ایئر انڈیا نے470 نئے جہاز وں کا سودا کیا اور ہم نے ہزاروں آڈیوز کا

Niazbrohi

Senator (1k+ posts)

ایئر انڈیا کے470 نئے جہاز خریدنے کا سودا کیا ’دوسرے قومی ایئر لائنز والے ممالک کے لیےایک سبق ہے‘


0973f000-ad2d-11ed-b87f-758dc3ad04fc.png


ہوائی جہاز کی تاریخ کی سب سے بڑی خریداری میں سے ایک کے طور پر ایئر لائنز کمپنی ایئر انڈیا نے 470 نئے ہوائی جہاز خریدنے کا فیصلہ کیا ہے جسے انڈیا کی ایوی ایشن صنعت کے لیے اسے ایک اہم فیصلہ کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔
اس سودے کے تحت 250 طیارے یورپی کمپنی ایئر بس بنائے گی اور 220 امریکی کمپنی بوئنگ بنائے گی۔
ایئر انڈیا کے چیئرمین این چندر شیکرن نے کہا کہ ایئر لائن کی کوشش تھی کہ یہ ’عالمی معیار‘ اختیار حاصل کرے۔ انہوں نے کہا کہ یورپ کی ایئربس اور امریکہ میں قائم بوئنگ کے آرڈرز ایئر لائن کے بیڑے کو جدید بنائیں گے اور اسے اپنے نیٹ ورک کو ’ڈرامائی طور پر‘ بڑھانے میں مدد کریں گے۔
تقریباً دو سال قبل ٹاٹا کمپنی نے ایئرانڈیا کو حکومت سے خریدا تھا۔ یہ ائیر لائن اس وقت تک خستہ حال تھی۔
کمپنی نے اپنے بیشتر پرانے ہوائی جہازوں کو ریٹائر کر دیا ہے اور اپنے پرانے بیڑے کو جدید بنانے کے لیے پانچ سالہ منصوبہ شروع کر دیا ہے۔ پہلا نیا طیارہ اس سال کے آخر میں سروس میں استعمال میں آئے گا۔
ایوی ایشن انڈسٹری کے تجزیہ کار مارک مارٹن نے کہا کہ یہ آرڈر کمپنی کے پرانے حالات کو تبدیل کر سکتے ہیں لیکن یہ ایئر لائن، جس نے آخری بار تقریباً 20 سال قبل طیاروں کی خریداری کی تھی، کے لئے اپنے آپریشنز کو تیزی سے جدید بنانے کے متعدد چیلنجز کا سامنا کرنا پڑے گا مثلا ان طیاروں کے لئے مناسب سافٹ ویئر، انکی دیکھ بھال اور ان کا نظام۔
مارٹن کا کہنا ہے کہ ’اگر وہ کامیاب ہو جاتے ہیں تو وہ کئی سالوں کے بعد ایک بار پھر انڈیا کی انفرادیت کو دنیا میں آگے لے جائیں گے‘۔
ماہرین کا کہنا ہے کہ اس نئے آرڈر کا سائز انڈیا کے پرہجوم ایوی ایشن صنعت میں اپنی پوزیشن کو دوبارہ حاصل کرنے اور دنیا بھر میں پھیلنے میں ایک اسٹریٹجک برتری حاصل کرنے کی خواہش کی نشاندہی کرتا ہے۔

350 ایئر بس کے اے جیسے طیارے ایئر انڈیا کو براہ راست امریکہ اور آسٹریلیا جیسے بازاروں میں داخل ہونے کا موقع فراہم کرے گا اور یہ ان مقامات اور انڈیا کے درمیان نان اسٹاپ پروازوں کے ذریعے بیرون ملک مقیم انڈین کے لیے منافع بخش ثابت ہوگا۔
انڈین مسافر فی الحال یورپ، امریکہ اور دنیا کے دیگر حصوں سے بیرون ملک رابطوں کے لیے ایمریٹس، قطر ایئرویز، اتحاد اور مشرق وسطیٰ کی دیگر ایئر لائنز پر بہت زیادہ انحصار کرتے ہیں۔ مارٹن کا خیال ہے کہ ایئر انڈیا کے ان نئے بیڑے کے سروس میں آنے سے اس میں تبدیلی آئے گی۔
انہوں نے کہا ’میرے نزدیک یہ خلیجی کیریئرز کے غلبے کا مقابلہ کرنے کے لیے ایک بڑے گیم پلان کی طرح لگتا ہے۔‘
لیکن ’لیو فرام اے لائونج‘ نامی ایک ایوی ایشن ویب سائٹ کے بانی اجے اوٹانی کہتے ہیں کہ خلیجی جہازوں کی اجارہ داری کو چیلنج کرنا آسان نہیں ہوگا کیوں کہ ان کے صارف ’وفادار‘ ہیں اور ان کمپنیوں میں کرایوں میں مقابلے شروع کرنے کی صلاحیت ہے۔
ce447580-ad2d-11ed-b87f-758dc3ad04fc.png



https://www.bbc.com/urdu/articles/c4nz80w70v5o
 
Last edited by a moderator:

Citizen X

President (40k+ posts)
Wow so this deal finally happened, been hearing that Air India was wanting to buy 500 planes for year and a half now and it was stalled only because they could not get a better price from the engine manufacturers.

Anyways 470 planes is certainly historic, no one has ever put in such a large order before, surprised though its a mix of boeing and airbus, usually a carrier likes to only order one type of plane, helps a lot in logistics and training of crew and pilot i,e every pilot at the company can fly almost all the planes.

Let's not even bring Pakistan into this picture, we are not even anywhere close to this, during Khan's govt PIA was finally starting to make a profit lekin supreme court ki gand mein phir kujli ho gai and fired the director.

Now PIA is more or less a regional airline