عمران خان پر حملے کا تھریٹ الرٹ جاری،بنی گالہ اور اطراف میں سرچ آپریشن

imran-khan-banigala-seccc.jpg


سابق وزیراعظم پاکستان عمران خان پر حملے کا خطرہ سامنے آیا ہے ، اس حوالے سے تھریٹ الرٹ بھی جاری کردیا گیا ہے۔

خبررساں ادارے اے آروائی نیوز کی خصوصی رپورٹ کے مطابق حکومت کی جانب سے پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان پر حملے کے خطرے کا تھریٹ الرٹ جاری کیا گیا ہے،اعلی حکام نے تھریٹ کے حوالے سے عمران خان کے چیف آف اسٹاف شہباز گل کو بھی آگاہ کردیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق تھریٹ الرٹ میں عمران خان کی سیکیورٹی کو مزید سخت کرنے کی ہدایات جاری کی گئی جس کے بعد پی ٹی آئی نے عمران خان کی سیکیورٹی بڑھادی ہے۔

عمران خان کو دھمکی ملنے پر بنی گالہ کے اطراف رات گئے سرچ آپریشن بھی کیا گیا۔


تھریٹ الرٹ کے مطابق عمران خان جلسوں، عوامی تقریبات اور اجتماعات کےد وران حملے کا خدشہ ہے لہذا ایسے مقامات پر غیر متعلقہ یا مشکوک شخص کوعمران خان کے قریب آنے سے روکا جائے۔

واضح رہے کہ سابق وزیراعظم عمران خان خود متعدد بار اپنی جان کو لاحق خطرات کے حوالے سے بات کرچکے ہیں ان کا کہنا ہے کہ انہیں جان سے مارنے کی سازش بھی تیار ہورہی ہے، حکومت کی جانب سے بھی عمران خان کو عوامی جلسوں میں شرکت کے دوران احتیاط برتنے کا کہا گیا ہے کیونکہ انہیں سیکیورٹی خدشات لاحق ہیں۔
 
Advertisement

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Threat tu Imran Khan ha in choro.dakao k lia...Waisay IK Bani Gala mein nahi ha.Peshawar mein ha.Kia in ko nahi pta?.Imran Khan ne tu apni jaan mulk k naam kar di ha..
 
Last edited:

chandaa

Prime Minister (20k+ posts)
Chouroon ki pha--- ke haath mein aai hui hai. Khan is biggest threat to these Crooks and Harami Generals.
 
Sponsored Link