اینکر عمران ریاض کو آف ائیر کرنے پر عظمیٰ بخاری کا معنی خیز ردعمل

imran-riaz-khan-uzma-bukhari-and-show.jpg


ٹوئٹر پر لفظی جنگ شدید صورت اختیار کر گئی، اینکر پرسن عمران ریاض کو لیگی قیادت اور رہنما عظمیٰ بخاری پر تنقید کرنا مہنگا پڑ گیا۔ نجی چینل نے عمران ریاض کو پروگرام سے آف ایئر کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق نجی چینل نے عمران ریاض کو آف ایئر کیا تو اس کے بعد لیگی رہنما عظمیٰ بخاری جن کے ساتھ اینکرپرسن کی تکرار ہوئی تھی انہوں نے انتہائی معنی خیز انداز میں ردعمل دیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر عظمیٰ بخاری نے کہا کہ "اللہ برحق ہے اور بہتر فیصلے فرمانے والا ہے، انسانی خداؤں کو زمین پر لا کر ان کی اوقات دکھا دیتا ہے، بہت سوں کی اکڑ اور ان کو تھوکا ہوا چٹوا دیتا ہے، وڈے دانشور، زمین پہ آگئے، سمجھ تو آگئی ہوگی ناں"


یاد رہے کہ عمران ریاض اور عظمیٰ بخاری کے دوران سوشل میڈیا پر ہی طویل لفظی جنگ ہوئی تھی جس میں دونوں اطراف سے برابری کی بنیادوں پر طنز اور لفظوں کے نشتر چلائے گئے تھے۔

اینکر کو آف ایئر کرنے پر عظمیٰ بخاری نے بادی النظر میں کسی کا نام تو نہیں لیا لیکن ان کے اس طرح کے معنی خیز ردعمل کو سوشل میڈیا صارفین بھی سمجھ گئے ہیں اور ان کا کہنا ہے کہ رزق اللہ تعالیٰ کے ہاتھ میں ہے، عمران ریاض کو نوکری سے نکلوا کر یہ سمجھتے ہیں کہ بڑا تیر مار لیا ہے۔

 

Terminator;

Minister (2k+ posts)
اَپن کے خیال میں ، عظمیٰ بخاری، مائزہ حمید، مریم اورنگ زیب جیسی رنڈیاں
صرف کنڈوم کے سائز، اور کوالٹی پر کوئی تبصرہ کرنے کے قابل ہیں
ان پڑھ رنڈیوں کی باقی باتیں تو 1951 میں شہید ہونے والے
لیاقت علی خان کی1954 میں قبر سے اُٹھ کرقومی ترانہ لکھنے کے شگوفے ہوتے ہیں



 
Last edited:
Sponsored Link