لیہ،تاجروں کا منحرف رکن کو ووٹ دینے سے انکار،لیگی کارکنوں کی دھمکیاں

4lotyinmushkilinlayyah.jpg

لیہ میں پاکستان تحریک انصاف کے منحرف رکن لالہ طاہر رندھاوا کی جانب سے انتخابی مہم کے دوران تاجروں کا ووٹ دینے سے انکار، لوٹا بھی کہہ ڈالا، ن لیگی کارکنان برہم ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق چوک اعظم ضلع لیہ بازار میں پاکستان تحریک انصاف کے منحرف رکن لالہ طاہر رندھاوا انتخابی مہم پر بازار میں نکلے، اسی دوران ایک مقام پر تاجروں سےووٹ مانگنے پر گرما گرمی ہوگئی ، تاجروں نے لالہ طاہر کو ووٹ دینے سے انکار کیا ، ایسے میں کسی شخص نے انہیں لوٹا کہہ دیا۔


ہجوم میں لوٹا کی آواز لگتے ہی لالہ طاہر کے ساتھ موجود ن لیگی کارکنان شدید برہم ہوگئے، تاجروں نے الزام عائد کیا کہ ن لیگی کارکنان نے تاجروں پر تشدد بھی کیا۔


چوک اعظم مارکیٹ کے صدر میاں خالد نے واقعہ سے متعلق موقف دیتے ہوئے کہا کہ جب تک ہمیں انصاف نہیں ملے گا ہم دوکانیں نہیں کھولیں گے، ہم احتجاج کرتے ہوئے پورا شہر بند کردیں گے۔


انہوں نے مزید کہا کہ طاہر رندھاوا ایک لوٹا ہے جو 25 کروڑ روپے میں فروخت ہوا، حلقہ فروخت نہیں ہوا ، ہم طاہر رندھاوا کے ساتھ نہیں ہیں، بلکہ پورا شہر ان سے نفرت کاا ظہار کررہا ہے، لوگ انہیں ووٹ نہیں دینا چاہتے ، تاہم یہ پولیس اور غنڈہ گردی کے ذریعے عوام کا ووٹ حاصل کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔
 
Advertisement

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Sarray aam election rigging ho rahi ha.badmashi..kahan ha SC ke Bandial sahib??AC walay court room tu bari batain kar rehay they..Ab bolti kiyo band ha..EC k chairman ko chorna nahi.na Mulk se bhagnay dena ha..
 
Sponsored Link