فکر اقبال اور قوم کی زبوں حالی

روشن پاکستان

Politcal Worker (100+ posts)
میں بندۂ ناداں ہوں، مگر شُکر ہے تیرا
رکھتا ہوں نہاں خانۂ لاہُوت سے پیوند

اک ولولۂ تازہ دیا مَیں نے دلوں کو
لاہور سے تا خاکِ بخارا و سمرقند

تاثیر ہے یہ میرے نفَس کی کہ خزاں میں
مُرغانِ سحَر خواں مری صحبت میں ہیں خورسند

لیکن مجھے پیدا کیا اُس دیس میں تُو نے
جس دیس کے بندے ہیں غلامی پہ رضا مند!

آزادی کے چوہتر سال اور اس قوم سے غلامی کی بو ختم نہیں ہو سکی ، کیا عوام اور کیا حکمران ،اپنی پہچان اور خودی سے بے خبر ، دنیا کا حسین ترین خطہ ، پچیس کروڑ کی آبادی ، قدرتی وسائل سے مالال سرزمین ، دنیا کے زہین ترین افراد میں شمار ، ایٹمی صلاحیت کا مالک ملک ، قرضوں پر مجبور ہے

عوام سوچ بدلے تا کہ ملک بدل سکے ، ورنہ غلامی اپنے شکنجے سے کبھی نہیں چھوڑے گی​
 

روشن پاکستان

Politcal Worker (100+ posts)
Lagay raho Pakistaniyon. Shair aur shairi per hi guzara karo, aur to kissi jogay nahi ho.

Bus ghissay phittay huay shairon se dil ko bhelao
مایوسی کفر تک لے جاتی ہے ، اس قوم کو مثبت سوچ دیں ، اقبال کو ہی تو نہیں سمجا آج تک ، سکول کے زمانے کی نظموں سے کچھ نہیں ہونا ، افسوس اس قوم کو شاہین کی بجائے کرگس مل گئے اور آج تک ہم سب بھگت رہے ہیں​
 

Kavalier

Chief Minister (5k+ posts)
Jin qoumon nay kuch karna hota hay wo kar jati hayn, yahan tou koi qoum hay hi nahi, divisions itni banai hay masters nay k kabhi 1 jhanday tallay akhtay na hosakayn. Bangali aik qoum thay, unhon nay inkay phichwary pay laat maar kay khud ko azaad karwa liya, ajj wo aisi tamaam bullshit like religious politics, ummah etc say paak hayn aur aik secular state bananay ja rehay hayn. jabkay yahan political divide tou jo hay so hay, uskay ilawa mazhab ko itna ghussa diya hay har cheez mayn, phir alag alag provinces k apny apny maslay hayn, unnatural country hay, jinhon nay banaya unhon nay sahi use kiya jo unka maqsad tha.
 

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
مایوسی کفر تک لے جاتی ہے ، اس قوم کو مثبت سوچ دیں ، اقبال کو ہی تو نہیں سمجا آج تک ، سکول کے زمانے کی نظموں سے کچھ نہیں ہونا ، افسوس اس قوم کو شاہین کی بجائے کرگس مل گئے اور آج تک ہم سب بھگت رہے ہیں​
Mulk ke kya halat chal rahain hai aur tum Iqbal ki shairi ka rona ley ker bhaito ho. Iqbal mar khap gaya aab, chord do us ka kharda.

Shair aur shairi nihat hi fazool barbadi hai apnay waqt ki jis se ko kuch bhi hasil nahi honay wala. Duniya ka aur koi culture asay nahi hai jo shair aur shairi ki bund mein itna ghussa huwa ho. Ek waqt tha jub koi entertainment nahi thi to log time pass ke liye sun lete the.
 

patwari_sab

Chief Minister (5k+ posts)
kpk ko afghanistan me zam kro, punjab or sindh ko india me or balochistan ko iran me. pathan bi khush, punjabi or sindhi bi khush or baloch bi khush.
 

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
Jin qoumon nay kuch karna hota hay wo kar jati hayn, yahan tou koi qoum hay hi nahi, divisions itni banai hay masters nay k kabhi 1 jhanday tallay akhtay na hosakayn. Bangali aik qoum thay, unhon nay inkay phichwary pay laat maar kay khud ko azaad karwa liya, ajj wo aisi tamaam bullshit like religious politics, ummah etc say paak hayn aur aik secular state bananay ja rehay hayn. jabkay yahan political divide tou jo hay so hay, uskay ilawa mazhab ko itna ghussa diya hay har cheez mayn, phir alag alag provinces k apny apny maslay hayn, unnatural country hay, jinhon nay banaya unhon nay sahi use kiya jo unka maqsad tha.
I agree with you whole heartedly but just look across the border, they have 100 times more different races and 100 times more languages and yet are united.

Aur jub tak secular tha to haalat sahi te, aab jub modi ne aa kar waha bhi mazhab har jagga zabardati ghussa raha hai to ahista ahista waha bhi yeh haal hota jaa raha hai.

Madhab is the biggest dividing factor.

Ek daffa Pakistani is baat to samaj ley ke Jinnah ne yeh mulk Musalmano ke liye banaya tha, naa ke ek musalmaan mulk banaya aur moulviyon se jaan churda lein to 90% domestic aur civil maslay automatically haal ho jaaien gay
 

روشن پاکستان

Politcal Worker (100+ posts)
Jin qoumon nay kuch karna hota hay wo kar jati hayn, yahan tou koi qoum hay hi nahi, divisions itni banai hay masters nay k kabhi 1 jhanday tallay akhtay na hosakayn. Bangali aik qoum thay, unhon nay inkay phichwary pay laat maar kay khud ko azaad karwa liya, ajj wo aisi tamaam bullshit like religious politics, ummah etc say paak hayn aur aik secular state bananay ja rehay hayn. jabkay yahan political divide tou jo hay so hay, uskay ilawa mazhab ko itna ghussa diya hay har cheez mayn, phir alag alag provinces k apny apny maslay hayn, unnatural country hay, jinhon nay banaya unhon nay sahi use kiya jo unka maqsad tha.
معذرت ، رومن اردو لکھنے سے بات زیادہ سمجھ نہیں آتی لیکن درست بات یہ ہے کہ نظریہ نہیں مرتا لوگ ہی ختم ہو جاتے ہیں ، ہم لوگ بحثیت قوم ہی اپنے اعمال کے ذمہ دار ہیں ، بنگالیوں کو بھی ہم نے مجبور کیا تھا ، ورنہ پاکستان بنانے والے وہ ہی تھے ، یہاں کے لوگوں کو تو بنا بنایا ملک مل گیا اس لئے کرگسوں کے ہاتھ چڑھ گیا اور قابض ہو گئے اور نظریہ منظر سے ہٹانے کی کوشش آج تک کی جا رہی ہے ، بنگلہ دیش میں اس وقت جبر کا ماحول ہے جو جلد ختم ہونے والا ہے ، وہاں بھی انتخابات ہونے والے ہیں ، بھارت جو خوشیاں مناتا تھا آج بنگلادیش اس سے نالاں ہے - دیکھتے ہیں آگے آگے کیا ہوتا ہے​
 

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
kpk ko afghanistan me zam kro, punjab or sindh ko india me or balochistan ko iran me. pathan bi khush, punjabi or sindhi bi khush or baloch bi khush.
Behtar hai ke England ko bolo ke bhai hum se nahi chal raha, beharai meharbani wapis aa ker hum per kabza kerlo. Is mujooda 1 lumber company se achi to East India company thi.
 

روشن پاکستان

Politcal Worker (100+ posts)
Mulk ke kya halat chal rahain hai aur tum Iqbal ki shairi ka rona ley ker bhaito ho. Iqbal mar khap gaya aab, chord do us ka kharda.

Shair aur shairi nihat hi fazool barbadi hai apnay waqt ki jis se ko kuch bhi hasil nahi honay wala. Duniya ka aur koi culture asay nahi hai jo shair aur shairi ki bund mein itna ghussa huwa ho. Ek waqt tha jub koi entertainment nahi thi to log time pass ke liye sun lete the.
علامہ اقبال شاعر نہیں تھے وہ اسلام کے داعی تھے ان کی شاعری نے مردہ قوم کو جگایا تھا انھوں نے قصے کہانیاں نہیں سنائی ہیں ، آزادی کے علمبردار تھے ورنہ آج کے پاکستان میں بیٹھ کر لوگ اتنی آزادی سے بات نہ کر رہے ہوتے ، جنہوں نے غلامی کا طوق قبول کیا ان کا حال بھارت کے مودی کے ظلم سے صاف نظر آتا ہے
 

patwari_sab

Chief Minister (5k+ posts)
Behtar hai ke England ko bolo ke bhai hum se nahi chal raha, beharai meharbani wapis aa ker hum per kabza kerlo. Is mujooda 1 lumber company se achi to East India company thi.
teek kaha. jo mulk IMF ki bheek par chalta ho , os ko mulk nahi kaha ja sakta.. os ka status ek colony jesi hoti hai.
 

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
teek kaha. jo mulk IMF ki bheek par chalta ho , os ko mulk nahi kaha ja sakta.. os ka status ek colony jesi hoti hai.
Aaj referendum kara lo ke bhai yeh mujooda haalat qabool hai ya phir hum wapis UK ke ek colony ban jaaien to 90% vote UK ki colony ban ne per parday ga.

Lekin aab hamara woh haal ho gaya hai UK bhi humay qabool nahi karay ga. Keh bhai yeh 22 crore bhookon ka bhoj apnay sar per kyun lein!!!!
 

patwari_sab

Chief Minister (5k+ posts)
Aaj referendum kara lo ke bhai yeh mujooda haalat qabool hai ya phir hum wapis UK ke ek colony ban jaaien to 90% vote UK ki colony ban ne per parday ga.

Lekin aab hamara woh haal ho gaya hai UK bhi humay qabool nahi karay ga. Keh bhai yeh 22 crore bhookon ka bhoj apnay sar per kyun lein!!!!
na pakphouji apne aqa UK ka kam pichle 75 salo se kar rahe hein To fir UK ko kiya pari hai 22 crore ka boj apne sir leni ki
 

bahmad

Minister (2k+ posts)
میں بندۂ ناداں ہوں، مگر شُکر ہے تیرا
رکھتا ہوں نہاں خانۂ لاہُوت سے پیوند

اک ولولۂ تازہ دیا مَیں نے دلوں کو
لاہور سے تا خاکِ بخارا و سمرقند

تاثیر ہے یہ میرے نفَس کی کہ خزاں میں
مُرغانِ سحَر خواں مری صحبت میں ہیں خورسند

لیکن مجھے پیدا کیا اُس دیس میں تُو نے
جس دیس کے بندے ہیں غلامی پہ رضا مند!

آزادی کے چوہتر سال اور اس قوم سے غلامی کی بو ختم نہیں ہو سکی ، کیا عوام اور کیا حکمران ،اپنی پہچان اور خودی سے بے خبر ، دنیا کا حسین ترین خطہ ، پچیس کروڑ کی آبادی ، قدرتی وسائل سے مالال سرزمین ، دنیا کے زہین ترین افراد میں شمار ، ایٹمی صلاحیت کا مالک ملک ، قرضوں پر مجبور ہے

عوام سوچ بدلے تا کہ ملک بدل سکے ، ورنہ غلامی اپنے شکنجے سے کبھی نہیں چھوڑے گی​
Tired Good Morning GIF by Rodney Dangerfield
 

روشن پاکستان

Politcal Worker (100+ posts)
Thats why he converted to Qaidiyani in the middle.

He did his job, now let him rest in peace.
آپ علامہ اقبال پر الزام لگا رہے ہیں کہ وہ قادیانی ہو گئے تھے

انیس سو تین میں انجمن حمایت اسلام کے جلسے میں ’’فریاد امت‘‘ منعقدہ مارچ1903ء میں اقبال نے ایک نظم پڑھی جس کا دوسرا عنوان ا برگہربار تھا۔ اس میں انہوںنے یہ شعر پڑھا۔

مجھ کو انکار نہیں آمد مہدی سے مگر
غیر ممکن ہے کوئی مثل ہو پیدا تیرا

اقبال نے اس شعر کے ذریعے مرزا قادیانی کے اس دعوے کو رد کردیا کہ وہ مثل مسیح یا مثل محمد ہے۔

انیس سو گیارہ میں ملت بیضاپر ایک عمرانی نظر میں انہوں نے قادیانیوں کو ٹھیٹھ اسلامی سیرت کا نمونہ کہنے کے ساتھ ساتھ انہیں نام نہاد قادیانی فرقہ کہا۔ مولانا ظفر علی خان نے اس مقالے کے ترجمے میں ’’So-Called‘‘ نام نہاد کا لفظ غلطی سے چھوڑ دیا جس کو قادیانیوں نے ایکسپلائٹ کیا اور اصل انگریزی مضمون دیکھنے کی کسی نے زحمت نہ کی۔ کیونکہ قادیانیوں نے اس مضمون کا انگریزی ورژن مارکیٹ سے غائب کردیاتھا۔

انیس سو چودہ میں میں اقبال نے لکھا کہ قادیانی جماعت نبی اکرم ؐ کے بعد نبوت کی قائل ہے تو ہ دائرہ اسلام سے خارج ہے۔

انیس سو پندرہ میں میں رموز بے خودی شائع ہوئی۔ اقبال نے عقیدہ ختم نبوت کا واشگاف اعلان کیا۔

پس خدا برماشریعت ختم کرو
بررسول ما رسالت ختم کرو

لا نبی بعدی ز احسان خدااست
پردہ ناموس دین مصطفی است

حق تعالیٰ نقش ہر دعویٰ شکست
تا ابد اسلام را شیرازہ بست

انیس سو سولہ میں ایک بیان میں کہا: ’’جو شخص نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کسی ایسے نبی کا قائل ہوجس کا انکار مستلزم کفر ہو تووہ خارج از اسلام ہوگا۔ اگر قادیانی جماعت کا بھی یہی عقیدہ ہے تو وہ بھی دائرہ اسلام سے خارج ہے‘‘۔​
 
Last edited:

Citizen X

(50k+ posts) بابائے فورم
آپ علامہ اقبال پر الزام لگا رہے ہیں کہ وہ قادیانی ہو گئے تھے

انیس سو تین میں انجمن حمایت اسلام کے جلسے میں ’’فریاد امت‘‘ منعقدہ مارچ1903ء میں اقبال نے ایک نظم پڑھی جس کا دوسرا عنوان ا برگہربار تھا۔ اس میں انہوںنے یہ شعر پڑھا۔

مجھ کو انکار نہیں آمد مہدی سے مگر
غیر ممکن ہے کوئی مثل ہو پیدا تیرا

اقبال نے اس شعر کے ذریعے مرزا قادیانی کے اس دعوے کو رد کردیا کہ وہ مثل مسیح یا مثل محمد ہے۔

انیس سو گیارہ میں ملت بیضاپر ایک عمرانی نظر میں انہوں نے قادیانیوں کو ٹھیٹھ اسلامی سیرت کا نمونہ کہنے کے ساتھ ساتھ انہیں نام نہاد قادیانی فرقہ کہا۔ مولانا ظفر علی خان نے اس مقالے کے ترجمے میں ’’So-Called‘‘ نام نہاد کا لفظ غلطی سے چھوڑ دیا جس کو قادیانیوں نے ایکسپلائٹ کیا اور اصل انگریزی مضمون دیکھنے کی کسی نے زحمت نہ کی۔ کیونکہ قادیانیوں نے اس مضمون کا انگریزی ورژن مارکیٹ سے غائب کردیاتھا۔

انیس سو چودہ میں میں اقبال نے لکھا کہ قادیانی جماعت نبی اکرم ؐ کے بعد نبوت کی قائل ہے تو ہ دائرہ اسلام سے خارج ہے۔

انیس سو پندرہ میں میں رموز بے خودی شائع ہوئی۔ اقبال نے عقیدہ ختم نبوت کا واشگاف اعلان کیا۔

پس خدا برماشریعت ختم کرو
بررسول ما رسالت ختم کرو

لا نبی بعدی ز احسان خدااست
پردہ ناموس دین مصطفی است

حق تعالیٰ نقش ہر دعویٰ شکست
تا ابد اسلام را شیرازہ بست

انیس سو سولہ میں ایک بیان میں کہا: ’’جو شخص نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کسی ایسے نبی کا قائل ہوجس کا انکار مستلزم کفر ہو تووہ خارج از اسلام ہوگا۔ اگر قادیانی جماعت کا بھی یہی عقیدہ ہے تو وہ بھی دائرہ اسلام سے خارج ہے‘‘۔​
 

taban

Chief Minister (5k+ posts)
آپ علامہ اقبال پر الزام لگا رہے ہیں کہ وہ قادیانی ہو گئے تھے

انیس سو تین میں انجمن حمایت اسلام کے جلسے میں ’’فریاد امت‘‘ منعقدہ مارچ1903ء میں اقبال نے ایک نظم پڑھی جس کا دوسرا عنوان ا برگہربار تھا۔ اس میں انہوںنے یہ شعر پڑھا۔

مجھ کو انکار نہیں آمد مہدی سے مگر
غیر ممکن ہے کوئی مثل ہو پیدا تیرا

اقبال نے اس شعر کے ذریعے مرزا قادیانی کے اس دعوے کو رد کردیا کہ وہ مثل مسیح یا مثل محمد ہے۔

انیس سو گیارہ میں ملت بیضاپر ایک عمرانی نظر میں انہوں نے قادیانیوں کو ٹھیٹھ اسلامی سیرت کا نمونہ کہنے کے ساتھ ساتھ انہیں نام نہاد قادیانی فرقہ کہا۔ مولانا ظفر علی خان نے اس مقالے کے ترجمے میں ’’So-Called‘‘ نام نہاد کا لفظ غلطی سے چھوڑ دیا جس کو قادیانیوں نے ایکسپلائٹ کیا اور اصل انگریزی مضمون دیکھنے کی کسی نے زحمت نہ کی۔ کیونکہ قادیانیوں نے اس مضمون کا انگریزی ورژن مارکیٹ سے غائب کردیاتھا۔

انیس سو چودہ میں میں اقبال نے لکھا کہ قادیانی جماعت نبی اکرم ؐ کے بعد نبوت کی قائل ہے تو ہ دائرہ اسلام سے خارج ہے۔

انیس سو پندرہ میں میں رموز بے خودی شائع ہوئی۔ اقبال نے عقیدہ ختم نبوت کا واشگاف اعلان کیا۔

پس خدا برماشریعت ختم کرو
بررسول ما رسالت ختم کرو

لا نبی بعدی ز احسان خدااست
پردہ ناموس دین مصطفی است

حق تعالیٰ نقش ہر دعویٰ شکست
تا ابد اسلام را شیرازہ بست

انیس سو سولہ میں ایک بیان میں کہا: ’’جو شخص نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کسی ایسے نبی کا قائل ہوجس کا انکار مستلزم کفر ہو تووہ خارج از اسلام ہوگا۔ اگر قادیانی جماعت کا بھی یہی عقیدہ ہے تو وہ بھی دائرہ اسلام سے خارج ہے‘‘۔​
آجکل لوگ منہ اٹھا کر کسی کو بھی قادیانی یا کافر ڈکلئیر کر دیتے ہیں اور نہیں جانتے کہ اس کے اگلے جہان میں کیا مضمرات ہونگے یہ آجکا فیشن بن گا ہے اور لوگ اللہ سے بالکل نہیں ڈرتے

خوفِ خدائے پاک دلوں سے نکل گیا
آنکھوں سے شرم سرورِ کون و مکاں گئی ص
 

Wake up Pak

(50k+ posts) بابائے فورم
آپ علامہ اقبال پر الزام لگا رہے ہیں کہ وہ قادیانی ہو گئے تھے

انیس سو تین میں انجمن حمایت اسلام کے جلسے میں ’’فریاد امت‘‘ منعقدہ مارچ1903ء میں اقبال نے ایک نظم پڑھی جس کا دوسرا عنوان ا برگہربار تھا۔ اس میں انہوںنے یہ شعر پڑھا۔

مجھ کو انکار نہیں آمد مہدی سے مگر
غیر ممکن ہے کوئی مثل ہو پیدا تیرا

اقبال نے اس شعر کے ذریعے مرزا قادیانی کے اس دعوے کو رد کردیا کہ وہ مثل مسیح یا مثل محمد ہے۔

انیس سو گیارہ میں ملت بیضاپر ایک عمرانی نظر میں انہوں نے قادیانیوں کو ٹھیٹھ اسلامی سیرت کا نمونہ کہنے کے ساتھ ساتھ انہیں نام نہاد قادیانی فرقہ کہا۔ مولانا ظفر علی خان نے اس مقالے کے ترجمے میں ’’So-Called‘‘ نام نہاد کا لفظ غلطی سے چھوڑ دیا جس کو قادیانیوں نے ایکسپلائٹ کیا اور اصل انگریزی مضمون دیکھنے کی کسی نے زحمت نہ کی۔ کیونکہ قادیانیوں نے اس مضمون کا انگریزی ورژن مارکیٹ سے غائب کردیاتھا۔

انیس سو چودہ میں میں اقبال نے لکھا کہ قادیانی جماعت نبی اکرم ؐ کے بعد نبوت کی قائل ہے تو ہ دائرہ اسلام سے خارج ہے۔

انیس سو پندرہ میں میں رموز بے خودی شائع ہوئی۔ اقبال نے عقیدہ ختم نبوت کا واشگاف اعلان کیا۔

پس خدا برماشریعت ختم کرو
بررسول ما رسالت ختم کرو

لا نبی بعدی ز احسان خدااست
پردہ ناموس دین مصطفی است

حق تعالیٰ نقش ہر دعویٰ شکست
تا ابد اسلام را شیرازہ بست

انیس سو سولہ میں ایک بیان میں کہا: ’’جو شخص نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد کسی ایسے نبی کا قائل ہوجس کا انکار مستلزم کفر ہو تووہ خارج از اسلام ہوگا۔ اگر قادیانی جماعت کا بھی یہی عقیدہ ہے تو وہ بھی دائرہ اسلام سے خارج ہے‘‘۔​
Allama Iqbal did convert to the Qadiani faith, but later in life, he denounced it and reverted back to Sufi Islam.
 

روشن پاکستان

Politcal Worker (100+ posts)
Allama Iqbal did convert to the Qadiani faith, but later in life, he denounced it and reverted back to Sufi Islam.
اس بات کا کوئی ثبوت نہیں ہے ، اس وقت تو عام علمائے اکرام بھی ایک فرقہ ہی سمجھ رہے تھے جب کہ مرزا غلام احمد ہندوں اور عیسائیوں سے مناظرے کیا کرتا تھا ، اس طرح تو عام افراد بھی متاثر تھے ، یہ اس بات کا ثبوت نہیں ہے کہ علامہ اقبال یا ان کا خاندان قادیانی ہوگیا تھا، اب اس بات کا بار بار ذکر کرنا کہ علامہ اقبال بھی قادیانی ہو گئے تھے ، شائد ضرورت نہیں ہے ، ہم نے بحثیت قوم کون سا علامہ اقبال کی فکر اور سوچ کو اپنا رکھا ہے یا بحثیت قوم ان کے افکار کو اپنانے کا اعلان کر دیا ہے ، بس جشن منا لیتے ہیں ، نغمے پڑھ لیتے ہیں ، مزید کچھ نہیں
 

Back
Top