حسن علی کی ایمپائر سے شرارت، زبردستی آؤٹ لینے کی کوشش،ویڈیو

hasan-ali-umpair-finger-adr.jpg


قومی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ باؤلر حسن علی نے ایمپائر سے زبردستی آؤٹ لینے کی کوشش کرتے ہوئے ان کا ہاتھ پکڑ کر انگلی کھڑی کرنے کی کوشش کر ڈالی۔

تفصیلات کے مطابق مشہور قومی فاسٹ باؤلر حسن علی اپنی شرارتوں کی وجہ سے اکثر خبروں اور سوشل میڈیا پر چھائے رہتے ہیں ، اس بار پھر انہوں نے اپنی ایک شرارت سے لوگوں کی توجہ اپنی طرف مبذول کروالی ہے،واقعہ کی ویڈیو منظر عام پر آگئی ہے۔

یہ واقعہ دورہ سری لنکا کی تیاری کیلئے لگائے گئے قومی ٹیم کے ٹریننگ کیمپ میں انٹر اسکواڈ میچ کے دوران اس وقت پیش آیا جب حسن علی نے آغا سلمان کو گیند کرواکے ایل بی ڈبلیو کی ایک زبردست اپیل کی مگر اس اپیل کو ایمپائر نے مسترد کردیا۔


سوشل میڈیا پر وائرل ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہےکہ حسن علی اپنی اپیل مسترد ہونے کے بعد ایمپائر کے قریب جاتے ہیں اور زبردستی ان کا ہاتھ پکڑ کر انگلی کھولنے اور آؤٹ کے اشارے میں کھڑی کرنے کی کوشش کرتے ہیں مگر ایمپائر ان کی یہ کوشش کامیاب نہیں ہونے دیتے۔
 
Advertisement

abdlsy

Prime Minister (20k+ posts)
I missed umpire interaction in this clip. Hasan ali good bowler but too much muzaakh. Ubhee kuch kapil lillee imran type match winner bowler bunn phirr yae showbazi achi lugtee hae. Immature
 
Sponsored Link