عمران خان کو گرفتار کر لیا گیا

immu321

MPA (400+ posts)
پاکستانیوں، یہ فیصلہ ایک پیشی میں فارغ ہوسکتا ہے، لیکن اگر تم سب گھر بیٹھے رہے تو یہی کیس دس سال کھینچ جائے گا۔

گھروں سے نکلو، لیکن کسی کالی بھیڑ کو بیچ میں گھس کر گند نہ مچانے دو، بلکہ کوئی اگر ایسا کرے تو اسکی دھلائی کرو۔

عالمی برادری کو نظر آنا چاہیئے کہ یہاں کیا تماشہ لگایا ہوا ہے
q niklein bhai? tausha khana ka gift hsmein mila tha?

RealPeople

Minister (2k+ posts)
So the Saviour & Healer has been arrested…by the Dirty B…stds and its so called tools aka Punjab police . Shame on US ALL for allowing this to happen . I am embarrassed to the core is an understatement.

I am afraid they will now harm him …physically and at his age that effect will be much more compared to a younger individual.

I pity these military brass and so called brave soldiers for they cant even protect an honest man …how will they protect our rights and motherland….yet they are happy to feed off our taxes and excessive bills!

Nazimshah

Senator (1k+ posts)
Agar yea nahi karai gai tho kaise pakistanio ko apnai mulk mai check points par wapas karengai. Area roads markets which are only for army generals

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
ab to fauj ko akhtiar hai ke kisi ke ghar se kisi ko bhi utha le... baghair warrant ke...

ab fauji tumhari maan behen beti ka ghar main ghuss ker rape kerain gay....

rok sako to rok lo 😂

suti qaum ko azadi ka mubarik maheena mubarik

Faculty

MPA (400+ posts)
Napak Fouji Genenrals per hazar lanaat!
Asim Munir tum or tumhari nasal per Laaanat.
Besharam Behaya Murdood napak Generals.
You have ruined the Pakistan!
These Mf******* come for 3 years and ruin the country and economy.
Napak Army and ISI is the real enemy of Pakistan not India.

Jazbaati

Minister (2k+ posts)
hum gaddaro aur choro k lye nae nikalte😂😂 qaum rejected imran khan nawaz shareef and all chors

Call ellections and we will see who the qaum has rejected. You pathetic shiyateen will be punished severely insha-allah.