There must be a plan "B" for the people of Pakistan to face the ISI (Iblys

nutral is munafek

Minister (2k+ posts)
There must be a plan "B" for the people of Pakistan to face the ISI (Iblys Survival Inc.) at every polling station on February 8th.
GFkxED_X0AAOLeD

Nazimshah

Senator (1k+ posts)
8 February ko niklo warna ghalazat ruswayi ghanda mahol mai sarro gai. Maryam balawal fazlo ka beeta ready hai

patwari_sab

Chief Minister (5k+ posts)
8th february ko awam apni haqeeqi azadi k liye har sorat me nikle.. na sirf apna vote cast kre, bal-k apne vote par pehra bi de chahe is k liye koyi bi price pay krna pre... phir yeh moqa nhi milna..

patwari_sab

Chief Minister (5k+ posts)
8 February ko niklo warna ghalazat ruswayi ghanda mahol mai sarro gai. Maryam balawal fazlo ka beeta ready hai
is me koyi shaq nhi lekin kisi sorat me give up nhi krna chahie.. akhir tak is mafia se larna hoga.. nhi to phir maryam bilawal ki ghulami kabol krni hogi.

Lathi-Charge

Senator (1k+ posts)
There are no more Plan B, C or D. when they will see the imminent defeat coming out of the ballot boxes on the 8th of Feb, they will resort to violence but keep in mind that at max they are only 500,000 while you are 240 millions. don't let them try to intimidate you as that will be their last throw of the dice.