Javed Ahmad Ghamdi Threads - Collection

VoteME

Minister (2k+ posts)
Re: Javed Ahmad ghamidi great answer

Never follow any particular Aalim that's my motto:) If you think the explanation to be logical than take it and thank that person, but don't become a blind follower of that person. Our religion is logical and there is no blind following in it.

VoteME

Minister (2k+ posts)

I would ask you to bring your prove !! Point out any video or link of video in which he said these things !!
I always make decision on until i heard myself or seen it !!
till now what ever i saw or heard Qamdi he is very logical and reasonable
Peace TV scholars are my FAV among Dr bilal Philips ..
Keep in Mind are all human they can make mistake
NOT like PIR saab who are PERFECT in the eyes of MUREED !!! ;)

Totally agree with last two lines of your's, Thank you(clap)

AsifAmeer

Siasat.pk - Blogger

Cant thank you enough for this post. Its refreshing to read comments like these on this site.
Never follow any particular Aalim that's my motto:) If you think the explanation to be logical than take it and thank that person, but don't become a blind follower of that person. Our religion is logical and there is no blind following in it.

paki-muslim

Minister (2k+ posts)

I would ask you to bring your prove !! Point out any video or link of video in which he said these things !!
I always make decision on until i heard myself or seen it !!
till now what ever i saw or heard Qamdi he is very logical and reasonable
Peace TV scholars are my FAV among Dr bilal Philips ..
Keep in Mind are all human they can make mistake
NOT like PIR saab who are PERFECT in the eyes of MUREED !!! ;)

Yar aap mujh se ye sawal karney se phelay thora si searching kar letay tu aap ko sarey sawal k jawab mil jatey.

Youtube pakistan main tu nahi chal rahi ,aap agar chala saktey ho tu ja kar "ghamdi sood " likh kar dekho tu aap ko pata chal jai ga k ghamdi ney sood denay ko halal kaha hai ,is hi tarah ghamdi fitna Hazrat Essa (alehay salam) k aney ka bhi munkir hai aur ye Video bhi aap ko youtube pe mil jai gi.

Aur ye sari batain jo main ney likhi hain ghamdi fitna apnay lectures main karta rehta hai,ab thora sa search karlo.

Azaad Alfaaz

Senator (1k+ posts)

Seriously ! you should have pointed out in first place this " ghamdi sood"
And i checked and listen the whole lecture which is about 25 mints 2 parts 60mints about sood
https://www.youtube.com/watch?v=dAVuoir9-pc
[FONT=arial, sans-serif]Sood kia hai - Javed Ahmed Ghamidi ....wish u had youtube too. Very logical argument!!! .. make lot of sens [/FONT]
[FONT=arial, sans-serif]"Consumable Things " and " Usable Things " why sood is haram by Quran
Now you claim he made sood halal ?! NO way He made Sood Halal!!
One thing He explained very well is about Buying House from Bank and paying bank in form of interest is that its not a interest
which is USABLE THING .
Let me give you example i think you fail to understand .. that is why u claim he made sood halal which is not the case. !
Example Islamic Banks these days Offer Loan for House according to Islamic Law which they claim in UK and Canada and USA
America. These Islamic banks charge up to 10 % every month as Rent including principle payment .. So one bank call it Rent and other bank
call it Interest ! what is the difference ?? they both same but one is ISLAMIC bank... that is why it is not Interest ..
You should listen his lecture about this !! Interest is HARAM He made Very Clear through Quran argument . He even point out the the saying "sood leney wala and deyney wall " in context
And I thank you for pointing out his lecture about sood (Interest).
[/FONT]

Yar aap mujh se ye sawal karney se phelay thora si searching kar letay tu aap ko sarey sawal k jawab mil jatey.

Youtube pakistan main tu nahi chal rahi ,aap agar chala saktey ho tu ja kar "ghamdi sood " likh kar dekho tu aap ko pata chal jai ga k ghamdi ney sood denay ko halal kaha hai ,is hi tarah ghamdi fitna Hazrat Essa (alehay salam) k aney ka bhi munkir hai aur ye Video bhi aap ko youtube pe mil jai gi.

Aur ye sari batain jo main ney likhi hain ghamdi fitna apnay lectures main karta rehta hai,ab thora sa search karlo.

paki-muslim

Minister (2k+ posts)

Seriously ! you should have pointed out in first place this " ghamdi sood"
And i checked and listen the whole lecture which is about 25 mints 2 parts 60mints about sood
Sood kia hai - Javed Ahmed Ghamidi ....wish u had youtube too. Very logical argument!!! .. make lot of sens
"Consumable Things " and " Usable Things " why sood is haram by Quran
Now you claim he made sood halal ?! NO way He made Sood Halal!!
One thing He explained very well is about Buying House from Bank and paying bank in form of interest is that its not a interest
which is USABLE THING .
Let me give you example i think you fail to understand .. that is why u claim he made sood halal which is not the case. !
Example Islamic Banks these days Offer Loan for House according to Islamic Law which they claim in UK and Canada and USA
America. These Islamic banks charge up to 10 % every month as Rent including principle payment .. So one bank call it Rent and other bank
call it Interest ! what is the difference ?? they both same but one is ISLAMIC bank... that is why it is not Interest ..
You should listen his lecture about this !! Interest is HARAM He made Very Clear through Quran argument . He even point out the the saying "sood leney wala and deyney wall " in context
And I thank you for pointing out his lecture about sood (Interest).

Ye video dekho jis main WAZEH alfaaz main ghamdi sood ko halal keh raha

http://www.youtube.com/watch?v=CBvdZZBR8rY

Aur ab ye hadees bhi dekh lo :

15901d1271618634-sood-haram-islam.jpeg

indigo

Siasat.pk - Blogger
[MENTION=31198]paki-muslim[/MENTION]

Ghamdi fitna rejects - Any form of Had (Prescribed Punishment),

I don't wish to troll the other thread, if you are truly interested then present your claim with proofs I will reply If you move away from topic I will not reply...

Azaad Alfaaz

Senator (1k+ posts)

Ye video dekho jis main WAZEH alfaaz main ghamdi sood ko halal keh raha

http://www.youtube.com/watch?v=CBvdZZBR8rY

Aur ab ye hadees bhi dekh lo :

15901d1271618634-sood-haram-islam.jpeg

Exactly you Missed Every thing in this HADEES !! The People who are trapping people in sood are the criminals .. "sood lain dain ke kakaz likney waley per and witnesses per !! this is the Context of the hadith which QAMDI said he also missed like all other missed !! IN Quran no where the Person who is paying sood is criminal cause he is the ONE VICTIM!! In Hadees is about people who help lender to trap Victim !!
MAN you should watch his whole Lecture which i point out 50 mint lecture !!! where HE Explain in Details HOW Sood is HARAM !!
the video clip you point out is just short .. that is why you getting wrong impression ! I myself know how sood make big impact on society !! that is why sood is HARAM !! Sood deney wala is himself a VICTIM ,, he is not helping the sood system.. people who help sood system are the gulity. they are the one sood lehney wala and deney wala who trap people who help this system of sood !!
Example a Person who is weak can't defend himself and ZALIM do ZULAM on this WEAK person and this person can not respond to ZULAM ..ZULAM kerney wala and ZULAM sehney wala dono guilty hai ??? NAHII !! this is the CONTEXT of that HADIS which u implies on every one ! that is why Ghamdi said He also missed like many other the context of that hadis ,, but when he went through Quran and hadis it was for people who Help traping people in sood system ,, not the Victim ..
So Sood is HARAM for sure !! the person who EAT IT !! People who benefit from it and Helper who run the system. And you must understand the concept of " CONSUMABLE " and "USABLE " on which SOOD is HARAM !!
That is why Please watch his whole lecture ! the logic and reason from Quran and Hadith he gave is very sounds.

warraich001

MPA (400+ posts)

Exactly you Missed Every thing in this HADEES !! The People who are trapping people in sood are the criminals .. "sood lain dain ke kakaz likney waley per and witnesses per !! this is the Context of the hadith which QAMDI said he also missed like all other missed !! IN Quran no where the Person who is paying sood is criminal cause he is the ONE VICTIM!! In Hadees is about people who help lender to trap Victim !!
MAN you should watch his whole Lecture which i point out 50 mint lecture !!! where HE Explain in Details HOW Sood is HARAM !!
the video clip you point out is just short .. that is why you getting wrong impression ! I myself know how sood make big impact on society !! that is why sood is HARAM !! Sood deney wala is himself a VICTIM ,, he is not helping the sood system.. people who help sood system are the gulity. they are the one sood lehney wala and deney wala who trap people who help this system of sood !!
Example a Person who is weak can't defend himself and ZALIM do ZULAM on this WEAK person and this person can not respond to ZULAM ..ZULAM kerney wala and ZULAM sehney wala dono guilty hai ??? NAHII !! this is the CONTEXT of that HADIS which u implies on every one ! that is why Ghamdi said He also missed like many other the context of that hadis ,, but when he went through Quran and hadis it was for people who Help traping people in sood system ,, not the Victim ..
So Sood is HARAM for sure !! the person who EAT IT !! People who benefit from it and Helper who run the system. And you must understand the concept of " CONSUMABLE " and "USABLE " on which SOOD is HARAM !!
That is why Please watch his whole lecture ! the logic and reason from Quran and Hadith he gave is very sounds.
oh bhai kis ko dalil se kail karne ke koshis ker rahe ho, jo bandooq per yaqeen rakta hai, jo nafrat pehlane ko iman ka hisa samjhta hai...... Inhen Jihad per tu sare hadees yad hongi lakin insani jani ke qeemat per hadees "yad" nahi rahe ge........ ye wo log hai jo mazloomon ke qatal ki justification dete hain, ye wo log han jo taliban jaise darindon ke kartooton ko sahfaf kerne ke koshis karte hain, ye wo log hain jinhen in ke "peer" kuch bhi bata de man jate hain without any logic or anything....... ye wo log hai jo cheezon ko samjhne ki silhayat hi nai rakhte..... ye kufar ke factorian hai jahan se kuch dhang ka a hi nai sakta.......

SLIMSHADY

Politcal Worker (100+ posts)

bring the proof .....
it's sunna to see what people say ... don't believe blindly ... aur waisay bhi hamari awam ko ... apna opinion ... fatwa ki soorat main dainay ke adat hai ...

show some video where he said ....

Ghamdi fitna k kuch akaid :

Fitna rejects :

1. Any form of Had (Prescribed Punishment),
2. Nazool Eesa Alahi Salam and his Life (like Qadiyanis)
3. Had for an Apostate (Murtad)
4. Claims the 7 recitations of quran to be wrong (he is a close ally and aide of Daniel Pipes and Robert Spencer)
5. Music and Dancing of all sorts is permissible
6. Jihad against oppression is the only jihad allowed
7. The Shahadat of a man and woman are equal
8. There is no concept of Purdah (Hijab / Veil) in Islam,

warraich001

MPA (400+ posts)

He also said there is no such person as imam mehdi a.s, it can be anyone .
what is the topic of the thread???..... you know, you people don't have guts to appreciate the sayings of those people who have difference of opinion in other matters...... grow up!

paki-muslim

Minister (2k+ posts)

sorry meri english weak hai,urdu main baat karo.

Jab hadees main wazeh tor pe sood ko haram likha hai tu sood Mukammal haram hai.

ye intehai bacho wali baat hai k sood dena haram nahi aur sood lena haram nahi, jab tak sood dena khatam nahi ho ga tu sood lena bhi khatam nahi ho sakta ,is liye aik kaam jo gunah kar wa raha ho " wo khud gunah" hota hai.

Jis tarah katal karna jaiz nahi hai, us hi tarah katal karwana bhi jaiz nahi hai??
Jis tarah chori karna jaiz nahi hai us hi tarah karwana bhi jaiz nahi hai?
Is hi tarah sharab peena bhi najaiz hai aur sharaab pelana bhi.

aur mera question hai k aap ney sood denay waley ko "VICTIM" kesay likh diya?? kia koi gun point pe usey keh raha hai k sood do????

paki-muslim

Minister (2k+ posts)

bring the proof .....
it's sunna to see what people say ... don't believe blindly ... aur waisay bhi hamari awam ko ... apna opinion ... fatwa ki soorat main dainay ke adat hai ...

show some video where he said ....

Ghamdi fitna k mutabik Hazrat Essa aleyhay salam is duniya main wapis nahi ai gay :

see proof

Ghamdi fitna k mutabik Hazrat Imam Mehdi alehay salam ka koi wajood hi nahi :

See Proof :

[video]www.youtube.com/watch?v=aDGDad898l8[/video]

Ab Hadees ka hawala dey raha hon ( saha sata books ki ahadees bhi shamil hain)

2_zps13cea9d5.gif
[/IMG]
7_zps7c93fdb7.gif
[/IMG]
9_zps90433087.gif
[/IMG]

Kuch aur Ahadees :

hadees1.gif
[/IMG]

hadees2.gif
[/IMG]
hadees3.gif
[/IMG]
wapsi.gif
[/IMG]

Ab sabit ho gaya ghamdi fitna hai???

Ab zara Ghamdi fitna k akaid dekh lain reference k saath:

fitnaeghamdiabykhanqahs.jpg

fitnaeghamdiabykhanqahs.jpg

Last edited:

paki-muslim

Minister (2k+ posts)

oh bhai kis ko dalil se kail karne ke koshis ker rahe ho, jo bandooq per yaqeen rakta hai, jo nafrat pehlane ko iman ka hisa samjhta hai.......

Main daleel se hi baat kar raha hon koi nafrat nahi phela raha ,bilawaja k dialoges marney ka koi faida nahi.

Last edited:

saud491

MPA (400+ posts)

اور اگر بدلہ لو بھی تو بالکل اتنا ہی جتنا صدمہ تمہیں پہنچایا گیا ہو اور اگر صبر کرلو تو بےشک صابروں کے لئے یہی بہتر ہے). [16:126] سورة النحل

اور جب ان پر ﻇلم (و زیادتی) ہو تو وه صرف بدلہ لے لیتے ہیں.39 اور برائی کا بدلہ اسی جیسی برائی ہے، اور جو معاف کر دے اور اصلاح کرلے اس کا اجر اللہ کے ذمے ہے، (فی الواقع) اللہ تعالیٰ ﻇالموں سے محبت نہیں کرتا. 40 اور جو شخص اپنے مظلوم ہونے کے بعد (برابر کا) بدلہ لے لے تو ایسے لوگوں پر (الزام کا) کوئی راستہ نہیں.41 یہ راستہ صرف ان لوگوں پر ہے جو خود دوسروں پر ﻇلم کریں اور زمین میں ناحق فساد کرتے پھریں، یہی لوگ ہیں جن کے لیے دردناک عذاب ہے.42 اور جو شخص صبر کر لے اور معاف کردے یقیناً یہ بڑی ہمت کے کاموں میں سے (ایک کام) ہے. [42:43] سورة الشورى

مندرجہ بالا دونوں اقتباسات میں کہیں یہ ظاہر نہیں ہوتا کہ اس میں غیر مسلموں کے بے قصور افراد کے قتل اور ان کی جائیدادوں کو نقصان پہنچانے کی ترغیب یا اجازت دی گئی ہے ۔
-------------------------------------------------
لڑو اللہ کی راه میں ان سے جو تم سے لڑتے ہیں اور زیادتی نہ کرو، اللہ تعالیٰ زیادتی کرنے والوں کو پسند نہیں فرماتا. [2:190] سورة البقرة

اے ایمان والو! تم اللہ کی خاطر حق پر قائم ہو جاؤ، راستی اور انصاف کے ساتھ گواہی دینے والے بن جاؤ، کسی قوم کی عداوت تمہیں خلاف عدل پر آماده نہ کردے، عدل کیا کرو جو پرہیز گاری کے زیاده قریب ہے، اور اللہ تعالیٰ سے ڈرتے رہو، یقین مانو کہ اللہ تعالیٰ تمہارے اعمال سے باخبر ہے. [5:8] سورة المائدة

اسی وجہ سے ہم نے بنی اسرائیل پر یہ لکھ دیا کہ جو شخص کسی کو بغیر اس کے کہ وه کسی کا قاتل ہو یا زمین میں فساد مچانے واﻻ ہو، قتل کر ڈالے تو گویا اس نے تمام لوگوں کو قتل کردیا، اور جو شخص کسی ایک کی جان بچا لے، اس نے گویا تمام لوگوں کو زنده کردیا اور ان کے پاس ہمارے بہت سے رسول ﻇاہر دلیلیں لے کر آئے لیکن پھر اس کے بعد بھی ان میں کے اکثر لوگ زمین میں ﻇلم و زیادتی اور زبردستی کرنے والے ہی رہے.
[5:32] سورة المائدة

کسی مومن کو دوسرے مومن کا قتل کر دینا زیبا نہیں مگر غلطی سے ہو جائے (تو اور بات ہے)، جو شخص کسی مسلمان کو بلا قصد مار ڈالے، اس پر ایک مسلمان غلام کی گردن آزاد کرنا اور مقتول کے عزیزوں کو خون بہا پہنچانا ہے۔ ہاں یہ اور بات ہے کہ وه لوگ بطور صدقہ معاف کر دیں اور اگر مقتول تمہاری دشمن قوم کا ہو اور ہو وه مسلمان، تو صرف ایک مومن غلام کی گردن آزاد کرنی ﻻزمی ہے۔ اور اگر مقتول اس قوم سے ہو کہ تم میں اور ان میں عہد و پیماں ہے تو خون بہا ﻻزم ہے، جو اس کے کنبے والوں کو پہنچایا جائے اور ایک مسلمان غلام کا آزاد کرنا بھی (ضروری ہے)، پس جو نہ پائے اس کے ذمے دو مہینے کے لگاتار روزے ہیں، اللہ تعالیٰ سے بخشوانے کے لئےاور اللہ تعالیٰ بخوبی جاننے واﻻ اور حکمت واﻻ ہے. [4:92] سورة النساء

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ۔ اگر کوئی کسی مسلمان کے قتل میں کسی طرح کی مدد کرتا ہے حتیٰ کہ چند الفاظ سے بھی ، تو وہ اللہ سے اس حالت میں ملے گا کہ اس کی پیشانی پر لکھا ہوگا خدا کی رحمت سے مایوس ۔

ابو بکر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا
اگر کوئی مسلم کسی غیر مسلم کو ناجائز طور پر قتل کرتاہے جس کے ساتھ معاہدہ ہے تو جنت اس کےلئے حرام ہے ۔ ( النسائی)

اس طرح حضرت عبد اللہ بن عمر نے روایت کی کہ حضرت محمد مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا
اگر کوئی مسلم کسی معاہدہ غیر مسلم کو قتل کرتا ہے تو وہ جنت کی خوشبو نہیں پائے گا حالانکہ جنت کی خوشبو چالیس سال کی مسافت سے بھی پائی جا سکتی ہے ۔(صحیح بخاری)

غیر مسلموں کے حقوق سے متعلق ایک حدیث یوں ہے
سُن رکھو ، جو کوئی بھی کسی غیر مسلم شہری پر ظلم کرے گا یا اس کے کسی حق کو چھینے گا یا اس پر اس کی طاقت سے زیادہ بوجھ ڈالے گا یا اس کی اجازت کے بغیر اس کی کوئی چیز لے لیگا تو قیامت کے دن اس کی طرف سے میں وکالت کروں گا ۔ ( ابو داؤد)

عبدا للہ بن مسعود نے روایت کی کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ۔
جو کوئی کسی غیر مسلم کو تکلیف دے گا میں اس کا حریف ہوں گا ۔ اور جب میں کسی کاحریف ہوں گا تو قیامت کے دن اس پر غالب آؤں گا ۔ (تاریخ بغداد)

حضرت عبداللہ ابن عباس فرماتے ہیں
جب حضور صلی اللہ علیہ وسلم فوجوں کو روانگی کا حکم فرماتے تو ان سے کہتے دغا فریب سے کام نہ لو، مال غنیمت میں خیانت سے کام نہ لو، لاشوں کو مسخ نہ کرو اور بچوں اور مذہبی رہنماؤں کو قتل مت کرو۔ (المسند)

1. أحمد بن حنبل، المسند، 1 : 330، رقم : 2728
2. ابن أبی شيبة، المصنف، 6 : 484، رقم : 33132
3. أبو يعلی، المسند، 4 : 422، رقم : 2549
4. ابن رشد، بداية المجتهد، 1 : 281
----------------------------------------

اسلام مثلہ اور قصاص کے معاملے میں مسلم او رغیر مسلم میں فرق نہیں کرتا ۔
حضرت علی کا قول ہے
اگر کوئی مسلم کسی عیسائی کا قتل کرتا ہے تو بدلے میں اسے ( مسلمان) بھی قتل کیا جائے گا ۔ (الشیبانی ۔ الحجۃ : 349:4)

شافعی، الأم، 7 : 320

امام ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کا قول ہے
ایک امن پسند یہودی ، عیسائی اور زرتشتی کا خون بہا ایک آزاد مسلمان کے برابر ہے ۔
لہٰذا ، بدلہ اور قصاص کے معاملے میں اسلام مسلمان اور غیر مسلم میں کوئی فرق روا نہیں رکھتا ۔

ابوبکر صدیق نے ثمر اور درختوں کے کاٹنے اور (جنگ کے دوران ) عمارتوں کو (قصداً ) ڈھانے سے منع فرمایا او رمسلمان ا ن کی اس ہدایت پر سختی سے عمل کرتے تھے (سنن)

ابن ابی شیبہ، مجاید سےایک حدیث نقل کرتے ہیں جو اس طرح ہے
کم عمر بچوں ، عورتوں اور ناتواں اور ضعیف مردوں کو جنگ میں ہلاک نہ کیا جائے ۔ غذائی اجناس او رکھجور کے درختوں کو نہ جلایا جائے ، عمارتوں کو نہ ڈھایا جائے اور پھل دار درختو ں کو نہ کاٹا جائے ۔ ( المصنّف :6:483)

اپنی تصنیف کتاب النحراج صفحہ 78 پر ابو یوسف فرماتے ہیں
کسی بھی غیر مسلم امن پسند شہری کواس کے کسی ہم مذہب کی زیادتیوں کی پاداش میں سزا نہیں دی جائے گی۔

عبدا للہ بن عمر نے روایت کی کہ حضرت ابوبکر مسلم فوج کو سیریا روانہ کرتے وقت دو میل تک فوج کے ساتھ پیدل چلے پھر ان سے خطاب کرتے ہوئے فرمایا ۔
میں تمہیں حکم دیتا ہوں کہ خدا سے ڈرو (کمانڈر کی ) نافرمانی نہ کرو اور نہ بزدلی دکھاؤ۔ کھجور کے درختوں کو برباد نہ کرو او رفصلوں کو آگ نہ لگاؤ ۔ جانوروں کو اذیت نہ دو اور پھل دار درختوں کو نہ کاٹو ۔ (المروازی : مسندابی بکر)

xابن العربی اپنی کتاب الا حکام القرآن میں فرماتے ہیں کافر عورتوں کو قتل نہیں کیا جائے گا جب تک کہ وہ نہ لڑیں ۔ کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اس سے منع فرمایا ہے لیکن صرف اس صورت میں کہ جب وہ لڑیں انہیں قتل کیا جائے گا ۔

الموردی نے الاحکام السلطانیہ ص 41 میں لکھا ہے
جنگ میں عورتوں اور بچوں کا قتل ممنوع ہے کیونکہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے اس کی ممانعت فرمائی ہے ۔
ابن مالک اور القضی کا بھی یہ مذہب ہے کہ کسی بھی حالت میں یہاں تک کہ اگر کفار عورتوں اور بچوں کو ڈھال کے طور پر استعمال کریں تو بھی ان کا قتل جائز نہیں ہے ۔
مندرجہ بالا حدیثوں اور فقہاء کی آراء سے یہ واضح ہے کہ عورتوں اور بچوں جو غیر محارب ہوں ان کا قتل کسی بھی صورت میں جائز نہیں ہے ۔
--------------------------------------------
قتلِ مسلم پر وعیدیں
۱رحمتِ عالم ا نے ارشاد فرمایا ہے:
لزوال الدنیا اہون علی الله من قتل رجل مسلم (نسائی ، ترمذی)

ترجمہ:۔ایک مسلمان کا قتل حق تعالیٰ کے نزدیک تمام کائنات کے تباہ ہوجانے سے بھاری ہے۔
۲:۔ایک اور حدیث میں ارشاد ہے:
قتل المؤمن اعظم عند الله من زوال الدنیا۔

ترجمہ:۔ایک مومن کا قتل اللہ کے نزدیک تمام دنیا کے زوال سے بڑھ کرہے۔
۳:۔ایک اور حدیث میں جو ترمذی نے بروایت ابوسعید خدری وابوہریرہ نقل کی ہے:
اگر تمام روئے زمین وآسمان کے باشندے کسی ایک مسلمان کے قتل کرنے میں شریک ہوجائیں تو اللہ تعالیٰ سب کو اوندھے منہ جہنم میں ڈال دے گا۔
ایک اور حدیث میں ارشاد ہے:
اگر تمام انس وجن ایک مسلمان کے قتل پر جمع ہوجائیں، تو سب کے سب جہنم میں جائیں گے۔
۴:۔ایک اور حدیث میں جو ابن ماجہ وغیرہ میں آئی ہے، ارشاد فرمایا:
جو شخص کسی مسلمان کے قتل کرنے کے بارے میں ایک آدھ لفظ بھی زبان سے کہے گا تو قیامت کے روز اس کی پیشانی پر لکھا ہوگا کہ یہ شخص حق تعالیٰ کی رحمت سے مایوس ہے (یعنی محروم ہے)۔ العیاذ بالله۔
۵:۔صحیح بخاری ومسلم کی ایک حدیث میں جن سات چیزوں کو امت کی تباہی کا ذریعہ بتلایاگیا ہے، ان میں سے ایک مسلمان کا خونِ ناحق ہے۔
۶:۔ایک اور حدیث میں آیاہے کہ:
مسلمان کی جان ومال حق تعالیٰ کے نزدیک بیت اللہ شریف سے بھی زیادہ قابلِ احترام ہے۔
۷:۔ ایک اور حدیث میں آپ ا نے ارشاد فرمایا کہ:
ایک قاتل کو کسی مسلمان کے قتل پر قیامت میں ایک ہزار مرتبہ قتل کیا جائے گا۔ (یعنی ہر مرتبہ قتل کے بعد زندہ کیا جائے گا، پھر قتل کیا جائے گا)۔
۸:۔ایک اور حدیث میں ارشاد فرمایاہے:
اگر قاتل کو مسلمان کے قتل سے روکا نہ گیا تو تمام امت عذاب میں مبتلا ہوگی (یہی ہو رہا ہے)۔

--------------------------------------------------------------
انور شاہ کشمیری، فیض الباری علی صحیح البخاری، 4 : 288

آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا فرمان ہے : جس نے کسی غیر مسلم شہری کو قتل کیا وہ جنت کی خوشبو بھی نہیں سونگھے گا۔ اے مخاطب! حدیث کا لبِ لباب تجھے قتلِ مسلم کے گناہ کی سنگینی بتا رہا ہے کہ اس کی قباحت کفر تک پہنچا دیتی ہے جو جہنم میں خلود کا باعث بنتا ہے، جبکہ غیر مسلم شہری کو قتل کرنا بھی کوئی معمولی گناہ نہیں ہے۔ اسی طرح اس کا قاتل بھی جنت کی خوشبو تک نہیں پائے گا (جس کا مطلب یہ ہے کہ وہ جہنم میں ڈالا جائے گا)۔

Last edited:

Mojo-jojo

Minister (2k+ posts)

جزاک اللہ - اللہ تعالی ہم سب کو اپنے دین کو صحیح طرح سے سمجھنے کی توفیق دے
اسلام کا مطالبہ اپنے ماننے والوں سے صرف یہی ہے کہ وہ ایک پاکیزہ کردار کی زندگی گزاریں اور دنیا میں فتنہ اور فساد کو کم کرنے کی کوشش کریں
یہی ہمارا اس دنیا میں امتحان ہے اور اسی پر ہماری ابدی کامیابی کا بھی دارومدار ہے

Azaad Alfaaz

Senator (1k+ posts)

sorry meri english weak hai,urdu main baat karo.

Jab hadees main wazeh tor pe sood ko haram likha hai tu sood Mukammal haram hai.

ye intehai bacho wali baat hai k sood dena haram nahi aur sood lena haram nahi, jab tak sood dena khatam nahi ho ga tu sood lena bhi khatam nahi ho sakta ,is liye aik kaam jo gunah kar wa raha ho " wo khud gunah" hota hai.

Jis tarah katal karna jaiz nahi hai, us hi tarah katal karwana bhi jaiz nahi hai??
Jis tarah chori karna jaiz nahi hai us hi tarah karwana bhi jaiz nahi hai?
Is hi tarah sharab peena bhi najaiz hai aur sharaab pelana bhi.

aur mera question hai k aap ney sood denay waley ko "VICTIM" kesay likh diya?? kia koi gun point pe usey keh raha hai k sood do????

Ok 1st of all I wish you could watch his whole video about sood(interest) which is in urdu then tum un pey ilazm nah ligatey ..with out prove
Qamdi ney apni Video meh WAZEY tor per Sood ko Haram karar diya hai Just Like LIE is Haram Just like zana is Haram <<< IN example ko quote kia hai apnee Video meh !!! meh ney tum ko explain kerney ke koshih ke hai ke Qamdi ney video meh kuch batayeh esey logo ke barey meh kahee hai jo Victim hai is system key !! ab tum kehteiy ho key koye gun point pe sood nahi deyta !!! Dude you should give your example logically ! Logic is Who want to pay extra ??!! jitna tum ney UDAHAR liya hai ?? Meh toa nahi pay karoon ga ager meh ney 100 liyah hai toa meh 100 hee wapas karoon ga !! i will never like to pay more 200 on 100 loan !! But it is the Lender who force me to pay extra !! other wise NO ONE will give me LOAN !! or meh ager sakt majboor hoon Udahar lehney ko jis ke wajah medical bill for my kids bhee ho saktee hai !!! These example in which Victim is not to blame !!

Or oos ke dalil Qamdi ney Quran se yeh dee hai keh Quran meh khaeen sood dehney waley ko saza ka haqdar kaha hai !! or kaha Quran ney sood khaney waley ko humesha saza ka haqdar kaha hai !!

Or Qamdi ney yeh bhe explain kia hai WAZEY TOR se Video meh jo business wala sood hia wo haram hai !! lehna and dehna !!

Look im very critical of any scholar !! but scholar have to give reason and logic from Quran and Hadis
I see you made other wrong full claim about him !! in this Video the Topic is killing of innocent is wrong no matter he is muslim or non muslim .. I hope you agree on that .

If Gamdi make claim in future that he make innocent killing halal ! i be against him like I'm against QADARI for LIEING about blasphemy LAW !!

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)

Ok 1st of all I wish you could watch his whole video about sood(interest) which is in urdu then tum un pey ilazm nah ligatey ..with out prove
Qamdi ney apni Video meh WAZEY tor per Sood ko Haram karar diya hai Just Like LIE is Haram Just like zana is Haram <<< IN example ko quote kia hai apnee Video meh !!! meh ney tum ko explain kerney ke koshih ke hai ke Qamdi ney video meh kuch batayeh esey logo ke barey meh kahee hai jo Victim hai is system key !! ab tum kehteiy ho key koye gun point pe sood nahi deyta !!! Dude you should give your example logically ! Logic is Who want to pay extra ??!! jitna tum ney UDAHAR liya hai ?? Meh toa nahi pay karoon ga ager meh ney 100 liyah hai toa meh 100 hee wapas karoon ga !! i will never like to pay more 200 on 100 loan !! But it is the Lender who force me to pay extra !! other wise NO ONE will give me LOAN !! or meh ager sakt majboor hoon Udahar lehney ko jis ke wajah medical bill for my kids bhee ho saktee hai !!! These example in which Victim is not to blame !!

Or oos ke dalil Qamdi ney Quran se yeh dee hai keh Quran meh khaeen sood dehney waley ko saza ka haqdar kaha hai !! or kaha Quran ney sood khaney waley ko humesha saza ka haqdar kaha hai !!

Or Qamdi ney yeh bhe explain kia hai WAZEY TOR se Video meh jo business wala sood hia wo haram hai !! lehna and dehna !!

Look im very critical of any scholar !! but scholar have to give reason and logic from Quran and Hadis
I see you made other wrong full claim about him !! in this Video the Topic is killing of innocent is wrong no matter he is muslim or non muslim .. I hope you agree on that .

If Gamdi make claim in future that he make innocent killing halal ! i be against him like I'm against QADARI for LIEING about blasphemy LAW !!

Janab AAP zara GHOAr o FIQAr sai GHAMDI Fitnay ko SUNNAIN.
Es Site per GHAMDI kay KAPrAY Uttar kar Ussay kaafi hadh tak Burhana Kia ja Chuka.

Ghamdi aur Hawarioon ka Kehna hai kay

SOODH Dainay Walay guhagaar hain aur jo SOODH laitay hain woh tow MAZLOOM hain
kioon kay Interest ADA kartay hain.
Aur woh Gunagaar nahi.

DEMAND and SUPPLY ka bunyadi NUQTA un ko GOAL GOAL nazar aata hai
kioon kay DAMAGH main BHOOSA bhara HOWA HAI.