ضائع کرکے اللہ تعالی کی ناراضگی مول لے لی ، اور آخرت میں حساب کے سزا وار ہوگئے ۔
جبکہ اللہ تعالیٰ نے اس سے بچنے کا حکم دیا ہے اور اس خراب عادت میں مبتلا لوگوں کے متعلق اپنی ناپسندیدگی کا اظہار کرتے ہوئے فرمایا ہے

اسراف نہ کرو ، کیونکہ اللہ تعالیٰ اسراف کرنے والوں کو پسند نہیں کرتا ۔
( الأنعام: آيت:۱۴۱ )

وہ لوگ (اللہ کے نیک بندے) جو خرچ کرتے ہیں تو نہ اسراف کرتے ہیں اور نہ بخل بلکہ ان کا خرچ ان دونوں کے درمیان اعتدال پر ہوتا ہے ۔
( الفرقان:۲۵ - آيت:۶۷ )

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا ارشادِ گرامی ہے
جو چاہو کھاؤ ، جو چاہو پہنو البتہ دو باتوں سے گریز کرو ، اسراف اور تکبر سے ۔
(صحیح بخاری ، کتاب اللباس )

آدمی کے سمجھ دار ہونے کی دلیل یہ ہے کہ وہ اپنے اخراجات میں میانہ روی اختیار کرے ۔
( مسند احمد )




Thank you Amal for the reminder and sharing.
Allah bless you and your family.
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
deene islam aik mission hai jo khudaa ki taraf se insaanu ko diya gayaa hai poora kerne ke liye.

ye mission ye hai keh insaan is duniya main aik behtareen insaani maashra qaaim karen aur us ko qaaim rakhen. issi kaam ko na kerne ya kerne ke liye un ko sazaa aur jazaa mile gi issi duniya main bhi aur aakhirat main bhi.

insaanu ko jo kuchh bhi khudaa ne diya hai issi maqsad ko theek tarah se poora kerne ke liye hi diya hai. lihaaza jo koi khudaa ki di gayee cheezun ko is maqsad ko poora kerne ke liye saheeh tarah se istemaal main laaye ga us ka her amal drust aur jo aisa nahin kare ga us ka her amal ghalat aur shaitaani amal ho ga.

khudaa ne koi shai aisi peda nahin ki jo zaaya ho sake ya zaaya ki jaa sake. her shai recycle hoti hai. ye is liye keh energy aur matter jab se khudaa ne peda kiye hen sirf aur sirf shakal badalte hen khatam nahin hote aur na hi kabhi khatam hun ge ya kiye jaayen ge. albatta jo shai bhi insaan istemaal main na laayen maqsad ko poora kerne ke liye us ko ham zaaya hi kahen ge agarche keh woh recycle ho gi.

maslan ham insaan jo khaana faaltoo banaa dete hen us ko agar phaink bhi dete hen to woh zaaya nahin ho jaata balkeh recycle ho jaata hai khudaa ke banaaye huwe nizaam ke mutaabiq. albatta hamaara aisa kerna hamaare liye drust amal nahin hai keh ham ne bila wajah apni mehnat zaaya ki hai aisa ker ke.

ham jo khaana khaate bhi hen woh bhi zaaya hi hota hai agar ham us khaane se haasil ki gayee taaqat se woh kaam na len jo hamaare zimme khudaa ne lagaaya huwa hai.
 

Back
Top