Altaf Hussain Statement...Plz Appreciate

laiq

Politcal Worker (100+ posts)
up51.gif

PakPatriot1

Senator (1k+ posts)
@ Laiq
To whom you are asking to appreciate? The people with black hearts?????
You are living in dreams my brother. They will come back with another chance to abuse MQM.

laiq

PakPatriot1 said:
@ Laiq
To whom you are asking to appreciate? The people with black hearts?????
You are living in dreams my brother. They will come back with another chance to abuse MQM.
O koi Baat Nhi Pakpatriot1....sub apnay bhai log hain, hum sub pakistani hain, hum subko eik hona chahyeh....ikhtilaaf ka huq subko hai or appreciate bhi subko kerna chahyeh...
:)

pt321

Citizen
ofcourse i think everyone should appreciate this....jo kaam acha hai woh acha hotaa hai ....."call a spade a spade"....

laiq

pcmotherboard said:
Its a fcking siasat against imran .......altaf is a ghaddar n terrorist ....fuk u altaf
yeh apki baat bhot aala hai, zara ghor kejeah, siasat daan to siasat hi karay ga na meray bhai, imran bhi tou sisat daan hi hai na, baaqi gaalian denay sey eik doosray ko hum kuch bhi hasil nhi ker sakien gey...

janay dey na yaar....dil bara kerr jaani

sagaciouscorpion

MPA (400+ posts)
Well its a good thing that Ban on his entry was lifted... but there shouldnt have been a ban on him in the first place... and the ban was lifted after he decided to challange it in the supreme court... but still its good that Govt decided not to go into mazeed mahazarai... which is no doubt appreciable...

PakPatriot1

Senator (1k+ posts)
@sagaciouscorpion
So kind of your AALA ZURFI. You are really a right muslim and a sensible Pakistani. God bless you my dear.

PakPatriot1

Senator (1k+ posts)
And @ pt321
Samething for you. So kind of your AALA ZURFI. You are really a right muslim and a sensible Pakistani. God bless you my dear.
We can fight with everything but not with Jahalat as some people are showing here.

laiq

Achaa eik baat hai.....bhot mazaydaar

jis tarah hum sub lertay hain mashaAllah bilkul aisay hi hamaray siasat daan lertay hain....or pohnchtay kisi nateejay pey nahi....hahahahahah

larai larai maaf kro....Allah ka ghar saaf kro....

please

farazkhii

MPA (400+ posts)
laiq said:
pcmotherboard said:
Its a fcking siasat against imran .......altaf is a ghaddar n terrorist ....fuk u altaf
yeh apki baat bhot aala hai, zara ghor kejeah, siasat daan to siasat hi karay ga na meray bhai, imran bhi tou sisat daan hi hai na, baaqi gaalian denay sey eik doosray ko hum kuch bhi hasil nhi ker sakien gey...

janay dey na yaar....dil bara kerr jaani

Imarn ko aanay he nahe daina chahiye tha, pata nahe Altaf bhai ne kiyon allow kiya us khachar ko.

sagaciouscorpion

MPA (400+ posts)
PakPatriot1 said:
@sagaciouscorpion
So kind of your AALA ZURFI. You are really a right muslim and a sensible Pakistani. God bless you my dear.

You are most welcome... But I dont consider myself even close to a good Muslim... while I try to be a good Pakistani.. and thanks for your compliments...

Reliver_Male

Voter (50+ posts)
laiq said:
Altaf Sahib ka bohat shukria ab Altaf Sahib ko ek aur bhee meharbani karnee chahye ke Nazame Adal kee bhee himayat karden, pakistani awam ab tung agaye hen politicians ke dhokon se, police ke zulam se, aur army kee be hisee se [fozia] [rehman-malik] [musharaf] [taseer]