علیم خان نے لائیو شو میں عمران خان کیساتھ وٹس ایپ گفتگو دکھادی

Rambler

Chief Minister (5k+ posts)
ابے بھوسڑی کے ۔ کچرے کے پاس کھڑے ہوکر تالیاں بجانا اور ناک گھسیڑنا بند کر ۔

تیرے اور رانے میں ایک فرق ہے ، کم از کم رانا منافق نہیں ہے ۔
اور تُو بھوسڑی کے ، اپنی دونوں ٹانگوں کے درمیان سوراخ میں دو دو ڈوڈلز ڈالے پھرتا ہے ۔

میرا خیال ہے سمجھ تو توُ گیا ہوگا ، اگر مذید سمجھانے کی ضرورت ہے تو بتائیو ۔​

A gaya na kanjerr apni auqaat pe - Yea do do dildo tuu ne apni behn ke choot mein dekheyn honge besharma. Itni bhi lalilch na kr jo do do gahikon of aik hi waari numta deta hey.

Siberite

A gaya na kanjerr apni auqaat pe - Yea do do dildo tuu ne apni behn ke choot mein dekheyn honge besharma. Itni bhi lalilch na kr jo do do gahikon of aik hi waari numta deta hey.

۔ ظاھر ہے تجھے تیرے لیول پہ اتر کے جواب دینا پڑتا ہے ، مھذبی گفتگو تو تیرے خالی دماغ سے نکل جاتی ہے ۔ لیکن اس گندگی کی باس تیرے چودہ طبق روشن کر دیتی ہے ۔ ٹھریڈ کے میرٹ پہ تو بات کرنے سے رھا ۔ اپنے لیڈر کی طرح ایک بونگیاں ھی مارے گا ۔

ویسے یہ ڈولڈو نکال کے سوچے گا تو دماغ میں صرف خالی بخارات ہی نہیں بھریں گے ۔

Jazbaati

Minister (2k+ posts)
My Friend, these blind idiots will fall for anything the cocaine addict will say or announce but won't accept truth even if it is revealed in front of their eyes. They don't belong to any political party but are part of a cult ..

And you are not part of a cult? You never have a bad word for PDM but just hate Imran Khan. You and your ilk are hypocrites.
If you actually watched they video and still think IK is in the wrong then you are no doubt a shaitaan dajjal follower since you see the opposite of those who can actually see the truth.

Siberite

And you are not part of a cult? You never have a bad word for PDM but just hate Imran Khan. You and your ilk are hypocrites.
If you actually watched they video and still think IK is in the wrong then you are no doubt a shaitaan dajjal follower since you see the opposite of those who can actually see the truth.
Is it really matter if I have bad words for PDM or not?
You tell me if this person Aleem khan is lying now or was lying earlier?
You can't have your cake and eat it too.
On the same token, I didn't see you criticizing IK ever.
I don't give a 2 cent F to PDM, PMLN ,PTI or any other political party in Pakistan .
They all have their losers with them, and they all keep kissing Boots falling giant balls ....
How do you support them ?
Supporting one or other is hypocrisy.

Munawarkhan

bolna kya chah rahay hoo?

jab siasat main muqabla nahi kersaktay tu political party man nay say inkaar ker diya.

kya hua agar 600 ticket holders main say 100 choor ker chalay gayee. janay walay bhi woo sanp thay jo sirf positions kay liyay ayee thay. ab bahar jaa ker keechar uchal ker apnay aap ko hi badnaam ker rahay hain

My Friend, these blind idiots will fall for anything the cocaine addict will say or announce but won't accept truth even if it is revealed in front of their eyes. They don't belong to any political party but are part of a cult ..

Siberite

bolna kya chah rahay hoo?

jab siasat main muqabla nahi kersaktay tu political party man nay say inkaar ker diya.

kya hua agar 600 ticket holders main say 100 choor ker chalay gayee. janay walay bhi woo sanp thay jo sirf positions kay liyay ayee thay. ab bahar jaa ker keechar uchal ker apnay aap ko hi badnaam ker rahay hain

اٹھائیس سال کی محنت کے بعد بھی اگر ان ھی لوٹوں کو پیدا کرسکے ھو تو پچاس سال کی حکمرانی میں بھی بزدار ھی بنا سکو گے ۔ کہانی ختم ۔

Munawarkhan

اٹھائیس سال کی محنت کے بعد بھی اگر ان ھی لوٹوں کو پیدا کرسکے ھو تو پچاس سال کی حکمرانی میں بھی بزدار ھی بنا سکو گے ۔ کہانی ختم ۔

I don't know what was wrong witb Buzdar, is say pahlay wala Punjab ko deficit de ker gaya tha, Buzdar tu phir surplus de ker gaya. maybe if given 10 years we would have made better comparisons.

But 28 saal ki mahnat kay baad we have seen kay her aam o khaas politics main hissa lenay ki jurrat kerta hai, bahar loogon nay apni apni nationalities choor ker Pakistani politics main hissa liya.

kuch mufaad parast bhi ghuss gayee, acha hua jaldi unka chahra samnay agaya.
her PTI ka thooka hua chatnay kay liyay PPP aur PMLN walay lipak rahay hain, pichlay bi-elections main sab nay pmln ki ticket say election lara. asal lotoon ki jaaat tu un donoo ki hai.

Siberite

I don't know what was wrong witb Buzdar, is say pahlay wala Punjab ko deficit de ker gaya tha, Buzdar tu phir surplus de ker gaya. maybe if given 10 years we would have made better comparisons.

But 28 saal ki mahnat kay baad we have seen kay her aam o khaas politics main hissa lenay ki jurrat kerta hai, bahar loogon nay apni apni nationalities choor ker Pakistani politics main hissa liya.

kuch mufaad parast bhi ghuss gayee, acha hua jaldi unka chahra samnay agaya.
her PTI ka thooka hua chatnay kay liyay PPP aur PMLN walay lipak rahay hain, pichlay bi-elections main sab nay pmln ki ticket say election lara. asal lotoon ki jaaat tu un donoo ki hai.

You are being PMLN centric. It doesn't matter what they do. It matters what you say and what you promised. I have yet to see any of the promises fulfil in his last 4 years of rule. I have seen him making turns after turns. I have seen him mingled with Boots, praising the Bajwa's unseen democratic abilities, calling him the icon of democracy in Pakistan, a democratic General.

I also seen him slashing him off the board after power is lost, calling him Mir Jaffer and Sadiq and also blaming him for conspiracy to remove him from power, yet I also seen him blaming USA as well and then turn around and absolve USA from any such accusation.

What is this behavior? What do you call it ? Is he all up there?
What would he do new? Nothing that I can see. His old same old same words and his actions speak louder than what you and 2 dozen PTI supporters shout here day and night.

Munawarkhan

I don't agree, I have seen a lot of short term goals fulfilled, lot of progress on what he promised. I personally never expected Pakistan to transform in 5 years not even in 10 years. Jinnah bhi ajayee tab bhi nahi. The point was to put it in the right track, build better leaders behind.

what I read is lot of accusations at the end, most of it misunderstand, probably due to propaganda by PDM parties. As a head of state he can praise Bajwa, NAB chairman, SECP chairman, Supreme Court or any other institute that reports to him. He knew everyone was playing politics but waited till they got exposed.

The result is, even with all the hammering, he stands towering over others. PDM has no agenda, no vision, no leader. If Pakistan has to change, it can only happen under PTI

You are being PMLN centric. It doesn't matter what they do. It matters what you say and what you promised. I have yet to see any of the promises fulfil in his last 4 years of rule. I have seen him making turns after turns. I have seen him mingled with Boots, praising the Bajwa's unseen democratic abilities, calling him the icon of democracy in Pakistan, a democratic General.

I also seen him slashing him off the board after power is lost, calling him Mir Jaffer and Sadiq and also blaming him for conspiracy to remove him from power, yet I also seen him blaming USA as well and then turn around and absolve USA from any such accusation.

What is this behavior? What do you call it ? Is he all up there?
What would he do new? Nothing that I can see. His old same old same words and his actions speak louder than what you and 2 dozen PTI supporters shout here day and night.

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
عبدالعلیم خان کی جیو نیوز کے پروگرام "جرگہ" میں سلیم صافی کے ساتھ کی گئی گفتگو پر پاکستان تحریک انصاف کا رد عملعلیم خان نے نجی چینل کے پروگرام میں چئیرمین تحریک انصاف اور ان کی اہلیہ کے حوالے سے غیر اخلاقی گفتگو کی، ترجمان تحریک انصافعلیم خان محض اپنے جرائم کی پردہ پوشی کیلئے چئیرمین تحریک انصاف پر بے بنیاد اور جھوٹے الزمات لگا رہے ہیں، ترجمان تحریک انصافتحریک انصاف کے ایک منحرف رکن کے منہ سے نکلنے والے الفاظ اس کی سیاسی شکست کی گواہی دے رہے ہیں، ترجمان تحریک انصافماضی میں چئیرمین عمران خان کی سرپرستی میں کام کرنے والا شخص آج بغض عمران میں مبتلا ہوچکا ہے،ترجمان تحریک انصاف علیم خان کی تحریک انصاف سے علیحدگی کی وجہ عمران خان سے کرپشن کی مد میں ناجائز ریلیف کا مطالبہ تھا،ترجمان تحریک انصاف علیم خان نے غریب عوام کی زمینوں پر قبضے کے ذریعے غیر قانونی ہاؤسنگ اسکیم قائم کی جس سے 10سے 15ہزار لوگ متاثر ہوئے، ترجمان تحریک انصافعلیم خان نے نجی ہاؤسنگ سکیم کے نام پر 50 ارب روپے کا فراڈ کیا، ترجمان تحریک انصافان کو یہ دکھ ستا رہا ہے کہ عمران خان نے کرپشن کیس میں ان کو تحٖفظ کیوں فراہم نہیں کیا، ترجمان تحریک انصافغریب عوام کے اربوں روپے لوٹ کر قبضہ مافیاکا سرغنہ آج پیسے کے زور پر لوگوں کی کردار کشی کررہاہے، ترجمان تحریک انصافعلیم خان کی سیاست سے بالکل الگ تھلگ ، ایک مذہبی اور باپردہ خاتون کے بارے میں گفتگو افسوسناک ہے،ترجمان تحریک انصافضمیر فروشی کی منڈی کے نیتجے میں تخلیق ہونے والی کنگز پارٹی مکمل طور پر فلاپ ہو چکی ہے، ترجمان تحریک انصافحکومتی تنخواہ پر پلنے والا چینل پیشہ ورانہ اصولوں کو یکسر فراموش کر کے مسلسل تحریک انصاف کے خلاف پروپیگینڈہ میں مصروف ہے،ترجمان تحریک انصافمائنس عمران خان فارمولے کے تحت اب 'ریلو کٹوں' کے ذریعے عمران خان کی ذاتیات کو نشانہ بنایا جا رہا ہے، ترجمان تحریک انصافعلیم خان سمجھتے تھے کہ ان کے بغیر تحریک انصاف چل نہیں سکتی جو محض ان کی خام خیالی تھی ، ترجمان تحریک انصافبیہودگی اور بےشرمی کے ایجنڈے پر جمع ہونے والا سیاسی کوڑا کرکٹ آج اپنے انجام سے دوچار ہے، ترجمان تحریک انصاف لوٹوں کے ذریعے شروع کی جانے والی پروپیگینڈہ مہم ہر قدم پر ناکام ہو گی، ترجمان تحریک انصافتحریک انصاف الحمدللہ عوام میں مزید مقبول اور انتخابی میدان کیلئے پہلے سے بڑھ کر تیار ہے، ترجمان PTI

https://twitter.com/x/status/1670434491486093312

Masud Rajaa

Siasat member
Lanut GIF by Siasat.pk

idrees2be2002

Minister (2k+ posts)
Pehli baath, whatsapp message tv pe to show hi nahi kia isne,
Duusri baath, zara zoom in kar ke goor se dheeko jab yeh read kar raha hai, whatsapp ka message ese nahi hota.
Darasal yeh punjab ki CM ki seat ke peeche tha, isliye duusro ko burra kehta raha. Agar waqai buzdar corrupt tha, to court mein ley kar jai usko.