اسکروٹنی کمیٹی رپورٹ:وزیر اعظم کا خیرمقدم،بلاول اور شہباز شریف کی کڑی تنقید

imran-khan-and-shehbaz.jpg


پی ٹی آئی فارن فنڈنگ کیس میں اہم پیشرفت ہونے اور اسکروٹنی کمیٹی کی رپورٹ میں ہونے والے انکشافات کے بعد اپوزیشن کی جانب وزیراعظم عمران خان پر کڑی تنقید کی جارہی ہے،جبکہ وزیراعظم عمران خان نے الیکشن کمیشن اسکروٹنی کمیٹی کی رپورٹ کا خیرمقدم کردیا۔


وزیراعظم عمران خان نے ٹوئٹر پیغام میں کہا کہ الیکشن کمیشن کا پی ٹی آئی کی ڈونیشن کی اسکروٹنی کاخیرمقدم کرتا ہوں،جتنے اکاؤنٹس کی اسکروٹنی ہوگی حقیقت عوام کےسامنے آئےگی،پی ٹی آئی واحد جماعت ہے جوسیاسی فنڈ ریزنگ سے چل رہی ہے،توقع ہے الیکشن کمیشن پیپلزپارٹی اور ن لیگ کی اسکروٹنی بھی ایسےہی کریگا۔

دوسری جانب لیگی رہنما شہباز شریف نے عمران خان پر طنز کے تیر برسادیے،انہوں نے کہا کہ صادق اور امین کا ماسک ٹکڑے ٹکڑے ہوکر اتر چکا، اسکروٹنی کمیٹی کی رپورٹ عمران نیازی پر فرد جرم ہے،سچائی لوگوں کو بے نقاب کرنے کا بہترین طریقہ ہے،پی ٹی آئی غیر ملکی فنڈنگ کیس سے بھاگ رہی ہے اور اب پتہ چلا کیوں ؟


چیئرمین پاکستان پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری نے بھی کڑی تنقید کردی،کہا الیکشن کمیشن کی رپورٹ کے بعد عمران خان کا کرپشن سے آلودہ بھیانک چہرہ سامنے آیا،عمران خان نے سچ بولنے کا حلف اٹھا کر پی ٹی آئی کے بینک اکاؤنٹس الیکشن کمیشن سے چھپائے،کروڑوں روپے دیدہ دلیری سے خردبرد کرنے والے سلیکٹڈ وزیراعظم دوسروں کو کرپشن کے طعنے دیتے ہیں۔

بلاول بھٹو نے مزید کہا کہ عمران خان نے کرپشن کے خلاف نام نہاد مہم کی آڑ میں ملک کو لوٹا ہے، آج تباہ حال ملکی معیشت گواہ ہے کہ پی ٹی آئی قومی خزانے کو بیدردی سے لوٹ رہی ہے، عمران خان کو زبردستی کا ایمان دار ثابت کرکے قوم پر مسلط کیا گیا،اب حساب دینے کا وقت آچکا ہے۔

اسکروٹنی کمیٹی کی رپورٹ میں انکشاف ہوا کہ آڈٹ کمپنی کی رسیدیں بینک اکاؤنٹس سے مطابقت نہیں رکھتیں،سال دوہزار بارہ اور تیرہ کی رپورٹ پر کوئی تاریخ ہی درج نہیں، آڈٹ رپورٹ پر تاریخ نہ ہونا اکاؤنٹنگ کے معیار کے خلاف ہے،آڈٹ رپورٹ سی ای سی میں پیش کی گئی،جبکہ اسٹیٹ بینک کی رپورٹ کے مطابق پی ٹی آئی کے پینسٹھ اکاؤنٹس ہیں،جس میں سے الیکشن کمیشن میں صرف بارہ اکاؤنٹس ظاہر کیے گئے، ترپن اکاؤنٹس چھپائے گئے۔

 
Advertisement
Last edited by a moderator:

surfer

Chief Minister (5k+ posts)
shahbaz sharif tweets always make me smile - has he forgotten that his brother, son and nephews are currently absconders and have run away from the country?
 

Will_Bite

Chief Minister (5k+ posts)
PDM is in a weird place...they dont know when to celebrate, when to rejoice...when to cry...and when to slap their own faces...
Thats why most often they just do a merry go round of slapping each others faces for no reason, while chanting against PMIK.
 
Sponsored Link