عمران خان کی عدالت سے معافی پر جیو کا گانے چلا کر مذاق ،صحافیوں کی تنقید

ihc-imran-khan-geo.jpg


سابق وزیراعظم اور چئیرمین تحریک انصاف عمران خان نے اسلام آباد ہائیکورٹ کے بنچ کے سامنے خاتون جج کو دھمکیاں دینے کے کیس میں معافی مانگ لی۔ جس کے بعد عدالت نے ان کے خلاف فرد جرم کی کارروائی روک دی۔

اس خبر کو جیو نیوز سابق وزیراعظم کی تضحیک اور اپنی ریٹنگ کیلئے عجیب وغریب طریقے سے پیش کر رہا ہے۔ گزشتہ روز رات 9 بجے کے خبرنامے میں ہیڈلائنز کے دوران جیو نے ہیڈلائن سے پہلے ایک بھارتی گانے کو بطور نیٹ استعمال کرتے ہوئے اس پر عمران خان کی تصاویر نشر کیں۔

ایک طرف تو پیمرا کی جانب سے پاکستانی چینلز پر بھارتی مواد نشر کرنے پر پابندی ہے تو دوسری طرف جیو اپنی ریٹنگ کیلئے سابق وزیراعظم کی عدالت سے معافی کی خبر پر بھارتی گانا "ہم سے بھول ہو گئی ہم کا معافی دئی دو" چلا رہا ہے۔

جیو نیوز کے اس طرز صحافت سے دیگر صحافی کچھ زیادہ خوش دکھائی نہیں دیتے۔ عدیل احسن نامی صحافی نے اس ہیڈلائن کا وہ حصہ شیئر کیا جس میں گانا چلایا جا رہا ہے اس پر انہوں نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا کہ جیو نیوز عمران خان کو ٹرول کر رہا ہے۔


معروف صحافی اینکر وتجزیہ کار مبشر زیدی نے لکھا کہ جیو اپنی ہیڈلائن میں گانے 'ہم سے بھول ہو گئی ہو کا معافی دے دو' چلا رہا ہے۔ پتا نہیں کس صحافتی معیار کے مطابق خبروں پر گانے چلائے جاتے ہیں۔


جبکہ عفت حسن رضوی نے لکھا کہ بعض کاپی ایڈیٹر دوست ہیڈ لائین کے مونتاج میں لگے گیت مالا سے اندازہ لگا لیتے ہیں آج 9 کا بلیٹن کس نے بنایا، عموماً نیوز پروڈیوسر کی پسند کا جھنکار مکس ہی حرف آخر ہوتا ہے۔


جبکہ دیگر سوشل میڈیا صارفین نے بھی جیو کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ انہیں اس صحافت کے پیسے مل رہے ہیں، اور کچھ نے کہا کہ جیو اور اس کی ٹیم صحافت نہیں بلکہ باقاعدہ پارٹی بنے مہم چلا رہے ہیں۔


 
Sponsored Link