عمران خان سے سیکیورٹی واپس لےکر ایک مجرمہ کو فراہم کرنا قابل مذمت ہے:فواد

fawad-ch-maryam-nawaz-bl.jpg


سابق وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ سابق وزیراعظم سے سیکیورٹی واپس لے کر ایک مجرمہ کو سیکیورٹی فراہم کردی گئی ہے۔

مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ویڈیو بیان میں رہنما تحریک انصاف فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ پاکستان تحریک انصاف کی کور کمیٹی کا ایک اجلاس ہوا جس میں سینئر پارٹی رہنماؤں نے شرکت کی، اجلاس میں مختلف موضوعات زیر بحث آئے۔

فواد چوہدری نے مریم نواز کو رینجر ز کی سیکیورٹی فراہم کرنے کو قابل مذمت عمل قرار دیتے ہوئے کہا کہ ایک طرف سابق وزیراعظم کی سیکیورٹی واپس لے لی جاتی ہے تو دوسری طرف مجرمہ کو سیکیورٹی دی جارہی ہے جو عدالت سے سزا یافتہ ہیں ، ہمیں اس معاملے پر تشویش ہے۔


انہوں نے کہا کہ ہماری حکومت نے کشمیر کے معاملے پر واضح فیصلہ کیا تھا کہ جب تک نریندر مودی کشمیر کی متنازعہ حیثیت کو بحال نہیں کرتا ہم بھارت کے ساتھ تجارت نہیں کریں گے مگر موجودہ حکومت کی جانب سے تجارت بحالی کی تیاری اور ٹریڈمنسٹر کی تعیناتی کی جارہی ہے، ہم اس عمل کی شدید مذمت کرتے ہیں۔

فواد چوہدری نے کہا کہ اسی طرح سوشل میڈیا پر خبریں گردش کررہی ہیں کہ اسرائیلی وفد جس میں پاکستانی بھی شامل ہیں وہ بھی وہاں پر پہنچا ہے، اسرائیل کے ساتھ کسی بھی قسم کے تعلقات رکھنا پاکستانیوں کو منظور نہیں ہے۔

سابق وزیر اطلاعات نے شہباز شریف اور حمزہ کے مقدمات میں ایف آئی اے کے پیروی کے انکار کا معاملہ بھی ہماری کور کمیٹی کے اجلاس میں ڈسکس ہوا ، یہ کسی کے باپ کے پیسے نہیں ہیں پاکستان کے لوگوں کے پیسے ہیں، ایف آئی اے کو کوئی حق نہیں پہنچتا کہ وہ ان مقدمات کو واپس لے ، ہم اس کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہیں۔
 
Advertisement

pkpatriot

Minister (2k+ posts)
What I don't get what is this historical tilt of the "establishment" towards Nawaz Sharif? Except for Musharaf they have always seem to have favoured him, regardless of how much he insults them, belittles them, yet he is their blue eyed boy
May be because they use offensive language just in front of public to build a narrative behind the scenes they are like , "karay ga saab, bus aik.chance do".
 

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
پھر کہتے ہیں کہ ہمیں سیاست میں مت گھسیٹیں

در فٹے منہ
 

Arshak

Senator (1k+ posts)
Nani420 is not an MNA or a minister nor is she an opposition leader.On what ground is the women given VVIP protection?.This women has cases filed against her.Banana republic of Pakistan is giving protection to criminals and killing innocents like Dr Rizwan.
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
pas sabit hua jo phoj ko ziada galian de ga oosay ziada izzat milay gi

ab koi chutia judge raat ko adalat nahi lagay ga...

waisay security walon ke mazay.. pehle sirf aik chokidar tha or ab puri force.. maza nahi aaya.. or zor se 🤣🤣
 

KPKInsafian

MPA (400+ posts)
Bcz he is punjaabi and establishment is 70% from punjaab.
In ki gaand mai khan ki govt kai khilaaf maroorh iai liyai utt rahay tai k kio 75 saal mai non punjaabi barhay ehm posts pai taenaat howe.
 

Tyrion Lannister

Chief Minister (5k+ posts)
Bajwe madarchod de dya kashmir plate me rkh kr imran ki sari foreign policy zaya krdi lanat tere pe aur anjum khassi pe
 

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Calibri jhooti should be in Jail along with her family.

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور
 
Sponsored Link