نواصب کی زندگی کو تین حصوں میں تقسیم کیا جا سکتا ہے
- پچیس سال تک کے نواصب . . . . . اس عمر میں نواصب بہت مطمئن ہوتے ہیں ان کو اپنے عقیدے پر اتنا بھروسہ ہوتا ہے کہ خود کش حملہ بھی کر سکتے ہیں
- پچیس سے چالیس سال تک کے نواصب . . . . . اس عمر میں نواصب ذرا متوازن طبیعت کے ہوتے ہیں بات چیت کر لیتے ہیں کبھی کبھی خود کو لبرل بھی کہہ لیتے ہیں
- چالیس سال سے اوپر والے نواصب . . . . . اس عمر میں نواصب انتہائی حسرت و یاس میں گھرے ہوتے ہیں ، اکثر کا ایمان ختم ہو چکا ہوتا ہے ، کچھ اعلانیہ کافر ہو جاتے ہیں
اس کی وجہ ان کا ناصبی ہونا ہے . ذرا تصور کریں کوئی شخص امریکا کی مذمت کر رہا ہو جب کہ اسے معلوم ہو کہ اس کے اپنے بھی جنگ و جدل کر چکے ہیں ، یا کوئی سیاست دانوں کی کرپشن ، زمینوں پر قبضوں کی مذمت کر رہا ہو اور اسے معلوم ہو کہ اس کے بڑے بھی یہ کام کر چکے ہیں تو ایسی صورت میں اس شخص کا ڈپریشن میں جانا لازمی ہے
مومن مر کر بھی پر سکون رہتا ہے اور نواصب مار کر بھی مضطرب رہتے ہیں
رافضی کی زندگی کا ایک ہی حصہ ہے اور وہ ہے جھوٹ اور پھر اس پر مطمئن ہونا
ہم لوگوں کی اتنی اوقات نہی ہے کے ان ہستیوں کے رتبوں کا فیصلہ کرتے پھیریں چھور دو فرقہ پرستی پھیلانہ اپنے اپنے عمال دیکھیں ہم نے اپنے عمال کا حساب دینا ہے دوسروں کے نہیں ہر وقت فرقہ واریت کرنے سے دوسروں کو جہنمی کہنے سے جنت مل جاے گی؟
ذرا تصور کریں کہ کوئی شخص ریسرچ کر رہا ہو کہ حضرت علی علیہ سلام افضل ہیں یا کوئی اور
پھر اسے حضرت علی کے اقوال ملیں ، قرآن کی آیات کی تفاسیر ، اور پھر غیروں کا قوم موسیٰ و ہارون کی طرح دھوکہ دہی ، بد اعمالی اور گناہوں میں گردن تک ڈوبے ہونا
ایسا شخص اگر علی والا ہوا تو کتنا خوش ہو گا ؟ اور اگر ناصبی ہوا تو کتنا ڈپریشن میں جائے گا ؟
ہم لوگوں کی اتنی اوقات نہی ہے کے ان ہستیوں کے رتبوں کا فیصلہ کرتے پھیریں چھور دو فرقہ پرستی پھیلانہ اپنے اپنے عمال دیکھیں ہم نے اپنے عمال کا حساب دینا ہے دوسروں کے نہیں ہر وقت فرقہ واریت کرنے سے دوسروں کو جہنمی کہنے سے جنت مل جاے گی؟
قران میں واضح لکھا ہے اللہ اور اس کے رسول کی مانے والے جنت میں جائیں گے نہ کے کفر کے فتوے بانٹنے والے اگر اپ کو لگتا بھی ہے کے اپ کا نظریہ ٹھیک ہے تو قائم رہیں اس پے اس کی سزہ اور جزا اللہ دے گا دوسروں کو تو کافر کہنا چھور دیں اگر قیامت والے دن وہ راہے حق پے ہو ا تو؟دنیا میں ہی جنت اور دوزخ بانٹنے نکلے ہیں اپ لوگ تو یہاں کس کے پاس اپنی گارنٹی ہے کے وہ جنت میں ہو گا؟؟؟اپنی جنت کے بارے میں سوچیں دوسروں کی دوزخ کے بارے میں سوچنا چھور دیں اللہ ہم سب کو ہدایت دے
رتبے کی بحث نہیں ہے ، سابقون الاولون کی بحث ہے . آپ نے قرآن میں پڑھا ہو گا کہ سابقون الاولون کی پیروی کرنے والے جنت میں جایئں گے
اور ہمارا بس یہی کہنا ہے کہ فلاں فلاں گناہ کبیرا کرنے والے سابقون الاولوں نہیں ہو سکتے
قرار میں واضح لکھا ہے اللہ اور اس کے رسول کی مانے والے جنت میں جائیں گے نہ کے کفر کے فتوے بانٹنے والے اگر اپ کو لگتا بھی ہے کے اپ کا نظریہ ٹھیک ہے تو قائم رہیں اس پے اس کی سزہ اور جزا اللہ دے گا دوسروں کو تو کافر کہنا چھور دیں اگر قیامت والے دن وہ راہے حق پے ہو ا تو؟دنیا میں ہی جنت اور دوزخ بانٹنے نکلے ہیں اپ لوگ تو یہاں کس کے پاس اپنی گارنٹی ہے کے وہ جنت میں ہو گا؟؟؟اپنی جنت کے بارے میں سوچیں دوسروں کی دوزخ کے بارے میں سوچنا چھور دیں اللہ ہم سب کو ہدایت دے
پہلی بات میرے دل میں کسی بھی فرقے کے لئے بغض نہی ہے قرآن پاک میں جس جس کی اطاعت کا حکم ہے میں سب کی اطاعت کرتا ہوں میں صرف حود کو جنتی اور دوسرے کو جہنمی سمجھنے والے کو برا سمجھتا ہوں باقی رہی امت کے متفقہ ہونے کی بات تو میرا پوائنٹ ہی یہ ہی ہے کے اللہ اور اس کے رسول جس پے سب متفق ہو اس پر تو قائم رہو باقی جن باتوں پے آپس میں اختلاف کرتے ہو اسے بنیاد بنا کر فرقہ واریت چھور دو اللہ بہترین فیصلہ کرنے والا ہے وہ قیامت والے دن فیصلہ فرما دے گا کون افضل تھا کون نہی کون حق پے تھا کون نہی جیسے اپ اپنے فرقہ کے سچا ہونے کے دلائل دے رہے ہیں اسے طرح باقی بھی دیتے ہیں دلائل سب کے پاس ہیں تو پھر غلط کون ہے؟میرے بس اتنا کہنا ہے دوسروں کو قافر کہنا اور سمجھنا چھور دہیں باقی رہی امت کے متفقہ کے ہونے کی بات تو مجھے ایک بات بتائیں سب مولوی سب زاکر اگر متفق ہو جائیں تو کیا اپ کو اللہ گارنٹی دے دیں گے کے اب تم جنتی ہو کیوں کے امت کا متفقہ فیصلہ ہے ؟؟؟چھور دو فرقہ واریت بھائ نفرت کرنے اور دوسروں کو جہنمی سمجھنے سے اللہ کبھی رازی نہی ہونے والا
ویسے قرآن میں الله اور رسول کے ساتھ ساتھ کسی تیسرے کی بھی اطاعت فرض کی گئی ہے
اب اگر میں کہوں کہ الله کو نہ ماننے والا جہنم میں جائے گا یا رسول کو نہ ماننے والا جہنم میں جائے گا تو کیا یہ میرے فتوے ہوں گے ؟ ہرگز نہیں
اسی طرح قرآن میں تیسری اطاعت کا حکم جو نہیں مانے گا وہ بھی جہنمی ہے اور یہ میرا فتویٰ نہیں بلکے امت کا متفقہ فیصلہ ہے
خیر ! آپ کو اگر میرے مبینہ فتوے برے لگیں تو آپ ان پر دھیان نہ دیں ، سابقون الاولون کی دلیل اگر اچھی لگے تو مان لیں ، یہی کافی ہے
ہم لوگوں کی اتنی اوقات نہی ہے کے ان ہستیوں کے رتبوں کا فیصلہ کرتے پھیریں چھور دو فرقہ پرستی پھیلانہ اپنے اپنے عمال دیکھیں ہم نے اپنے عمال کا حساب دینا ہے دوسروں کے نہیں ہر وقت فرقہ واریت کرنے سے دوسروں کو جہنمی کہنے سے جنت مل جاے گی؟