پشاور زلمی کے عثمان قادر نے عمراکمل کو آؤٹ کرنے کے بعد کاغذ کیوں لہرایا؟

peshawaerzalmi%20usman.jpg


پی ایس ایل کے جاری ساتویں ایڈیشن میں گزشتہ روز پشاور زلمی اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے درمیان میچ ہوا جس کے دوران زلمی کے لیگ اسپنر عثمان قادر نے عمر اکمل کو آؤٹ کرنے پر پرچہ لہرانے کی وجہ بتا دی۔

usman.png


بولر عثمان قادر نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے خلاف شاندار بولنگ کرتے ہوئے 3 وکٹیں حاصل کر کے ٹیم کی کامیابی میں اہم کردار ادا کیا۔ انہوں نے عمراکمل، افتخاراحمد اور جیمز وینسے کی اہم وکٹیں حاصل کیں اور کوئٹہ کے لیے مطلوبہ ہدف کا حصول ناممکن بنا دیا۔


کوئٹہ گلیڈی ایٹر کے بلےباز عمر اکمل پشاور زلمی کے عثمان قادر کی گیند پر پوری طرح بیٹ ہوگئے اور اپنا توازن برقرار نہ رکھ سکے اسی اثناء میں وکٹ کیپر نے پلک جھپکتے وِلز اڑا کر بلے باز کو اسٹمپ آؤٹ کر دیا۔ عمراکمل کی وکٹ لینے پر عثمان قادر نے جیب سے ایک کاغذ نکالا اور اسے بلے باز کی جانب دیکھتے ہوئے لہرایا۔

FLqKzRGXEAcb3c7.jpg


کیمرے کی آنکھ نے اس لمحے کو محفوظ کر لیا جب کہ فیلڈ میں موجود ساتھی کھلاڑیوں نے پرچہ لہرانے پر تجسس کا اظہار کیا۔ سینئر کھلاڑی شعیب ملک قریب پہنچے اور اشارے سے پرچہ واپس جیب میں ڈالنے کا کہا، لیکن کوئی نہیں جانتا تھا کہ پرچہ لہرانے کی وجہ کیا ہے۔

میچ کے اختتام پر گفتگو کرتے ہوئے عثمان قادر نے کہا کہ پرچے میں لکھا تھا "اللہ سب سے بڑا منصوبہ ساز ہے"۔ ان کا کہنا تھا کہ کیمرہ ٹھیک سے فوکس نہیں کر پایا اس لیے پرچے میں لکھا پیغام دیکھا نہیں جا سکا۔
 
Advertisement

wasiqjaved

Chief Minister (5k+ posts)
Bringing their Family Problems in PSL just shows how immature they truly are. Umar Akmal is looking much better by not responding to such gimmicks.
 

Bubber Shair

Chief Minister (5k+ posts)
یہ بات سب کو معلوم ہے مگر اس کو کاغذ پر لکھ کر لہرانے والا سٹنٹ کرنے کا کیا مقصد؟
 
Sponsored Link