برطانوی عدالت:جعلسازی،کرپشن ثابت؟ملک ریاض کا برطانوی ویزہ منسوخ،اپیل مسترد

uk-malik-riaz.jpg


ملک ریاض مشکل میں آگئے، کرپشن ثابت ہونے پر برطانیہ کا دس سالہ ویزہ منسوخ کردیا گیا،لندن ہائیکورٹ نے کرپشن کیس میں فیصلہ سنادیا، جس کے تحت ملک ریاض اور ان کے بیٹے علی ریاض کے خلاف لندن ہائی کورٹ نے فیصلے میں کہا ہے کہ عدالت نے یہ ثآبت ہونے پر کہ ملک ریاض نے کرپشن اور جعل سازی سے پیسہ کمایا۔

عدالت نے ریمارکس دیئے کہ برطانیہ میں جعل ساز کو رہنے کی اجازت نہیں ہے، اسلئے عدالت کسی کرپٹ آدمی کو برطانیہ میں رہنے کا استحقاق نہیں دے سکتی اس لیے ملک ریاض اور ان کے بیٹے علی ریاض کا ویزہ 10 سال کے لیے منسوخ کیا جاتا ہے۔

WhatsApp Image 2021-11-27 at 2.57.57 PM.jpeg


برطانوی امیگریشن عدالت نے ملک ریاض اور ان کے بیٹے کی ملٹی پل ویزا بحالی کی اپیل بھی مسترد کر دی، کرپشن اور کمرشل بے ضابطگی کے الزامات پر رائل کورٹ آف لندن کی جج نے پراپرٹی ٹائیکون اور ان کے بیٹے کی اپیل کو مسترد کیا۔

fec3b61d-31ec-42a0-8e3b-776497eab07e.jpg


ملک ریاض اور اس کے بیٹے علی ریاض کے خلاف عدالت نے برطانوی ہوم آفس کا فیصلہ برقرار رکھا، جس میں کہا کیا گیا کہ درخواست گزار ایشیا کا پراپرٹی ٹائیکون ہے،درخواست گزار اور ان کا بیٹا بحریہ ٹاؤن نامی کمپنی چلا رہے ہیں،ان کی کمپنی پر کرپشن اور کمرشل بے ضابطگیوں میں ملوث رہی ہے۔


ملک ریاض اور ان کے بیٹے احمد علی ریاض کا 10سال کا ملٹی پل ویزہ برطانوی ھوم آفس نے منسوخ کر رکھا ہے، ملک ریاض اور ان کے بیٹے کی پہلی اپیل17نومبر 2020کو خارج ہوئی تھی جبکہ عدالت نے 10 سال کا ملٹی پل برطانوی ویزا بحال کرنے کی دوسری اپیل بھی خارج کرکے ویزہ منسوخ کردیا ہے۔


تریسٹھ سالہ ملک ریاض ایک ٹھیکے دار کے گھر پیدا ہوئے اور والد کے کاروبار میں خسارے کے بعد میٹرک پاس ملک ریاض حسین کو کلرک بننا پڑا، بعد میں فوج میں ایک نچلے درجے کے ٹھیکے دار کی حثیت سے کاروبار کیا،اور اب ان کے ترقی کا سفر جاری ہے۔
 
Advertisement
Last edited:

Husaink

Chief Minister (5k+ posts)
ہمارے کنجر اور میڈیا کی طوائفوں کو چاہئے کے برطانیہ کی حکومت کے خلاف دو دو گھنٹے کے ٹاک کریں اور ملک ریاض کا حق نمک ادا کریں
 

MADdoo

Minister (2k+ posts)

کسی کرپٹ آدمی کو برطانیہ میں رہنے کا استحقاق نہی

Pr Nawaz and Company ko ejazat ha?

wha samraj wha

PTI Govt ne 400 millions ki black money Maik riaz ko waps kr deya.

kia INSAF ha

MI6 ki deal ni hui Malik Riaz se, Nawaz and Co se deal ho gae. it is simple.
 
Sponsored Link