ملک کی پہلی سائبرسکیورٹی اکیڈمی کا افتتاح،احسن اقبال اسکا کریڈٹ بھی لے اُڑے

14%D8%A7%D9%84%D8%B7%DB%8C%D9%82%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%84.jpg

ن لیگی رہنما احسن اقبال نے کہا ہے کہ ملک کا پہلا قومی سائبرسیکیورٹی مرکز ن لیگی حکومت کے ویژن 2025 کے تحت قائم کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے ملک کے پہلے سائبر سیکیورٹی مرکز کا افتتاح کرتے ہوئے دوسری سالانہ سائبر وار فیئر اینڈ سیکیورٹی کانفرنس سے خطاب کیا اور کہا کہ سائبر وارفیئر اور ڈیفنس ایک ایسا شعبہ ہے جس میں پاکستان جلد صلاحیت بنا سکتا ہے جیسا کہ ہماری ایٹمی دفاع۔


مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ پر اپنے بیان میں صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ چھوٹی کمپنیاں/ممالک بھی شاندار AI پروگرام تیار کر سکتے ہیں، جیسے DARPA کے تحت ایک چھوٹی ٹیکنالوجی فرم Heron Systems نے 2020 میں AI سے انسانی جیٹ فائٹر پائلٹس کو 5-0 سے شکست دی۔


ڈاکٹر عارف علوی کی اس ٹویٹ کو ری ٹویٹ کرتے ہوئے ن لیگ کے سیکرٹری جنرل احسن اقبال نے اس منصوبے کا کریڈٹ لینے کی کوشش کی۔


انہوں نے کہا کہ صدر مملکت صاحب کیا آپ کو معلوم ہے کہ ملک کا پہلا قومی مرکز برائے سائیبر سیکیورٹی ائیر یونیورسٹی میں جس کی شاخیں 12 انجئینرنگ یونیورسٹیز میں ہیں مسلم لیگ ن کی حکومت نے ویژن 2025 کے تحت قائم کیا گیا ہے۔
 
Advertisement

ranaji

President (40k+ posts)
پاکستان کے سب سے پہلے نطفہ حرام پاکستان کے سب سے پہلے اپنی ماں کے دلے پاکستان کے سب سے پہلے مہاحرامی اور پاکستان سب سے پہلے بجو پاکستان کے سب سے پہلے سیاست میں اپنی ماں کی دلا گیری اور اس کو ضیا کے پاس امب لینے لیجا نے والے بے غیرت خنزیر النسل نطفہ حرام فراڈئے لعنتی ضیا کے پالتو کتے کا اعزاز بھی شوری زادے بجو احسن اقبال فراڈئے نطفہ حرام اور اپنی ماں کے پمپ کو ہی جاتا ہے یہ سارے ایوارڈ اس بجو شوری زادے کے نام ہوئے
 

ranaji

President (40k+ posts)
ویسے نثار فاطمہ ضیا کی شوری سمیت باقی گھر والیوں کا افتتاح جس جس نے کیا وہ بھی ویژن
2025
تحت نوازشریف اور جنرل ضیا اور جنرل جیلانی سمیت بہت سے لوگوں نے کیا تھا
 

pinionated

Senator (1k+ posts)
How can crooks setup plan for cybersecurity, unless the plan was to have secret back doors. I don’t expect anything related to tech from the nooni duffers…. Remember when Nawazoo asked “what do u call nikka computer” when distributing laptops
 
Sponsored Link