پشاور زلمی کے مالک جاوید آفریدی ایپل کمپنی کو پاکستان لانے میں مصروف؟

javeed-afridi-apple.jpg


ملک کی معروف کاروباری شخصیت اورپاکستان سپر لیگ کی فرنچائز پشاور زلمی کے مالک جاوید آفریدی کے سوشل میڈیا پر صارف کے سوال کے جواب نے مداحوں کو خوشگوار حیرت میں مبتلا کردیا ہے۔

جاوید آفریدی کی وجہ شہرت صرف پشاور زلمی ہی نہیں بلکہ وہ سوشل میڈیا پر کافی متحرک رہتے ہیں اور اس کے علاوہ بین الاقوامی کمپنیوں کو پاکستان میں لانے کے حوالے سے بھی کافی مشہور ہیں۔

ٹوئٹر پر ایک پاکستانی ملٹی میڈیا خاتون صحافی کی جانب سے جاوید آفریدی سے ویسے ہی ایک ٹوئٹ میں مطالبہ کیا کہ ’براہ کرم آئی فون کمپنی کی فیکٹری کو بھی پاکستان میں لائیں۔


اس ٹوئٹ پر حیران کن طور پر جاوید آفریدی نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ وہ پہلے سے ہی ایپل کمپنی کو پاکستان لانے سے متعلق آئی فون کمپنی سے رابطے اور کوشش میں مصروف ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل خبریں زیر گردش تھیں کہ جاوید آفریدی دنیا کے بہترین فٹبال کلب چیلسی کو اُس کے روسی مالک سے خریدنے کی کوششوں میں مصروف ہیں تاہم انہوں نے خود اس بات کی تصدیق نہیں کی تھی۔

اس کے علاوہ وہ کئی ہوم اپلائنسز کمپنیز اور ایم جی کے نام سے غیر ملکی کار مینوفیکچرر کو بھی پاکستان لا چکے ہیں۔
 
Advertisement

Geo

Politcal Worker (100+ posts)
اپنا وقت نہ ضایع نہ کریں پاکستان میں ایسی خبروں کی کوئی اہمیت نہیں​
 

kayawish

Chief Minister (5k+ posts)
biden will not allow any US company to invest in Pakistan because of imran khan against them... Khan is not against them but west take khan as their enemy so i dont think apple will come to Pakistan but try karnay main koi problem nahin hai.There are so many chinesse phone companies why not talk with them so that they manufacture phone in Pakistan ?
 
Sponsored Link