ن لیگ کے حمایتی صحافی وزیراعظم شہباز شریف کی پالیسی پر تنقید کرنے لگے

14undercriticismbyhamisahafi.jpg


ماضی میں عمران خان کی حکومت پر تنقید کرنےاور اپوزیشن کی حمایت کرنے والے صحافی بھی شہباز شریف کی اس نئی حکومت کی پالیسیوں پر تنقید کرنا شروع ہوگئے ہیں۔

نئی حکومت کے 1 ماہ مکمل ہونے کے بعد اس نظام کے گن گانے والے اور ملک سے مہنگائی کے خاتمے کیلئے عمران خان کی حکومت کو گھر بھیجنے کو ناگزیر قرار دینے والے صحافیوں نے بھی شہباز شریف حکومت پر تنقید کرنا شروع کردی ہے۔

سینئر صحافی و تجزیہ کار سید طلعت حسین نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر جاری بیان میں کہا کہ نواز شریف نے عمران خان کی تباہ کن پالیسیوں کی سیاسی قیمت چکانے سے انکار کردیا ہے،اب بے سمت و بے اثر نظر آنے والے وزیراعظم شہباز شریف کے پاس اسمبلیاں تحلیل کرنے کے علاوہ کوئی راستہ نہیں بچا ۔

انہوں نے مزید کہا کہ اس وقت جو صورتحال ہے اس میں پنجاب بھی نئے انتخابات کی طرف جاتا نظر آرہا ہے۔


صحافی و نجی ٹی وی چینل کی اینکر نادیہ مرزا نے بھی اس حوالے سے ٹویٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ مجھے کیوں نکالا سے مجھے کیوں پھنسایا تک کا سفر طے ہوگیا، مقبول ترین بیانیہ کو خاک میں ملادیا گیا ہے یہ مداخلت نہیں بلکہ کھلی سازش ہے۔


انہوں نے اپنی دوسری ٹویٹ میں کہا کہ پوری کی پوری ماضی کی اپوزیشن اور موجودہ حکومت استعمال ہوگئی ہے، ان کے ساتھ زیادتی ہوئی ہے، یہ مداخلت کا سازش کا فیصلہ خود کریں۔


سینئر تجزیہ کار نصرت جاوید نے موجودہ حکومت کے دور میں مہنگائی میں اضافے پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ کیا کسی کو ابھی بھی شک ہے کہ اصل پلان عمران خان کو 2 تہائی اکثریت کے ساتھ وزیراعظم آفس میں واپس لانا تھا؟

 

Arshak

Minister (2k+ posts)
Goon League will find a solution.It has has already appointed Fahad as an advisor.Other pro Goon League haramkhors will be rewarded too.
 

Terminator;

Minister (2k+ posts)
سارے لفافے، اور ٹوکرے اس لئے سیخ پا ہیں ،کہ نکے دلّے نے لفافے کو بوری، اور ٹوکری کو ٹوکران میں بدلنے کا وعدہ کیاتھا،،جو تا حال پورا نہیں کیا جا سکا،،اس لئے جل بُھن کرنکےدلے کے منہ میں پیشاب کرنے پر اُتر آئے
😁😆😜

 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
jin sahafion ko umra per tarkhaya gia tha.. ab oon ko $ bhi chahian... kionke nikka kutta hamesha wadday kuttay se hi seekhta hai🤣🤣
 

mian_ssg

MPA (400+ posts)
They were loyal to Nani Amma at that time and they are still loyal to her, period. They are consistent but you can't see.
 

نادان

Prime Minister (20k+ posts)
بڑے ہی دو نمبری صحافی ہیں یہ ..اب جب عمران کی بے تحاشا مقبولیت دیکھی اور نظر آنے لگا کہ کہیں یہ دو تہائی اکثریت سے واپس ہی نہ آجائے .تو اسے بھی باجوہ کے کھاتے میں ڈال دیا ..لو جی ایک بیان میں دونوں کو کلین چٹ مل گئی ..کہ موجودہ بھولی بھالی حکومت استعمال ہو گئی اور باجوہ نے عمران کے خلاف سازش نہیں کی
عوام کو اپنی طرح بے وقوف سمجھ رکھا ہے کیا
 

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Lifafas changing tone after seeing obvious defeat.

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور
 

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
Some of the Lifafa brigades were expecting a role in the government. To their disappointment, now they become turncoats. Imran Khan has exposed so many people.
 
Sponsored Link