قرآن الله کی کتاب ہے - غیر مسلموں کے سوال کے جوابات

Haideriam

Senator (1k+ posts)
نیچے دئیے گئے شیعہ کتب کے حوالاجات سے ثابت ہوتا ہے کہ شیعہ حضرات قرآن میں تحریف کے قائل ہیں اور اوپری طور پر تقیّہ کرتے ہوے اسے ایک الزام کہتے ہیں - اصل بات یہ شیعہ کا امامت کا باطل عقیدہ کسی طور پر قرآن سے ثابت نہیں ہوتا - کبھی وہ (سورة البقرة, Verse #124) میں لفظ "إِمَامًا" یا کبھی (سورة يس, Verse #12) میں لفظ "إِمَامٍ" دکھا کر اپنے باطل عقیدہ امامت ثابت کرنے کی ناکام کوشش کرتے ہیں- باوجود اس کہ قرآن میں امامت کی کوئی دلیل نہیں شیعہ اپنے دل کو مطمعین کرنے کے لئے دل ہی دل میں تحریف قرآن کے عقیدہ کو صحیح سمجھتے ہیں جو کہ شیعہ کتابوں ایک واضح عقیدہ کے طور پر سامنے آتا ہے​

1. Video posted by Citizen X under post # 27

2. Mulla Mohammad Tagi Kashani in "Hidayatool talibeen" p 368, Tehran 1282 h:
عثمان نے اپنے دوست اور دشمن علی ، زید ابن ثابت کو حکم دیا کہ وہ قرآن اکٹھا کریں ، اور اس سے اہلیت کی خوبیاں اور ان کے دشمنوں کی برائی حذف کریں (نکال دیں )۔ اب ، وہی قرآن ، جو لوگوں کے ہاتھوں میں عثمان کے حکم سے جمع ہوا ، اور عثمانی قرآن کے طور پر جانا جاتا ہے۔

3. Ali Asgar Burjardee in "Akaidu shia" p 27, printed in Iran, said:
"یہ ماننا واجب ہے کہ "اصلی" قرآن میں کوئی تبدیلی اور تحریف نہیں ہے۔ اس قرآن مجید میں تحریف اور تضاد ہے جسے منافقین نے مرتب کیا تھا۔ اور حقیقت ، صحیح قرآن مجید صدی کے امام کے پاس ہے ..."
نوٹ:آپ کسی شیعہ سے بات کر لیں وہ اس باطل عقیدہ کا پہلا حصہ کہ "یہ ماننا واجب ہے کہ "اصلی" قرآن میں کوئی تبدیلی اور تحریف نہیں ہے" - شیعہ جب بھی قرآن کی بات کرتا ہے وہ دراصل اپنے عقیدہ کے مطابق قرآن کے ساتھ تقیّہ کے طور پر لفظ "اصلی" کا اضافہ کرتے ہیں تاکہ ان کا باطل عقیدہ امّت پر واضح نہ ہو جاۓ

4. Mugaddas Ardabili in "Hadigat ash shia" p 118-119, in Farsi, printed in Iran, said:
عثمان نے عبد اللہ ابن مسعود کو اپنا مصحف ترک کرنے کا حکم دیا ، اور اس مصحف کو پڑھنے کا حکم دیا جو زید ابن ثابت نے ان کے حکم سے لکھا تھا اور مرتب کیا تھا۔ (اس کے بعد) انہوں نے اسے مار ڈالا۔ کچھ لوگوں نے کہنا ہے ، کہ عثمان نے اپنے دو مصنفین مروان بن حکام اور زیاد ابن سمارا کو حکم دیا کہ ان کو عبد اللہ (ابن مسعود) کے مصحف سے جو مناسب لگے نقل کریں اور جو مناسب نہیں ہے اسے مٹا دیں اور اس کے بعد جو کچھ باقی بچے اسے تلف کردیں
5. Haji Kareem Khan Kirmanee in "Irshad ul uloom" vol 3, p 121, in Farsi, printed in Teheran, said:
"امام مہدی ظہور کے بعد وہ قرآن کو پڑھیں گے ، اور کہیں گے:" اے مسلمانوں ، میں اللہ کی قسم کھاتا ہوں ، یہ ایک حقیقی قرآن ہے ، جو محمد پر نازل ہوا تھا ، (جوکہ بعد میں ) تحریف کر کے بدل دیا گیا تھا "۔
6. Sharafuldeen Husayni in "Taweel ul ayaat" vol 1, p 319 reported:
سند عبد اللہ ابن سنن کی ، ابو عبد اللہ کی طرف سے ، جس نے کہا: "اور یقینا ہم نے آدم ، محمد ، علی ، فاطمہ ، اور حسن اور حسین اور اماموں کے بارے میں ان کے اولاد میں سے ایک حکم دیا تھا ، اور وہ بھول گئے اور اس میں کوئی پختگی نہیں پای "۔ میں اللہ کی قسم کھاتا ہوں ، یہ محمد ﷺ پر اسی طرح نازل ہوا تھا

نوٹ : جس آیات کا اوپر ذکر ہے وہ قرآن کی سورة طه کی آیت (115) ہے

(Qur'an 20:115) وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَىٰ آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِيَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا
اور ہم نے اس سے پہلے آدم سے بھی عہد لیا تھا پھر وہ بھول گیا اور ہم نے اس میں پختگی نہ پائی

7. Kulayni in "Kafi", kitab al Hujja, vol 1, p 424:
عن الحسين بن مياح عمن أخبره قال قرأ رجل عند أبي عبد الله عليه السلام: "وقل اعملوا فسيرى الله عملكم ورسوله والمؤمنون"، فقال: ليس هكذا إنما هي والمأمونون. "فنحن المأمونون.

Translation:
"ایک شخص نے ابو عبد اللہ کی موجودگی میں آیت پڑھی: وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ ۖ وَسَتُرَدُّونَ إِلَىٰ عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ"اور کہہ دےکہ کام کیے جاؤ پھر عنقریب الله اور اس کا رسول اور مسلمان تمہارے کام کو دیکھ لیں گے اور عنقریب تم غائب اور حاضر کے جاننے والے کی طرف لوٹائے جاؤ گےپھر وہ تمہیں بتا دے گا جو کچھ تم کرتے تھے" (امام نے) کہا یہ ایسا نہیں ہے ، لیکن "المأمونون" ہے۔ "ہم "المأمونون" ہیں ۔
(Qur'an 9:105)

Also see: Majlesi "Bihar al anwar" 23/352 and Fayz Kashani "Safi" 2/273
PS. Believers in arabic will sound like this "al-mumineen". Entrusted- "al-muminoon".

8. Fayz Kashani reported other version of this verse, with reference to Kulayni and Ayashi:
"It was reported from Bagr (a.s) in Kafi and by Ayashi: "اے لوگو! تمہارے پاس تمہارے رب کی طرف سے ولایت علی کے بارے میں ٹھیک بات لے کر رسول آ چکا سو مان لو تاکہ تمہارا بھلا ہو اور اگر ولایت علی سے انکار کرو گے......". See "Safi" vol 1, p 523

Note: Allah said: [Qur'an 4:170]
اے لوگو! تمہارے پاس تمہارے رب کی طرف سے ٹھیک بات لے کر رسول آ چکا سو مان لو تاکہ تمہارا بھلا ہو اور اگر انکار کرو گے تو الله ہی کا ہے جو کچھ آسمانوں اور زمین میں ہے اور الله سب کچھ جاننے والا حکمت والا ہے

9. Fayz Kashani reported in "Safi" 1/468:
"And from Bagir (a.s): , it was revealed like this" "اگر یہ لوگ کریں جو ان کو "علی کے بارے میں " نصیحت کی جاتی ہے تو یہ ان کے لیے زیادہ بہتر ہوتا.​

Note: Allah said: [Qur'an 4:66]

اور اگر ہم ان پر حکم کرتے کہ اپنی جانوں کو ہلاک کر دو یا اپنے گھروں سے نکل جاؤ تو ان میں سے بہت ہی کم آدمی اس پر عمل کرتے اور اگر یہ لوگ کریں جو ان کو نصیحت کی جاتی ہے تو یہ ان کے لیے زیادہ بہتر ہوتا اور دین میں زیادہ ثابت رکھنے والا ہوتا​

10. In Tafseer Foorat al-Koofi we read:
"From Mohammad ibn Qassem [ibn Ubayd. Said: "It was narrated to me by Hasan ibn Jafar, from Abu Moosa Mashrooganee, from Abdullah ibn Ubayd, from Ali ibn Saed] from Abu Hamtha ath-Thoomalee [from Jafar as-Sadeeg (a.s)] which said:
"اور جب ان سے کہا جائے کہ تمہارے رب نے کیا نازل کیا ہے،علی کے بارے میں، کہتے ہیں پہلے لوگوں کے قصے ہیں

Note: Allah said in the Qur'an: [16:24]
اور جب ان سے کہا جائے کہ تمہارے رب نے کیا نازل کیا ہے کہتے ہیں پہلے لوگوں کے قصے ہیں
ایک منٹ کاپی پیسٹ انسان اگر تم۔ میں ہمت ہے رو تحریف قران پر مناظرہ کر لو میں۔ نے خود پڑھا ہے تم لوگوں کی بکری آیت کہا گئی تھی سوره کی تم۔ کو چیلنج ہے کسی شیعہ کا قران دکھا دو تحریف والا
لو یہ دیکھو صحیح بخاری میں تحریف قران
بسم الله الرحمن الرحيم
وَاللَّيْلِ إِذَا يَغْشَى (1) وَالنَّهَارِ إِذَا تَجَلَّى (2) وَمَا خَلَقَ الذَّكَرَ وَالْأُنْثَى (3)} [الليل:
صحيح البخاري

كِتَاب تَفْسِيرِ الْقُرْآنِ
کتاب: قرآن پاک کی تفسیر کے بیان میں


2. بَابُ: {وَمَا خَلَقَ الذَّكَرَ وَالأُنْثَى} :
2. باب: آیت کی تفسیر ”اور قسم ہے اس کی جس نے نر اور مادہ کو پیدا کیا“۔

حدیث نمبر: 4944


حدثنا عمر بن حفص، حدثنا ابي، حدثنا الاعمش، عن إبراهيم، قال: قدم اصحاب عبد الله على ابي الدرداء، فطلبهم، فوجدهم، فقال: ايكم يقرا على قراءة عبد الله؟ قال: كلنا، قال: فايكم احفظ؟ فاشاروا إلى علقمة، قال: كيف سمعته يقرا والليل إذا يغشى سورة الليل آية 1؟ قال علقمة: 0 والذكر والانثى 0، قال: اشهد اني سمعت النبي صلى الله عليه وسلم يقرا هكذا، وهؤلاء يريدوني على ان اقرا وما خلق الذكر والانثى سورة الليل آية 3 والله لا اتابعهم".


ہم سے عمر بن حفص بن غیاث نے بیان کیا، کہا مجھ سے میرے والد نے، کہا ہم سے اعمش نے، ان سے ابراہیم نخعی نے بیان کیا کہ عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ کے کچھ شاگرد ابو الدرداء رضی اللہ عنہ کے یہاں (شام) آئے انہوں نے انہیں تلاش کیا اور پا لیا۔ پھر ان سے پوچھا کہ تم میں کون عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ کی قرآت کے مطابق قرآت کر سکتا ہے؟ شاگروں نے کہا کہ ہم سب کر سکتے ہیں۔ پھر پوچھا کسے ان کی قرآت زیادہ محفوظ ہے؟ سب نے علقمہ کی طرف اشارہ کیا۔ انہوں نے دریافت کیا انہیں سورۃ «والليل إذا يغشى‏» کی قرآت کرتے کس طرح سنا ہے؟ علقمہ نے کہا کہ «والذكر والأنثى‏» (بغیر خلق کے) کہا کہ میں گواہی دیتا ہوں کہ میں نے بھی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو اسی طرح قرآت کرتے ہوئے سنا ہے۔ لیکن یہ لوگ (یعنی شام والے) چاہتے ہیں کہ «وما خلق الذكر والأنثى‏» پڑھوں۔ اللہ کی قسم میں ان کی پیروی نہیں کروں گا۔
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
نیچے دئیے گئے شیعہ کتب کے حوالاجات سے ثابت ہوتا ہے کہ شیعہ حضرات قرآن میں تحریف کے قائل ہیں اور اوپری طور پر تقیّہ کرتے ہوے اسے ایک الزام کہتے ہیں - اصل بات یہ شیعہ کا امامت کا باطل عقیدہ کسی طور پر قرآن سے ثابت نہیں ہوتا - کبھی وہ (سورة البقرة, Verse #124) میں لفظ "إِمَامًا" یا کبھی (سورة يس, Verse #12) میں لفظ "إِمَامٍ" دکھا کر اپنے باطل عقیدہ امامت ثابت کرنے کی ناکام کوشش کرتے ہیں- باوجود اس کہ قرآن میں امامت کی کوئی دلیل نہیں شیعہ اپنے دل کو مطمعین کرنے کے لئے دل ہی دل میں تحریف قرآن کے عقیدہ کو صحیح سمجھتے ہیں جو کہ شیعہ کتابوں ایک واضح عقیدہ کے طور پر سامنے آتا ہے​

1. Video posted by Citizen X under post # 27

2. Mulla Mohammad Tagi Kashani in "Hidayatool talibeen" p 368, Tehran 1282 h:
عثمان نے اپنے دوست اور دشمن علی ، زید ابن ثابت کو حکم دیا کہ وہ قرآن اکٹھا کریں ، اور اس سے اہلیت کی خوبیاں اور ان کے دشمنوں کی برائی حذف کریں (نکال دیں )۔ اب ، وہی قرآن ، جو لوگوں کے ہاتھوں میں عثمان کے حکم سے جمع ہوا ، اور عثمانی قرآن کے طور پر جانا جاتا ہے۔

3. Ali Asgar Burjardee in "Akaidu shia" p 27, printed in Iran, said:
"یہ ماننا واجب ہے کہ "اصلی" قرآن میں کوئی تبدیلی اور تحریف نہیں ہے۔ اس قرآن مجید میں تحریف اور تضاد ہے جسے منافقین نے مرتب کیا تھا۔ اور حقیقت ، صحیح قرآن مجید صدی کے امام کے پاس ہے ..."
نوٹ:آپ کسی شیعہ سے بات کر لیں وہ اس باطل عقیدہ کا پہلا حصہ کہ "یہ ماننا واجب ہے کہ "اصلی" قرآن میں کوئی تبدیلی اور تحریف نہیں ہے" - شیعہ جب بھی قرآن کی بات کرتا ہے وہ دراصل اپنے عقیدہ کے مطابق قرآن کے ساتھ تقیّہ کے طور پر لفظ "اصلی" کا اضافہ کرتے ہیں تاکہ ان کا باطل عقیدہ امّت پر واضح نہ ہو جاۓ

4. Mugaddas Ardabili in "Hadigat ash shia" p 118-119, in Farsi, printed in Iran, said:
عثمان نے عبد اللہ ابن مسعود کو اپنا مصحف ترک کرنے کا حکم دیا ، اور اس مصحف کو پڑھنے کا حکم دیا جو زید ابن ثابت نے ان کے حکم سے لکھا تھا اور مرتب کیا تھا۔ (اس کے بعد) انہوں نے اسے مار ڈالا۔ کچھ لوگوں نے کہنا ہے ، کہ عثمان نے اپنے دو مصنفین مروان بن حکام اور زیاد ابن سمارا کو حکم دیا کہ ان کو عبد اللہ (ابن مسعود) کے مصحف سے جو مناسب لگے نقل کریں اور جو مناسب نہیں ہے اسے مٹا دیں اور اس کے بعد جو کچھ باقی بچے اسے تلف کردیں
5. Haji Kareem Khan Kirmanee in "Irshad ul uloom" vol 3, p 121, in Farsi, printed in Teheran, said:
"امام مہدی ظہور کے بعد وہ قرآن کو پڑھیں گے ، اور کہیں گے:" اے مسلمانوں ، میں اللہ کی قسم کھاتا ہوں ، یہ ایک حقیقی قرآن ہے ، جو محمد پر نازل ہوا تھا ، (جوکہ بعد میں ) تحریف کر کے بدل دیا گیا تھا "۔
6. Sharafuldeen Husayni in "Taweel ul ayaat" vol 1, p 319 reported:
سند عبد اللہ ابن سنن کی ، ابو عبد اللہ کی طرف سے ، جس نے کہا: "اور یقینا ہم نے آدم ، محمد ، علی ، فاطمہ ، اور حسن اور حسین اور اماموں کے بارے میں ان کے اولاد میں سے ایک حکم دیا تھا ، اور وہ بھول گئے اور اس میں کوئی پختگی نہیں پای "۔ میں اللہ کی قسم کھاتا ہوں ، یہ محمد ﷺ پر اسی طرح نازل ہوا تھا

نوٹ : جس آیات کا اوپر ذکر ہے وہ قرآن کی سورة طه کی آیت (115) ہے

(Qur'an 20:115) وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَىٰ آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِيَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا
اور ہم نے اس سے پہلے آدم سے بھی عہد لیا تھا پھر وہ بھول گیا اور ہم نے اس میں پختگی نہ پائی

7. Kulayni in "Kafi", kitab al Hujja, vol 1, p 424:
عن الحسين بن مياح عمن أخبره قال قرأ رجل عند أبي عبد الله عليه السلام: "وقل اعملوا فسيرى الله عملكم ورسوله والمؤمنون"، فقال: ليس هكذا إنما هي والمأمونون. "فنحن المأمونون.

Translation:
"ایک شخص نے ابو عبد اللہ کی موجودگی میں آیت پڑھی: وَقُلِ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ ۖ وَسَتُرَدُّونَ إِلَىٰ عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ"اور کہہ دےکہ کام کیے جاؤ پھر عنقریب الله اور اس کا رسول اور مسلمان تمہارے کام کو دیکھ لیں گے اور عنقریب تم غائب اور حاضر کے جاننے والے کی طرف لوٹائے جاؤ گےپھر وہ تمہیں بتا دے گا جو کچھ تم کرتے تھے" (امام نے) کہا یہ ایسا نہیں ہے ، لیکن "المأمونون" ہے۔ "ہم "المأمونون" ہیں ۔
(Qur'an 9:105)

Also see: Majlesi "Bihar al anwar" 23/352 and Fayz Kashani "Safi" 2/273
PS. Believers in arabic will sound like this "al-mumineen". Entrusted- "al-muminoon".

8. Fayz Kashani reported other version of this verse, with reference to Kulayni and Ayashi:
"It was reported from Bagr (a.s) in Kafi and by Ayashi: "اے لوگو! تمہارے پاس تمہارے رب کی طرف سے ولایت علی کے بارے میں ٹھیک بات لے کر رسول آ چکا سو مان لو تاکہ تمہارا بھلا ہو اور اگر ولایت علی سے انکار کرو گے......". See "Safi" vol 1, p 523

Note: Allah said: [Qur'an 4:170]
اے لوگو! تمہارے پاس تمہارے رب کی طرف سے ٹھیک بات لے کر رسول آ چکا سو مان لو تاکہ تمہارا بھلا ہو اور اگر انکار کرو گے تو الله ہی کا ہے جو کچھ آسمانوں اور زمین میں ہے اور الله سب کچھ جاننے والا حکمت والا ہے

9. Fayz Kashani reported in "Safi" 1/468:
"And from Bagir (a.s): , it was revealed like this" "اگر یہ لوگ کریں جو ان کو "علی کے بارے میں " نصیحت کی جاتی ہے تو یہ ان کے لیے زیادہ بہتر ہوتا.​

Note: Allah said: [Qur'an 4:66]

اور اگر ہم ان پر حکم کرتے کہ اپنی جانوں کو ہلاک کر دو یا اپنے گھروں سے نکل جاؤ تو ان میں سے بہت ہی کم آدمی اس پر عمل کرتے اور اگر یہ لوگ کریں جو ان کو نصیحت کی جاتی ہے تو یہ ان کے لیے زیادہ بہتر ہوتا اور دین میں زیادہ ثابت رکھنے والا ہوتا​

10. In Tafseer Foorat al-Koofi we read:
"From Mohammad ibn Qassem [ibn Ubayd. Said: "It was narrated to me by Hasan ibn Jafar, from Abu Moosa Mashrooganee, from Abdullah ibn Ubayd, from Ali ibn Saed] from Abu Hamtha ath-Thoomalee [from Jafar as-Sadeeg (a.s)] which said:
"اور جب ان سے کہا جائے کہ تمہارے رب نے کیا نازل کیا ہے،علی کے بارے میں، کہتے ہیں پہلے لوگوں کے قصے ہیں

Note: Allah said in the Qur'an: [16:24]
اور جب ان سے کہا جائے کہ تمہارے رب نے کیا نازل کیا ہے کہتے ہیں پہلے لوگوں کے قصے ہیں
چل بھائی میاں یہ تحریف قران صحیح مسلم سے بھی ثابت ہے تو تو سائٹ سے اٹھا کر کاپی پیسٹ کئے جا رہا ہے

یہ وہ دو کتابیں ہیں جن کی سند کی بھی ضرورت نہیں۔ ہے باقی ہماری کتب سے تحریف قران ثابت کرنا ہے تو دو حوالے میری طرح دے دو میں اس کا رد کروں گا یہ بحث کا طریقہ نہیں ہوتا پتہ نہیں تم لوگوں کو کس طرح گھر والوں نے ایکسز دیا ہوا ہے انٹرنیٹ کا حالنکہ تم۔ جیسے لوگ دولے شاہ کے چوہوں سے بھی زیادہ فارغ آل بصیرت ہو



تحریف قران صحیح مسلم میں
حدیث نمبر: 2419

حدثني حدثني سويد بن سعيد ، حدثنا علي بن مسهر ، عن داود ، عن ابي حرب بن ابي الاسود ، عن ابيه ، قال: بعث ابو موسى الاشعري إلى قراء اهل البصرة، فدخل عليه ثلاث مائة رجل، قد قرءوا القرآن، فقال " انتم خيار اهل البصرة وقراؤهم فاتلوه، ولا يطولن عليكم الامد، فتقسو قلوبكم كما قست قلوب من كان قبلكم، وإنا كنا نقرا سورة كنا نشبهها في الطول والشدة ببراءة فانسيتها، غير اني قد حفظت منها لو كان لابن آدم واديان من مال لابتغى واديا ثالثا، ولا يملا جوف ابن آدم إلا التراب، وكنا نقرا سورة كنا نشبهها بإحدى المسبحات فانسيتها، غير اني حفظت منها يايها الذين آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون سورة الصف آية 2 فتكتب شهادة في اعناقكم فتسالون عنها يوم القيامة ".


‏‏‏‏ ابوالاسود نے کہا: سیدنا ابوموسیٰ اشعری رضی اللہ عنہ نے بصرہ کے قاریوں کو بلوا بھیجا اور وہ سب تین سو قاری ان کے پاس آئے اور انہوں نے قرآن پڑھا اور سیدنا ابوموسیٰ اشعری رضی اللہ عنہ نے ان سے کہا کہ تم بصرہ کے سب لوگوں سے بہتر ہو اور وہاں کے قاری ہو، سو قرآن پڑھتے رہو اور بہت مدت گزر جانے سے سست نہ ہو جاؤ کہ تمہارے دل سخت ہو جائیں جیسے تم سے اگلوں کے دل سخت ہو گئے اور ہم ایک سورت پڑھا کرتے تھے جو طول میں اور سخت وعیدوں میں برأۃ کے برابر تھی پھر میں اسے بھول گیا مگر اتنی یاد رہی کہ اگر آدمی کے دو میدان ہوتے ہیں مال کے تب بھی تیسرا ڈھونڈتا رہتا اور آدمی کا پیٹ نہیں بھرتا مگر مٹی سے اور ہم ایک سورت اور پڑھتے تھے اور اس کو مسبحات میں کی ایک سورت کے برابر جانتے تھے میں وہ بھی بھول گیا مگر اس میں سے یہ آیت یاد ہے «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لاَ تَفْعَلُونَ» (۶۱:الصف:۲) ”اے ایمان والو! کیوں کہتے ہو وہ بات جو کرتے نہیں“، اور جو بات ایسی کہتے ہو کہ کرتے نہیں وہ تمہاری گردنوں میں لکھ دی جاتی ہے گواہی کے طور پر کہ اس کا سوال ہو گا تم سے قیامت کے دن


119 - (1050) حَدَّثَنِي سُوَيْدُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ، عَنْ دَاوُدَ، عَنْ أَبِي حَرْبِ بْنِ أَبِي الْأَسْوَدِ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: بَعَثَ أَبُو مُوسَى الْأَشْعَرِيُّ إِلَى قُرَّاءِ أَهْلِ الْبَصْرَةِ، فَدَخَلَ عَلَيْهِ ثَلَاثُمِائَةِ رَجُلٍ قَدْ قَرَءُوا الْقُرْآنَ، فَقَالَ: أَنْتُمْ خِيَارُ أَهْلِ الْبَصْرَةِ وَقُرَّاؤُهُمْ، فَاتْلُوهُ، وَلَا يَطُولَنَّ عَلَيْكُمُ الْأَمَدُ فَتَقْسُوَ قُلُوبُكُمْ، كَمَا قَسَتْ قُلُوبُ مَنْ كَانَ قَبْلَكُمْ، وَإِنَّا كُنَّا نَقْرَأُ سُورَةً، كُنَّا نُشَبِّهُهَا فِي الطُّولِ وَالشِّدَّةِ بِبَرَاءَةَ، فَأُنْسِيتُهَا، غَيْرَ أَنِّي قَدْ حَفِظْتُ مِنْهَا: لَوْ كَانَ لِابْنِ آدَمَ وَادِيَانِ مِنْ مَالٍ، لَابْتَغَى وَادِيًا ثَالِثًا، وَلَا يَمْلَأُ جَوْفَ ابْنِ آدَمَ إِلَّا التُّرَابُ، وَكُنَّا نَقْرَأُ سُورَةً، كُنَّا نُشَبِّهُهَا بِإِحْدَى الْمُسَبِّحَاتِ، فَأُنْسِيتُهَا، غَيْرَ أَنِّي حَفِظْتُ مِنْهَا: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ، فَتُكْتَبُ شَهَادَةً فِي أَعْنَاقِكُمْ، فَتُسْأَلُونَ عَنْهَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ"
ابوحرب اپنے باپ ابوالاسود سے روایت کرتا ہے کہ ابوموسی اشعری نے اہل بصرہ کے قاریوں کو بلوایا جب وہ قاری تین سو نفر کی تعداد میں ابوموسی کے پاس آئے اور قرآن پڑھا تو ان کو کہا: آپ لوگ بصرہ کے مختار و منتخب شدہ لوگ ہیں اور اہل بصرہ کے لیے قاری ہیں پس قرآن کو تلاوت کرتے رہو اور ایسا نہ ہو کہ تم طویل عرصہ قرآن نہ پڑھو پھر تمہارے دل کٹ جائیں جیسا کہ تم سے پہلے والوں کے دل کٹ گئے( پھر قرآن کو فراموش کردیا) جبکہ ہم ایک سورت پڑھا کرتے تھے جو طول اور شدت کے لحاظ سے سورہ برائت سے مشابہت رکھتی تھی لیکن مجھ سے وہ بھول گئی مگر یہ کہ اس سے مجھے یہ یاد ہے(لَوْ كَانَ لِابْنِ آدَمَ وَادِيَانِ مِنْ مَالٍ، لَابْتَغَى وَادِيًا ثَالِثًا، وَلَا يَمْلَأُ جَوْفَ ابْنِ آدَمَ إِلَّا التُّرَابُ) اور اسی طرح ایک اور سورہ بھی پڑھتے تھے جو مسبحات(یسبح للہ۔۔۔۔) کی مانند تھی لیکن مجھ سے وہ بھول گئی مگراس سورہ سے یہ یاد ہے (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ، فَتُكْتَبُ شَهَادَةً فِي أَعْنَاقِكُمْ، فَتُسْأَلُونَ عَنْهَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ)
صحيح مسلم، كِتَاب الزَّكَاة - بَابُ لَوْ أَنَّ لِابْنِ آدَمَ وَادِيَيْنِ لَابْتَغَى ثَالِثًا
 

Citizen X

President (40k+ posts)
او مرزائی اسلام آور ہے آور مرزائت آور ہے رسول خدا آور صحابہ اکرام کپڑے پر سجدہ نہیں۔ کرتے تھے یعنی کو قالین بھی اس میں شامل ہے کیوں کے جب کپڑے پر جائز نہیں تو قالین پر کیسے جائز ہوتا ہے خود ابو بکر بھی مٹی پر سجدہ کرتے تھے تیرے مرزا کی طرح نہیں۔ تھے صحابہ آور اہلبیت
تم۔ لوگ تو صحابہ مرزا کے ساتھیوں کو مانتے ہو آور اہلبیت مرزے کی اولاد کو لکھ لعنت ہوے مرزائیو
Ahle bidati saat mein aur phir zara yeh bhi bata do ke Ya Ali Ya Hussain mitti per likh ker sajda kerte the. Tum logon ke pass koi kissi kisam ki logic nahi hai. Yehi logic istimal ker ke tum log sirf unth aur gorday ki sawari kiya karo kyun ke Nabi s.a.w ne kabhi motorcycle, car, ship ya airplane mein safar nahi kiya
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
Ahle bidati saat mein aur phir zara yeh bhi bata do ke Ya Ali Ya Hussain mitti per likh ker sajda kerte the. Tum logon ke pass koi kissi kisam ki logic nahi hai. Yehi logic istimal ker ke tum log sirf unth aur gorday ki sawari kiya karo kyun ke Nabi s.a.w ne kabhi motorcycle, car, ship ya airplane mein safar nahi kiya
مجھے پتہ ہے مرزائی بہت اڈوانس ہیں ویسے اہل بدعت بدعت کب سے کھیل رہے ہو تراویح کو قران سے ثابت کرو ذرا
ازاں میں الصلاة خير من النوم ثابت کرو قران سے
بدعت بدعت لگائی ہے ہم شیعہ کے قریب بھی نہیں پہنچ سکتے اسلامی تاریخ میں جتنے سائنسدان گزرے ہیں چیک کرنا وہ کس مذہب سے تھے
مرزائی تماری اوقات کسی کتے سے بھی کم ہے تم اتنے نجس ہو کتا مرا ہواہو آور اس کی ٹانگ پکڑ کر میں چار میل بھی کھینچ لوں تو غسل واجب نہیں کرنا ہو گا پر تجھ جیسی بڈھی مج کو ٹچ ہونے سے غسل واجب ہو جاے گا
اب ازاں میں الصلاة خير من النومثابت کر قران سے
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
چل بھائی میاں یہ تحریف قران صحیح مسلم سے بھی ثابت ہے تو تو سائٹ سے اٹھا کر کاپی پیسٹ کئے جا رہا ہے

یہ وہ دو کتابیں ہیں جن کی سند کی بھی ضرورت نہیں۔ ہے باقی ہماری کتب سے تحریف قران ثابت کرنا ہے تو دو حوالے میری طرح دے دو میں اس کا رد کروں گا یہ بحث کا طریقہ نہیں ہوتا پتہ نہیں تم لوگوں کو کس طرح گھر والوں نے ایکسز دیا ہوا ہے انٹرنیٹ کا حالنکہ تم۔ جیسے لوگ دولے شاہ کے چوہوں سے بھی زیادہ فارغ آل بصیرت ہو



تحریف قران صحیح مسلم میں
حدیث نمبر: 2419

حدثني حدثني سويد بن سعيد ، حدثنا علي بن مسهر ، عن داود ، عن ابي حرب بن ابي الاسود ، عن ابيه ، قال: بعث ابو موسى الاشعري إلى قراء اهل البصرة، فدخل عليه ثلاث مائة رجل، قد قرءوا القرآن، فقال " انتم خيار اهل البصرة وقراؤهم فاتلوه، ولا يطولن عليكم الامد، فتقسو قلوبكم كما قست قلوب من كان قبلكم، وإنا كنا نقرا سورة كنا نشبهها في الطول والشدة ببراءة فانسيتها، غير اني قد حفظت منها لو كان لابن آدم واديان من مال لابتغى واديا ثالثا، ولا يملا جوف ابن آدم إلا التراب، وكنا نقرا سورة كنا نشبهها بإحدى المسبحات فانسيتها، غير اني حفظت منها يايها الذين آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون سورة الصف آية 2 فتكتب شهادة في اعناقكم فتسالون عنها يوم القيامة ".


‏‏‏‏ ابوالاسود نے کہا: سیدنا ابوموسیٰ اشعری رضی اللہ عنہ نے بصرہ کے قاریوں کو بلوا بھیجا اور وہ سب تین سو قاری ان کے پاس آئے اور انہوں نے قرآن پڑھا اور سیدنا ابوموسیٰ اشعری رضی اللہ عنہ نے ان سے کہا کہ تم بصرہ کے سب لوگوں سے بہتر ہو اور وہاں کے قاری ہو، سو قرآن پڑھتے رہو اور بہت مدت گزر جانے سے سست نہ ہو جاؤ کہ تمہارے دل سخت ہو جائیں جیسے تم سے اگلوں کے دل سخت ہو گئے اور ہم ایک سورت پڑھا کرتے تھے جو طول میں اور سخت وعیدوں میں برأۃ کے برابر تھی پھر میں اسے بھول گیا مگر اتنی یاد رہی کہ اگر آدمی کے دو میدان ہوتے ہیں مال کے تب بھی تیسرا ڈھونڈتا رہتا اور آدمی کا پیٹ نہیں بھرتا مگر مٹی سے اور ہم ایک سورت اور پڑھتے تھے اور اس کو مسبحات میں کی ایک سورت کے برابر جانتے تھے میں وہ بھی بھول گیا مگر اس میں سے یہ آیت یاد ہے «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لاَ تَفْعَلُونَ» (۶۱:الصف:۲) ”اے ایمان والو! کیوں کہتے ہو وہ بات جو کرتے نہیں“، اور جو بات ایسی کہتے ہو کہ کرتے نہیں وہ تمہاری گردنوں میں لکھ دی جاتی ہے گواہی کے طور پر کہ اس کا سوال ہو گا تم سے قیامت کے دن


119 - (1050) حَدَّثَنِي سُوَيْدُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ، عَنْ دَاوُدَ، عَنْ أَبِي حَرْبِ بْنِ أَبِي الْأَسْوَدِ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: بَعَثَ أَبُو مُوسَى الْأَشْعَرِيُّ إِلَى قُرَّاءِ أَهْلِ الْبَصْرَةِ، فَدَخَلَ عَلَيْهِ ثَلَاثُمِائَةِ رَجُلٍ قَدْ قَرَءُوا الْقُرْآنَ، فَقَالَ: أَنْتُمْ خِيَارُ أَهْلِ الْبَصْرَةِ وَقُرَّاؤُهُمْ، فَاتْلُوهُ، وَلَا يَطُولَنَّ عَلَيْكُمُ الْأَمَدُ فَتَقْسُوَ قُلُوبُكُمْ، كَمَا قَسَتْ قُلُوبُ مَنْ كَانَ قَبْلَكُمْ، وَإِنَّا كُنَّا نَقْرَأُ سُورَةً، كُنَّا نُشَبِّهُهَا فِي الطُّولِ وَالشِّدَّةِ بِبَرَاءَةَ، فَأُنْسِيتُهَا، غَيْرَ أَنِّي قَدْ حَفِظْتُ مِنْهَا: لَوْ كَانَ لِابْنِ آدَمَ وَادِيَانِ مِنْ مَالٍ، لَابْتَغَى وَادِيًا ثَالِثًا، وَلَا يَمْلَأُ جَوْفَ ابْنِ آدَمَ إِلَّا التُّرَابُ، وَكُنَّا نَقْرَأُ سُورَةً، كُنَّا نُشَبِّهُهَا بِإِحْدَى الْمُسَبِّحَاتِ، فَأُنْسِيتُهَا، غَيْرَ أَنِّي حَفِظْتُ مِنْهَا: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ، فَتُكْتَبُ شَهَادَةً فِي أَعْنَاقِكُمْ، فَتُسْأَلُونَ عَنْهَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ"
ابوحرب اپنے باپ ابوالاسود سے روایت کرتا ہے کہ ابوموسی اشعری نے اہل بصرہ کے قاریوں کو بلوایا جب وہ قاری تین سو نفر کی تعداد میں ابوموسی کے پاس آئے اور قرآن پڑھا تو ان کو کہا: آپ لوگ بصرہ کے مختار و منتخب شدہ لوگ ہیں اور اہل بصرہ کے لیے قاری ہیں پس قرآن کو تلاوت کرتے رہو اور ایسا نہ ہو کہ تم طویل عرصہ قرآن نہ پڑھو پھر تمہارے دل کٹ جائیں جیسا کہ تم سے پہلے والوں کے دل کٹ گئے( پھر قرآن کو فراموش کردیا) جبکہ ہم ایک سورت پڑھا کرتے تھے جو طول اور شدت کے لحاظ سے سورہ برائت سے مشابہت رکھتی تھی لیکن مجھ سے وہ بھول گئی مگر یہ کہ اس سے مجھے یہ یاد ہے(لَوْ كَانَ لِابْنِ آدَمَ وَادِيَانِ مِنْ مَالٍ، لَابْتَغَى وَادِيًا ثَالِثًا، وَلَا يَمْلَأُ جَوْفَ ابْنِ آدَمَ إِلَّا التُّرَابُ) اور اسی طرح ایک اور سورہ بھی پڑھتے تھے جو مسبحات(یسبح للہ۔۔۔۔) کی مانند تھی لیکن مجھ سے وہ بھول گئی مگراس سورہ سے یہ یاد ہے (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ، فَتُكْتَبُ شَهَادَةً فِي أَعْنَاقِكُمْ، فَتُسْأَلُونَ عَنْهَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ)
صحيح مسلم، كِتَاب الزَّكَاة - بَابُ لَوْ أَنَّ لِابْنِ آدَمَ وَادِيَيْنِ لَابْتَغَى ثَالِثًا
جو قرآن دنیا میں ہر گھر میں ہے اور اس قرآن پر امّت کا اجماع ہے - یہی قرآن کی صداقت کا ثبوت ہے - مندرجہ ذیل آیت کے مطابق خود اللہ تعالیٰ نے قرآن کی حفاظت کی گارنٹی دی ہے


(Qur'an 15:9) إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ
ہم نے یہ نصیحت اتار دی ہے اور بے شک ہم اس کے نگہبان ہیں

اگر کوئی شخص اس آیت کے سننے کے باوجود قرآن میں شک کرتا ہے وہ اللہ کی بات کا انکار کرتا ہے -یہی تو کفر ہے - آپ قرآن میں تحریف ثابت کرنے لئے دنیا کی تمام کتابیں پیش کر دیں، قرآن کی اوپر بیان کی گئی آیت کے سامنے ان کی کوئی حیثیت نہیں

میں نے شیعہ کتب کے حوالے دئیے ہیں - جن سے ثابت ہوتا ہے کہ شیعہ حضرات قرآن میں تحریف کے قائل ہیں اور اوپری طور پر تقیّہ کرتے ہوے اسے ایک الزام کہتے ہیں - اصل بات یہ شیعہ کا امامت کا باطل عقیدہ کسی طور پر قرآن سے ثابت نہیں ہوتا - کبھی وہ سورة البقرة, آیت نمبر 124، میں لفظ "إِمَامًا" یا کبھی سورة يس, آیت نمبر 12 میں لفظ "إِمَامٍ" دکھا کر اپنے باطل عقیدہ امامت ثابت کرنے کی ناکام کوشش کرتے ہیں- باوجود اس کہ قرآن میں امامت کی کوئی دلیل نہیں شیعہ اپنے دل کو مطمعین کرنے کے لئے دل ہی دل میں تحریف قرآن کے عقیدہ کو صحیح سمجھتے ہیں جو کہ شیعہ کتابوں ایک واضح عقیدہ کے طور پر سامنے آتا ہے- آپ لاکھ شیعہ کو دکھائیں قرآن میں لکھا ہے کہ "ہم تیری ہی عبادت کرتے ہیں اور تجھ ہی سے مدد مانگتے ہیں" اس آیت کی وجہ سے ، شیعہ کا "یا علی مدد " کہنا شرک ہے وہ یہ شرکیہ کلمہ کہنا بند نہیں کریں گے - وجہ؟ شیعہ کا عقیدہ ہے کہ قرآن میں حضرت عثمان کے زمانے میں تحریف ہو گئی تھی
اس کے علاوہ اوپر ممبر "دیئر اس اونلی ون" کی قرآن کی صداقت کے دلائل کے رد میں پھرتی بتاتی ہے کہ شیعہ کا تحریف قرآن کا عقیدہ محض الزام نہیں
 
Last edited:

Haideriam

Senator (1k+ posts)
جو قرآن دنیا میں ہر گھر میں ہے اور اس قرآن پر امّت کا اجماع ہے - یہی قرآن کی صداقت کا ثبوت ہے - مندرجہ ذیل آیت کے مطابق خود اللہ تعالیٰ نے قرآن کی حفاظت کی گارنٹی دی ہے


(Qur'an 15:9) إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ
ہم نے یہ نصیحت اتار دی ہے اور بے شک ہم اس کے نگہبان ہیں

اگر کوئی شخص اس آیت کے سننے کے باوجود قرآن میں شک کرتا ہے وہ اللہ کی بات کا انکار کرتا ہے -یہی تو کفر ہے - آپ قرآن میں تحریف ثابت کرنے لئے دنیا کی تمام کتابیں پیش کر دیں، قرآن کی اوپر بیان کی گئی آیت کے سامنے ان کی کوئی حیثیت نہیں

میں نے شیعہ کتب کے حوالے دئیے ہیں - جن سے ثابت ہوتا ہے کہ شیعہ حضرات قرآن میں تحریف کے قائل ہیں اور اوپری طور پر تقیّہ کرتے ہوے اسے ایک الزام کہتے ہیں - اصل بات یہ شیعہ کا امامت کا باطل عقیدہ کسی طور پر قرآن سے ثابت نہیں ہوتا - کبھی وہ سورة البقرة, آیت نمبر 124، میں لفظ "إِمَامًا" یا کبھی سورة يس, آیت نمبر 12 میں لفظ "إِمَامٍ" دکھا کر اپنے باطل عقیدہ امامت ثابت کرنے کی ناکام کوشش کرتے ہیں- باوجود اس کہ قرآن میں امامت کی کوئی دلیل نہیں شیعہ اپنے دل کو مطمعین کرنے کے لئے دل ہی دل میں تحریف قرآن کے عقیدہ کو صحیح سمجھتے ہیں جو کہ شیعہ کتابوں ایک واضح عقیدہ کے طور پر سامنے آتا ہے- آپ لاکھ شیعہ کو دکھائیں قرآن میں لکھا ہے کہ "ہم تیری ہی عبادت کرتے ہیں اور تجھ ہی سے مدد مانگتے ہیں" اس آیت کی وجہ سے ، شیعہ کا "یا علی مدد " کہنا شرک ہے وہ یہ شرکیہ کلمہ کہنا بند نہیں کریں گے - وجہ؟ شیعہ کا عقیدہ ہے کہ قرآن میں حضرت عثمان کے زمانے میں تحریف ہو گئی تھی

اس کے علاوہ اوپر ممبر "دیئر اس اونلی ون" کی قرآن کی صداقت کے دلائل کے رد میں پھرتی بتاتی ہے کہ شیعہ کا تحریف قرآن کا عقیدہ محض الزام نہیں​
تحریف قران تو میں ثابت کر چکا جناب صحیح بخاری آور صحیح مسلم سے تم میں ہمت ہے تو رد کر کے دکھا دو
دوسری بات جب رد کر چکو تو کوئی بھی اپنی پسند کے دو حوالے لگا دو شیعہ کتب کے تحریف قران پر پھر میں اس کا رد کروں گا یہ انبار لگا دینے سے تمارا موقف ثابت نہیں ہوتا ہے
تماری جاہلیت ثابت شدہ ہے ورنہ تم میرے دونوں حوالوں کا رد کرتے
 

Citizen X

President (40k+ posts)
مجھے پتہ ہے مرزائی بہت اڈوانس ہیں ویسے اہل بدعت بدعت کب سے کھیل رہے ہو تراویح کو قران سے ثابت کرو ذرا
ازاں میں الصلاة خير من النوم ثابت کرو قران سے
بدعت بدعت لگائی ہے ہم شیعہ کے قریب بھی نہیں پہنچ سکتے اسلامی تاریخ میں جتنے سائنسدان گزرے ہیں چیک کرنا وہ کس مذہب سے تھے
مرزائی تماری اوقات کسی کتے سے بھی کم ہے تم اتنے نجس ہو کتا مرا ہواہو آور اس کی ٹانگ پکڑ کر میں چار میل بھی کھینچ لوں تو غسل واجب نہیں کرنا ہو گا پر تجھ جیسی بڈھی مج کو ٹچ ہونے سے غسل واجب ہو جاے گا
اب ازاں میں الصلاة خير من النومثابت کر قران سے
LOL, yani ek bar fir koi daleel nahi. Shukar hai Einstein ko shia nahi bana diya. Taraweeh to farz namaz hai hi nahi woh jamat mein pard lo ya ghar mein koi farak nahi, lekin Quran sar per rakh ker pardna kaha se sabit hota hai? Ya Ali Ya Hussain ke naam per sajda kerna kahan se saabit.

Chord do, yeh sub choti moti baatien hai. Main maslay per aa jao.

Imamat aur valiyat jo tumharay firqay ki bunyad hai woh Quran mein kahan se sabit hoti hai?

Tum logon ka aqeedah hai ke nahi ke har zamanay mein ek imam hoga aur woh tumhari rehnumai kare ga, Is zamanay ka imam kahan hai aur tum logon ke rehnumai kaise ker raha hai?
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
LOL, yani ek bar fir koi daleel nahi. Shukar hai Einstein ko shia nahi bana diya. Taraweeh to farz namaz hai hi nahi woh jamat mein pard lo ya ghar mein koi farak nahi, lekin Quran sar per rakh ker pardna kaha se sabit hota hai? Ya Ali Ya Hussain ke naam per sajda kerna kahan se saabit.

Chord do, yeh sub choti moti baatien hai. Main maslay per aa jao.

Imamat aur valiyat jo tumharay firqay ki bunyad hai woh Quran mein kahan se sabit hoti hai?

Tum logon ka aqeedah hai ke nahi ke har zamanay mein ek imam hoga aur woh tumhari rehnumai kare ga, Is zamanay ka imam kahan hai aur tum logon ke rehnumai kaise ker raha hai?
ایسے نہیں چلنا تم۔ نے بدعت بدعت کی بکواس لگائی تھی مرزائی لعنتی اب مجھے قران سے اذان میں وہ الفاظ دکھا خیر من النوم کے
دوسرا مجھے تراویح دکھا قران سے سوال میں پوچھوں گا کیوں کے تمارا مذہب سی سال ہی پرانا ہو گا تیرا مرزائی خود فقہ حنفی اور تھا پہلے
 

Citizen X

President (40k+ posts)
ایسے نہیں چلنا تم۔ نے بدعت بدعت کی بکواس لگائی تھی مرزائی لعنتی اب مجھے قران سے اذان میں وہ الفاظ دکھا خیر من النوم کے
دوسرا مجھے تراویح دکھا قران سے سوال میں پوچھوں گا کیوں کے تمارا مذہب سی سال ہی پرانا ہو گا تیرا مرزائی خود فقہ حنفی اور تھا پہلے
LOL thu jitna mirzai mirzai kerna hai kerle, naa mein tere khene se mirzai ho jaon ga, aur nahi hi teri koi daleel such sabit ho jaye gi aur nai hi tera kuffar haq ho jaye ga. Agar tum ne yehi khel na ha to khel lo.

Taraweeh koi farz namaz nahi hai. har mein pardni hai pard lo ya jamat se pard ni hai to waise pardlo, tumhari marzi. Azan to Huzoor ne sub sahabiyon se mashwara ker us ke ijazat dey di. Idea Hazrat Bilal r.a ka tha,

Aab tum batao Ya Ali Ya Hussain per sajda ker na bidat aur shirk nahi hai? Kyun ke yeh mamla tawheed ka hai to yeh lazman Quran se lena parde ga, kyun ke Tawheed Islam ki aham tareen bunyaad hai. Kya Allah ki siwa kissi aur ke naam per sajda kerna jaiz hai. Balke Allah ka naam zameen per rakh ker us per bhi sajda kerna nahi sooch sakthe kyun ke Allah ke naam ko zameen per rakhna beadabi aur gunah hai. Haan Allah ke naam ke samne sajda zuroor kiya ja sakta hai, lekin sirf aur sirf Allah ke naam ke saamne.

Aur koi batil se batil, zaif se zaif hadees ley aao ke Nabi Pak ne Ya Ali Ya Hussain ke naam per sajda kiya tha ( nauzobillah, astaghifullah )
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
LOL thu jitna mirzai mirzai kerna hai kerle, naa mein tere khene se mirzai ho jaon ga, aur nahi hi teri koi daleel such sabit ho jaye gi aur nai hi tera kuffar haq ho jaye ga. Agar tum ne yehi khel na ha to khel lo.

Taraweeh koi farz namaz nahi hai. har mein pardni hai pard lo ya jamat se pard ni hai to waise pardlo, tumhari marzi. Azan to Huzoor ne sub sahabiyon se mashwara ker us ke ijazat dey di. Idea Hazrat Bilal r.a ka tha,

Aab tum batao Ya Ali Ya Hussain per sajda ker na bidat aur shirk nahi hai? Kyun ke yeh mamla tawheed ka hai to yeh lazman Quran se lena parde ga, kyun ke Tawheed Islam ki aham tareen bunyaad hai. Kya Allah ki siwa kissi aur ke naam per sajda kerna jaiz hai. Balke Allah ka naam zameen per rakh ker us per bhi sajda kerna nahi sooch sakthe kyun ke Allah ke naam ko zameen per rakhna beadabi aur gunah hai. Haan Allah ke naam ke samne sajda zuroor kiya ja sakta hai, lekin sirf aur sirf Allah ke naam ke saamne.

Aur koi batil se batil, zaif se zaif hadees ley aao ke Nabi Pak ne Ya Ali Ya Hussain ke naam per sajda kiya tha ( nauzobillah, astaghifullah )
اتنی جلدی کیسے جواب دے دیا بغیر کسی ریفرنس کے مجھے جو فجر میں ازاں کا اضافہ کیا ہے اس کا حوالہ قران سے چاہیے ہے
دوسرا تراویح با جماعت ادا کرتے ہو تم لوگ باجماعت نمازیں کتنی ہیں وہ سب کو معلوم ہے مجھے ثابت کر کے دو قران سے چلو حدیث سے ہی کے رسول خدا نے یا ابو بکر نے باجماعت تراویح ادا کی
مرزائی سوال بہت ہیں اتنی جلدی نہ کر کھڑا رہ ادھر
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
LOL thu jitna mirzai mirzai kerna hai kerle, naa mein tere khene se mirzai ho jaon ga, aur nahi hi teri koi daleel such sabit ho jaye gi aur nai hi tera kuffar haq ho jaye ga. Agar tum ne yehi khel na ha to khel lo.

Taraweeh koi farz namaz nahi hai. har mein pardni hai pard lo ya jamat se pard ni hai to waise pardlo, tumhari marzi. Azan to Huzoor ne sub sahabiyon se mashwara ker us ke ijazat dey di. Idea Hazrat Bilal r.a ka tha,

Aab tum batao Ya Ali Ya Hussain per sajda ker na bidat aur shirk nahi hai? Kyun ke yeh mamla tawheed ka hai to yeh lazman Quran se lena parde ga, kyun ke Tawheed Islam ki aham tareen bunyaad hai. Kya Allah ki siwa kissi aur ke naam per sajda kerna jaiz hai. Balke Allah ka naam zameen per rakh ker us per bhi sajda kerna nahi sooch sakthe kyun ke Allah ke naam ko zameen per rakhna beadabi aur gunah hai. Haan Allah ke naam ke samne sajda zuroor kiya ja sakta hai, lekin sirf aur sirf Allah ke naam ke saamne.

Aur koi batil se batil, zaif se zaif hadees ley aao ke Nabi Pak ne Ya Ali Ya Hussain ke naam per sajda kiya tha ( nauzobillah, astaghifullah )
مرزائی تیرا ایمان بھی ان۔ کتابوں پر ہے اوپر تو نے نظر چرا لی ہے میں نے صحیح بخاری آور صحیح مسلم۔ دونوں سے تحریف قران ثابت کر دی ہے آور یہ وہ کتابیں ہیں جن کی سند کی بھی ضرورت نہیں
???
 

Citizen X

President (40k+ posts)
اتنی جلدی کیسے جواب دے دیا بغیر کسی ریفرنس کے مجھے جو فجر میں ازاں کا اضافہ کیا ہے اس کا حوالہ قران سے چاہیے ہے
دوسرا تراویح با جماعت ادا کرتے ہو تم لوگ باجماعت نمازیں کتنی ہیں وہ سب کو معلوم ہے مجھے ثابت کر کے دو قران سے چلو حدیث سے ہی کے رسول خدا نے یا ابو بکر نے باجماعت تراویح ادا کی
مرزائی سوال بہت ہیں اتنی جلدی نہ کر کھڑا رہ ادھر
Majoosi saab. Jawab dey diya hai, samaj mein nahi aya to is mein meri ghalti nahi hai aur taraweeh Islam ka koi buniyadi aqeeda nahi hai woh to farz bhi nahi hai, lekin hamesha tum majoosiyon ke sui aa ke hamesha atak jaati hai.

Lekin tawheed buniyadi aqeedah hai. Abhi sabash ya ali ya hussain per sajda kerne ka jawab do, jub tak nahi do gay aur mazeed kissi aur sawal ka jawab nahi milay ga.

Aur yaha to sawalat ka ucha dhair laga huwa hai. Jis taraf dekho udhar hi shirk hai is firqay mein
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
Majoosi saab. Jawab dey diya hai, samaj mein nahi aya to is mein meri ghalti nahi hai aur taraweeh Islam ka koi buniyadi aqeeda nahi hai woh to farz bhi nahi hai, lekin hamesha tum majoosiyon ke sui aa ke hamesha atak jaati hai.

Lekin tawheed buniyadi aqeedah hai. Abhi sabash ya ali ya hussain per sajda kerne ka jawab do, jub tak nahi do gay aur mazeed kissi aur sawal ka jawab nahi milay ga.

Aur yaha to sawalat ka ucha dhair laga huwa hai.
اگر فرض نہیں تو پھر با جماعت کیوں دوڑتے پھرتے ہو میں نے دیکھا ہے تم لوگوں کو فرض نمازیں پڑھنی نہیں آور تراویح کے لئے پہنچے ہوتے ہو
مرزائی مردود مجھے قران سے ثابت کر کے دے تیرے لکھنے سے بات نہیں بننی آور یہ جو فجر میں اضافہ کیا اذان میں یہ بھی ثابت کر قران سے
ابھی تو میں نے مرزا کی نبوت پر بھی سوال کرنے ہیں حلالہ پر ایک ساتھ تین طلاقوں پر بہت کچھ پڑا ہوا ہے تو نے ہلنا نہیں ہے بس
???
 

Citizen X

President (40k+ posts)
مرزائی تیرا ایمان بھی ان۔ کتابوں پر ہے اوپر تو نے نظر چرا لی ہے میں نے صحیح بخاری آور صحیح مسلم۔ دونوں سے تحریف قران ثابت کر دی ہے آور یہ وہ کتابیں ہیں جن کی سند کی بھی ضرورت نہیں
???
Majoosi saab meri aur tumhari discussion is waqt alag topic per ho rahi hai, yeh tum Majoosi Ahle bidat ki bakri wali jhooti hadith ka 1000 dafa yaha mukhtalif logon ne jawab dey diya hai. Intihahi bewaqoofi wali daleel hai. Aaj ke dour mein bhi sara duniya ke saray mushaf jala do to Quran tabdeel nahi ho jaye ga, lakhon logon ne hifz kiya huwa hai aur aaj bhi jo Muhsaf print hota hai woh Hafiz e Quran hi check kerte hai ghalatiyon aur misprint ke liye.

Kya ahmakon aur bewaqoofon wali daleel hai ke bakri kha gai
 

Citizen X

President (40k+ posts)
اگر فرض نہیں تو پھر با جماعت کیوں دوڑتے پھرتے ہو میں نے دیکھا ہے تم لوگوں کو فرض نمازیں پڑھنی نہیں آور تراویح کے لئے پہنچے ہوتے ہو
مرزائی مردود مجھے قران سے ثابت کر کے دے تیرے لکھنے سے بات نہیں بننی آور یہ جو فجر میں اضافہ کیا اذان میں یہ بھی ثابت کر قران سے
ابھی تو میں نے مرزا کی نبوت پر بھی سوال کرنے ہیں حلالہ پر ایک ساتھ تین طلاقوں پر بہت کچھ پڑا ہوا ہے تو نے ہلنا نہیں ہے بس
???
Majoosi saab. Jawab dey diya hai, samaj mein nahi aya to is mein meri ghalti nahi hai ....................Abhi sabash ya ali ya hussain per sajda kerne ka jawab do, jub tak nahi do gay aur mazeed kissi aur sawal ka jawab nahi milay ga.
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
اؤ مرزائی جواب دینے کی بجاے اپنا حوصلہ ہار کر بوکھلا گیا ہے مجھے جواب چاہیے حوالوں کے ساتھ سمجھے یا لٹر پریڈ سے سمجھو گے
???
 

Citizen X

President (40k+ posts)
اؤ مرزائی جواب دینے کی بجاے اپنا حوصلہ ہار کر بوکھلا گیا ہے مجھے جواب چاہیے حوالوں کے ساتھ سمجھے یا لٹر پریڈ سے سمجھو گے
???
Majoosi saab. Jawab dey diya hai, samaj mein nahi aya to is mein meri ghalti nahi hai ....................Abhi sabash ya ali ya hussain per sajda kerne ka jawab do, jub tak nahi do gay aur mazeed kissi aur sawal ka jawab nahi milay ga.
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
بڈھی گاں لگتا ہے تیرا سانس پھول گیا ہے چل ان کے جواب اس کے بعد دے دینا تو بار بار مجوسی کہتا ہے اس پر مناظرہ کر لے تو مجھے ثابت کر کے میں مجوسی ہوں یا مجوسیوں کا پیروکار پھر میں تجھے ادھر مجوسیوں کا پیروکار یعنی کے تجھے مجوسی ثابت کرتا ہوں بڈھی گاں تھک گئی ہے تیرے پسندیدہ موضوع پر بات کر لیتے ہیں دو منٹ پھر واپس اپنے سوالوں پر آتا ہوں تاکہ تیرا سانس واپس آ جاے
???
 

Citizen X

President (40k+ posts)
بڈھی گاں لگتا ہے تیرا سانس پھول گیا ہے چل ان کے جواب اس کے بعد دے دینا تو بار بار مجوسی کہتا ہے اس پر مناظرہ کر لے تو مجھے ثابت کر کے میں مجوسی ہوں یا مجوسیوں کا پیروکار پھر میں تجھے ادھر مجوسیوں کا پیروکار یعنی کے تجھے مجوسی ثابت کرتا ہوں بڈھی گاں تھک گئی ہے تیرے پسندیدہ موضوع پر بات کر لیتے ہیں دو منٹ پھر واپس اپنے سوالوں پر آتا ہوں تاکہ تیرا سانس واپس آ جاے
???
Majoosi saab. Jawab dey diya hai, samaj mein nahi aya to is mein meri ghalti nahi hai ....................Abhi sabash ya ali ya hussain per sajda kerne ka jawab do, jub tak nahi do gay aur mazeed kissi aur sawal ka jawab nahi milay ga.
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
?????
بھاگ لیا مرزائی یہ تیری اوقات ہے تجھے پتہ ہے میں نے دو منٹ بھی نہیں۔ لگانے سر تجھے مجوسی ثابت کر دینا ہے اب کوئی یر حربہ اختیار کر مجھ سے جان چھڑانے کا جانا مانا
ھرے ھرے ھرے ھرے ھرے ھرے ھرے ھرے