مری سانحہ: وزیراعظم کے بیان پر ن لیگی رہنماؤں کا سخت ردعمل

5%D9%BE%D9%85%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%B1%D8%B9%D8%B3%D9%BE%D8%AA%DB%81%DA%A9%DA%BE%D8%A7%D9%86.jpg

مری میں سخت سردی اور ٹریفک جام کے باعث 21 افراد کی اموات پر وزیراعظم عمران خان کے بیان پر ن لیگی رہنماؤں نے ردعمل دیدیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے اپنے بیان میں مری میں سیاحوں کے ساتھ پیش آنے والے واقعے سیاحوں کی اموات پر گہرے صدمے اور افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا کہ غیر معمولی برف باری اور سیاحوں کی آمد سے یہ صورتحال پیش آئی۔


پاکستان مسلم لیگ ن کے صدر میاں شہباز شریف نے کہا کہ عمران خان اپنی بے سمت حکومت کے بجائے جاں بحق ہونےو الے لوگوں کو ہی موردالزام ٹھہرارہے ہیں، جب بھی کچھ غلط ہوتا ہے اس کا کوئی نہ کوئی ذمہ دار ضرور ہوتا ہے۔


شہباز شریف نے مزید کہا کہ 22 کروڑ عوام کے اس ملک کو وہ لوگ چلارہے ہیں جو خود کو صرف کسی بھی واقعہ کی ذمہ داری سے بچانے میں لگے ہوئےہیں۔

مسلم لیگ ن کے سینئر رہنما اور مرکزی جنرل سیکرٹری احسن اقبال نے کہا ہے کہ" یہ کیسا انسان ہے، پی ایم ڈی نے 31 دسمبر کو ہی مری میں شدید برفباری کی وارننگ جاری کردی تھی
مگر تب حکومت میں موجود ہر شخص سورہا تھا"۔


انہوں نے مزید کہا کہ موسم کو آنے سے پہلے جانچنے میں ناکامی کا الزام لوگوں پر لگارہے ہیں، ایسے شخص کو وزارت عظمیٰ پر لانے والے لوگوں کے دکھوں پر اللہ کے غضب کا مزہ چکھیں گے۔

ترجمان ن لیگ مریم اورنگزیب نے بھی اس حوالے سے وزیراعظم کے بیان کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ یہ بیان بے حسی، ظلم، نالائقی، نااہلی کی انتہا ہے۔ کرپشن اور نالائقی ایک طرف، موت کے منہ میں جانے والوں کو ہی موردالزام ٹھہرانے پہ استعفیٰ دیا جائے۔


انہوں نے مزید کہا کہ وزیراعظم اور وزیراعلیٰ پنجاب آپ خود ہیں انکوائری کا حکم نہیں مجرمانہ غفلت کا جواب آپ کو دینا ہے۔ یہ ریاست مدینہ کے دعویدار کا بیان ہے۔
 
Advertisement

Shan ALi AK 27

Chief Minister (5k+ posts)
١٠ کروڑ بچوں کا حق کھا کر ببلو ڈبلو کو موٹا کرنے والے
١٠ کروڑ بچوں کو تعلیم اور خوراک کے حق
سے محروم رکھنے والے ٹھگ لاشوں پر سیاست کر رہے ہیں
 

Aristo

Senator (1k+ posts)
Kis qadar munafqat parast hain yeh loag koi b moqa siasat karnay ka hath say janay nahi dain gay.
 

brohiniaz

Chief Minister (5k+ posts)
وہاں سے سالہا سال منتخب ہونے والا ایم این اے شاہد خاقان عباسی کدھر غائب ہے ؟ کسی نے بھی اس پہاڑی بو بکرے کو دیکھا ہے ؟ اپنی ایر لائن چلانے کے علاوہ اور کیا جھک مارتا رہا ہے
 
Sponsored Link