پاکستان کو بلیک لسٹ میں ڈالنے کی جعلی خبریں پھیلانے میں کس صحافی کا ہاتھ؟

mubashar-luqman-fatf.jpg


بھارت ہر پلیٹ فارم پر پاکستان سے شکست کھاتا ہے، اور پاکستان کیخلاف منفی خبریں اور پروپیگنڈا کرتا ہے، لیکن ایک پاکستانی صحافی ایسے ہیں، جنہیں بھارت کی جھوٹی خبروں پرمزید پروپیگنڈا کرنے کا موقع مل گیا ہے،فیٹف نے پاکستان کو جون تک گرے لسٹ میں ہی رکھنے کا فیصلہ کیا ہے لیکن بھارت نے بلیک لسٹ کی پیشگوئی کردی، جس کی مبشر لقمان نے ہاں میں ہاں بھی ملا رہے ہیں۔

سینیئر صحافی سلیم صافی سے گفتگو میں مبشر لقمان نے کہا فیٹف کے آئندہ اجلاس میں پاکستان کو بلیک لسٹ میں ڈالا جائے گا یہ میں برملا بتا رہا ہوں،بہانہ یہ ہے کہ حکومت کا معاہدہ ٹی ایل پی سے ہوا، دوسرا یہ ہے کہ حافظ سعید اور مسعود اظہر صاحب کوبھارت کے حوالے نہیں کیا گیا۔

سلیم صافی نے کہا کہ بلیک لسٹ میں ڈالے جانے کی خبر ان کے پاس نہیں،لیکن یہ بتا سکتا ہوں کہ قطر معاہدے کیلئے اس وقت کے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے پاکستان سے تعاون مانگا تھا تو وعدہ کیا تھا کہ پاکستان کو گرے لسٹ سے نکالنے میں مدد کرینگے، جو انہوں ںے پورا نہیں کیا، جس کی وجہ سے پاکستان کو اس حوالے سے مزید کوئی سہولت ملتی نظر نہیں آرہی،پاکستان کو امریکا اور اسکے اتحادیوں سے مزید سختی کا امکان ہے،حافظ سعید والا مطالبہ پورا نہیں کیا، ٹی ایل پی کے ساتھ ہونے والا معاہدہ قوم کے ساتھ شیئر نہیں کیا گیا ہے۔


عیسیٰ نقوی اپنی ویڈیو میں ان صحافیوں کا پروپیگنڈا بیان کر چکے ہیں،انہوں نے کہا تھا کہ بھارت کی جانب سے باقاعدہ منظم سازشیں شروع ہوچکی ہیں،پاکستان کو بلیک لسٹ میں ڈالنے کیلئے ماحول بنایا جارہاہے،ڈس انفولیب کے ذریعے جعلی خبریں پھیلائی جائیں گی،جسے اے این آئی سمیت دیگر بھارتی ادے جعلی خبروں کو سچ ثابت کرتے ہیں۔ پھر وہ معاملہ میڈیا کے دیگر اداروں تک پھیل جاتا ہے،بھارت میں پاکستان کیخلاف مہم کا آغاز ہوچکا ہے۔

عیسیٰ نقوی نے کہا لیکن یہ اندازہ نہیں تھا کہ پاکستان کے صحافی بھی اس نرغے میں آجائیں گے، بیس لاکھ سے زائد سبسکرائبر رکھنے والے صحافی نے اپنی ویڈیو میں دعویٰ کیا کہ فیٹف اجلاس میں پاکستان کو بلیک لسٹ میں ڈال دیا جائے گا، جس سے بہت سے لوگ یہ ہی سمجھ بیٹھے تھے۔


عیسیٰ نقونی نے بتایا کہ مبشر لقمان نے یہ پوری خبر اے این آئی کی خبر اٹھاکر ڈال دی،انہیں فیٹف کے طریقہ کار کا نہیں پتا وہ بس بے بنیاد خبر کی تصدیق کرگئے، کہ جب انہیں یہ خبر پتا چلی تو انہوں نے دو گھنٹے تک ریسرچ کی،سلیم صافی صاحب نے بھی اپنا بیان کیا۔


مبشر لقمان کے اس تبصرے پر صدیق جان نے ٹوئٹ پر کیا کہ جو یہ کہتے ہیں کہ ہمیں کسی کو حب الوطنی یا غداری کا سرٹیفکیٹ نہیں دینا چاہیے، وہ مجھے صرف اتنا بتادیں کہ پاکستان کے خدانخواستہ بلیک لسٹ ہونے کی جھوٹی خبر کو خوش ہو ہو کر ٹویٹ کرنے والوں کو کیسے اس دھرتی کا وفادار کہوں؟؟؟وطن ماں کی طرح ہے اور یہ ماں تک کے نہیں۔


انہوں نے مزید لکھا کہ پاکستان کے بلیک لسٹ ہونے کی خوش ہوکر خبریں دینے والے پاکستانی گھٹیا صحافی یہ دو ویڈیوز دیکھیں اور شرم سے ڈوب مریں،عیسیٰ نقوی نے ایف اے ٹی ایف کے کام کرنے کے طریقہ کار اور بلیک لسٹ کی خبر کا خوب پوسٹ مارٹم کیا ہے۔


عدیل وڑائچ نے لکھا کہ پاکستان ایف اے ٹی ایف بلیک لسٹ میں نہیں گیا اور جانے کا کوئی چانس بھی نہیں تھا مگر بلیک لسٹ میں شامل ہونے کے دعوے کرنیوالے ہمارے تجزیہ کار آج کہاں چلے گئے


خان افسر نے ٹوئٹ میں سوال پوچھا کہ پاکستان توفیٹف کی بلیک لسٹ میں نہیں گیا لیکن کیاہم ان سے یہ سوال کر سکتے ہیں کہ پاکستان کوبدنام کرنے کےبدلےکیاملا موصوف پاکستان کو بلیک لسٹ میں ڈال چکے تھے۔


فیٹف نے پاکستان کو جون تک گرے لسٹ میں ہی رکھنے کا فیصلہ کرتے ہوئے اعلامیہ میں کہا گیا کہ پاکستان نے دہشتگردوں کی فنڈنگ اور منی لانڈرنگ کو روکنے کے اقدامات کیے ہیں، ستائیس نکات میں سے صرف ایک پر عمل درآمد رہ گیا ہے،پاکستانی کارکردگی کا جون میں پھرجائزہ لیا جائے گا۔
 
Advertisement
Last edited:

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
ڈیڑھ فٹ کے گھٹے، بونے ، پدی نطفہ حرام اور افغانی طوائف کی استعمال شدہ غلیظ صافی نسوار فروش اور کرزئی کے لونڈے نطفہ حرام کا۔
 

Ratan

Chief Minister (5k+ posts)
Mubashar Lukman is a filmi, nonserious, blowhard man.
One can easily assess the source of his Lifafa when he was openly advocating the recognization of Isreal by Pakistan.
All he needs is another slap by Fawad Chaudhry, but this time a little harder.
On the other hand Salim Safi the Lifafa Sahafi is an agent of Afghanistan.
This lowlife ignorant donkey was a smuggler in his youth, used to smuggle drugs from Afghanistan to Pakistan... By criticizing Imran Khan he simply wants to upgrade his status.
It was not for nothing people call him 'Village Idiot'...
 

brohiniaz

Chief Minister (5k+ posts)
امریکہ نے نوازشریف، فضل الرحمن اور زرداری کی مدد کے لیے ڈونلڈ بلوم کو پاکستان میں سفیر مقرر کر دیا ہے یہ وہ شخص ہے جو اس سے پہلے مصر، تیونس، لیبیا اور شام میں بطور امریکی سفیر ان ملکوں کے حالات خراب کرکے وہاں کی حکومتوں کو نقصان پہنچا چکا ہے جمہوری چورن بیچنے والوں سے پوچھنا ہے
 

brohiniaz

Chief Minister (5k+ posts)
پانامہ پیپر، پینڈورا پیپر، اقوام متحدہ کی رپورٹس سب سے واضح ہے کہ غریب ممالک سے پیسہ لانڈر ہوکر ترقی یافتہ ممالک میں جاتا ہے، مغرب کی اکانومی کو فائدہ اور غریب ممالک کو نقصان ہوتا ہے، لیکن ایف اے ٹی ایف کی کسی لسٹ میں ان مغربی ممالک کا نام نہیں آتا
FNB-7b5XwAMLXRO


FNB-7b_XoAAbWBn

مغربی ممالک خود منی لانڈرنگ کے موجد ہیں۔۔۔۔ وہی منصف وہی وکیل وہی مدعی بن جاتے ہیں اور اپنے مخالفین پہ اپنا فیصلہ صادر کرتے ہیں۔۔۔فیٹف اور آئی ایم ایف عالمی قوانین کی آڑ میں انسانیت دشمن ادارے ہیں جن کی ڈور یہودیوں کے ہاتھ میں ہے
 
Sponsored Link