Javed Ahmad Ghamdi Threads - Collection

umairel

Councller (250+ posts)
Re: Kia Teacher Student se Shadi kar sakta hai Javed Ahmed Ghamdi

I don't agree with his philiosophy. He says 'taqaddus' of teacher- student relation shudnt break.....
Rasool Ullah pbuh married with Hazrat zaid bin Harith's former wife, people used to say how can He marry with his son's (mun bole betay) wife???
but RasoolUllah pbuh showed no relation except blood relation forbid marraige...
 

umairel

Councller (250+ posts)
Re: Kia Teacher Student se Shadi kar sakta hai Javed Ahmed Ghamdi

No problem islamically or legelly, but this can happen

 

NonStopLeo

Minister (2k+ posts)
Re: Kia Teacher Student se Shadi kar sakta hai Javed Ahmed Ghamdi

Student - Teacher marriage is allowed in islam, only forbidden if there is some blood relation
 

TruPakistani

Minister (2k+ posts)
Re: Kia Teacher Student se Shadi kar sakta hai Javed Ahmed Ghamdi

I don't agree with his philiosophy. He says 'taqaddus' of teacher- student relation shudnt break.....
Rasool Ullah pbuh married with Hazrat zaid bin Harith's former wife, people used to say how can He marry with his son's (mun bole betay) wife???
but RasoolUllah pbuh showed no relation except blood relation forbid marraige...


وَإِذْ تَقُولُ لِلَّذِي أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَأَنْعَمْتَ عَلَيْهِ أَمْسِكْ عَلَيْكَ زَوْجَكَ وَاتَّقِ اللَّهَ وَتُخْفِي فِي نَفْسِكَ مَا اللَّهُ مُبْدِيهِ وَتَخْشَى النَّاسَ وَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَاهُ ۖ فَلَمَّا قَضَى زَيْدٌ مِنْهَا وَطَرًا زَوَّجْنَاكَهَا لِكَيْ لَا يَكُونَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ حَرَجٌ فِي أَزْوَاجِ أَدْعِيَائِهِمْ إِذَا قَضَوْا مِنْهُنَّ وَطَرًا ۚ وَكَانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا
سورة الاٴحزَاب:037
اور جب تم اس شخص سے جس پر خدا نے احسان کیا اور تم نے بھی احسان کیا (یہ) کہتے تھے کہ اپنی بیوی کو اپنے پاس رہنے دو اور خدا سے ڈر اور تم اپنے دل میں وہ بات پوشیدہ کرتے تھے جس کو خدا ظاہر کرنے والا تھا اور تم لوگوں سے ڈرتے تھے حالانکہ خدا اس کا زیادہ مستحق ہے کہ اس سے ڈرو پھر جب زید نے اس سے (کوئی) حاجت (متعلق) نہ رکھی (یعنی اس کو طلاق دے دی) تو ہم نے تم سے اس کا نکاح کر دیا تاکہ مومنوں کے لئے انکے منہ بولے بیٹوں کی بیویوں (کے ساتھ نکاح کرنے کے بارے) میں جب وہ ان سے (اپنی) حاجت (متعلق) نہ رکھیں (یعنی طلاق دے دیں) کچھ تنگی نہ رہے اور خدا کا حکم واقع ہو کر رہنے والا تھا

 

Sohraab

Prime Minister (20k+ posts)
Re: Aurat, Aurat ka Nikah Parha Sakti hai :GHAMDI/ Aurat Nikah nahi Parha Sakti : HADITH Nabwee SAW

Meri Nazar main ghamdi 100 % wajib ul qatal hai. aur is ko qatal sirf aik goli maar kar nahi yah phansi charha kar nahi balke tarpa tarpa ke marna chahiyee
 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
"Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ?Aur? GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR


"Rajam"
GHAMDI Nukta e Nazar

[?? ?????? ??? ??????? ?? ???? ??? ???? ??? ??? ?? ??? ?? ??? ?? ???? ??? ????? ???? ???? ???? ?????? ?? ??? ???? ?? ???? ??? ? ?? ?????? ?? ???? ????? ’’???? ???? ‘‘ ??? ???? ??? ?? ?]
???? ?? ??? ?? ???? ??? ?? ???? ??? ???? ???? ?? ???? ??? ??? ???? ??? ?? ? ??? ??? ???????? ?????? ??? ?? ?? ???? ??? ?? ?? ????? ??? ??? ?? ?? ??? ?? ?? ???? ???? ????? ?? ? ??? ??? ??? ???? ?? ???? ???? ?? ?? ??? ???? ????? ?? ?????? ?? ??? ??? ??? ? ????? ?? ?????? ?? ? ???? ????? ???? ?? ??? ?? ???? ?? ???? ?????? ??? ?? ? ??? ?? ?? ?? ????? ?? ????? ?? ??? ??? ?????? ?????? ?? ??? ?? ? ???? ??? ?????? ?? ??? ??? ?? ???? ?? ?? ??? ?? ??? ???? ??? ???? ?? ? ???? ??? ?????? ?? ??? ?? ???? ??? ??? ???? ????? ??? ?????? ?? ?? ? ??? ??? ???? ??? ???? ?? ???? ?????? ???? ???? ? ???? ????? ???? ?? ??????? ????? ????? ??? ?? ???? ??? ??? ??? ????? ??? ?? ??? ??? ??? ?? ?? ??? ???? ??? ??? ?? ??? ?? ???? ?? ????? ???? ???? ? ?? ?? ?? ??? ?? ???? ??? ??? ??? ?? ??????? ?? ? ???? ???? ??? ???? ?????? ??? ?????? ????? ?? ??? ?? ???? ??? ??? ??? ?? ??????? ?? ???? ???? ???? ????? ???? ?? ?????? ??? ???? ????? ???? ??? ?????? ?? ?????? ??? ??? ??? ????? ?? ???? ???? ??? ? ??? ?? ????? ?? ????? ???? ??? ?????? ?? ???? ???? ?? ?? ?? ?? ???? ????? ?? ??? ??? ?? ????? ??? ??? ???? ?? ??? ?? ???? ??? [HI]??? ?? ??? ?? ???? ??? ????? ???? ?? ??? ????? ?? ??????? ?? ?? ??? ???? ???? ?? ?? ??? ????? ?? ???? ???? ?? ???? ???? ??? ??? ??? ?? ????? ?? ????? ?? ??? ?? ?? ???? ?????? ??? ?????? ?? ???? ??? ???? ??? ?? [/HI]? ???? ?? ??? ???? ?? ????? ?? ????? ?? ??? ????? ???? ??? ?? ????? ???? ?? ? ??? ?????? ?? ??? ?? ?? ?? ???? ???? ??? ????? ?? ?? ????? ???? ???? ?? ? ????? ?? ????? ?? ??? ?? ? ??? ????? ???? ??? ??? ???? ?? ? ???? ???? ?? ??? ??? ?? ??? ?? ?????? ?? ??? ????? ?? ?????? ???? ?? ? ?????? ???? ??? ???? ?? ????? ? ??? ?? ???? ????? ??? ?? ?? ???? ?? ? ??? ??? ?? ?? ???? ???? ??? ?? ???? ???? ?? ?? ??? ??? ???? ???? ?? ??? ??? ??? ??? ????? ?? ???? ? ???? ?? ???? ?? ? ???????? ?? ??? ?? ??? ??? ?? ??? ???? ?? ?? ??? ???? ???? ?? ???? ??? ?? ???? ?? ?? ????? ???? ?? ?? ???? ?? ???? ???? ????? ??? ??? ?? ? ???? ??? ??? ????? ?? ????? ???? ?? ?? ????? ?? ????? ??? ??? ??? ????? ????? ?? ???? ??? ? [HI]???? ??? ?? ???? ?? ??? ????? ?? ?? ??? ??? ?? ??? ?? ???? ??? ???? ?? ????? ?? ?????? ?? ???? ???? ?? ?? ?? ????? ??? ?? ??? ??? ?? ??? ??? ??? ??? ????? ?? ???? ?? ? ??? ??? ???? ?????? ????? ?? ??? ???? ? [/HI]??? ?? ????? ??? ??? ?? ?? ??? ?? ???? ?????? ??? ???? ???? ?? ???? ??? ??? ?? ? ???? ??? ?? ???? ? ???? ????? ??? ???? ??? ??? ? ?? ?? ???? ?? ?? ??? ??? ???? ?? ?? ???? ?? ??? ?? ??? ???? ?? ????? ??? ???? ?? ????? ?? ?? ??? ???? ??? ?? ?? [HI]?? ??? ??? ?? ?? ????? ???? ?? ???? ?? ?? ???? ?? ? ???? ???? ???? ????? ??? ???? ????? ?? ?? ???? ??? ???? ???? ??? ? ??? ?? ????? ?? ???? ?? ??? ? ???? ?? ?? ???? ??? ?? ???? ???? ?? ?? ???? ????? ?[/HI] ?? ??? ??? ?? ???? ?? ??????????? ??? ?? ?????? ?? ?? ?? ??? ????? ????? ?? ?? ???? ???? ?? ?? ????? ?? ????? ?? ????? ?? ??? ? [HI]??? ? ??????? ?? ??? ???? ?? ????? ?? ? ?? ??? ??? ?? ???? ? ????? ?? ??? ??? ???? ????? ?? ?? ??? ?? ???? ????? ?? ???? ??? ?? ????? ?? ??? ?? ??? [/HI]

[HI]????? ?? ?????? ??? ???? ??? ?? ?? ?? ??? ???? ? ??? ??? ??? ??? ?? ????? ? ????? ?? ?? ?? ??? ??? ?? ???? ?? ?? ???? ???? ??? ?? ????? ???? ?? ?? ?[/HI]

[HI]?? ??? ?? ?? ???? ???? ?? ??? ????? ??? ??? ?? ??? ????? ??? ??? ??????? ??? ?? ??? ?????? ?? ?? ?? ????? ??? ?? ??? ?? ??? ?? ??? ? ??? ????? ?? ???? ? [/HI]

??? ?? ??? ???? ??? ?? ????? ?? ?? ?? ??? ???? ???? ?? ???? ??? ???? ??? ?? ?? ?? ??? ????? ?? ????? ???? ?? ????? ????? ???? ??? ?? ?????? ?? ??????
??? ?? ??? ??? ????? ?? ????? ?? ???? ????? ???? ??? ?? ??? ?? ??? ????? ?? ???? ????? ???? ???? ????? ????? ????? ?? ?? ????? ?????? ???? ???? ??? ??? ??? ?? ????? ?? ??? ? ??? ??? ?? ????? ???? ?? ????? ??? ?? ?? ?? ?? ? ????? ?? ?????? ??? ??? ? ???? ?? ??? ?? ??? ????? ? ?????? ?? ?????? ?? ??? ????? ?? ???? ????? ?? ??? ????? ?? ??? ?? ? ?? ???? ?? ????? ??? ?? ???? ??? ???? ?? ????? ??? ???? ????? ?????? ?? ??? ?????? ???? ?? ?? ????? ??????? ?? ???? ??? ?? ?? ????? ??? ? ??? ??? ?? ????? ????? ?? ???? ?? ??? ???? ???? ?? ????? ??? ??? ????? ?? ???? ? ???? ?? ???? ?? ? ??? ? ???? ????? ?? ?????? ?? ???? ???? ??? ??? ?? ??? ?? ???? ??? ????? ???? ?? ???? ??????? ?? ????? ????? ??? ???? ?? ????? ?? ?????? ?? ?? ? ??? ??? ?? ????? ???? ??? ???? ??? ?? ?? ??? ?? ??? ????? ??????? ?? ????? ?? ???? ??? ???? ?? ???? ???? ?? ?? ???? ? ?????? ??? ?? ????? ?? ??? ???? ??? ???? ?? ???? ?? ????? ?? ?

[HI]??? ??? ???? ?? ????? ????[/HI]

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
????? ??????????? ???? ????????? ?????? ????????? ???????? ???????.(?????? ? : ??) ’’??? ?? ?? ?? ???? ??? ????? ?? ? ???? ??? ????? ?? ?? ???? ?? ??? ?? ??? ?? ????? ?? ???? ? ‘‘

??? ?? ?? ????? ? ????? ?? ??? ?? ??????? ?? ????? ?????? ??? : ??? ?? ?? ??? ???? ???? ????? ????? ?? ??? ??? ?? ?????? ?? ?????? ???? ??? ???? ?????? ?? ??? ????? ?? ?? ??? ???? ???? ?? ????? ?? ??????? ???? ??? ??? ?? ?? ???? ???? ???? ???? ??? ?? ? ???? ??? ?? ??????? ??? ??? ??? ?? ????? ?? ???? ??? ?? ????? ???? ????? ?? ?? ? ?? ???? ??? ??????? ???? ??? ??? ? ???? ?? ???? ???? ??? ??? ??? ?? ??????? ??? ??? ????? ??? ???? ? ???? ?? ????? ????? ?? ? ??? ??????? ??? ????? ????? ??? ?? ?? ?? ?? ?? ??? ?? ????? ? ???? ????? ???? ??? ??? ?? ??? ???? ??? ???? ?? ??? ?? ??? ???? ??? ? ??? ????? ??? ?? ???????? ???? ?? ?? ??? ???? ???? ?? ???? ??? ?? ????? ???? ?????? ?? ?? ??? ?? ???? ??? ?? ??? ????? ???? ?? ?? ??? ?? ???? ???? ?? ??? ??? ??? ??? ????? ?? ????? ?? ???? ?? ??? ?? ??? ??? ??? ????? ?? ???? ???? ? ???? ?? ???? ?? ? ??? ?? ?? ?????? ???? ???? ?? ???? ??? ?? ??? ?? ??? ???? ? ???? ?? ??? ?? ?? ???? ???? ?? ?? ?? ???? ??? ??? ?? ??? ?? ?????? ???? ???? ?? ???? ????


http://www.javedahmadghamidi.com/index.php/burhan/view/rajam-ki-saza



"Rajam"
Ahadith NABWI SAW ki roashni mai

4e36cf9531915a1fd6f69add38b3ac40.JPG

32e5eeff50d22d1b11ab8f2f5f6ea69d.JPG



------------------------

f7aea1a6478e47a847d0ae5fd25d357d.JPG

------------------------

24ff05ddb1e9f3893efe5496a1f8adfa.JPG

9c08a623a249774de6e2035670647bce.JPG



------------------------


70f03e767b7456a4a7ba15b720280af1.JPG

50a87780ed1ac1733ea20f5e4694cf1d.JPG


------------------------


6818cabc66ef3192d714033991f2ead7.JPG

409b8ab627b13a991c2cb30d6672714e.JPG


------------------------


819868370279b825df63e0a21c8d176d.JPG

5a6c97ed565bc54cc95f74279d6adae1.JPG



------------------------


07c75b4a0772e977330213e8c597310d.JPG

6f024021df580bba8e7cb3f3180d55bc.JPG


------------------------


1aceaef28e7e99dabab75af6279f80ad.JPG

974fcdef05c5242ca62972b8fd2e0615.JPG

156b5ee2bc31fdb214448025e88cc7a2.JPG

32af31f3cde4e3373ab5b006f77e6aed.JPG




 
Last edited:

indigo

Siasat.pk - Blogger
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

Kia Mr GHAMDI "Rajam" ka Iqrar Karta hai?
Agar IQrAr karta hai tow hawala dain.
JazakALLAH


You need to read in full to understand his point... here is lot

حوالہ جات


حواشی


۱؂ یونس ۱۰: ۱۵، کہہ دو ، میں یہ حق نہیں رکھتا کہ اپنی طرف سے اِس قرآن میں کوئی ترمیم کردوں۔
۲؂ متلو اور غیر متلو کا یہ فرق اگر ایسا ہی معمولی ہے تو پھر اُن لوگوں کا گناہ بھی کچھ ایسا غیر معمولی نہ ہونا چاہیے جو قرآن کے الفاظ کو منزل من اللہ ماننے کے لیے تیار نہیں ہیں۔ اِس طرح کی باتوں پر ہم اپنے اِن بزرگوں کی خدمت میں اِس کے سوا کیا عرض کر سکتے ہیں کہ : ترے نشتر کی زد شریان قیس ناتواں تک ہے ۔
۳؂ الشوریٰ ۴۲ : ۱۷۔
۴؂ اِس لیے کہ پیغمبر کی طرف اُس کی نسبت کسی حال میں صحیح نہیں ہو سکتی ۔







حوالہ جات


حواشی


۵؂ اِن مقدمات کی روایات حدیث کی تقریباً تمام کتابوں میں نقل ہوئی ہیں ۔ مثال کے طورپر دیکھیے : بخاری و مسلم اور ابوداؤد، کتاب الحدود۔
۶؂ بخاری ، رقم ۶۸۲۷۔
۷؂ موطا، رقم ۲۵۷۳۔
۸؂ ترمذی، رقم ۱۴۳۸۔
۹؂ موطا امام مالک، رقم ۷۱۶۔
۱۰؂ بخاری ، رقم ۶۸۴۰۔ مسلم، رقم ۴۴۴۴۔
۱۱؂ واختلف ھل کان سنۃ اربع او خمس اوست، اور اِس میں بھی اختلاف ہوا ہے کہ یہ واقعہ (یعنی واقعۂ افک) ہجرت کے چوتھے سال ہوا ہے یا پانچویں یا چھٹے۔( فتح الباری ، ابن حجر ۱۲/۱۲۰)
۱۲؂ احمد ، رقم ۸۳۹۔
۱۳؂ ابوداؤد ، رقم ۴۴۱۹۔
۱۴؂ الطبقات الکبریٰ ، ابن سعد ۳/۲۲۸۔
۱۵؂ ابوداؤد ، رقم ۴۴۱۹۔
۱۶؂ موطا ، رقم ۲۵۵۹۔
۱۷؂ مثال کے طور پر دیکھیے : بخاری ،رقم ۶۸۱۴؛ مسلم ،رقم ۴۴۲۸؛ ابوداؤد، رقم ۴۴۱۹۔





حوالہ جات


حواشی


۱۸؂ الطبقات الکبریٰ ، ابن سعد۳/۲۲۹۔
۱۹؂ موطا ، رقم ۲۵۵۹۔
۲۰؂ مسلم ، رقم ۴۴۲۸۔
۲۱؂ بخاری ، رقم ۵۲۷۱۔ مسلم ، رقم۴۴۲۰،۴۴۲۸،۴۴۳۱،۴۴۳۲۔ ابوداؤد ، رقم ۴۴۲۱،۴۴۲۸۔
۲۲؂ ابوداؤد ، رقم ۴۴۲۰۔
۲۳؂ ابوداؤد ، رقم ۴۴۱۹۔ الطبقات الکبریٰ ، ابن سعد ۳/ ۲۲۹۔
۲۴؂ الموطا، رقم ۲۵۶۰۔الطبقات الکبریٰ ، ابن سعد ۳/۲۲۹۔
۲۵؂ ابوداؤد ، رقم ۴۴۲۸۔
۲۶؂ فتح الباری ، ابن حجر ۱۲/۱۳۱۔ مسلم ، رقم ۴۴۳۱۔
۲۷؂ مسلم ، رقم ۴۴۳۱۔
۲۸؂ ابوداؤد، رقم ۴۴۲۸۔
۲۹؂ النور ۲۴ : ۳۵۔





حوالہ جات


حواشی


۳۰؂ اِس لفظ پر فعل احصن کی تعقیب کا تقاضا ہے کہ اِس کا ترجمہ یہاں محض پاک دامن نہیں، بلکہ پاک دامن رکھی گئی کیا جائے ۔
۳۱؂ المزمل ۷۳: ۱۵۔ ۱۶۔
۳۲؂ التوبہ ۹: ۴۰۔
۳۳؂ ۴ : ۲۵۔
۳۴؂ روح المعانی ، آلوسی ۳۰/۱۷۰ ۔
۳۵؂ النساء ۴: ۲۵۔
۳۶؂ ۹۴: ۵۔
۳۷؂ ۹۴: ۶۔
۳۸؂ النساء ۴: ۲۵۔
۳۹؂ پس جب تم وقوع فعل کی کثرت بیان کرنا چاہتے ہو تو کسرتہ کے بجائے تشدید سین کے ساتھ کہتے ہو کسّرتہ ۔ (۴/۱۷۵)





حوالہ جات


حواشی


۴۰؂ تفعیل کی یہ خاصیت بعض اہل فن نے بھی بیان کی ہے ۔ مثال کے طور پر فصول کی شرح نوادر الوصول میں ہے : ومبالغۃ وایں خاصہ دریں باب غالب است وسہ قسم باشد : اول درنفس فعل و ایں اصل است نحو : صرح خوب ظاہر شدو کرد ... الخ
۴۱؂ ۴: ۲۵۔
۴۲؂ فتح الباری،ابن حجر ۱۲/۱۵۷۔
۴۳؂ زانی محصن کی سزا، الاعلام ، شمارہ ۸ / ۲۷۔
۴۴؂ ۲۴: ۲۔
۴۵؂ مستقل صفت کے طور پر استعمال نہ ہونے اور اصلاً استعمال نہ ہونے میں کیا فرق ہے ؟ اِس بات کو سمجھنے کی کوشش کرنا موصوف کے مرتبۂ علمی کے شایان شان تو نہیں ۔ تاہم ، ہو سکتا ہے کہ ہم طالب علموں کی تالیف قلب ہی کے لیے وہ اِس پر غور کرنے کی زحمت گوارا فرما لیں۔






 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

[MENTION=23969]indigo[/MENTION]
[MENTION=25683]meezan[/MENTION]

آپ دونوں گھبرا کیوں رہے ھو ؟
کھل کر بولو کے غامدی "شادی شدہ زانی کے لئے رجم" کہ انکار کرتا ہے
اور ہر دو فریق
شادی شدہ اور غیر شادی شدہ کے لئے ١٠٠ کوڑوں کی سزا ہی مانتا ہے -
ہاں یا نا

 

meezan

Politcal Worker (100+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

Han Ya Nah! yeh koi Ilmi Tariq Nahi, Agar mene han ya nah me jawab de diya to aap sameet bihat sarae loog un dalail or istadlal se mehroom ho jayenge jo Ghamidi sahib ne apnae article me diyae hai, ehtar yeh hai k aap apnae article share krae or me apna article share krta hu, ab loog dono ko parh sakangae or ghalat or sahi ka hudi faisla kr sakae ge...



@indigo
@meezan

آپ دونوں گھبرا کیوں رہے ھو ؟
کھل کر بولو کے غامدی "شادی شدہ زانی کے لئے رجم" کہ انکار کرتا ہے
اور ہر دو فریق
شادی شدہ اور غیر شادی شدہ کے لئے ١٠٠ کوڑوں کی سزا ہی مانتا ہے -
ہاں یا نا

 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

Han Ya Nah! yeh koi Ilmi Tariq Nahi, Agar mene han ya nah me jawab de diya to aap sameet bihat sarae loog un dalail or istadlal se mehroom ho jayenge jo Ghamidi sahib ne apnae article me diyae hai, ehtar yeh hai k aap apnae article share krae or me apna article share krta hu, ab loog dono ko parh sakangae or ghalat or sahi ka hudi faisla kr sakae ge...

جناب آپ ہاں کریں گے تو میں بات آگے چلاؤں گا
دلیل کے ساتھ انشااللہ
اور آپ فکر نہ کریں اس فقیر کو غامدی کی افکار سے "محروم" ہی رہنے دیں
جاہلوں کی کتاب "عنوان" سے ہی پہچانی جاتی ہے اسے پڑھنا ضروری نہیں ہوتا
شاباش ہمّت کریں "اقرار یا انکار" کی


 

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ?Aur? GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

???? ?? ?? ??? ???? ???? ??? ??
??? ??? ?? ?????? ??? ????? ?? ??? ????



?? ????? ?? ???? ?? ????? "????? ??? ????? ?????" ?? ????? ?? ?????


The Holy Prophet (sws) administered the punishment of rajam to some of the criminals who had committed adultery. Thus to Mr Ghamidi the punishment of rajam is an application of one of the directives of Islamic Shar?ah. The only difference here is in question which of the Qur?nic directive spells outs this punishment. The Muslim scholars have differed only on the question as to why did the Prophet (sws) administer this punishment when it was not a prescribed punishment for the crime of adultery? Many Muslim jurists studied the matter and concluded that [HI]the Holy Prophet (sws) abrogated the Qur?nic directive in this regard.[/HI] They believed that he differentiated between the married and the unmarried criminals in this regard and stoned the married ones to death and flogged the unmarried criminals with a hundred lashes. Mr Ghamidis holds that it was an application of the Qur?nic directive regarding the crime of muh??rabah. The Holy Qur?n could not have been abrogated by the Prophet (sws). He stoned those people to death who had committed the crime not on any circumstantial provocation rather they were spreading open lewdness in the society or had put the honor of every citizens in danger. They committed the crime in an organized way and could rape any woman that came in their way. Such criminals were stoned to death under the Qur?nic directive regarding the criminals of the crime of Muh??rabah.

I hope this helps.
Regards,
Tariq Mahmood Hashmi

http://www.al-mawrid.org/pages/questions_english_detail.php?qid=55&cid=42

[MENTION=12754]cefspan[/MENTION]
Dr sahib
Aap bhi jhotoon ko ghar tak poonchain.
JazakALLAH
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

سب علما غلطی کرسکتے ہیں مگر گھامڑی غلطی نہیں کرسکتا۔
 

saud491

MPA (400+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

مولانا امين احسن اصلاحي

سورۃ الاعلیٰ

وَالَّذِي أَخْرَجَ الْمَرْعَى فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى (۴۔۵)
ایک ادبی اشکال کا حل
اس ٹکڑے میں ایک ادبی اشکال ہے اس کو پہلے سمجھ لیجیے تب اس کا صحیح موقع و محل واضح ہو گا۔
'غثاءً احوٰی' کا ترجمہ عام طور پر لوگوں نے کالا کوڑا یا سیا خس و خاک کیا ہے لیکن عربی میں لفظ 'غثاءً' تو بے شک جھاگ اور خس و خاشاک کے معنی میں بھی آتا ہے لیکن 'احوٰی' ہر گز اس سیاہی کے لیے نہیں آتا جو کسی شے میں اس کی کہنگی، بوسیدگی اور پامالی کے سبب سے پیدا ہوتی ہے، بلکہ یہ اس سیاہی مائل سرخی یا سبزی کے لیے آتا ہے جو کسی شے پر اس کی تازگی، شادابی، زرخیزی اور جوش نمو کے سبب سے نمایاں ہوتی ہے۔ یہ نباتات اور باغوں کی صفت کے طور پر بکثرت استعمال ہوا ہے۔ پھر یہیں سے بطور استعارہ یہ کڑیل، صحت مند گل تر کی صورت کھلے ہوئے جوان کے لیے بھی استعمال ہوا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ جن کی صحت بہت اچھی اور ان کے بدن میں خون وافر ہو ان کے ہونٹوں پر سیاہی مائل سرخی نمایاں ہو جاتی ہے چنانچہ مشہور جاہلی شاعر، تابّط شرا اپنے ممدوح کی تعریف میں کہتا ہے:
مسبل فی الحی احوٰی رفل
وا اذا يغزو فليث ابل
(یوں قبیلہ کے اندر تو وہ ایک خوش پوش، سرخ و سپید بانکا چھبیلا بنا رہتا ہے لیکن جب میدان جنگ میں اترتا ہے تو شیر نیستاں بن جاتا ہے)

لفظ 'غثاءً' اگرچہ مکھن کے جھاگ اور سیلاب کے خس و خاشاک کے لیے بھی آتا ہے لیکن اس سبزہ کے لیے بھی اس کا استعمال معروف ہے جو زمین کی زرخیزی کے سبب سے اچھی طرح گھنا اور سیاہی مائل ہو گیا ہو۔ استاذ امام فراہی رحمۃ اللہ علیہ نے اپنی کتاب 'مفردات القرآن' میں اس کی تائید میں شعرائے جاہلیت کے متعدد اشعار نقل کیے ہیں۔ ہم بقید اختصار صرف قطامی کا ایک شعر، جو اس نے ایک وادی کی تعریف میں کہا ہے، پیش کرتے ہیں۔ وہ کہتا ہے:

حلوا باخضر قد مالت سراته
من ذی غثاءً علی الاعراض انضاد
(وہ ایک سر سبز و شاداب وادی میں اترے جس کے بیچ گھنے اور شاداب سبزے اس کے کناروں پر باہم دگر گتھم گتھا اور ایک دوسرے پر تہ بہ تہ کرے ہوئے تھے)

آیت زیر بحث میں چونکہ 'غثاءً' کی صفت 'احوٰی' آئی ہے اس وجہ سے لازماً یہ اس دوسرے معنی ہی میں استعمال ہوا ہے ورنہ صفت اور موصوف میں نہایت بھونڈی قسم کی بے ربطی پیدا ہو جائے گی اس لیے کہ 'احوٰی' جیسا کہ ہم نے عرض کیا، اس سیاہی کے لیے ہر گز نہیں آتا جو کسی چیز میں اس کی کہنگی، فرسودگی اور پامالی کے سبب سے پیدا ہوتی ہے۔ کلام عرب میں اس کی کوئی نظیر موجود نہیں ہے۔ علاوہ ازیں یہاں موقع کلام بھی، جیسا کہ آگے وضاحت آ رہی ہے، اس مفہوم سے اباء کر رہا ہے۔


پس 'الَّذِي أَخْرَجَ الْمَرْعَى فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى' کا صحیح مطلب یہ ہو گا کہ اس خدا وند کی تسبیح کرو جو نباتات کو زمین سے نازک سوئیوں کی شکل میں نکالتا ہے پھر ان کو گھنی اور سیاہی مائل سر سبز و شاداب بناتا ہے۔

سَنُقْرِؤُكَ فَلَا تَنسَى إِلَّا مَا شَاء اللَّهُ إِنَّهُ يَعْلَمُ الْجَهْرَ وَمَا يَخْفَى (۶۔۷)
حقیقت جو پیغمبر کو سمجھائی گئی
یہ وہ اصل مدعا ہے جو آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کو سمجھانے کے لیے اوپر کی تمہید بیان ہوئی ہے یعنی
قدرت کا جو قانون تدریج و ترتیب انسان کے خلق اور اس کی تکمیل میں، قوتوں اور صلاحیتوں کو مقدر کرنے اور ان کو بروئے کار لانے میں، سبزے کو اگانے اور اس کو پروان چڑھانے میں کار فرما ہے اسی قانون کے تحت اللہ تعالیٰ تمھارے ساتھ بھی معاملہ کرے گا۔ اس نے تمھیں جس منصب پر سرفراز فرمایا ہے اور جس وحی آسمانی سے نوازا ہے اس کے مرحلے بالتدریج طے ہوں گے اور جلد وہ وقت آئے گا کہ تم دیکھو گے کہ جس راہ پر تمھیں چلنے کا حکم دیا گیا اس کے تمام عقبات طے ہو گئے اور آخری منزل آ گئی۔


 
Last edited:

Sohraab

Prime Minister (20k+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

Kia Mr GHAMDI "Rajam" ka Iqrar Karta hai?
Agar IQrAr karta hai tow hawala dain.
JazakALLAH

Allah aap ko is Bad bakht , Dushman-e-Islam Ghamdi ko expose karne ka ajar o sawaab de aameen ... aap ke ilm main aik aur baat le aao , ho sakta hai aap ko maloom bhi ho ke Musharraf ke daur main jub Taleemi Nisaab tabdeel kia gaya tha to us Nisaab ko tabdeel karne ke liyee Musharraf ne chun chun kar Pakistan ke be gharaton ko akhatta kia tha .. unhi main aik yeh Ghamdi bhi tha
 

saud491

MPA (400+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

http://www.deeneislam.com/ur/uni_ma...de-html/06-03-HudoodOrdinance.TXT.html&CID=76
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
spacer.gif
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
[FONT=Nafees Web Naskh, Tahoma] س

حدود آرڈیننس کے بارے میں
وفاقی شرعی عدالت کا تاریخ ساز فیصلہ
شیخ الاسلام مفتی محمد تقی عثمانی
(ر) جسٹس شریعت ایپلٹ بنچ سپریم کورٹ آف پاکستان

حقیقت سے آگاہی کے لئے


یہ بات ذہن نشین فرمالیں کہ آج کل حدود آرڈیننس کے بارے میں مختلف شعبہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد کی آراء معلوم کرنے کا ایک سلسلہ شروع کیا گیا جسے اربابِ اختیار کی جانب سے سراہا بھی جارہا ہے ۔ چند سطروں پر مشتمل مبہم تبصروں سے یہ تأثر دیا جارہا ہے کہ حدودِ آرڈیننس انسانوں کا بنایا ہوا قانون ہے جو شریعت کے موافق نہیں اور اس میں ضروری ترامیم کر کے اسے درست کرنا ضروری ہیں ، قطعِ نظر اس کے کہ پاکستان میں ہزاروں غیر اسلامی قوانین کی موجودگی اور سود کے حق میں پاکستانی بینکوں کی قانونی جنگ کے باوجودآخر اس ایک قانون کو ’’شرعی‘‘ بنانے کی کوشش کیوں کی جارہی ہے..... حدود آرڈیننس سے متعلق وفاقی شرعی عدالت کا ایک تاریخ ساز فیصلہ شائع کیا جاتا ہے تاکہ لوگ مسئلہ کی حقیقت سے آگاہی حاصل کرسکیں۔
’’رجم‘‘کے بارے میں حکومت کی نظرِ ثانی کی ایک درخواست پر وفاقی شرعی عدالت نے یہ متفقہ فیصلہ دیا کہ جرمِ زنا(نفاذِ حدود) آرڈیننس 1979ء کی دفعات 5اور 6جن میں رجم کو بطورِ حدِّ شرعی نافذ کیا گیا ہے ، احکامِ اسلام کے منافی نہیں ہیں ۔ چھ ججوں پر مشتمل بینچ کا یہ فیصلہ P.L.D کے اکتوبر و نومبر 1983ء کے شماروں میں شائع ہو چکا ہے ، یہ حصہ شیخ الاسلام(ر) جسٹس مفتی محمد تقی عثمانی صاحب مدظلہم کا تحریرکردہ ہے۔
۱۔ سب سے پہلا مسئلہ یہ ہے کہ آیا ’’رجم‘‘ کی سزا قرآن مجید میں مذکور ہے یا نہیں ؟ اس بارے میں دو رائے نہیں ہوسکتیں کہ زنا کی سزا کے طور پر صراحۃً اس کا ذکر قرآنِ کریم میں نہیں ہے۔ البتہ سورۂ مائدہ کی آیات۴۰ تا۴۴ میں اس کی طرف اشارہ پایا جاتا ہے ۔ یہ آیات کریمہ مندرجہ ذیل ہیں :
ےٰٓاَیُّھَاالرَّسُو٘لُ لَایَح٘زُن٘کَ الَّذِی٘نَ ےُسَارِعُو٘نَ فِی ال٘کُف٘رِ مِنَ الَّذِی٘نَ قَالُو٘ا اٰمَنَّا بِأَف٘وَاھِھِم٘ وَلَم٘ تُؤ٘مِن٘ قُلُو٘بُھُم٘ وَمِنَ الَّذِی٘نَ ھَادُو٘ا سَمّٰعُو٘نَ لِل٘کَذِبِ لِقَو٘مٍ اٰخَرِینَ لَم٘ ےَأ٘تُو٘کَ ےُحَرِّفُو٘نَ ال٘کَلِمَ مِن٘ بَع٘دِ مَوَاضِعِہ ےَقُو٘لُو٘نَ اِن٘ أُو٘تِے٘تُم٘ ھٰذَا فَخُذُو٘ہُ وَاِن٘ لَّم٘ تُؤ٘تَو٘ہُ فَاحْذَرُوْا ط وَمَنْ یُّرِدِ اﷲُ فِتْنَتَہٗ فَلَنْ تَمْلِکَ لَہٗ مِنَ اﷲِ شَیْئًا ط اُوْلٰئِکَ الَّذِیْنَ لَمْ یُرِدِ اﷲُ اَنْ ےُّطَھِّرَ قُلُوْبَھُمْ ، لَھُمْ فِی الدُّنْیَا خِزْیٌ وَّلَھُمْ فِی الْاٰخِرَۃِ عَذَابٌ عَظِیْمٌ ﴿﴾ سَمّٰعُوْنَ لِلْکَذِبِ اَکّٰلُوْنَ لِلسُّحْتِ ط فَاِنْ جَآئُ وْکَ فَاحْکُمْ بَیْنَھُمْ اَوْ اَعْرِضْ عَنْھُمْ ج وَاِنْ تُعْرِضْ عَنْھُمْ فَلَنْ یَّضُرُّوْکَ شَیْئًا ط وَاِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَھُمْ بِالْقِسْطِ ط اِنَّ اﷲَ ےُحِبُّ الْمُقْسِطِیْنَ ﴿﴾ وَکَیْفَ ےُحَکِّمُوْنَکَ وَعِنْدَھُمُ التَّوْرٰۃُ فِیْھَا حُکْمُ اﷲِ ثُمَّ ےَتَوَلَّوْنَ مِنْم بَعْدِ ذٰلِکَ ط وَمَآ اُوْلٰئِکَ بِالْمُؤْمِنِیْنَ ﴿﴾ اِنَّآ اَنْزَلْنَا التَّوْرٰۃَ فِیْھَا ھُدیً وَّنُوْرٌ ج ےَحْکُمُ بِھَا النَّبِیُّوْنَ الَّذِیْنَ اَسْلَمُوْا لِلَّذِیْنَ ھَادُوْا وَالرَّبَّانِیُّوْنَ وَالْاَحْبَارُ بِمَا اسْتُحْفِظُوْا مِنْ کِتٰبِ اﷲِ وَکَانُوْا عَلَیْہِ شُھَدَآئَ ج فَلاَ تَخْشَوُا النَّاسَ وَاخْشَوْنِ وَلَا تَشْتَرُوْا بِاٰےٰتِیْ ثَمَناً قَلِیْلاً ط وَمَنْ لَّمْ یَحْکُمْ بِمَآ اَنْزَلَ اﷲُ فَاُوْلٰئِکَ ھُمُ الْکٰفِرُوْنَ۔
[المآئدۃ:۴۱۔۴۴]
ان آیات کا ترجمہ حضرت مولانا اشرف علی صاحب تھانوی رحمہ اﷲ نے بیان القرآن میں اس طرح کیا ہے :۔
ترجمہ:اے رسول ا ! جو لوگ کفر کی باتوں میں دوردورگرتے ہیں ، آپ کو وہ مغموم نہ کریں ، خواہ ان لوگوں میں سے ہوں جو اپنے من سے تو کہتے ہیں کہ ہم ایمان لائے اور ان کے دل یقین نہیں لائے اور خواہ وہ ان لوگوں میں سے ہوں جو کہ یہودی ہیں ، یہ لوگ غلط باتیں سننے کے عادی ہیں ۔ آپ کی باتیں دوسری قوم کسی خاطر سے کان دھر دھر (غور سے) سنتے ہیں ، جس قوم کے یہ حالات ہیں کہ وہ آپ کے پاس نہیں آئے ، کلامِ الٰہی بعد اس کے کہ وہ اپنے موقع پر ہوتا ہے ، بدلتے رہتے ہیں ۔ کہتے ہیں کہ اگر تم کو یہ حکم ملے تب تو اس کو قبول کرلینا اور اگر تم کو یہ حکم نہ ملے تو احتیاط رکھنا اور جس کا خراب ہونا خدا ہی کو منظور ہو تو اس کے لئے اﷲ سے تیرا کچھ زور نہیں چل سکتا، یہ لوگ ایسے ہیں کہ خدا تعالیٰ کو ان کے دلوں کا پاک کرنا منظور نہیں ہوا ۔ ان لوگوں کے لئے دنیا میں رسوائی ہے اور آخرت میں ان کے لئے سزائے عظیم ہے ۔ یہ لوگ غلط باتوں کے سننے کے عادی ہیں ، حرام کے کھانے والے ہیں ، تو اگر یہ لوگ آپ کے پاس آویں تو خواہ آپ ان میں فیصلہ کردیجئے یا ان کو ٹال دیجئے اور اگر آپ ان کو ٹال ہی دیں تو ان کی مجال نہیں کہ آپ کو ذرا بھی ضرر پہنچا سکیں اور اگر آپ فیصلہ کریں تو ان میں عدل کے موافق فیصلہ کیجئے، بیشک حق تعالیٰ عدل کرنے والوں سے محبت کرتے ہیں اور وہ آپ سے کیسے فیصلہ کراتے ہیں ، حالانکہ ان کے پاس تورات ہے ، جس میں اﷲ کا حکم ہے ، پھر اس کے بعد ہٹ جاتے ہیں اور یہ لوگ ہر گز اعتقاد والے نہیں ، ہم نے تورات نازل فرمائی تھی جس میں ہدایت تھی اور وضوح تھا ، انبیاء جو کہ اﷲ تعالیٰ کے مطیع تھے ، اس کے موافق یہود کو حکم دیا کرتے تھے اور اہل اﷲ اور علماء بھی ۔ بوجہ اس کے کہ ان کو اس کتاب اﷲ کی نگہداشت کا حکم دیا گیا اور وہ اس کے اقراری ہوگئے تھے ، سو تم بھی لوگوں سے اندیشہ مت کرو اور مجھ سے ڈرو اور میرے احکام کے بدلے میں متاعِ قلیل مت لو اور جو شخص خدا تعالیٰ کے نازل کئے ہوئے کے موافق حکم نہ کرے سو ایسے لوگ بالکل کافر ہیں‘‘۔
ان آیاتِ کریمہ کا سادہ سا مطالعہ بھی یہ ظاہر کرتا ہے کہ یہ آیتیں کسی خاص واقعے کے پس منظر میں نازل ہوئی ہیں جس میں کچھ یہودی آپ کے پاس کسی مقدمے کا فیصلہ کرانے کے لئے آئے تھے اور ان کے پیشِ نظر یہ تھا کہ اگر آنحضرت ا اس قضیے کا فیصلہ ان کی خواہشات کے مطابق کردیں تو اُسے قبول کرلیں ورنہ اس سے انکار کردیں۔
قرآنِ کریم میں یہ واقعہ بیان کیا گیا ، لیکن صحیح احادیث میں اس کی تفصیل آئی ہے۔
اور تفسیر و حدیث کی تقریباً ہر کتاب میں اس واقعہ کو کہیں مفصل اور کہیں مختصر طریقے پر بیان کیا گیا ہے ۔ یوں تو اس واقعے کو بہت سے صحابۂ کرام رضوان اﷲ علیہم اجمعین نے روایت کیا ہے ،لیکن حضرت جابر بن عبداﷲ ؓ کی روایت میں واقعے کے بیشتر ضروری اجزاء زیادہ جامعیت اور اختصار کے ساتھ آگئے ہیں ۔
حضرت جابر بن عبداﷲ ؓ فرماتے ہیں کہ فدک کے لوگوں میں سے ایک شخص نے زنا کرلیا تھا اس پر فدک کے لوگوں نے مدینہ طیبہ کے یہودیوں میں سے کچھ لوگوں کو لکھا :
محمد ا سے اس بارے میں پوچھو، اگر وہ تمہیں کوڑوں کا حکم دیں تو اُسے قبول کرلینا اور سنگساری کا حکم دیں تو قبول نہ کرنا‘‘
چنانچہ ان لوگوں نے آپ اسے اس بارے میں پوچھا ، آپ ا نے فرمایا کہ میرے پاس اپنے دو آدمی ایسے بھیجو جو تمہارے درمیان سب سے زیادہ علم رکھتے ہوں ، چنانچہ وہ ابن صوریا نامی ایک یک چشم آدمی کو اور ایک اور شخص کو لے آئے ، ان سے آپ ا نے پوچھا :’’ کیا تم اپنے لوگوں میں سب سے بڑے عالم ہو؟‘‘ انہوں نے کہا جب ہی تو ہماری قوم نے ہم سے رجوع کیا ہے ، آپ ا نے ان سے فرمایا: ’’ کیا تمہارے پاس تورات نہیں ہے، جس میں اﷲ کا حکم موجود ہو؟ انہوں نے کہا :’’ کیوں نہیں‘‘؟ آپ ا نے فرمایا : بس تو میں تمہیں اس ذات کی قسم دیتا ہوں جس نے بنی اسرائیل کے لئے سمندر کو پھاڑا، تم لوگوں پر ابر کا سایہ کیا ، تمہیں آلِ فرعون سے نجات دی اور بنی اسرائیل پر من و سلویٰ نازل کیا ، یہ بتاؤ کہ تم تورات میں رجم کے حکم کے بارے میں کیا پاتے ہو؟
اس پر ان میں سے ایک نے دوسرے سے کہا :’’ آج تک مجھے ایسی قسم نہیں دی گئی‘‘ پھر وہ بولے : ’’ ہم یہ پاتے ہیں کہ بدنگاہی بھی ایک قسم کا زنا ہے اور بوس و کنار بھی ایک قسم کا زنا ہے لیکن اگر چار آدمی اس بات کی گواہی دیدیں کہ انہوں نے ملزم کو اس طرح دخول کرتے دیکھا ہے جیسے سرمہ دانی میں سلائی ، تو اس وقت رجم واجب ہو جاتا ہے ۔
نبی کریم ا نے اس موقع پر فرمایا :’’بس ! یہی بات ہے۔‘‘ اس کے بعد آپ انے اس زانی کو سنگسار کرنے کا حکم دیا ، چنانچہ اسے سنگسار کیا گیا ، اس پر یہ آیات ( یعنی سورۂ مائدہ کی مذکورہ بالا آیات) نازل ہوئیں کہ فان جاء وک فاحکم بینھم۔
عدالت ہٰذا کے اس فیصلے میں جس پر اس وقت نظرِ ثانی کی جارہی ہے، یہودیوں کے اس واقعہ پر اس وجہ سے تفصیل کے ساتھ غور کرنے کی ضرورت نہیں سمجھی کہ یہ یہودیوں کا واقعہ ہے اور اس میں خود ان کے مذہب کے مطابق فیصلہ کیا گیا تھا۔ لہٰذا یہ مسلمانوں کیلئے قابلِ اطلاق نہیں ہے ۔
نظرِ ثانی کے وقت ہمارے سامنے اس مسئلے پر تفصیل کے ساتھ بحث کی گئی کہ قانونِ زنا پر اس واقعے کے کیا اثرات ہیں ؟اور آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے یہ فیصلہ کس حیثیت سے فرمایا تھا ؟ چنانچہ اس پہلو پر قدرے مفصل تحقیق کی ضرورت ہے۔
اس واقعے میں دو باتیں خاص طور پر تنقیح طلب ہیں :
ایک یہ کہ آنحضرت ا نے یہ فیصلہ اپنی شریعت کے مطابق فرمایا تھا ؟ یا تورات کے حکم کے مطابق؟
دوسرے یہ کہ یہ واقعہ کب کا ہے ؟ اور سورۂ نور کی آیت نمبر 2جس میں زنا کار کے لئے سو کوڑوں کی سزا مقرر کی گئی ہے ، اس وقت نازل ہو چکی تھی یا نہیں ؟ لیکن اس موضوع پر میں آگے چل کر بحث کروں گا کیونکہ اس کا تعلق احادیثِ رجم سے ہے ۔
یہاں اس واقعے کو نقل کرنے سے مقصد صرف یہ تھا کہ اگرچہ قرانِ کریم میںزانی کیلئے رجم کا حکم صراحۃً مذکور نہیں لیکن سورۂ مائدہ کی مذکورہ بالا آیات چونکہ یہودیوں کے رجم کے بارے میں نازل ہوئیں اس لئے ان آیات میں نہ صرف یہ کہ اس طرف اشارہ پایا جاتا ہے بلکہرجم کے حکم کو ’’حکم اﷲ‘‘ ( اﷲ کا حکم) ما أنزل اﷲ (اﷲ کا نازل کیا ہوا حکم) اور ’’القسط‘‘ (انصاف) کے الفاظ سے تعبیر کیا گیا ہے اور سرورِ دوعالم ا کو اس کے مطابق فیصلہ کرنے کی تاکید فرمائی گئی ہے۔
۲۔ دوسرا سوال یہ ہے کہ آیا قرآنِ مجید میں کوئی آیت ایسی ہے جس سے زانی محصن کے لئے سزائے رجم کی نفی ہوتی ہو ؟ اس سلسلے میں مسؤل الیہ کے فاضل وکیل نے یہ مؤقف اختیار کیا کہ سورۂ نور کی آیت نمبر2سزائے رجم کی نفی کرتی ہے اس لئے کہ اس کے الفاظ یہ ہیں :
الزانیۃ والزانی فاجلدوا کل واحد منھما مائۃ جلدۃ ۔
ترجمہ: زنا کار عورت اور زنا کار مرد دونوں میں سے ہر ایک کو سو کوڑے لگاؤ۔
ان کا کہنا یہ ہے کہ اس آیت میں زانی اور زانیہ بالکل عام ہیں اور اس میں شادی شدہ اور غیر شادی شدہ کا کوئی فرق نہیں، لہٰذا شادی شدہ زانی کیلئے کوئی ایسی سزا تجویز کرنا جو قرآنِ کریم میں مذکور نہیں ہے اس آیت کے خلاف ہوگا اور جن احادیث میں سزائے رجمکا ذکر آیا ہے وہ اس آیت کے خلاف ہونے کی بنا پر ناقابلِ اعتبار ، ناقابلِ عمل یا کم از کم لائقِ تاویل ضرور ہیں ورنہ اگر ان احادیث کی بنا پر سزائے رجم کو حدِّ شرعی قرار دیا گیا تو اس سے لازم آئے گا کہ حدیث نے قرآنِ کریم کی آیت کو منسوخ کردیا ، حالانکہ حدیث کے ذریعے قرآن کریم کی کسی آیت کو منسوخ نہیں کیا جاسکتا ۔ کم و بیش یہی مؤقف اس عدالت کے سابقہ اکثریتی فیصلے میں بھی اختیار کیا گیا ہے۔
یہ مسئلہ چونکہ زیرِ بحث مقدمے میں بنیادی اہمیت رکھتا ہے ، اس لئے اس کا قدرے تفصیل کے ساتھ جائزہ لینے کی ضرورت ہے۔
یہاں سب سے پہلے سوال یہ ہے کہ سنت میں شادی شدہ زانی کے لئے رجم کا حکم مذکور ہے کیا وہ سورۂ نور کی مذکورہ آیت کے معارض ہے؟
میری رائے میں سنت کی تشریعی اور قانونی حیثیت تسلیم کرلینے کے بعد سورۂ نور کی مذکورہ آیت اور سنت کے حکمِ رجم میں کوئی تعارض باقی نہیں رہتا۔ سورۂ نور کا حکم عام ہے اور سنت کا حکم ایک خاص صورت کے ساتھ مخصوص ہے اور اگر دو مختلف قانونوں میں ایک جگہ حکم عام اور دوسری جگہ خاص ہو تو ان کو باہم نہ متعارض سمجھا جاسکتا ہے اور نہ یہ کہا جاسکتا ہے کہ ایک قانون نے دوسرے کو منسوخ کردیا ۔
یہ بات مثال سے واضح ہوسکے گی:
مجموعۂ تعزیراتِ پاکستان کی دفعہ 379کی عبارت یہ ہے:
''Whoever commits theft shall be punished with imprisonment for either description fortern wich may extend to three years , or with fine, or with both''.
اس دفعہ کا حکم عام ہے کہ ’’ جو شخص بھی چوری کرے اس کی سزاتین سال تک قید یا جرمانہ یا دونوں ہوسکتی ہیں ‘‘ اس میں ہر قسم کا چور داخل ہے خواہ اس نے کسی مکان سے چوری کی ہو یا دوکان سے ، وہ کسی کا ملازم ہو یا نہ ہو۔
اس کے بعد دفعہ 380کے الفاظ یہ ہیں :۔
''Whoever commits theft in any building........used a human delling........shall be punished with imrisonment of either description for a term wich may extend to seven years , and shall also be laible to fine."
اس دفعہ میں کہا گیا ہے کہ ’’جو شخص کسی رہائشی عمارت سے چوری کا ارتکاب کرے ، اس کی سزا سات سال تک ہوسکتی ہے‘‘
یہاں ایک خاص قسم کی چوری کا حکم بتایا گیا ہے جو دفعہ 379کے عموم میں بھی داخل تھی ، اب کہا یہ جاسکتا ہے کہ دفعہ 380دفعہ379سے متعارض ہے یا دفعہ 380نے دفعہ 379کو منسوخ کردیاہے؟
پھر دفعہ 381کے الفاظ یہ ہیں :۔
'' whoever beings clerk or servent.......commits theft in respect of any property in the possession of his master or employees shall be punished with imprisonment of either description for a term wich may extend seven years.....''.
اس دفعہ میں ایک خاص قسم کے چور کے لئے ( یعنی ملازم جبکہ اپنے آجر کی چوری کی) الگ سزا مقرر کی گئی ہے ، حالانکہ دفعہ 379کے عمومی مفہوم میں یہ چور بھی داخل تھا ۔ اب کیایہ کہا جاسکتا ہے کہ دفعہ 381نے دفعہ379کو منسوخ کردیا ؟
پھر دفعہ 1979ء میں حدود آرڈیننس نمبر(6) 1979ء نافذ ہوا جس کی دفعہ (9) میں کہا گیا ہے :
'' whoever commits theft liable to had for the first time shall be punished with amputation of his right hand from the joint of his wrist''.
اس دفعہ نے ایک خاص قسم کے چور کیلئے جس نے سرقہ موجبِ حد کا ارتکاب کیا ہو ایک بالکل مختلف سزا یعنی قطعِ ید مقرر کردی ۔ اب کیا یہ کہا جاسکتا ہے کہ آرڈیننس نمبر(6) 1979ء کی دفعہ (9) نے تعزیراتِ پاکستان کی دفعات 379،380، اور 381کو منسوخ(REPEAL) کردیا؟
ظاہر ہے کہ ان تینوں سوالات کا جواب نفی میں ہے ۔
واقعہ یہ ہے کہ تعزیرات پاکستان کی دفعہ379،380 ، 381اور آرڈیننس نمبر(6) 1979ء کی دفعہ 6 سب بیک وقت نافذ العمل ہیں اور یہ بات صرف اتنی ہے کہ دفعہ 379کا حکم عام تھا اور باقی تینوں قوانین میں کچھ مخصوص صورتوں کا حکم الگ بیان کردیا گیا ہے ۔
اس صورتِ حال کی توجیہ دو طرح ممکن ہے:
ایک یہ کہ دفعہ 380اور دفعہ 381اور حدود آرڈیننس کی دفعہ (9) نے دفعہ379کے عموم میں تخصیص پیدا کردی ہے اور اب دفعہ 379صرف ان چوروں پر اطلاق پذیر ہوگی جو مذکورہ تین قوانین کی زد میں نہ آتے ہوں ۔
دوسری توجیہ یہ ممکن ہے کہ دفعہ 379کا عموم اب بھی برقرار رہے اور جو شخص کسی رہائشی مکان میں چوری کرے گا ، وہ بیک وقت دو دفعات کے تحت مجرم ہوگا ، ایک دفعہ 379کے تحت اور دوسرے دفعہ 380کے تحت ، لیکن چونکہ قاعدہ یہ ہے چھوٹی سزا بڑی سزا میں مدغم ہو جاتی ہے اس لئے عملاً اس کو سزا دفعہ 380کے تحت دی جائے گی اور یہی معاملہ دفعہ 381اور حدود آرڈیننس (6) کی دفعہ (9) میں ہوگا۔
تقریبا ً یہی صورتحال زانی کے سلسلے میں واقع ہوئی ہے ۔ قرآن کریم کی سورۂ نور آیت نمبر2میں حکم یہ دیا گیا کہ زانی اور زانیہ کی سزا سو کوڑے ہیں۔ اس میں کسی خاص قسم کے زانی اور زانیہ کا بیان نہیں ، بلکہ اپنے الفاظ کے لحاظ سے یہ حکم ہر قسم کے زانی کیلئے عام ہے۔
اس کے بعد اگر سنت ( جو اسلامی قانون کا دوسرا مستقل مأخذ ہے) یہ کہے کہ ایک خاص قسم کے زانی یعنی محصن کی سزا رجم ہے تو اس کو کسی بھی صورت میں یہ نہیں کہا جائیگا کہ یہ حکم سورۂ نور کی آیت نمبر2کے معارض ہے ۔ یا اس کو ماننے سے سورۂ نور کی آیت نمبر 2منسوخ (Repeal) ہوجائے گی، بلکہ جس طرح مذکورہ مثال میں تعزیراتِ پاکستان کی دفعہ 379اور دفعہ380بیک وقت نافذ العمل ہیں اسی طرح سورۂ نور کا حکم اور سنت کا حکم رجم بھی بیک وقت نافذالعمل رہ سکتے ہیں۔
[/FONT]​
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

saud491

MPA (400+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

http://www.al-mawrid.org/pages/questions_urdu_detail.php?qid=507&cid=235[TABLE="width: 595"]
[TR]
[TD="colspan: 2"]
[h=1]رجم کی سزا[/h]​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
غامدی صاحب نے اپنے ایک ٹی وی پروگرام میں فرمایاکہ اسلام میں زنا کی سزا سو کوڑے ہے، خواہ وہ کنوارا ہو خواہ شادی شدہ۔ اس سے پہلے میرے علم کے مطابق اس طرح کی آرا منکرین حدیث ہی ظاہر کرتے تھے۔ آپ لوگ منکر حدیث نہیں ہیں ، اس لیے کہ آپ احادیث کے حوالے دیتے ہیں۔ احادیث کی کتابوں میں یہ بات بڑی صراحت سے بیان ہوئی ہے کہ شادی شدہ زانی کی سزا رجم ہے۔ اگر آپ رجم کے جواز کے قائل نہیں ہیں تو اس کا مطلب یہ ہو گا کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے زمانے میں یہ سزا دے کر ناانصافی کی تھی ، اس لیے کہ مشرکین عرب میں زانی کے لیے اس سزا کا کوئی رواج نہیں تھا۔

علاوہ ازیں یہ سزا عہد نامہ عتیق میں بھی بیان ہوئی ہے اور یہود کے ہاں اس پر عمل بھی رہا ہے۔ مولانا مودودی ، ابن کثیر اور فقہاے اربعہ شادی شدہ زانی کی سزا رجم ہی قرار دیتے ہیں۔

آپ اگر حدیث کی حجیت کے قائل ہیں تو آپ کی راے قابل قبول نہیں ہے۔ اگر آپ منکر حدیث ہیں تب براہ مہربانی صورت حال واضح کر دیں۔ اگر ایسا ہے تو یہ میرے لیے ایک حادثہ ہو گا، اس لیے کہ میں اس سے پہلے اس حوالے سے آپ کا دفاع کرتا رہا ہوں؟
(شمس زمان)
[/TD]
[TD]
:سوال​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
پہلی بات تو یہ واضح رہے کہ استاد محترم کسی بھی معنی میں منکر حدیث نہیں ہیں۔ جو آدمی سنت کو ایک مستقل ماخذ دین مانتا ہو اسے منکر حدیث قرار دینا اتہام کے سوا کچھ نہیں ہے۔ جس آدمی نے ماخذ کی بحث کا آغاز ''دین کا تنہا ماخذ اس زمین پر اب محمد صلی اللہ علیہ وسلم ہی کی ذات والا صفات ہے'' جیسے شاہ کا ر جملے سے کیا ہو، اسے منکر حدیث قرار دینا ظلم ہی قرار دیا جائے گا ، جبکہ اس نے اپنے اس نقطۂ نظر کی وضاحت ان الفاظ میں کی ہو:
''...یہ صرف اُنھی کی ہستی ہے کہ جس سے قیامت تک بنی آدم کو اُن کے پروردگار کی ہدایت میسر ہو سکتی اور یہ صرف اُنھی کا مقام ہے کہ اپنے قول وفعل اور تقریروتصویب سے وہ جس چیز کو دین قرار دیں، وہی اب رہتی دنیا تک دین حق قرار پائے۔'' (میزان 13)
جس نے سنت اور قرآن کو قطعیت میں ہم پلہ قرار دیا ہو ، وہ بجا طور پر اس کا مستحق ہے کہ اسے حامی سنت کے لقب سے یاد کیا جائے کجا یہ کہ اسے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے ارشادات کو نہ ماننے والا سمجھا جائے۔ سنت کی حیثیت کو واضح کرتے ہوئے انھوں نے لکھا ہے:
''سنت ... کے بارے میں یہ بالکل قطعی ہے کہ ثبوت کے اعتبار سے اِس میں اور قرآن مجید میں کوئی فرق نہیں ہے ۔ وہ جس طرح کے صحابہ کے اجماع اور قولی تواتر سے ملا ہے، یہ اِسی طرح اُن کے اجماع اور عملی تواتر سے ملی ہے اور قرآن ہی کی طرح ہر دور میں مسلمانوں کے اجماع سے ثابت قرار پائی ہے، لہٰذا اِس کے بارے میں اب کسی بحث ونزاع کے لیے کوئی گنجایش نہیں ہے۔'' (میزان 14)
حدیث کے دائرۂ کار کے بارے میں انھوں نے اپنا نقطۂ نظر ان الفاظ میں بیان کیا ہے:
''...دین میں اِن (احادیث)سے کسی عقیدہ وعمل کا اضافہ بھی نہیں ہوتا۔ دین سے متعلق جو چیزیں اِن میں آتی ہیں، وہ درحقیقت، قرآن وسنت میں محصور اِسی دین کی تفہیم وتبیین اور اِس پر عمل کے لیے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے اسوۂ حسنہ کا بیان ہے۔ حدیث کا دائرہ یہی ہے۔'' (میزان 15)
اس کے بعد حدیث کی حجیت بیان کرتے ہوئے لکھتے ہیں:
''اِس دائرے کے اندر ، البتہ اِس کی حجت ہر اُس شخص پر قائم ہو جاتی ہے جو اِس کی صحت پر مطمئن ہو جانے کے بعد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے قول وفعل یا تقریر و تصویب کی حیثیت سے اِسے قبول کر لیتا ہے۔ اِس سے انحراف پھر اُس کے لیے جائز نہیں رہتا ، بلکہ ضروری ہو جاتا ہے کہ آپ کا کوئی حکم یافیصلہ اگر اِس میں بیان کیا گیا ہے تو اُس کے سامنے سر تسلیم خم کر دے۔'' (میزان 15)
ان بیانات سے یہ حقیقت مبرہن ہو جاتی ہے کہ استاد محترم کے نزدیک حدیث و سنت دین کے معاملے میں ایک محکم حیثیت رکھتی ہیں ، لہٰذا آپ کی استاد محترم کے بارے میں یہ راے کہ وہ منکر حدیث نہیں ہیں ، بالکل در ست ہے اور اسے تبدیل کرنے کی آپ کو کوئی ضرورت نہیں ہے۔

اب ہم رجم کے معاملے کو لیتے ہیں۔ استاد محترم رجم کی سزا کے قائل ہیں۔ فرق صرف یہ ہے کہ وہ اسے سورۂ مائدہ کی آیت محاربہ کے تحت دی گئی سزا سمجھتے ہیں۔ آیت میں آئے ہوئے لفظ تقتیل کی وضاحت کرتے ہوئے انھوں نے لکھا ہے:
''آیت میں اِس سزا کے لیے 'اَنْ یُّقَتَّلُوْۤا' کے الفاظ آئے ہیں۔ اِن کے معنی یہ ہیں کہ اللہ و رسول سے محاربہ یا فساد فی الارض کے یہ مجرم صرف قتل ہی نہیں ، بلکہ عبرت ناک طریقے سے قتل کر دیے جائیں۔ اِس کی دلیل یہ ہے کہ 'قتل' یہاں 'تقتیل' کی صورت میں آیا ہے۔ عربیت کے ادا شناس جانتے ہیں کہ بنا میں زیادت نفس فعل میں شدت اور مبالغہ کے لیے ہوئی ہے۔ اِس وجہ سے 'تقتیل' یہاں 'شرتقتیل' کے مفہوم میں ہے۔ چنانچہ حکم کا تقاضا یہ ہو گا کہ اِن مجرموں کو ایسے طریقے سے قتل کیا جائے جو دوسروں کے لیے عبرت انگیز اور سبق آموز ہو۔ رجم، یعنی سنگ ساری بھی، ہمارے نزدیک اِسی کے تحت داخل ہے اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے زمانے میں اوباشی کے بعض مجرموں کو یہ سزا اِسی آیت کے حکم کی پیروی میں دی ہے۔'' (میزان 612۔613)
گویا ان کے نزدیک نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے جن زانیوں کو رجم کرایا، وہ اصلاً اوباشی کے مجرم تھے۔ غامدی صاحب رجم کی سزا کے قائل ہیں، اس میں وہ امت سے مختلف نہیں ہیں۔ وہ اس سزا کے دینے کے سبب کے طے کرنے میں فقہا سے اختلاف کرتے ہیں۔ فقہا نے جس طرح اخذ واستنباط سے یہ طے کیا ہے کہ شادی شدہ زانی کی سزا رجم ہے ، استاد محترم نے اسی طرح اخذ واستنباط سے یہ طے کیاہے کہ یہ سزا زنا کے اوباش مجرموں کو دی گئی۔ یہ ایک علمی اختلاف ہے اور اس کا انکار حدیث سے کوئی تعلق نہیں۔
[/TD]
[TD]
:جواب​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]
:تحریر​
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

zsheikh

MPA (400+ posts)
Re: "Rajam" Ahadith ki Roashni Mai ☺Aur☺ GHAMDI Ka Rajam sai INKAAR

@WatanDost
is 3117 point mein quran ki kaun si aayat ka zikar ho raha hai. kiya yeh quran mein maujood hai ya nahi . thanks

5a6c97ed565bc54cc95f74279d6adae1.JPG
 

Back
Top