I don't have any Issue With Army - Nawaz - If you have not had a laugh in the last 24 hrs- well here

GraanG2

Chief Minister (5k+ posts)
Re: If you have not had a laugh in the last 24 hrs- well here's your chance to laugh-enjoy

hahahaha...Thanks...I had a good laugh.

abbasiali

Minister (2k+ posts)
Re: If you have not had a laugh in the last 24 hrs- well here's your chance to laugh-enjoy

I tried my level best to laugh, but to be very honest couldn't find a single reason to do so,

Ex-Prime Minister is as good as Prime Minister, He has been trying to set some examples to bring a system, which could deliver, I believe apart from his own targets, and his personal matters with army and Establishment, His points are very valid.

Sorry I disappoint you.

GraanG2

I tried my level best to laugh, but to be very honest couldn't find a single reason to do so,

Ex-Prime Minister is as good as Prime Minister, He has been trying to set some examples to bring a system, which could deliver, I believe apart from his own targets, and his personal matters with army and Establishment, His points are very valid.

Sorry I disappoint you.

No U didn't.You have the right not to laugh...And how can someone laugh at someone who he supports.lolz

I am PTI member .

hahaha...Are u ? I thought u are a PMLN supporter and every post of urs is in their favor.anyway It doesn't matter who u support in this thread...You can either laugh at it or take it serious...I think I also have the right what to do...So Alhamdulillah I had a good laugh.I found it very funny.

Last edited:

GraanG2

@ Columbus....

Look at the contradiction between what u say and what u do ....

U said in one post ......

سوال گندم جواب چنا۔ واہ۔
ارے بھائی میں نواز شریف کی پارٹی کا نہی ھوں۔ میں عمران خان کو پسند کرتا ھوں۔ میرا ووٹ عمران خان کے لئے ھے۔ لیکن میں منافق نہی ھوں۔ سچ بولتا ھوں۔ جو غلط ھو اس غلط کہوں گا۔ یہی میرے اللہ کا حکم ھے۔

and then in another post....

ھیلو۔۔۔۔کون۔۔
عمران بھائی میرے پیارے بھائی میں آپ کا چھوٹا بھائی لنڈن سے الطاف بات کررھا ھوں۔ دل کی گہرائیوں سے آپ کو سلام آداب پیش کرتا ھوں۔
اوہ الطاف بھائی آپ۔ وعلیکم سلام۔ آپ نے مجھہ غریب کو کیسے یاد کرلیا۔
عمران بھائی آپ کیسی باتیں کرتے ھیں۔ آپ ھمارے ھیرو ھیں۔ اور ھیرو دل میں بسا کرتے ھیں۔ ماضی میں اگر مجھہ سے یا میرے نالائق کارکنوں سے کوئی غلطی ھوئی تو میں اس کی تہہ دل سے معافی مانگتا ھوں۔ امید ھے آپ چھوٹا بھائی سمجھہ کر معاف کردیں گے۔
کیسی باتیں کرتے ھیں الطاف بھائی۔ چھوڑیں ماضی کو۔ جو ھوا سو ھوا اگر مجھہ سے بھی کوئی غلطی ھوئی ھو تو معاف کردیں۔
عمران بھائی آپ اور ھماری بات اب ایک ھی ھے۔ آپ بھی انقلاب کی بات کرتے ھیں اور ھم بھی۔ ڈرون پر بھی ھمارے خیالات ایک ھیں۔ نہ تو ھم اتنی بڑی پارٹی ھیں کہ حکومت بنا سکیں اور نہ آپ۔ تو ھم دونوں ھی چھوٹی پارٹیاں ھیں۔ آپ بھی ھمارے ٹانگے میں بیھٹہ جائیں۔ آیئں مل کر جدوجہد کرتے ھیں۔ اور اب گلے شکوے دور۔ آیئندہ نہ ھم آپ کے خلاف کوئی بات کریں گے نہ آپ کریں۔ ھماری طرف سے پکا وعدہ۔
الطاف بھائی آپ تو ھمیں کراچی بھی آنے نہی دیتے اور خود لاھور میں جلسیاں کرتے ھیں۔
عمران بھائی کراچی کے دروازے آج سے آپ کے لئے کھلے ھیں۔ جائیں جہاں مرضی آپ بھی جلسیاں کریں۔ بلکہ اگر آپ کہیں تو ھمارے کارکن آپ کی جلسی کو جلسا بنا دیں گے۔
نہی الطاف بھائی آپ نے کہہ دیا یہی کافی ھے۔ اچھا تو میں پھر جلد کراچی کا دورہ کروں گا۔ آپ کا اجازت دینے کا شکریہ۔
عمران بھائی ایک بات یاد سے۔ کراچی کے متعلق کوئی بات نہی کرنی۔ نہ ٹارگٹ کلنگ اور نہ بھتہ پر۔ ۔
ٹھیک ھے الطاف بھائی آپ بھی اپنے لوگوں سے کہہ دیں ھاتھہ تھوڑا ھولا رکھا کریں۔ ویسے نواز برادران کے خلاف آپ کے لوگوں نے خوش کردیا۔ بڑا مزا آیا۔
عمران بھائی آپ دیکھتے جائیں۔ اب پنجاب میں ھم کرتے کیا ھیں۔ لوگ کراچی کو بھول جائیں گے۔
اچھا عمران بھائی اب اپنے چھوٹے بھائی کو اجازت دیں۔ بھائی کے لئے دعا بھی کرا کریں۔
الطاف بھائی آپ نے فون کیا اس کا شکریہ۔ بہت جلد لنڈن آکر آپ کے ھاتھہ سے بنی حلیم کھاوں گا۔ اپنا خیال رکھیں۔ خدا حافظ

So you dont lie....What do u think we dont notice what others say....Chalo aap jhoot nahi bolte ,aur hamesha Allah ki baat karte hain,kya jo kuch aap ne Imran Khan aur Altaf ke phone guftagu ke bare mein likha hai us waqt aap ne socha tha ke aap ko Allah dekh raha hai aur aap ko is ka jawab dena bhi hoga...Allah ka naam sab lete hain lekin karte woh hain jo man main aata hai...Peace ...Nothing personal.

Aijazahmed

Minister (2k+ posts)

Sorry I disappoint you.

Yaar ask him to be more valid. Please bring all the money in Pakistan and pay the taxes. Asking others to do their job, making you to do your job as well.

Hazik

MPA (400+ posts)

Yaar ask him to be more valid. Please bring all the money in Pakistan and pay the taxes. Asking others to do their job, making you to do your job as well.

yeah v. true always expecting others to do things, rather he should start doing by setting example for other to follow, but no one seems to even think about it..............

jony1

MPA (400+ posts)

Ab wo wakt aa gia hai ke media bi PML-N ko coverage deni chorh dey. Iki koi hasiat nehi ab issue in ki ponch se bahrhay hai. Ab Imran khan ke issues utha kar amrica k mukhalfat zindg me pehly bar kar rhey hai. Iltaf bahi drons hamlon ki mukhafat pe Imran khan ko on kia. Prectical kia kia.

yasir1981

Councller (250+ posts)

Sorry I disappoint you.

Nawaz Sharif did not bring any type of system...A person is best known for his intentions when he is in full power and we saw that in 1997 when he had 2/3rd majority and what he did with it...Instead of using it to best interest of country Nawaz Sharif tried it to become ameer ul momineen and tried to grasp every power...This was what he showed when he was in power....Ask him why did he ask Jahangir karamat to resign,what were his allegations....He tried to do the same with Musharraf but fell in his own ditch....Just tell me He had problems with Bhutto,Benezir,Army Generals and ISI......SO he he had problems with not only Army or ISI but with Civilian Govts as well.....This type of person can never be trusted.....Why Nawaz shareef alwaz brings Judiciary in every matter especially in LHC and then says see we were right.....This judiciary can never listen so many cases already pending of NS so it shows that why NS supported Judiciary for Long March and now bearing fruits for that.....The same persons assaulted on SC when he was in power....NS has serious problems so better stay in London coz this is not good for his health

Aijazahmed

Minister (2k+ posts)

Nawaz Sharif did not bring any type of system...A person is best known for his intentions when he is in full power and we saw that in 1997 when he had 2/3rd majority and what he did with it...Instead of using it to best interest of country Nawaz Sharif tried it to become ameer ul momineen and tried to grasp every power...This was what he showed when he was in power....Ask him why did he ask Jahangir karamat to resign,what were his allegations....He tried to do the same with Musharraf but fell in his own ditch....Just tell me He had problems with Bhutto,Benezir,Army Generals and ISI......SO he he had problems with not only Army or ISI but with Civilian Govts as well.....This type of person can never be trusted.....Why Nawaz shareef alwaz brings Judiciary in every matter especially in LHC and then says see we were right.....This judiciary can never listen so many cases already pending of NS so it shows that why NS supported Judiciary for Long March and now bearing fruits for that.....The same persons assaulted on SC when he was in power....NS has serious problems so better stay in London coz this is not good for his health

What an upside down politician he is.

1- Brought up on Generals laps, and now saying generals are bad.
2- Attacked on Supreme Court, now saying Judges are good.
3- Paid by himself Rs.5000 tax, and says politicians are corrupt.
4- Advise the govt. to break the ties with west and does business in England.
5- Got money from ISI to topple BB govt. and accuses Imran Khan as an agent of agencies.
6- etc.etc.etc. many many many more like these.......

Never explained to nation, when he was right?

Then? OR Now?

saeed khan

I am one of those who wanted that IK join politics and my vote is only for IK but there is not anything to laugh in this video.
I laughed but not on the video but on the title of this thread.

canadian

Sorry I disappoint you.

Yes compared to the present lot he is thousand times better........his only weak point is good food but then he is a Lahori(like me )!!!

atifsharif

MPA (400+ posts)

aap sach bolte hain .. .achi baat hay yahan bhi kuch karwe sach aise bhi jis ka jawab mangte hain .. zoor ghoor farmaiye ..

lets go back in 2001 aur dekhain ke ye imran sahib kahan se aye

12 oct 1999 main musharaf sahib take over karte hain
imran khan sahib un ki support karte hain kiyoon ke un ka kehna tha ke ager nawaz sharif ko nikal dain to sab theek ho jaye ga
imran khan sahib musalsal pervez musharaf ki support main hain 9/11 hota hay pakistan ko presurize kia jata hay december main afghanistan pe attack ho jata hay is attack main pervez musharaf aur pakistan ki support milti hay america ko

lekin imran General Musharaf ki support nahi chorta

jang jari hay aur pakistan main election ka dour hota hay

lekin election se pehle Pervez Musharaf pakistan ke tamam politicians ko ehtesab ke naam pe draya dhamkaya jata hay aur ik nayi party Q League banayi jati hay

Imran khan sab tab bhi musharaf ki support nahi choorte ...

Election hote hain History ke badnam e zamana jin Elections main daandli ke record toore gaye ...

imran khan sab tab bhi pervez musharaf ke sath khare hain na sirf khare hain balke .. behti ganga main hath b dhoote hain aur National Assembly of pakistan ke member bante hain ... farishtoon ke votes se

lekin imran khan sahib dhandli aur farishtoon ke votoon pe itraaz nahi karte aur musharaf ka sath dete hain ....

balke un ki jaali Q League ka sath dete hain government banane main

aur

he was part of the Standing Committees on Kashmir and Public Accounts

imran khan ne america ko pakistani support ke khilaaf awaz uthai lekin kia sirf awaz uthana hi maqsood tha .. jo sath de rahe hain imran to un ka sath de rahe the un ki government main bethe the chairman the standing committees ke ... ??????

aur phir silsile chalte rahe 2004 aya vardi utarne ka waada wafa na howa ... lekin imran wafa karte rahe aur in wafayoon ke silsile 2006 tak chalte rahe aur phir first time imran sb ne bayan dia musharaf ke khilaf

"Musharraf is sitting here, and he licks George Bush’s shoes!" Criticizing Muslim leaders supportive of the Bush administration, he added, "They are the puppets sitting on the Muslim world. We want a sovereign Pakistan. We do not want a president to be a poodle of George Bush."[16] During George W. Bush's visit to Pakistan in March 2006

phir imran aur musharaf ki bazabta tallaq ho gayi aur protest shoro ho gaye taqreerain shoro ....

Gajni film main jis tarah Aamir khan ko naam ya pictures dekh ker yaad ati thi isi tarah imran khan sahib ko koi picture dikhata to imran khan sahib un pe ilzamat ki barish karte silisile isi tarah chalte rahe kabhi Pervez Musharaf kabhi 1 2 months Altaf Hussain kabhi ch sahiban aur kabhi nawaz sharif ....

aaj tak Imran khan ne kisi bhi topic pe maturity ka saboot nahi dia ... us ke mukhlis ya hubul watan hone pe koi shak nahi lekin siasat siasat hay ... 2 lafz hain Gherat aur buzdili .... in dono ke darmayan ye lafz set hota hay siasat .......

sawal ye hay ke 1999 se le kar 2006 tak in ki gherat kahan gayi hoi thi ke inhe na musharaf ka illegal act nazar aya .. aaj jamhooriat ki baat karte hain tab inhe khayal kiyoon nahi aya jamhooriat ka ???

us waqt Pervez musharaf ki ghalat policies pe in ki ghairat kiyoon nahi jagi .. us waqt Election main dhandli kiyoon nazar nahi ayi .. us waqt inhe koi kharabi nazar kiyoon nahi ayi …..

aaj Imran khan sahib ko gherat a gayi … ………………… ????????????

Ya Siasat ??????????????????????????

@ Columbus....

Look at the contradiction between what u say and what u do ....

U said in one post ......

سوال گندم جواب چنا۔ واہ۔
ارے بھائی میں نواز شریف کی پارٹی کا نہی ھوں۔ میں عمران خان کو پسند کرتا ھوں۔ میرا ووٹ عمران خان کے لئے ھے۔ لیکن میں منافق نہی ھوں۔ سچ بولتا ھوں۔ جو غلط ھو اس غلط کہوں گا۔ یہی میرے اللہ کا حکم ھے۔

and then in another post....

ھیلو۔۔۔۔کون۔۔
عمران بھائی میرے پیارے بھائی میں آپ کا چھوٹا بھائی لنڈن سے الطاف بات کررھا ھوں۔ دل کی گہرائیوں سے آپ کو سلام آداب پیش کرتا ھوں۔
اوہ الطاف بھائی آپ۔ وعلیکم سلام۔ آپ نے مجھہ غریب کو کیسے یاد کرلیا۔
عمران بھائی آپ کیسی باتیں کرتے ھیں۔ آپ ھمارے ھیرو ھیں۔ اور ھیرو دل میں بسا کرتے ھیں۔ ماضی میں اگر مجھہ سے یا میرے نالائق کارکنوں سے کوئی غلطی ھوئی تو میں اس کی تہہ دل سے معافی مانگتا ھوں۔ امید ھے آپ چھوٹا بھائی سمجھہ کر معاف کردیں گے۔
کیسی باتیں کرتے ھیں الطاف بھائی۔ چھوڑیں ماضی کو۔ جو ھوا سو ھوا اگر مجھہ سے بھی کوئی غلطی ھوئی ھو تو معاف کردیں۔
عمران بھائی آپ اور ھماری بات اب ایک ھی ھے۔ آپ بھی انقلاب کی بات کرتے ھیں اور ھم بھی۔ ڈرون پر بھی ھمارے خیالات ایک ھیں۔ نہ تو ھم اتنی بڑی پارٹی ھیں کہ حکومت بنا سکیں اور نہ آپ۔ تو ھم دونوں ھی چھوٹی پارٹیاں ھیں۔ آپ بھی ھمارے ٹانگے میں بیھٹہ جائیں۔ آیئں مل کر جدوجہد کرتے ھیں۔ اور اب گلے شکوے دور۔ آیئندہ نہ ھم آپ کے خلاف کوئی بات کریں گے نہ آپ کریں۔ ھماری طرف سے پکا وعدہ۔
الطاف بھائی آپ تو ھمیں کراچی بھی آنے نہی دیتے اور خود لاھور میں جلسیاں کرتے ھیں۔
عمران بھائی کراچی کے دروازے آج سے آپ کے لئے کھلے ھیں۔ جائیں جہاں مرضی آپ بھی جلسیاں کریں۔ بلکہ اگر آپ کہیں تو ھمارے کارکن آپ کی جلسی کو جلسا بنا دیں گے۔
نہی الطاف بھائی آپ نے کہہ دیا یہی کافی ھے۔ اچھا تو میں پھر جلد کراچی کا دورہ کروں گا۔ آپ کا اجازت دینے کا شکریہ۔
عمران بھائی ایک بات یاد سے۔ کراچی کے متعلق کوئی بات نہی کرنی۔ نہ ٹارگٹ کلنگ اور نہ بھتہ پر۔ ۔
ٹھیک ھے الطاف بھائی آپ بھی اپنے لوگوں سے کہہ دیں ھاتھہ تھوڑا ھولا رکھا کریں۔ ویسے نواز برادران کے خلاف آپ کے لوگوں نے خوش کردیا۔ بڑا مزا آیا۔
عمران بھائی آپ دیکھتے جائیں۔ اب پنجاب میں ھم کرتے کیا ھیں۔ لوگ کراچی کو بھول جائیں گے۔
اچھا عمران بھائی اب اپنے چھوٹے بھائی کو اجازت دیں۔ بھائی کے لئے دعا بھی کرا کریں۔
الطاف بھائی آپ نے فون کیا اس کا شکریہ۔ بہت جلد لنڈن آکر آپ کے ھاتھہ سے بنی حلیم کھاوں گا۔ اپنا خیال رکھیں۔ خدا حافظ

So you dont lie....What do u think we dont notice what others say....Chalo aap jhoot nahi bolte ,aur hamesha Allah ki baat karte hain,kya jo kuch aap ne Imran Khan aur Altaf ke phone guftagu ke bare mein likha hai us waqt aap ne socha tha ke aap ko Allah dekh raha hai aur aap ko is ka jawab dena bhi hoga...Allah ka naam sab lete hain lekin karte woh hain jo man main aata hai...Peace ...Nothing personal.