اوکاڑہ میں ن لیگ کے جلسے کیلئے گراؤنڈ میں لگے درخت کاٹ دیئے گئے

5okratreecutfopmlnjalsa.jpg

مسلم لیگ ن کے اوکاڑہ میں جلسے کے انعقاد کیلئے انتظامیہ نے گراؤنڈ میں لگے درخت کاٹ دیئے۔

خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق مسلم لیگ ن نے آج اوکاڑہ میں پاور شو کرنے کیلئے تیاریاں کررہی ہے، جلسے کیلئے ن لیگ نے اوکاڑہ کے فٹبال گراؤنڈ کو منتخب کیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق جلسہ گاہ میں اسٹیج اور پنڈال سجانے کیلئے انتظامیہ نے گراؤنڈ میں لگے درختوں کو کاٹنا شروع کردیا ہے، درختوں کو اسٹیج اور اس کے سامنے کرسیوں کو سجانے کیلئے کاٹا جارہا ہے۔


گراؤنڈ میں جلسے کے انتظامات کےدوران درختوں کی کٹائی کی ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی ہے جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اسٹیج کی تیاری میں رکاؤٹ بننے والے درختوں کو کاٹ کاٹ کر ایک طرف پھینکا جارہا ہے۔


اوکاڑہ میں ن لیگ کے پاور شو سے مریم نواز شریف اور حمزہ شہباز شریف خطاب سمیت دیگر پارٹی رہنما خطاب کریں گے، جلسہ گاہ میں 80 فٹ لمبا اور30 فٹ اونچا اسٹیج تیار کیا گیا ہے جبکہ پنڈال میں ہزاروں کی تعداد میں کرسیاں لگادی گئی ہیں۔

ذرائع کے مطابق مریم نواز اور حمزہ شہباز جلسے سے شام 7 بجے خطاب کریں گے، جس کیلئے ساؤنڈ سسٹم اور لائٹنگ کے انتظامات مکمل کرلیے گئے ہیں، لیگی رہنماؤں کے استقبال کیلئے شہر بھر میں بینرز اور پوسٹرز بھی آویزاں کردیئے گئے ہیں۔

 
Advertisement
Last edited by a moderator:

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
PDM parties are damaging the country in every possible way.

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور
 

wasiqjaved

Chief Minister (5k+ posts)
Imran Khan ... Imran Khan ... Imran Khan ... Imran Khan ... Imran Khan ... Imran Khan ...

یکطرفہ محبّت کا نشہ ہی اور ہوتا ہے

IMG-20220523-093446.jpg
 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
قادیانی باجوے ُاور گوجر خانی ٹرانس جینڈر ڈریگن کوئین نے اپنے مالک امریکہ کے کہنے پر ان چوروں ڈاکوؤں کو فری ہینڈ دیا ہے حرام زدگی اور گشتی پن کرنے کے لئے
 

Arshak

Senator (1k+ posts)
Imported beggars have not only destroyed the economy they are destroying trees which are very important for the environment.
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
They should be arrested on Sargodah and Okara Criminals act to destroyed stadiums..Yaqeen karay agar ye Europe mein hota tu sara shareef tabbar jail m hota..
 

Cobra

MPA (400+ posts)
No one even trying to stop these people from cutting these beautiful trees. Slave mentality at it peak.
 
Sponsored Link