اسلام آباد : پی ٹی آئی مارچ کیلئے این او سی دینے کی درخواست مسترد

police-march-islb-ll.jpg


پاکستان تحریک انصاف کے لانگ مارچ کے لیے این او سی دینے کی درخواست مسترد کر دی گئی ہے، ضلعی انتظامیہ اسلام آباد نے درخواست مسترد کرتے ہوئے وجوہات کے ساتھ جوابی خط لکھ دیا۔

خط میں بتایا گیا کہ مارچ میں لوگ زیادہ ہو سکتے ہیں جو عوام کے مفاد میں نہیں ہے، مارچ کے باعث راستے بند ہو جائیں گے، ائیر پورٹ راستہ بھی بند ہو گا۔

ضلعی انتظامیہ نے خط میں واضح کیا کہ تمام وجوہات کی بنا پر این او سی کی درخواست مسترد کی گئی ہے،دو روز قبل پاکستان تحریک انصاف نے ضلعی انتظامیہ سے اسلام آباد لانگ مارچ کے لیے اجازت طلب کی تھی۔

دوسری جانب ملک بھر سے پاکستان تحریک انصاف کے رہنماؤں اور کارکنان کی قیادت میں قافلہ اسلام آباد کی جانب رواں دواں ہے، حکومت نے بھی مارچ روکنے کیلیے بھرپور تیاری کررکھی ہے۔

عمران خان کے لانگ مارچ کو روکنے کے لئے جڑواں شہروں میں جگہ جگہ کنٹینرز لگا کر راستے بلاک کر دیئے گئے ہیں،ڈی چوک اسلام آباد کو مکمل کر دیا گیا ہے،مختلف داخلی راستے بھی بند کردیئے گئے ہیں،لاہور اور کراچی سمیت ملک بھر میں راستوں کی بندش جاری ہے۔

دوسری جانب چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان عمران خان ولی انٹرچینج پہنچ کر صوابی کیلیے روانہ ہوگئے ہیں وہ مختلف مقامات سے ہوتے ہوئے اسلام آباد پہنچیں گے، عمران خان کا کہنا ہے کہ مارچ کا پشاور سے آغاز کررہا ہوں۔
 
Advertisement

Ferrari

Senator (1k+ posts)
The revolution is well on it's way and don't need permission. Take the decision and shove it where the sun don't shine.
 

Nice2MU

Prime Minister (20k+ posts)
سارے راستے تو ان جاہلوں نے خود ہی بند کر دیئے ہیں پی ٹی آئی کے مارچ کو الزام کیوں دے رہے ہیں؟
 

SZM

Politcal Worker (100+ posts)
Ibrar said very well. For Mariyam"

Yeah jo mariyam gardi hay
safdar kee na mardi hay
 
Sponsored Link