شاہ محمود قریشی سمیت نو پی ٹی آئی ایم این ایز کے استعفے منظور ہونیکا امکان

6shahmahmoodresign.jpg

جیونیوز کے خصوصی تجزیہ کار محمد صالح ظافر نے دعویٰ کیا ہے کہ پی ٹی آئی کے شاہ محمود سمیت نو ایم این ایز کا قومی اسمبلی سے ڈی سیٹ ہونیکا امکان ہے۔

محمد صالح ظافر کے مطابق قومی اسمبلی نے سابق حکمران جماعت پی ٹی آئی سے تعلق رکھنے والے ارکان کی جانچ پڑتال کا عمل شروع کر دیا،جنہوں نےعمران خان کے خلاف تحریک عدم اعتماد کی گنتی سے قبل 9 اپریل کی شام کو آواز کے ذریعے اپنے استعفے ایوان میں پیش کیے تھے۔

قومی اسمبلی کے اسپیکر سیکرٹریٹ کے اعلیٰ ذرائع نے دی نیوز کو بتایا کہ سابق وزیر خارجہ اور تحریک انصاف کے وائس چیئرمین شاہ محمود قریشی اور کم از کم آٹھ ارکان کی آواز اور ویڈیوز شناخت کے ساتھ ایسے پائے گئے ہیں جنہوں نے ہاؤس چھوڑنے کا اعلان کیا۔

ذرائع کے مطابق اگر ضروری ہوا تو ان کے آڈیوز اور ویڈیوز کو مزید تصدیق کے لیے فرانزک ٹیسٹ کے لیے بھیجا جا سکتا ہے،اسپیکر راجہ پرویز اشرف آئندہ مالی سال کا بجٹ ایوان سے منظور ہونے کے فوری بعد ان کے استعفوں کی منظوری کا اعلان کریں گے۔

امکان ہے کہ قومی اسمبلی کا اجلاس غیر معینہ مدت تک ملتوی ہونے کے بعد منظوری کا اعلان جولائی کے پہلے ہفتے میں ہو جائے گا،کم از کم تین سابق وفاقی وزراء اور ایک وزیر مملکت کو واضح طور پر سنا جا سکتا ہے کہ وہ اپنی آواز میں استعفیٰ دے کر ایوان چھوڑنے کا اعلان کر رہے ہیں،یہ اسپیکر پر واجب ہے کہ وہ مزید تصدیق کے بغیر ان کا استعفیٰ قبول کریں۔
 
Advertisement

Rocky Khurasani

Councller (250+ posts)
They will not do that. They are just using this as a tactic to pressurize Shah G, Asad Umar etc. to come forward with the announcement of making PTI forward block.
This is just one sign that PDM so far has failed miserably in all its attempts to make a forward block.
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
In ki koi cho.ot chalaki kamiab nahi honi..By election m agar inho ne rigging ki tu sara khail khtam ho jaya ga...Ga.ndo Saleh zafar..Investigation kar rehay hain.awaz.ki.pic ki..wah..in cho.otia se kaho USA ki FBI ko bula lo.wo bta de gi kis kis ne resign kia..Kisi bachay ko Assembly ka session dikha do wo bta de ga.kon kon gia tha??
 
Sponsored Link