پاکستان میں برطانوی ملٹری اور بھارتی طیاروں کی آمد،شیریں نے سوالات اٹھادیے

14shireenmazaripakisyaaircorideoe%5D.jpg

پاکستان تحریک انصاف کی رہنما شیریں مزاری نے پاکستان سے رومانیہ کے درمیان اوربھارت سے کراچی طیاروں کی آمد و رفت سے متعلق اہم سوالات اٹھاتے ہوئے وضاحت کا مطالبہ کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق رہنما تحریک انصا ف نے ٹویٹر پراپنے ایک بیان میں "دی انٹل کنسورشیم" کی رپورٹ شامل کرتے ہوئے کہا کہ یہ رپورٹ پاکستان میں امریکی موجودگی سے متعلق اہم سوالات کھڑے کرتی ہے۔


انٹل کنسورشیم کی اس رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ برطانیہ کی رائل ایئر فورس نے پاکستان کے نور خان ایئر بیس اور رومانیہ کے درمیان ایک ایئر برج قائم کیا ہے جس سے روزانہ کی بنیاد پر طیاروں کی آمد و رفت دیکھی گئی ہے، اس ایئر برج کے قیام اور طیاروں کی آمد و رفت کا مقصد تو ابھی تک واضح نہیں کیا گیا ، تاہم ادارے کےاندازے کے مطابق یہ ایئر برج جنگی سازو سامان کی ترسیل کیلئے استعمال ہورہا ہے۔

FaTI9IwWAAAhSoa


انٹل کنسورشیم نے بلوچستان کی فضائی حدود میں موجود برطانوی ایئر فورس کے طیارےکی لوکیشن کی تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ یہ طیارہ سائپرس سے راولپنڈی کی جانب جارہاہے۔

FaTI98zWIAIowzN


FaTI-pTWIAE6sD9


انٹل کنسورشیم نے ایک اورانکشاف کیا اور دعویٰ کیا کہ یوکرین کی زیادہ تر فوج155ملی میٹر کی گولیاں استعمال کرتی ہیں، یوکرین کےجنگی منصوبہ سازوں کا کہنا ہے کہ اب تک بہترین جنگی امداد 155ایم ایم کی آرٹلری ایمونیشن کی ہےجو امریکہ نے یوکرین کو بھجوائی، تاہم دلچسپ بات یہ ہےکہ یہ ایمونیشن پاکستان آرڈیننس فیکٹری میں بھی تیار ہوتی ہیں۔

FaTI_Y6XkAgWFKc


FaTJAVpWIAIjHX1


FaTJEqDXkAM2yCe


شریں مزاری نے اپنی دوسری ٹویٹ میں انٹل کنسورشیم کے دیگر انکشافات اوردعوؤں کی تفصیلات شیئر کیں اورکہا کہ یہ رپورٹ ملٹری سازو سامان اوربرطانوی ایئر فورس کے طیاروں کی پاکستان آمد و رفت سےمتعلق بہت کچھ بیان کرتی ہے، دلچسپ بات یہ ہے کہ کیسے اتنی اہم معلومات تک رسائی ہرکسی کیلئے ممکن ہے؟



شریں مزاری نے کہا کہ اب جب یہ معلومات عوامی دسترس میں آگئی ہے تو اس پر قوم کو وضاحت دینے کی ضرورت ہے،کیونکہ ایک اورپریشان کن پیش رفت کراچی ایئرپورٹ پر بھارتی طیاروں کی آمد و رفت میں اضافے کی ہے،یہ معلومات بھی عوامی دسترس میں موجود ہےلہذا اس معلومات کو شیئر کرکے میں نے کوئی قانون نہیں توڑا ہے۔
 
Last edited by a moderator:

pinionated

Senator (1k+ posts)
This is the smoking canon… basically Pakistan army was bought… for supplying weapons to Ukraine… they knew IK would have never allowed for that… absolutely not! Since this contract is not public, the funds cannot be disclosed… what better than smuggling the payment right out of country using Indian planes… Bravo corrupts
 

ranaji

President (40k+ posts)
ایٹمی اثاثوں کا سودا تو نہیں کردیا میر جعفر میر صادق نے اور اب یہاں سے پالستان کے ایٹمی اثاثے کسی اور ملک منتقل کئے جارہے ہوں ؟ اس پر بھی نظر رکھنی ہوگی
 

abidbutt

Senator (1k+ posts)
ایٹمی اثاثوں کا سودا تو نہیں کردیا میر جعفر میر صادق نے اور اب یہاں سے پالستان کے ایٹمی اثاثے کسی اور ملک منتقل کئے جارہے ہوں ؟ اس پر بھی نظر رکھنی ہوگی
But who will keep an eye on?
 
Sponsored Link