Ramzan Me Pora Quran Khatam Krna zarori Hai | Engineer Muhammad Ali Mirza

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم

شکریہ
میری کوشش ہوتی ہے کہ اہل بیت کے دشمنان بے نقاب ہوں ، اعلانیہ دشمن بھی اور بظاہر دوست ہونے کے دعویدار دشمن بھی
حضرت علی کو شہید کرنے والے اور ان کی پیروی کا دعوی کرنے والے دھوکے باز ازل سے بے نقاب ہیں
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

حضرت علی کو شہید کرنے والے اور ان کی پیروی کا دعوی کرنے والے دھوکے باز ازل سے بے نقاب ہیں

ہم لوگ تو ہمیشہ ان سب پر لعنت کرتے ہیں جنہوں نے حضرت علی کے خلاف تلوار اٹھائی
آپ کا ضمیر اجازت دے تو آپ بھی لعنت بھیج دیجئے گا
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)

Here is an aaya for you
[66:4] ابوالاعلی مودودی
اگر تم دونوں اللہ سے توبہ کرتی ہو (تو یہ تمہارے لیے بہتر ہے) کیونکہ تمہارے دل سیدھی راہ سے ہٹ گئے ہیں، اور اگر نبی کے مقابلہ میں تم نے باہم جتھہ بندی کی تو جان رکھو کہ اللہ اُس کا مولیٰ ہے اور اُس کے بعد جبریل اور تمام صالح اہل ایمان اور سب ملائکہ اس کے ساتھی اور مددگار ہیں
.. .
It is clear that you have left Quran for the same reason you mentioned.

Following is the background of "Quran 66:1 - 66:4"

This is a very important Surah in which light has been thrown on some questions of grave significance with reference to some incidents concerning the wives of the Holy Prophet (upon whom be Allah's peace).Read following verses in continuity and Insha-Allah you will understand the meaning.

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ ۖ تَبْتَغِي مَرْضَاتَ أَزْوَاجِكَ ۚ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ​
Qur’aan 66:1 O Prophet! Why holdest thou to be forbidden that which Allah has made lawful to thee? Thou seekest to please thy consorts. But Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful.
اے نبی آپ کیوں حرام کرتے ہیں جو الله نے آپ کے لیے حلال کیا ہے آپ اپنی بیویوں کی خوشنودی چاہتے ہیں اور الله بخشنے والا نہایت رحم والا ہے

قَدْ فَرَضَ اللَّهُ لَكُمْ تَحِلَّةَ أَيْمَانِكُمْ ۚ وَاللَّهُ مَوْلَاكُمْ ۖ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ
Qur’aan 66:2 Allah has already ordained for you, (O men), the dissolution of your oaths (in some cases): and Allah is your Protector, and He is Full of Knowledge and Wisdom.
الله نے تمہارے لیے اپنی قسموں کا توڑ دینا فرض کر دیا ہے اور الله ہی تمہارا مالک ہے اوروہی سب کا جاننے والا حکمت والا ہے
وَإِذْ أَسَرَّ النَّبِيُّ إِلَىٰ بَعْضِ أَزْوَاجِهِ حَدِيثًا فَلَمَّا نَبَّأَتْ بِهِ وَأَظْهَرَهُ اللَّهُ عَلَيْهِ عَرَّفَ بَعْضَهُ وَأَعْرَضَ عَن بَعْضٍ ۖ فَلَمَّا نَبَّأَهَا بِهِ قَالَتْ مَنْ أَنبَأَكَ هَـٰذَا ۖ قَالَ نَبَّأَنِيَ الْعَلِيمُ الْخَبِيرُ
Qur’aan 66:3 When the Prophet disclosed a matter in confidence to one of his consorts, and she then divulged it (to another), and Allah made it known to him, he confirmed part thereof and repudiated a part. Then when he told her thereof, she said, "Who told thee this? "He said, "He told me Who knows and is well-acquainted (with all things)."
اور جب نبی نے چھپا کر اپنی کسی بیوی سے ایک بات کہہ دی اور پھر جب اس بیوی نے وہ بات بتا دی اور الله نے اس کو نبی پر ظاہر کر دیا تو نبی نے اس میں سے کچھ بات جتلا دی اور کچھ ٹال دی پس جب پیغمبر نے اس کو وہ بات جتلا دی تو بولی آپ کو کس نے یہ بات بتا دی آپ نے فرمایا مجھے خدائے علیم و خبیر نے یہ بات بتلائی

إِن تَتُوبَا إِلَى اللَّهِ فَقَدْ صَغَتْ قُلُوبُكُمَا ۖ وَإِن تَظَاهَرَا عَلَيْهِ فَإِنَّ اللَّهَ هُوَ مَوْلَاهُ وَجِبْرِيلُ وَصَالِحُ الْمُؤْمِنِينَ ۖ وَالْمَلَائِكَةُ بَعْدَ ذَ*ٰلِكَ ظَهِيرٌ
Qur’aan 66:4 If ye two turn in repentance to Him, your hearts are indeed so inclined; But if ye back up each other against him, truly Allah is his Protector, and Gabriel, and (every) righteous one among those who believe,- and furthermore, the angels - will back (him) up.
اگر تم دونوں الله کی جناب میں توبہ کرو تو (بہتر) ورنہ تمہارے دل تو مائل ہو ہی چکے ہیں اوراگر تم آپ کے خلاف ایک دوسرے کی مدد کرو گی تو بے شک الله آپ کا مددگار ہے اور جبرائیل اور نیک بخت ایمان والے بھی اور سب فرشتے اس کے بعد آپ کے حامی ہیں

Narrated 'Aisha: The Prophet used to stay (for a period) in the house of Zainab bint Jahsh (one of the wives of the Prophet ) and he used to drink honey in her house. Hafsa and I decided that when the Prophet entered upon either of us, she would say, "I smell in you the bad smell of Maghafir (a bad smelling raisin). Have you eaten Maghafir?" When he entered upon one of us, she said that to him. He replied (to her), "No, but I have drunk honey in the house of Zainab bint Jahsh, and I will never drink it again." Then the following verse was revealed: 'O Prophet ! Why do you ban (for you) that which Allah has made lawful for you?. ..(up to) If you two (wives of the Prophet turn in repentance to Allah.' (66.1-4) The two were 'Aisha and Hafsa And also the Statement of Allah: 'And (Remember) when the Prophet disclosed a matter in confidence to one of his wives!' (66.3) i.e., his saying, "But I have drunk honey." Hisham said: It also meant his saying, "I will not drink anymore, and I have taken an oath, so do not inform anybody of that ' (Sahih Bukhari Book #78, Hadith #682)

In this Surah it is mentioned that the powers to prescribe the bounds of the lawful and the unlawful, the permissible and the forbidden, are entirely and absolutely in the hand of Allah and nothing has been delegated even to the Prophet of Allah himself, not to speak of any other man. The Prophet as such can declare something lawful or unlawful only if he receives an inspiration from Allah to do so whether that inspiration is embodied in the Qur'an, or imparted to, him secretly. However, even the Prophet is not authorized to declare anything made permissible by Allah unlawful by himself, much less to say of another man.

Another point we learn from this discourse is that about the Holy Messenger himself, whose reverence and respect Allah Himself has enjoined as a necessary part of the Faith of His servants, it has been stated in this Surah that once during his sacred life he made a thing declared lawful by Allah unlawful for himself only to please his wives; then Allah has severely reproved for their errors those very wives of the Holy Prophet, whom He Himself has declared as mothers of the faithful and worthy of the highest esteem and honor by them.

Respect of the Prophet has not been enjoined because he is infallible, but because he is a perfect representative of Divine Will, and Allah has not permitted any of his errors to pass by unnoticed. This gives us the satisfaction that the noble pattern of life left by the Prophet wholly and fully represents the will of Allah. Likewise, the Companions of the holy wives of the Prophet, were human, not angels or super men. They could commit mistakes. Whatever ranks they achieved became possible only because the guidance given by Allah and the training imparted by Allah's Messenger had moulded them into the finest models. Whatever esteem and reverence they deserve is on this very basis and not on the presumption that they were infallible. For this reason, whenever in the sacred lifetime of the Prophet (upon him be peace) the Companions or holy wives happened to commit an error due to human weakness, they were checked. Some of their errors were corrected by the Holy Prophet, as has been mentioned at many places in the Hadith; some other errors were mentioned in the Qur'an and Allah Himself corrected them so that the Muslims might not form any exaggerated notion of the respect and reverence of their elders and great men, which might raise them from humanity to the position of gods and goddesses.

All these instances are found in the Qur'an itself, in the same Qur'an in which Allah Himself has paid tribute to the Companions and the holy wives for their great merits, and granted them the certificate of His good pleasure, saying: "Allah became well pleased with them and they with Allah."

Besides, another truth that we learn from this Surah is that the Holy Prophet (upon whom be peace) did not receive from Allah only that knowledge which is included and recorded in the Qur'an, but he was given information about other things also by revelation, which has not been recorded in the Qur'an. This refutes the claim of the deniers of Hadith, who allege that nothing was sent down to the Holy Prophet (upon whom be peace) apart from the Qur'an.
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)

Following is the background of "Quran 66:1 - 66:4"

This is a very important Surah in which light has been thrown on some questions of grave significance with reference to some incidents concerning the wives of the Holy Prophet (upon whom be Allah's peace).Read following verses in continuity and Insha-Allah you will understand the meaning.

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ ۖ تَبْتَغِي مَرْضَاتَ أَزْوَاجِكَ ۚ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ​
Qur’aan 66:1 O Prophet! Why holdest thou to be forbidden that which Allah has made lawful to thee? Thou seekest to please thy consorts. But Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful.
اے نبی آپ کیوں حرام کرتے ہیں جو الله نے آپ کے لیے حلال کیا ہے آپ اپنی بیویوں کی خوشنودی چاہتے ہیں اور الله بخشنے والا نہایت رحم والا ہے

قَدْ فَرَضَ اللَّهُ لَكُمْ تَحِلَّةَ أَيْمَانِكُمْ ۚ وَاللَّهُ مَوْلَاكُمْ ۖ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ
Qur’aan 66:2 Allah has already ordained for you, (O men), the dissolution of your oaths (in some cases): and Allah is your Protector, and He is Full of Knowledge and Wisdom.
الله نے تمہارے لیے اپنی قسموں کا توڑ دینا فرض کر دیا ہے اور الله ہی تمہارا مالک ہے اوروہی سب کا جاننے والا حکمت والا ہے
وَإِذْ أَسَرَّ النَّبِيُّ إِلَىٰ بَعْضِ أَزْوَاجِهِ حَدِيثًا فَلَمَّا نَبَّأَتْ بِهِ وَأَظْهَرَهُ اللَّهُ عَلَيْهِ عَرَّفَ بَعْضَهُ وَأَعْرَضَ عَن بَعْضٍ ۖ فَلَمَّا نَبَّأَهَا بِهِ قَالَتْ مَنْ أَنبَأَكَ هَـٰذَا ۖ قَالَ نَبَّأَنِيَ الْعَلِيمُ الْخَبِيرُ
Qur’aan 66:3 When the Prophet disclosed a matter in confidence to one of his consorts, and she then divulged it (to another), and Allah made it known to him, he confirmed part thereof and repudiated a part. Then when he told her thereof, she said, "Who told thee this? "He said, "He told me Who knows and is well-acquainted (with all things)."
اور جب نبی نے چھپا کر اپنی کسی بیوی سے ایک بات کہہ دی اور پھر جب اس بیوی نے وہ بات بتا دی اور الله نے اس کو نبی پر ظاہر کر دیا تو نبی نے اس میں سے کچھ بات جتلا دی اور کچھ ٹال دی پس جب پیغمبر نے اس کو وہ بات جتلا دی تو بولی آپ کو کس نے یہ بات بتا دی آپ نے فرمایا مجھے خدائے علیم و خبیر نے یہ بات بتلائی

إِن تَتُوبَا إِلَى اللَّهِ فَقَدْ صَغَتْ قُلُوبُكُمَا ۖ وَإِن تَظَاهَرَا عَلَيْهِ فَإِنَّ اللَّهَ هُوَ مَوْلَاهُ وَجِبْرِيلُ وَصَالِحُ الْمُؤْمِنِينَ ۖ وَالْمَلَائِكَةُ بَعْدَ ذَ*ٰلِكَ ظَهِيرٌ
Qur’aan 66:4 If ye two turn in repentance to Him, your hearts are indeed so inclined; But if ye back up each other against him, truly Allah is his Protector, and Gabriel, and (every) righteous one among those who believe,- and furthermore, the angels - will back (him) up.
اگر تم دونوں الله کی جناب میں توبہ کرو تو (بہتر) ورنہ تمہارے دل تو مائل ہو ہی چکے ہیں اوراگر تم آپ کے خلاف ایک دوسرے کی مدد کرو گی تو بے شک الله آپ کا مددگار ہے اور جبرائیل اور نیک بخت ایمان والے بھی اور سب فرشتے اس کے بعد آپ کے حامی ہیں

Narrated 'Aisha: The Prophet used to stay (for a period) in the house of Zainab bint Jahsh (one of the wives of the Prophet ) and he used to drink honey in her house. Hafsa and I decided that when the Prophet entered upon either of us, she would say, "I smell in you the bad smell of Maghafir (a bad smelling raisin). Have you eaten Maghafir?" When he entered upon one of us, she said that to him. He replied (to her), "No, but I have drunk honey in the house of Zainab bint Jahsh, and I will never drink it again." Then the following verse was revealed: 'O Prophet ! Why do you ban (for you) that which Allah has made lawful for you?. ..(up to) If you two (wives of the Prophet turn in repentance to Allah.' (66.1-4) The two were 'Aisha and Hafsa And also the Statement of Allah: 'And (Remember) when the Prophet disclosed a matter in confidence to one of his wives!' (66.3) i.e., his saying, "But I have drunk honey." Hisham said: It also meant his saying, "I will not drink anymore, and I have taken an oath, so do not inform anybody of that ' (Sahih Bukhari Book #78, Hadith #682)

In this Surah it is mentioned that the powers to prescribe the bounds of the lawful and the unlawful, the permissible and the forbidden, are entirely and absolutely in the hand of Allah and nothing has been delegated even to the Prophet of Allah himself, not to speak of any other man. The Prophet as such can declare something lawful or unlawful only if he receives an inspiration from Allah to do so whether that inspiration is embodied in the Qur'an, or imparted to, him secretly. However, even the Prophet is not authorized to declare anything made permissible by Allah unlawful by himself, much less to say of another man.

Another point we learn from this discourse is that about the Holy Messenger himself, whose reverence and respect Allah Himself has enjoined as a necessary part of the Faith of His servants, it has been stated in this Surah that once during his sacred life he made a thing declared lawful by Allah unlawful for himself only to please his wives; then Allah has severely reproved for their errors those very wives of the Holy Prophet, whom He Himself has declared as mothers of the faithful and worthy of the highest esteem and honor by them.

Respect of the Prophet has not been enjoined because he is infallible, but because he is a perfect representative of Divine Will, and Allah has not permitted any of his errors to pass by unnoticed. This gives us the satisfaction that the noble pattern of life left by the Prophet wholly and fully represents the will of Allah. Likewise, the Companions of the holy wives of the Prophet, were human, not angels or super men. They could commit mistakes. Whatever ranks they achieved became possible only because the guidance given by Allah and the training imparted by Allah's Messenger had moulded them into the finest models. Whatever esteem and reverence they deserve is on this very basis and not on the presumption that they were infallible. For this reason, whenever in the sacred lifetime of the Prophet (upon him be peace) the Companions or holy wives happened to commit an error due to human weakness, they were checked. Some of their errors were corrected by the Holy Prophet, as has been mentioned at many places in the Hadith; some other errors were mentioned in the Qur'an and Allah Himself corrected them so that the Muslims might not form any exaggerated notion of the respect and reverence of their elders and great men, which might raise them from humanity to the position of gods and goddesses.

All these instances are found in the Qur'an itself, in the same Qur'an in which Allah Himself has paid tribute to the Companions and the holy wives for their great merits, and granted them the certificate of His good pleasure, saying: "Allah became well pleased with them and they with Allah."

Besides, another truth that we learn from this Surah is that the Holy Prophet (upon whom be peace) did not receive from Allah only that knowledge which is included and recorded in the Qur'an, but he was given information about other things also by revelation, which has not been recorded in the Qur'an. This refutes the claim of the deniers of Hadith, who allege that nothing was sent down to the Holy Prophet (upon whom be peace) apart from the Qur'an.

توبہ کی تلقین اور دل ٹیڑھے ہونے کا ذکر صرف امہات المومنین کے لئے ہی آیا ہے لہٰذا ثابت ہوا کہ غلطی یا گناہ انہی کا تھا
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)

توبہ کی تلقین اور دل ٹیڑھے ہونے کا ذکر صرف امہات المومنین کے لئے ہی آیا ہے لہٰذا ثابت ہوا کہ غلطی یا گناہ انہی کا تھا

آپ نے ایسی سوره کا ذکر کیا جس کی غلط تشریح کر کے شیعہ مسلمنوں سے علیحدہ ہو گئے- میں نے ڈاکٹر اسرار احمد کی تفسیر کے ساتھ ساتھ تمام واقعات جو اس سوره کا شان نزول ہیں تحریر کئے ہیں
یہ ایک بہت اہم سورت ہے جس میں آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کی ازواج مطہرات سے متعلق کچھ واقعات کے حوالہ سے گہری اہمیت کے سوالوں پر روشنی ڈالی گئی ہے۔ تسلسل کے ساتھ آیات پڑھیں اور ڈاکٹر اسرار احمد صاحب تفسیر سنیں انشاء اللہ آپ معنی سمجھیں گے۔ ان آیات کو سمجھنا اس لئے بھی ضروری ہے کہ ان آیات کی غلط تشریح کر کے مسلمانوں سے ایک دھڑا الگ ہو گیا۔


(Qur'an 66:1) يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ ۖ تَبْتَغِي مَرْضَاتَ أَزْوَاجِكَ ۚ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ
(Qur'an 66:1) اے پیغمبر جو چیز خدا نے تمہارے لئے جائز کی ہے تم اس سے کنارہ کشی کیوں کرتے ہو؟ (کیا اس سے) اپنی بیویوں کی خوشنودی چاہتے ہو؟ اور خدا بخشنے والا مہربان ہے

(Qur'an 66:2) قَدْ فَرَضَ اللَّهُ لَكُمْ تَحِلَّةَ أَيْمَانِكُمْ ۚ وَاللَّهُ مَوْلَاكُمْ ۖ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ
(Qur'an 66:2) خدا نے تم لوگوں کے لئے تمہاری قسموں کا کفارہ مقرر کردیا ہے۔ اور خدا ہی تمہارا کارساز ہے۔ اور وہ دانا (اور) حکمت والا ہے

(Qur'an 66:3) وَإِذْ أَسَرَّ النَّبِيُّ إِلَىٰ بَعْضِ أَزْوَاجِهِ حَدِيثًا فَلَمَّا نَبَّأَتْ بِهِ وَأَظْهَرَهُ اللَّهُ عَلَيْهِ عَرَّفَ بَعْضَهُ وَأَعْرَضَ عَن بَعْضٍ ۖ فَلَمَّا نَبَّأَهَا بِهِ قَالَتْ مَنْ أَنبَأَكَ هَـٰذَا ۖ قَالَ نَبَّأَنِيَ الْعَلِيمُ الْخَبِيرُ
(Qur'an 66:3) اور (یاد کرو) جب پیغمبر نے اپنی ایک بی بی سے ایک بھید کی بات کہی تو (اس نے دوسری کو بتا دی) ۔ جب اس نے اس کو افشاء کیا اور خدا نے اس (حال) سے پیغمبر کو آگاہ کردیا تو پیغمبر نے ان (بی بی کو وہ بات) کچھ تو بتائی اور کچھ نہ بتائی۔ تو جب وہ ان کو جتائی تو پوچھنے لگیں کہ آپ کو کس نے بتایا؟ انہوں نے کہا کہ مجھے اس نے بتایا ہے جو جاننے والا خبردار ہے

(Qur'an 66:4) إِن تَتُوبَا إِلَى اللَّهِ فَقَدْ صَغَتْ قُلُوبُكُمَا ۖ وَإِن تَظَاهَرَا عَلَيْهِ فَإِنَّ اللَّهَ هُوَ مَوْلَاهُ وَجِبْرِيلُ وَصَالِحُ الْمُؤْمِنِينَ ۖ وَالْمَلَائِكَةُ بَعْدَ ذَ‌ٰلِكَ ظَهِيرٌ
(Qur'an 66:4) اگر تم دونوں خدا کے آگے توبہ کرو (تو بہتر ہے کیونکہ) تمہارے دل مائل ہوگئے ہیں۔ اور اگر پیغمبر (کی ایذا) پر باہم اعانت کرو گی تو خدا اور جبریل اور نیک کردار مسلمان ان کے حامی (اور دوستدار) ہیں۔ اور ان کے علاوہ (اور) فرشتے بھی مددگار ہیں

(Qur'an 66:5) عَسَىٰ رَبُّهُ إِن طَلَّقَكُنَّ أَن يُبْدِلَهُ أَزْوَاجًا خَيْرًا مِّنكُنَّ مُسْلِمَاتٍ مُّؤْمِنَاتٍ قَانِتَاتٍ تَائِبَاتٍ عَابِدَاتٍ سَائِحَاتٍ ثَيِّبَاتٍ وَأَبْكَارًا
(Qur'an 66:5) اگر پیغمبر تم کو طلاق دے دیں تو عجب نہیں کہ ان کا پروردگار تمہارے بدلے ان کو تم سے بہتر بیبیاں دے دے۔ مسلمان، صاحب ایمان فرمانبردار توبہ کرنے والیاں عبادت گذار روزہ رکھنے والیاں بن شوہر اور کنواریاں

اس سورت میں یہ ذکر کیا گیا ہے کہ حلال و حرام ، جائز اور حرام کی حدود کو طے کرنے کے اختیارات مکمل طور پر اور قطعی طور پر اللہ کے ہاتھ میں ہیں حتہ کہ اللہ کے نبی ﷺ کو بھی نہیں دیا گیا ، کسی دوسرے آدمی کی کیا بات کریں۔ اس طرح نبی ﷺ کسی چیز کو حلال یا حرام کا اعلان صرف اس صورت میں کرسکتا ہے جب اسے اللہ کی طرف سے ایسا کرنے کا الہام ملتا ہے چاہے وہ الہام قرآن مجید میں کی آیات کی صورت میں ، یا انہیں غیبی طور پر اس جانب راغب کیاجاتا ہے۔ تاہم ، یہاں تک کہ ﷺ کو بھی اجازت نہیں ہے کہ وہ کسی بھی چیز کو جو اللہ نے جائز قرار دے ہو خود پر حرام قرار دے دیں ، کسی دوسرے آدمی کے بارے میں کیا کہنا۔

ایک اور نکتہ جس سے ہم اس گفتگو سے سیکھتے ہیں وہ یہ ہے کہ خود رسول اکرم ﷺ کے بارے میں ، جن کی تعظیم اور احترام اللہ نے خود اپنے بندوں کے ایمان کا ایک لازمی حصہ قرار دیا ہے ، اس سورت میں یہ بیان کیا گیا ہے کہ ایک مرتبہ اپنی مقدس زندگی کے دوران انہوں نے اللہ کی حلال کردہ چیز کو صرف اپنی بیویوں کو خوش کرنے کے لئے ، اپنے اوپر حرام کرنے کا قصد کیا۔ تب اللہ نے ان کی بیویوں کی غلطی پر سختی سے سرزنش کی ، جن کو خود اللہ نے مومنین کی ماں اور سب سے زیادہ عزت و وقار کے لائق قرار دیا ہے ِ

نبی ﷺ کے احترام کا حکم اس لئے نہیں دیا گیا ہے کہ وہ غلطی کی صلاحیت سے پاک تھے بلکہ اس لئے کہ وہ خدائی رضا کے کامل نمائندے ہیں ، اور اللہ تعالیٰ نے ان کی کسی غلطی کو نظر انداز کرنے کی اجازت نہیں دی۔ اس سے ہمیں یہ اطمینان ملتا ہے کہ نبی نے پوری طرح سے زندگی کا جو نمونہ چھوڑا ہے وہ اللہ کی مرضی کی پوری نمائندگی کرتا ہے۔ اسی طرح ، صحابہ کرام رضی اللہ عنہم ، انسان تھے ، فرشتہ یا سپر مرد نہیں۔ وہ غلطیاں کرسکتے تھے۔ انہوں نے جو بھی صفات حاصل کیں وہ اس لئے ہی ممکن ہوئیں کیونکہ اللہ کی عطا کردہ ہدایت اور اللہ کے رسول کی تربیت نے انہیں بہترین نمونوں میں ڈھال دیا تھا۔ جو بھی عزت و احترام ان کے مستحق ہے وہ اسی بنیاد پر ہے نہ کہ اس قیاس پر کہ وہ غلطی کی صلاحیت سے پاک تھے۔ اس وجہ سے ، جب بھی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے مقدس زندگی میں صحابہ یا مقدس ازواج مطہرات انسانی کمزوری کی وجہ سے غلطی کا ارتکاب کرتی تھیں تو ان کی جانچ پڑتال کی جاتی تھی۔ ان کی کچھ غلطیاں حضور ﷺ نے اصلاح کی تھیں ، جیسا کہ حدیث میں بہت سے مقامات پر بیان کیا گیا ہے۔ کچھ دوسری غلطیوں کا تذکرہ قرآن میں کیا گیا تھا اور اللہ نے خود ان کی اصلاح کی تھی تاکہ مسلمان اپنے بزرگوں اور بزرگوں کے احترام و تکریم کے بارے میں کوئی مبالغہ آمیز تصور نہ بنائیں ، جس سے وہ انسانیت سے دیوتاؤں اور دیویوں کے منصب پر فائز ہوسکیں۔

یہ ساری مثالیں قرآن مجید میں ہی ملتی ہیں ، اسی قرآن میں ، جس میں اللہ تعالیٰ نے خود صحابہ کرام اور قابل احترام ازواج مطہرات کو ان کی خوبیوں پر خراج تحسین پیش کیا ہے ، اور انھیں اپنی خوشنودی کی سند عطا کرتے ہوئے کہا ہے: " اللہ ان سے راضی ہوگیا اور وہ اللہ کے ساتھ۔ "

اس کے علاوہ ، ایک اور سچائی جو ہم اس سورت سے سیکھتے ہیں وہ یہ ہے کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کو صرف وہی علم اللہ ہی سے نہیں ملا تھا جو قرآن میں شامل اور درج ہے ، لیکن آپ کو دوسری چیزوں کے بارے میں بھی وحی کے ذریعئے معلومات دی گئی تھیں۔ ، جو قرآن مجید میں درج نہیں ہے۔ اس سے حدیث کے منکروں کے اس دعوے کی تردید کی گئی ہے ، جو یہ دعوی کرتا ہے کہ قرآن مجید کے علاوہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر کچھ بھی نہیں اترا گیا ہے۔

اگرچہ قرآن میں یہ نہیں بتایا گیا ہے کہ وہ چیز کیا تھی جسے حضور ؐ نے اپنے اوپر حرام کیا تھا، لیکن محدثین و مفسرین نے اس سلسلے میں جس واقعہ کا ذکر کیا ہے جو اِس آیت کےنزُول کا سبب بنا وہ واقعہ بخاری، مسلم ، ابو داوداؤد، نسائی اور دوسری متعدد کتبِ حدیث میں خود حضرت عائشہ سے جس طرح نقل ہوا ہے اس کا خلاصہ یہ ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم بالعموم ہر روز عصر کے بعد تمام ازواج مطہرات کے ہاں چکر لگاتے تھے۔ ایک موقع پر ایسا ہو ا کہ آپ حضرت زینبؓ بنتِ جحش کے ہاں جا کر زیادہ دیر تک بیٹھنے لگے، کیونکہ ان کے ہاں کہیں سے شہد آیا ہوا تھا، اور حضورؐ کو شیرینی بہت پسند تھی، اس لیے آپؐ ان کے ہاں شہد کا شربت نوش فرماتے تھے۔ حضرت عائشہ ؓ کا بیان ہے کہ مجھ کو اس پر رشک لاحق کے ہوا اور میں نے حضرت َحفصؓؓہ، حضرت سَودہؓ، اور حضرت َصفیہَؓؓ سے مل کر یہ طے کیا کہ ہم میں سے جس کے پاس آپؐ آئیں وہ آپؐ سے کہیں کہ آپؐ کے منہ سے مغافیر کی بُو آتی ہے۔ مغافیر ایک قسم کا پھول ہوتا ہے جس میں کچھ بساند ہوتی ہے اور اگر شہد کی مکھی اس سے شہد حاصل کرے تو اس کے اندر بھی اس بساند کا اثر آجاتا ہے۔ یہ بات سب کو معلوم تھی کہ حضور ؐ نہایت نفاست پسند ہیں اور آپ ؐ کو اِس سے سخت نفرت ہے کہ آپ ؐ کے اندر کسی قسم کو بدبُو پائی جائے ۔ اس لیے آپ کو حضرت زینب ؓ کے ہاں ٹھیرنے سے روکنے کی خاطر یہ تدبیر کی گئی اور یہ کار گر ہوئی۔ جب متعدد بیویوں نے آپؐ سے کہا کہ منہ سے مغافیر کی بُو آتی ہے تو آپؐ نے عہد کر لیا کہ اب یہ شہد استعمال نہیں فرمائیں گے- صحیح بخاری اور صحیح مسلم کے الفاظ نیچے درج ہیں۔


عبید بن عمیر نے خبر دی کہ انہوں نے حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے سنا ، وہ بتا رہی تھیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم زینب بنت حجش رضی اللہ عنہا کے ہاں ٹھہرتے اور ان کے پاس سے شہد نوش فرماتے تھے : کہا : میں اور حفصہ رضی اللہ عنہا نے اتفاق کیا کہ ہم میں سے جس کے پاس بھی نبی صلی اللہ علیہ وسلم ( پہلے ) تشریف لائیں ، وہ کہے : مجھے آپ سے مغافیر کی بو محسوس ہو رہی ہے ۔ کیا آپ نے مغافیر کھائی ہے؟آپ ان میں سے ایک کے پاس تشریف لے گئے تو انہوں نے آپ کے سامنے یہی بات کی ، آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : بلکہ میں نے زینب بنت حجش کے ہاں سے شہد پیا ہے ۔ اور آئندہ ہرگز نہیں پیوں گا ۔ اس پر ( قرآن ) نازل ہوا : آپ کیوں حرام ٹھہراتے ہیں جو اللہ نے آپ کے لیے حلال کیا ہے اس فرمان تک : اگر تم دونوں توبہ کرو ۔ ۔ ۔ یہ عائشہ اور حفصہ رضی اللہ عنہما کے لیے کہا گیا ۔ ۔ اور جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی کسی بیوی سے راز کی بات کہی اس سے مراد ( آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا یہ فرمان ) ہے : بلکہ میں نے شہد پیا ہے ۔

Sahih Muslim - 3678-Islam360

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم ( ام المؤمنین ) زینب بنت جحش رضی اللہ عنہا کے یہاں رکتے تھے اور شہد پیتے تھے۔ پھر میں نے اور ( ام المؤمنین ) حفصہ ( رضی اللہ عنہا ) نے عہد کیا کہ ہم میں سے جس کے پاس بھی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم آئیں تو وہ کہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے منہ سے مغافیر کی بو آتی ہے، آپ نے مغافیر تو نہیں کھائی ہے؟ چنانچہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم جب ایک کے یہاں تشریف لائے تو انہوں نے یہی بات آپ سے پوچھی۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ نہیں بلکہ میں نے شہد پیا ہے زینب بنت جحش کے یہاں اور اب کبھی نہیں پیوں گا۔ ( کیونکہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو یقین ہو گیا کہ واقعی اس میں مغافیر کی بو آتی ہے ) اس پر یہ آیت نازل ہوئی «يا أيها النبي لم تحرم ما أحل الله لك» ”اے نبی! آپ ایسی چیز کیوں حرام کرتے ہیں جو اللہ نے آپ کے لیے حلال کی ہے۔“ «إن تتوبا إلى الله» میں عائشہ اور حفصہ رضی اللہ عنہا کی طرف اشارہ ہے اور «وإذ أسر النبي إلى بعض أزواجه حديثا» سے اشارہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے اس ارشاد کی طرف ہے کہ ”نہیں“ میں نے شہد پیا ہے۔“ اور مجھ سے ابراہیم بن موسیٰ نے ہشام سے بیان کیا کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تھا کہ اب کبھی میں شہد نہیں پیوں گا میں نے قسم کھا لی ہے تم اس کی کسی کو خبر نہ کرنا ( پھر آپ نے اس قسم کو توڑ دیا ) ۔
Sahih Bukhari – 6691-Islam360
 
Last edited:

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
mazhab insaanu ko jhooti tasaliyan deta hai aur jahil log issi main khush ho jaate hen apni jahaalat ki wajah se. sirf mazhab hi nahin secularism bhi yahee kaam kerta hai. lihaaza logon ko aqal seekhna chahiye ta keh woh yun bewaqoof na banaaye ja saken itni aasaani se. magar ye aqal to sirf aur sirf quraan hi sikhaata hai jis ko log aik bekaar kitaab samajh ker aik taraf rakh dete hen kuchh apne haraami pan ki wajah se aur kuchh mullaan ke haraami pan ki wajah se jinhune quraan ke mutaliq duniya bhar main insaaniyat ko ghalat paighaam diya hai. jis ki wajah se her jaga insaan khudaa, us ki kitaab aur us ke rasool ki behurmati kerte nazar aate hen.
 

There is only 1

Chief Minister (5k+ posts)


آپ نے ایسی سوره کا ذکر کیا جس کی غلط تشریح کر کے شیعہ مسلمنوں سے علیحدہ ہو گئے- میں نے ڈاکٹر اسرار احمد کی تفسیر کے ساتھ ساتھ تمام واقعات جو اس سوره کا شان نزول ہیں تحریر کئے ہیں
یہ ایک بہت اہم سورت ہے جس میں آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کی ازواج مطہرات سے متعلق کچھ واقعات کے حوالہ سے گہری اہمیت کے سوالوں پر روشنی ڈالی گئی ہے۔ تسلسل کے ساتھ آیات پڑھیں اور ڈاکٹر اسرار احمد صاحب تفسیر سنیں انشاء اللہ آپ معنی سمجھیں گے۔ ان آیات کو سمجھنا اس لئے بھی ضروری ہے کہ ان آیات کی غلط تشریح کر کے مسلمانوں سے ایک دھڑا الگ ہو گیا۔


(Qur'an 66:1) يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَا أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ ۖ تَبْتَغِي مَرْضَاتَ أَزْوَاجِكَ ۚ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ
(Qur'an 66:1) اے پیغمبر جو چیز خدا نے تمہارے لئے جائز کی ہے تم اس سے کنارہ کشی کیوں کرتے ہو؟ (کیا اس سے) اپنی بیویوں کی خوشنودی چاہتے ہو؟ اور خدا بخشنے والا مہربان ہے

(Qur'an 66:2) قَدْ فَرَضَ اللَّهُ لَكُمْ تَحِلَّةَ أَيْمَانِكُمْ ۚ وَاللَّهُ مَوْلَاكُمْ ۖ وَهُوَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ
(Qur'an 66:2) خدا نے تم لوگوں کے لئے تمہاری قسموں کا کفارہ مقرر کردیا ہے۔ اور خدا ہی تمہارا کارساز ہے۔ اور وہ دانا (اور) حکمت والا ہے

(Qur'an 66:3) وَإِذْ أَسَرَّ النَّبِيُّ إِلَىٰ بَعْضِ أَزْوَاجِهِ حَدِيثًا فَلَمَّا نَبَّأَتْ بِهِ وَأَظْهَرَهُ اللَّهُ عَلَيْهِ عَرَّفَ بَعْضَهُ وَأَعْرَضَ عَن بَعْضٍ ۖ فَلَمَّا نَبَّأَهَا بِهِ قَالَتْ مَنْ أَنبَأَكَ هَـٰذَا ۖ قَالَ نَبَّأَنِيَ الْعَلِيمُ الْخَبِيرُ
(Qur'an 66:3) اور (یاد کرو) جب پیغمبر نے اپنی ایک بی بی سے ایک بھید کی بات کہی تو (اس نے دوسری کو بتا دی) ۔ جب اس نے اس کو افشاء کیا اور خدا نے اس (حال) سے پیغمبر کو آگاہ کردیا تو پیغمبر نے ان (بی بی کو وہ بات) کچھ تو بتائی اور کچھ نہ بتائی۔ تو جب وہ ان کو جتائی تو پوچھنے لگیں کہ آپ کو کس نے بتایا؟ انہوں نے کہا کہ مجھے اس نے بتایا ہے جو جاننے والا خبردار ہے

(Qur'an 66:4) إِن تَتُوبَا إِلَى اللَّهِ فَقَدْ صَغَتْ قُلُوبُكُمَا ۖ وَإِن تَظَاهَرَا عَلَيْهِ فَإِنَّ اللَّهَ هُوَ مَوْلَاهُ وَجِبْرِيلُ وَصَالِحُ الْمُؤْمِنِينَ ۖ وَالْمَلَائِكَةُ بَعْدَ ذَ‌ٰلِكَ ظَهِيرٌ
(Qur'an 66:4) اگر تم دونوں خدا کے آگے توبہ کرو (تو بہتر ہے کیونکہ) تمہارے دل مائل ہوگئے ہیں۔ اور اگر پیغمبر (کی ایذا) پر باہم اعانت کرو گی تو خدا اور جبریل اور نیک کردار مسلمان ان کے حامی (اور دوستدار) ہیں۔ اور ان کے علاوہ (اور) فرشتے بھی مددگار ہیں

(Qur'an 66:5) عَسَىٰ رَبُّهُ إِن طَلَّقَكُنَّ أَن يُبْدِلَهُ أَزْوَاجًا خَيْرًا مِّنكُنَّ مُسْلِمَاتٍ مُّؤْمِنَاتٍ قَانِتَاتٍ تَائِبَاتٍ عَابِدَاتٍ سَائِحَاتٍ ثَيِّبَاتٍ وَأَبْكَارًا
(Qur'an 66:5) اگر پیغمبر تم کو طلاق دے دیں تو عجب نہیں کہ ان کا پروردگار تمہارے بدلے ان کو تم سے بہتر بیبیاں دے دے۔ مسلمان، صاحب ایمان فرمانبردار توبہ کرنے والیاں عبادت گذار روزہ رکھنے والیاں بن شوہر اور کنواریاں

اس سورت میں یہ ذکر کیا گیا ہے کہ حلال و حرام ، جائز اور حرام کی حدود کو طے کرنے کے اختیارات مکمل طور پر اور قطعی طور پر اللہ کے ہاتھ میں ہیں حتہ کہ اللہ کے نبی ﷺ کو بھی نہیں دیا گیا ، کسی دوسرے آدمی کی کیا بات کریں۔ اس طرح نبی ﷺ کسی چیز کو حلال یا حرام کا اعلان صرف اس صورت میں کرسکتا ہے جب اسے اللہ کی طرف سے ایسا کرنے کا الہام ملتا ہے چاہے وہ الہام قرآن مجید میں کی آیات کی صورت میں ، یا انہیں غیبی طور پر اس جانب راغب کیاجاتا ہے۔ تاہم ، یہاں تک کہ ﷺ کو بھی اجازت نہیں ہے کہ وہ کسی بھی چیز کو جو اللہ نے جائز قرار دے ہو خود پر حرام قرار دے دیں ، کسی دوسرے آدمی کے بارے میں کیا کہنا۔

ایک اور نکتہ جس سے ہم اس گفتگو سے سیکھتے ہیں وہ یہ ہے کہ خود رسول اکرم ﷺ کے بارے میں ، جن کی تعظیم اور احترام اللہ نے خود اپنے بندوں کے ایمان کا ایک لازمی حصہ قرار دیا ہے ، اس سورت میں یہ بیان کیا گیا ہے کہ ایک مرتبہ اپنی مقدس زندگی کے دوران انہوں نے اللہ کی حلال کردہ چیز کو صرف اپنی بیویوں کو خوش کرنے کے لئے ، اپنے اوپر حرام کرنے کا قصد کیا۔ تب اللہ نے ان کی بیویوں کی غلطی پر سختی سے سرزنش کی ، جن کو خود اللہ نے مومنین کی ماں اور سب سے زیادہ عزت و وقار کے لائق قرار دیا ہے ِ

نبی ﷺ کے احترام کا حکم اس لئے نہیں دیا گیا ہے کہ وہ غلطی کی صلاحیت سے پاک تھے بلکہ اس لئے کہ وہ خدائی رضا کے کامل نمائندے ہیں ، اور اللہ تعالیٰ نے ان کی کسی غلطی کو نظر انداز کرنے کی اجازت نہیں دی۔ اس سے ہمیں یہ اطمینان ملتا ہے کہ نبی نے پوری طرح سے زندگی کا جو نمونہ چھوڑا ہے وہ اللہ کی مرضی کی پوری نمائندگی کرتا ہے۔ اسی طرح ، صحابہ کرام رضی اللہ عنہم ، انسان تھے ، فرشتہ یا سپر مرد نہیں۔ وہ غلطیاں کرسکتے تھے۔ انہوں نے جو بھی صفات حاصل کیں وہ اس لئے ہی ممکن ہوئیں کیونکہ اللہ کی عطا کردہ ہدایت اور اللہ کے رسول کی تربیت نے انہیں بہترین نمونوں میں ڈھال دیا تھا۔ جو بھی عزت و احترام ان کے مستحق ہے وہ اسی بنیاد پر ہے نہ کہ اس قیاس پر کہ وہ غلطی کی صلاحیت سے پاک تھے۔ اس وجہ سے ، جب بھی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے مقدس زندگی میں صحابہ یا مقدس ازواج مطہرات انسانی کمزوری کی وجہ سے غلطی کا ارتکاب کرتی تھیں تو ان کی جانچ پڑتال کی جاتی تھی۔ ان کی کچھ غلطیاں حضور ﷺ نے اصلاح کی تھیں ، جیسا کہ حدیث میں بہت سے مقامات پر بیان کیا گیا ہے۔ کچھ دوسری غلطیوں کا تذکرہ قرآن میں کیا گیا تھا اور اللہ نے خود ان کی اصلاح کی تھی تاکہ مسلمان اپنے بزرگوں اور بزرگوں کے احترام و تکریم کے بارے میں کوئی مبالغہ آمیز تصور نہ بنائیں ، جس سے وہ انسانیت سے دیوتاؤں اور دیویوں کے منصب پر فائز ہوسکیں۔

یہ ساری مثالیں قرآن مجید میں ہی ملتی ہیں ، اسی قرآن میں ، جس میں اللہ تعالیٰ نے خود صحابہ کرام اور قابل احترام ازواج مطہرات کو ان کی خوبیوں پر خراج تحسین پیش کیا ہے ، اور انھیں اپنی خوشنودی کی سند عطا کرتے ہوئے کہا ہے: " اللہ ان سے راضی ہوگیا اور وہ اللہ کے ساتھ۔ "

اس کے علاوہ ، ایک اور سچائی جو ہم اس سورت سے سیکھتے ہیں وہ یہ ہے کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم کو صرف وہی علم اللہ ہی سے نہیں ملا تھا جو قرآن میں شامل اور درج ہے ، لیکن آپ کو دوسری چیزوں کے بارے میں بھی وحی کے ذریعئے معلومات دی گئی تھیں۔ ، جو قرآن مجید میں درج نہیں ہے۔ اس سے حدیث کے منکروں کے اس دعوے کی تردید کی گئی ہے ، جو یہ دعوی کرتا ہے کہ قرآن مجید کے علاوہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر کچھ بھی نہیں اترا گیا ہے۔

اگرچہ قرآن میں یہ نہیں بتایا گیا ہے کہ وہ چیز کیا تھی جسے حضور ؐ نے اپنے اوپر حرام کیا تھا، لیکن محدثین و مفسرین نے اس سلسلے میں جس واقعہ کا ذکر کیا ہے جو اِس آیت کےنزُول کا سبب بنا وہ واقعہ بخاری، مسلم ، ابو داوداؤد، نسائی اور دوسری متعدد کتبِ حدیث میں خود حضرت عائشہ سے جس طرح نقل ہوا ہے اس کا خلاصہ یہ ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم بالعموم ہر روز عصر کے بعد تمام ازواج مطہرات کے ہاں چکر لگاتے تھے۔ ایک موقع پر ایسا ہو ا کہ آپ حضرت زینبؓ بنتِ جحش کے ہاں جا کر زیادہ دیر تک بیٹھنے لگے، کیونکہ ان کے ہاں کہیں سے شہد آیا ہوا تھا، اور حضورؐ کو شیرینی بہت پسند تھی، اس لیے آپؐ ان کے ہاں شہد کا شربت نوش فرماتے تھے۔ حضرت عائشہ ؓ کا بیان ہے کہ مجھ کو اس پر رشک لاحق کے ہوا اور میں نے حضرت َحفصؓؓہ، حضرت سَودہؓ، اور حضرت َصفیہَؓؓ سے مل کر یہ طے کیا کہ ہم میں سے جس کے پاس آپؐ آئیں وہ آپؐ سے کہیں کہ آپؐ کے منہ سے مغافیر کی بُو آتی ہے۔ مغافیر ایک قسم کا پھول ہوتا ہے جس میں کچھ بساند ہوتی ہے اور اگر شہد کی مکھی اس سے شہد حاصل کرے تو اس کے اندر بھی اس بساند کا اثر آجاتا ہے۔ یہ بات سب کو معلوم تھی کہ حضور ؐ نہایت نفاست پسند ہیں اور آپ ؐ کو اِس سے سخت نفرت ہے کہ آپ ؐ کے اندر کسی قسم کو بدبُو پائی جائے ۔ اس لیے آپ کو حضرت زینب ؓ کے ہاں ٹھیرنے سے روکنے کی خاطر یہ تدبیر کی گئی اور یہ کار گر ہوئی۔ جب متعدد بیویوں نے آپؐ سے کہا کہ منہ سے مغافیر کی بُو آتی ہے تو آپؐ نے عہد کر لیا کہ اب یہ شہد استعمال نہیں فرمائیں گے- صحیح بخاری اور صحیح مسلم کے الفاظ نیچے درج ہیں۔


عبید بن عمیر نے خبر دی کہ انہوں نے حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے سنا ، وہ بتا رہی تھیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم زینب بنت حجش رضی اللہ عنہا کے ہاں ٹھہرتے اور ان کے پاس سے شہد نوش فرماتے تھے : کہا : میں اور حفصہ رضی اللہ عنہا نے اتفاق کیا کہ ہم میں سے جس کے پاس بھی نبی صلی اللہ علیہ وسلم ( پہلے ) تشریف لائیں ، وہ کہے : مجھے آپ سے مغافیر کی بو محسوس ہو رہی ہے ۔ کیا آپ نے مغافیر کھائی ہے؟آپ ان میں سے ایک کے پاس تشریف لے گئے تو انہوں نے آپ کے سامنے یہی بات کی ، آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : بلکہ میں نے زینب بنت حجش کے ہاں سے شہد پیا ہے ۔ اور آئندہ ہرگز نہیں پیوں گا ۔ اس پر ( قرآن ) نازل ہوا : آپ کیوں حرام ٹھہراتے ہیں جو اللہ نے آپ کے لیے حلال کیا ہے اس فرمان تک : اگر تم دونوں توبہ کرو ۔ ۔ ۔ یہ عائشہ اور حفصہ رضی اللہ عنہما کے لیے کہا گیا ۔ ۔ اور جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی کسی بیوی سے راز کی بات کہی اس سے مراد ( آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا یہ فرمان ) ہے : بلکہ میں نے شہد پیا ہے ۔

Sahih Muslim - 3678-Islam360

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم ( ام المؤمنین ) زینب بنت جحش رضی اللہ عنہا کے یہاں رکتے تھے اور شہد پیتے تھے۔ پھر میں نے اور ( ام المؤمنین ) حفصہ ( رضی اللہ عنہا ) نے عہد کیا کہ ہم میں سے جس کے پاس بھی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم آئیں تو وہ کہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے منہ سے مغافیر کی بو آتی ہے، آپ نے مغافیر تو نہیں کھائی ہے؟ چنانچہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم جب ایک کے یہاں تشریف لائے تو انہوں نے یہی بات آپ سے پوچھی۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ نہیں بلکہ میں نے شہد پیا ہے زینب بنت جحش کے یہاں اور اب کبھی نہیں پیوں گا۔ ( کیونکہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو یقین ہو گیا کہ واقعی اس میں مغافیر کی بو آتی ہے ) اس پر یہ آیت نازل ہوئی «يا أيها النبي لم تحرم ما أحل الله لك» ”اے نبی! آپ ایسی چیز کیوں حرام کرتے ہیں جو اللہ نے آپ کے لیے حلال کی ہے۔“ «إن تتوبا إلى الله» میں عائشہ اور حفصہ رضی اللہ عنہا کی طرف اشارہ ہے اور «وإذ أسر النبي إلى بعض أزواجه حديثا» سے اشارہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے اس ارشاد کی طرف ہے کہ ”نہیں“ میں نے شہد پیا ہے۔“ اور مجھ سے ابراہیم بن موسیٰ نے ہشام سے بیان کیا کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تھا کہ اب کبھی میں شہد نہیں پیوں گا میں نے قسم کھا لی ہے تم اس کی کسی کو خبر نہ کرنا ( پھر آپ نے اس قسم کو توڑ دیا ) ۔
Sahih Bukhari – 6691-Islam360

بہت تسلی سے پڑھا ہے لیکن اس میں کوئی ایسی بات نہیں جس کا جواب دینا ضروری ہو
آپ نے لکھا کہ امہات المومنین کا احترام ضروری ہے اس پر تو سب متفق ہیں . بحث تو امہات المومنین کی پیروی کرنے یا نہ کرنے پر ہو رہی تھی ، اور اس بات کو آپ نے ٹچ ہی نہیں کیا کہ جن امہات المومنین کو الله نے قرآن میں سخت الفاظ میں توبہ کرنے کی تلقین کی ان کی پیروی کیسے کی جا سکتی ہے؟
 

musafir2016

Voter (50+ posts)

ہم لوگ تو ہمیشہ ان سب پر لعنت کرتے ہیں جنہوں نے حضرت علی کے خلاف تلوار اٹھائی
آپ کا ضمیر اجازت دے تو آپ بھی لعنت بھیج دیجئے گا
Jiss Ney Hazrat Ali Ke Khilaf Talwar Uthai Aour Aap Ke Muqabley Mein Aaaey Uss Per Lakhon Bar Laanat Aour Jin Ke Khilaf Hazrat Ali Ney Talwar Un Per Bhi Laanat, Woh Jahannmi Hein.