پاکستان اور ترکی مل کر جدید ترین ففتھ جنریشن فائیٹر جیٹ بنائیں گے

10pakistanturkeyfighterjet.jpg

حکومت پاکستان نے باقاعدہ طور پر ترکی کے ساتھ مل کر مشترکہ طور پر جدید ففتھ جنریشن جنگی طیاروں کی تیاری سے متعلق منصوبے کی تصدیق کردی ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیکسٹ جنریشن ایئر کرافٹ پروگرام(این جی ایف اے) کے اس منصوبے کے تحت پاکستانی ایئروناٹیکل کمپلیکس کے پروجیکٹ اے زیڈ ایم اور ترکی کے ٹی ایف ایکس پروگرام مشترکہ طور پر کام کریں گے۔


اسی حوالے سے پاکستانی ایئروناٹیکل کمپلیکس (پی اے سی)نے ترکی کے ایئروسپیس انڈسٹریز کے ساتھ ٹی ایف ایکس ففتھ جنریشن ایئرکرافٹ پروگرام میں اشتراک کا معاہدہ بھی کرلیا ہے جس کے بعد پاکستان اس پروگرام میں ایک پارٹنر کی حیثیت سے شامل ہوگیا ہے۔


دونوں ملکوں کے درمیان اس معاہدے پر دستخط بھی ہوچکے ہیں، منصوبے کے تحت ترکی کے ٹی ایف ایکس کو پی اے سی کی جانب سے ری ڈیزائن اوراپنی ضروریات کے مطابق تبدیل کیا جائے گا اور اسے اے زیڈ ایم کے این جی ایف اے میں ضم کیا جائے گا تاکہ دونوں ملکوں کی ایئر فورسز کی ضروریات کو ایک پلیٹ فارم کے ذریعے پورا کیا جاسکے۔


ان طیاروں کی تیاری سے متعلق امور دونوں ملکوں میں تقسیم کیے جائیں گے، ٹی اے آئی اور پی اے سی اپنی اپنی صلاحیتوں کو اس طیارے کی تیاری میں استعمال کریں گے تاکہ منصوبے کی لاگت کو کم سے کم رکھا جائے، فیزیبیلٹی کو بڑھایا جاسکے ، وقت کو بچایا جاسکے اور فائٹر کی صلاحیتوں کو بڑھایا جاسکے۔


اس منصوبے کی تصدیق ترک ایئروسپیس کے چیف ایگزیکٹیو آفیسر اور پاکستانی میڈیا کی جانب سے سامنے آگئی ہے جس کے مطابق ٹی ایف ایکس اب " پاک ترک فائٹر" پروگرام ہوگا، یہ دو انجنوں پر مشتمل پانچویں جنریشن ٹیکنالوجی کا حامل فائٹر طیارہ ہوگا۔


ترک ایئرو اسپیس کے سی ای او کا اس حوالے سے اپنے بیان میں کہا تھا کہ منصوبے کے تحت ٹی اے ای اپنے کچھ آپریشنز اس سال کے آخر تک پاکستان منتقل کردے گا۔

 
Advertisement

Citizen X

President (40k+ posts)
We are just being played by Turkey. After Turkey bought Russian S400, they are not being allowed to buy the F35 which they were a partner in and have billions invested in that program. So now to put pressure on US and NATO either give us the jet or return our billions they come up with such news.

Coincidence that all tweets have pics of the F35 in it?
 
Sponsored Link