پی ٹی آئی میں علم بغاوت اٹھ چکا،وزیراعظم شدیدمایوسی کا شکار ہیں،کامران خان

7%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%A9%DA%BE%D8%A7%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

سینئر اینکر پرسن کامران خان نے کہا کہ روس پیوٹن حمایت وجہ بنی اور پاکستان بند گلی میں کھڑا ہے کیونکہ ہم بیک وقت امریکہ یورپ سے بھڑ گئے ہیں، عمران خان کے خلاف پی ٹی آئی میں علم بغاوت اٹھ چکا ہے جس کے باعث ملکی سیاست میں بھی ہلچل مچی ہوئی ہے۔

تفصیات کے مطابق سینئر اینکر پرسن کامران خان نے اپنی ٹوئٹر پوسٹ میں اپنے تجزیے پر مبنی 2 منٹ 20 سیکنڈ کی ویڈیو شیئر کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اس سے قبل بھی وہ موجودہ صورتحال سے متعلق خبردار کر چکے ہیں، پاکستان روس او ر صدر پیوٹن کی حمایت کے باعث آج ایک بند گلی میں کھڑا ہے، گزشتہ کچھ دنوں میں ملک کے اندرونی اور بیرونی سطح پر برق رفتاری سے ظہور پزیر ہونے والے واقعات نے کایہ پلٹ دی ہے، خود عمران خان کے خلاف پاکستان تحریک انصاف میں علم بغاوت اٹھ چکا ہے، پی ٹی آئی شدید خلفشار کا شکار ہے۔

انہوں نے کہا کہ ابھی تو وزیر اعظم روٹھے ہوئے جہانگیرخان ترین کو ہی منا نہیں پائے تھے کہ ان کہ ایک اور انتہائی قریبی ساتھی علیم خان نے بھی اپنا گروپ تشکیل دے دیا، علیم خان اور ان کے قریبی 24 کے قریب پارلیمنٹیریئنز عمران خان اور ان کے قریبی وزیراعلی پنجاب سے حد درجہ نالاں ہیں، وہ دن دور نہیں جب علیم خان اور جہانگیر ترین گروپ باہم پی ٹی آئی کا تختہ پلنے کے لئے اپوزیشن کے ساتھ مل جائیں گے۔


انہوں نے مزید کہا کہ اس وقت وزیراعظم عمران خان مایوسی، گھبراہٹ اور شدید غصے کا شکار ہیں، گزشتہ روز ان کا عوامی خطاب بھی ان تمام علامات کا مرکب تھا، ایک طرف روس اور صدر پیوٹن سے لگاؤ کے اس بےوقت اظہار نے پاکستان کو سفارتی سطح پر مشکل میں ڈال دیا ہے، امریکہ تو پہلے ہی سیخ پا ہے تاہم وزیراعظم نے عوامی جلسے میں یورپی یونین کو آڑے ہاتھوں لے کر روسی حمایت کو بگل بجا دیا۔

چند روز قبل امریکی صدر کے قومی سلامتی مشیر جیک سیلون نے پاکستان کے مشیر برائے قومی سلامتی معید یوسف کو خصوصی ٹیلی فون کیا اور روس کی جانب سے یوکرین پر کی جانے والی جارحیت پر خاموشی اختیار کرنے کے مضمرات کے حوالے سے آگاہ کیا، تاہم جواب میں عملی طور پر عمران خان صاحب کی جانب سے امریکہ کو "شٹ اپ کال" دے دی گئی۔

سینئر اینکر پرسن نے مزید کہا کہ جبکہ عالمی سطح پر یو این او میں بھی دیگر 140 ممالک کے مقابلے میں پاکستان نے روس کی جارحیت کے خلاف ووٹ دینے سے گریز کیا، پاکستانی معیشت کا امریکہ اور یورپ سے چولی دامن کا ساتھ ہے لیکن اب کوئی معجزہ ہی پاکستان کو ان کے جوابی ردعمل سے بچا سکتا ہے۔

اس کے بعد دنیا میں پاکستان خطرناک تنہائی کا شکار ہو سکتا ہے، جیسے انہوں نے اپوزیشن کے خلاف خطاب کیا وہ اس بات کے گواہی تھا کہ پاکستانی وزیراعظم شدید جھلاہٹ اور مایوسی کا شکار ہیں، ایک محاورہ ہے کہ ڈائس اب ان کے خلاف لوڈ ہو چکا ہے، اگر پاکستایوں کا تبدیلی کا خواب، کرپٹ حکمران سے چھٹکارا، نسلی تعصب اور وراثتی سیاست، کرپٹ حکمرانوں کو سزا دینے کا خواب پورا نہ ہو سکا تو اس کے ذمہ دار بھی وزیراعظم عمران خان ہوں گے۔
 
Advertisement

Fawad Javed

Minister (2k+ posts)
yaar Kami, jitni teri guzar gaye hai aur jitni baki sab per .......... not because you are criticizing IK indeed he has done many blunders and his performance is way less than what he promised, having said that what's with this zehni gulami US aur EU , west ke gulami say kab nilkein gay?
Tipu Sultan kay pass chance the kay wo bhag jata aur ussay pata tha if I stay here and fight chance of winning is Zero still wo ...... dekha ker nai bhaga that's why sab un ke braveness ke example deaty hain

itni se baat in zehni ghulamon ko kyn nai somaj atti
 
Last edited:

Ratan

Chief Minister (5k+ posts)
Look at the standard-caliber of our so-called senior journalist like Kamran Khan.
Mass Media is a social institution but like all other institutions of Pakistan, it has been destroyed by Bhagora Noora & Bimeri Zardari.
Bribes in form of Housing plots, Lifafa, Tokri, Haj tour, foreign tour, permits, advertisements have brought all fraudulent, devious, treacherous elements in the media.
The icing on the cake was the absolute freedom of spreading Fake News under the pretext of 'freedom of expression'...
All these fake news merchants are protected by our corrupt Judicial system headed by Lifafa Judges.
Grassroot reforms are the need of the hour. Imran Khan is the last hope
 

Keep the trust

Minister (2k+ posts)
What’s wrong with the media?? Why they want PM to say YES SIR to America? Instead of criticizing him you need to stand with him and back him. Musharraf apart of so many mistakes this one seems the biggest to give silence to every other stupid to open a channel.
 

Aliimran1

Chief Minister (5k+ posts)

Satay khairaan nay ———- Bharway Nooron kay “kami “ 🐕 kutay tum Nooron ki fikar karo 😜🤣😂

 

waseem137

Senator (1k+ posts)
موقع پرست اور لالچی سیاست دان خان کو چھوڑ جائیں گے۔ اور اپنے پاؤں پر کلہاڑی ماریں گے ، کیونکہ خان کہیں نہیں جا رہا۔ انشاءاللہ
 
Sponsored Link