جہاد ایک نظریہ

allahkebande

Minister (2k+ posts)
جناب مختصر ٹائپ کرنے کی درخواست کی تھے

اپ کی منطق غیر معقول ہے کل اپ یہ کہیں گے کے ہر نماز سنّت نماز نہیں ہوتی

آپ کے لیے پھر عرض ہے


جہاد لفظ جہد سے نکلا ہے جس کے مطلب کوشش کرنے کے ہیں مگر اسی طرح صلاة کے لفظی اور دینی مطلب الگ ہیں اور صلاة کا مطلب سنّت نماز ہے.

اسی طرح جہاد اور قتال الله کی راہ میں جنگ کرنے کو کہتے ہیں



قرون اولیٰ کے مسلمانوں نے کبھی جہاد اور قتال میں فرق نہیں کیا جہاد کا مطلب ان کےلیے الله کے راستے میں لڑنا ہی تھا

آج قتال ہم سب پر نماز کی طرح فرض ہے

[FONT=PDMS_IslamicFont]كُتِبَ عَلَيۡڪُمُ[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] ٱلۡقِتَالُ[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont] وَهُوَ كُرۡهٌ۬ لَّكُمۡ*ۖ[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]
[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont]
[/FONT]
جہاد کرنا تم پر فرض کیا گیا ہے اور وہ تم کو (طبعاً) گراں (معلام ہوتا) ہے اور یہ بات ممکن ہے کہ تم کِسی امر کو گراں سمجھو اور وہ تمھارے حق میں خیر ہو اور یہ (بھی) ممکن ہے کہ تم کسی امر کو مرغوب سمجھو اور وہ تمھارے حق میں (باعثِ)خرابی ہو․ اور الله تعالیٰ جانتے ہیں اور تم (پورا پورا) نہیں جانتے۔
2:216

قرون اولی اور آج کے دور کے مسلمانوں کے جہاد میں فرق ہے – آج مسلمان کی ضرورت تلوار نہیں بلکہ تعلیم ہے- مسلمانوں کے مصائب کا سبب صرف جہالت ہے اور جہاد جہالت کے خلاف ہونا چاہئیے - اسی لئے تعلیم کو بھی ہر مسلمان پر فرض کیا گیا ہے – سورۃ البقراہ کی جس آیت کا آپ نے حوالہ دیا ہے اس میں قتال کے لئے خودکشی کا حکم نہیں جو آج کل کی جہادی تنظیموں کا طرہ امتیاز ہے
 
Last edited:

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
Acha ab pata chala ke aap kyon itna pudak rahay hi. ye to batao ke aap ka imam ghaib bhe to baqol aap logo ke kisi ghar mi chupa beta hi pata nahi kiss ke dar se. jiss ke intizar mei aap apnay baal safaid kar rahay hin.

aqal sai pedal insaan kis ney kaha key ghaaroon main hain tum logon key ley sirf IMAM Mahdi as ki ghaibat masala hai baqi jo hazrat Essa as ghaibat main hain un key barey main kia khyal hai.her insaan imam Mahdi as key intazar main hai sawaey tum logon key kion key tum loog SUFYANI key lashkar main hoo gai aur us ko SUFYANI iss ley kaha jaey gaa key who ABBU SUFYAN ki nasal sai hoo gaa jis sai yeh baath mohar ki tarha lag jaey gii key us key betey ney MOLA ALI as aur pootey ney IMAM HUSSEIN as key khilaf lara us sai yeh sabit ho gaygaa key nasale SUFYAN ahlulbait ki dushman hai aur tum loog uss key pujari hoo.
 
Last edited:

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
جناب مختصر ٹائپ کرنے کی درخواست کی تھے

اپ کی منطق غیر معقول ہے کل اپ یہ کہیں گے کے ہر نماز سنّت نماز نہیں ہوتی

آپ کے لیے پھر عرض ہے


جہاد لفظ جہد سے نکلا ہے جس کے مطلب کوشش کرنے کے ہیں مگر اسی طرح صلاة کے لفظی اور دینی مطلب الگ ہیں اور صلاة کا مطلب سنّت نماز ہے.

اسی طرح جہاد اور قتال الله کی راہ میں جنگ کرنے کو کہتے ہیں

قرون اولیٰ کے مسلمانوں نے کبھی جہاد اور قتال میں فرق نہیں کیا جہاد کا مطلب ان کےلیے الله کے راستے میں لڑنا ہی تھا

آج قتال ہم سب پر نماز کی طرح فرض ہے

[FONT=PDMS_IslamicFont]كُتِبَ عَلَيۡڪُمُ[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont] ٱلۡقِتَالُ[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont] وَهُوَ كُرۡهٌ۬ لَّكُمۡ*ۖ[/FONT][FONT=PDMS_IslamicFont]
[/FONT]
[FONT=PDMS_IslamicFont]
[/FONT]
جہاد کرنا تم پر فرض کیا گیا ہے اور وہ تم کو (طبعاً) گراں (معلام ہوتا) ہے اور یہ بات ممکن ہے کہ تم کِسی امر کو گراں سمجھو اور وہ تمھارے حق میں خیر ہو اور یہ (بھی) ممکن ہے کہ تم کسی امر کو مرغوب سمجھو اور وہ تمھارے حق میں (باعثِ)خرابی ہو․ اور الله تعالیٰ جانتے ہیں اور تم (پورا پورا) نہیں جانتے۔
2:216

یہ میری منطق نہیں ہے. قرآن میں جہاں جہاں جہاد کا لفظ استعمال ہوا ہے ہر جگہ قتال کے معنی نہیں دے سکتا. جہاد بالنفس، جہاد بللسان، جہاد بالمال قتال نہیں ہوتا صرف جہاد بلسیف قتال کے زمرے میں آتا ہے
 

Antiam

Banned
aqal sai pedal insaan kis ney kaha key ghaaroon main hain tum logon key ley sirf IMAM Mahdi as ki ghaibat masala hai baqi jo hazrat Essa as ghaibat main hain un key barey main kia khyal hai.her insaan imam Mahdi as key intazar main hai sawaey tum logon key kion key tum loog SUFYANI key lashkar main hoo gai aur us ko SUFYANI iss ley kaha jaey gaa key who ABBU SUFYAN ki nasal sai hoo gaa jis sai yeh baath mohar ki tarha lag jaey gii key us key betey ney MOLA ALI as aur pootey ney IMAM HUSSEIN as key khilaf lara us sai yeh sabit ho gaygaa key nasale SUFYAN ahlulbait ki dushman hai aur tum loog uss key pujari hoo.

Tawaham parast insaan mei itna kahon ga ke tum log mushrikeen ke tarah tawahamat mi paray hoi ho aor apnay khyaly but banay hoi hin.Iran mei, apni mushrikana khaslat aor majoosi background ke waja se tum log jalil ul qadr sahaba e kiram ke but banai hoi hin aor osay chorahon par nasab kia howa hai . Mi tumhan dawat deta hon ke apnay indhi taqleed aor tawahamat ke dunya se bahir aa jao aor deen e islam aor Quran ka mutalia karo or isay samajho. Dosri baat ye ke mei Hazrat Imam Mehdi(AS) ko manta ho. ye mi ne kab kaha hi ke onn ka zahoor nahi hoga. Albata tumharay inn tawahamat par mera koi yaqeen hani ke wo kisi ghar mi dar ke maray chupay betay hin. Imam Mehdi(AS) ka zahoor hajj ke doran hoga. InshAllah
 

Antiam

Banned
بھائی میں نے عناد یعنی بغض کا لفظ استعمال کیا تھا مفاد کا نہیں – شیخ اسامہ کے مطالبات ذاتی نوعّیت کے تھے کیونکہ نہ وہ حرمین کے حاکم تھے اور نہ اسلامی ممالک نے اپنے معاملات کے بارے میں اسامہ بن لادن سے شکایت کی تھی – اسامہ بں لادن نے ایک ذاتی فیصلہ کیا جس کے نتیجے میں ہزاروں مسلمان اپنی جانوں سے گئے
مجاہدین کے اختلافات کی کوئی حیثیت نہیں کیونکہ یہ تو میں بھی کہہ سکتا ہوں کہ مجھے اپنے پڑوسی سے اختلاف ہے اور اگر میں اس پر حملہ کردوں تو یہ جہاد نہیں بلکہ بیوقوفی ہے


Aap ajeeb aadmi hin mi phir quote karta hon"Sheikh Osama ni apnay mafaad ke liay Amrica se takar nahi le.Balke oss ka mutaliba tha ke kufar(American or oss ke ally) Harmain se nikal jain, israel ke himayat or madad band kar dain, muslim mulkon k androni mamlaat mi mudakhlat band kar dain. ye iss azeem mujahid ke ke zindagi ka maqsad tha," iss mi oss ka zati faida kahan par tha ye to har eman walay musalman ke dil ke awaz hi
 
Last edited:

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
Tawaham parast insaan mei itna kahon ga ke tum log mushrikeen ke tarah tawahamat mi paray hoi ho aor apnay khyaly but banay hoi hin.Iran mei, apni mushrikana khaslat aor majoosi background ke waja se tum log jalil ul qadr sahaba e kiram ke but banai hoi hin aor osay chorahon par nasab kia howa hai . Mi tumhan dawat deta hon ke apnay indhi taqleed aor tawahamat ke dunya se bahir aa jao aor deen e islam aor Quran ka mutalia karo or isay samajho. Dosri baat ye ke mei Hazrat Imam Mehdi(AS) ko manta ho. ye mi ne kab kaha hi ke onn ka zahoor nahi hoga. Albata tumharay inn tawahamat par mera koi yaqeen hani ke wo kisi ghar mi dar ke maray chupay betay hin. Imam Mehdi(AS) ka zahoor hajj ke doran hoga. InshAllah
khyali but to tum ney baney hain tum un logon ko sahaba rz keh reahey hoo barsare member hazrat ALI as per sabbo shitam kerta thaa balkey uss ney yeh biddat jaari ki key jummey key khutbey main aap ko bura bhala kaha jaey, tum uss ko mantey hoo jis ney Ammi jaan ko shahaeed karway jis key betey ney imam Hussein as ko shahhed kia jis ko tumara imam kaabah aur dr zakir naik rz kehtey hain, majoosi tum hoo jiss key imam irani ul nasal majoosi they zara khud hi history check kerlena merey to 12 ke 12 nabi paak hazrat MOhamaad Mustafa pbuh ki aulad sai hain tum uss ko apna hadi mantey hoo jo barsre member sharab peeta thaa tum kiss moon sai imam Mahdi as ka naam letey hoo tumara taaluq SUFYANI sai hai jo anqareeb Syria sai kharooj karey gaa aur nasle SUFYAN sai taaluq ki waja sai uss ko Sufyani kaha gaya hai tum loog sahabi rasool key mazar ko bomboon sai uratey hoo tumarey so called jihadi sunnate HINDA per amal kertey howey doodron ka DIL chabatey hain shame on you majoosi iranion ko mananey waley insaan.
 
Your comment comes under the scope of "Argument for the sake of argument". Read the thread again and then present your case if there is any.

Quran and Seerah are filled with instructions and injunction on Jihad/Qital. We are a warrior nation and follow a Prophet who at times introduced himself as, " I am a Prophet of mercy, I am a Prophet of war"
pbuh

Remember there is a time and place for everything



یہ میری منطق نہیں ہے. قرآن میں جہاں جہاں جہاد کا لفظ استعمال ہوا ہے ہر جگہ قتال کے معنی نہیں دے سکتا. جہاد بالنفس، جہاد بللسان، جہاد بالمال قتال نہیں ہوتا صرف جہاد بلسیف قتال کے زمرے میں آتا ہے
 
Brother, this chap with the nick, "Muntazir" will not accept any logical argument and will just bog you down with senseless and irrational responses.

Its futile trying to knock some sense into his kind.

Aap ajeeb aadmi hin mi phir quote karta hon"Sheikh Osama ni apnay mafaad ke liay Amrica se takar nahi le.Balke oss ka mutaliba tha ke kufar(American or oss ke ally) Harmain se nikal jain, israel ke himayat or madad band kar dain, muslim mulkon k androni mamlaat mi mudakhlat band kar dain. ye iss azeem mujahid ke ke zindagi ka maqsad tha," iss mi oss ka zati faida kahan par tha ye to har eman walay musalman ke dil ke awaz hi
 
بھیا ، جہاد و قتال کے احکام سب زمان و مکان کےلیے یکساں ہیں اور شریعت محمدیpbuh بدل نہیں سکتی - ہماری اور آپکی تمام جہاں کی کامیابی الله عزوجل اور اسکے رسول pbuh کے بتاۓ ہوا طریقوں میں ہے

علم اور تلوار دونوں مسلمانوں کی میراث ہیں اور انکا حصول بھی ہر وقت ضروری ہے. مسلمان کےایک ہاتھ میں قرآن اور دوسرے ہاتھ میں تلوار ہوتی ہے

جہاں تک آج کے زمانے کی بات ہے، کفّار ہمارے گھر میں گھس کر ہمارے مال و جان پہ درپے ہیں- ایسی صورت میں آپ چاہتے ہیں کے ہم ان سے کہیں کے ہماری بہنو کے دوپٹے اتار لو، ہمارے کمزوروں کو ذبح کر دو مجھے صرف صرف علم کی اجازت ہے دفاع کی نہیں - یہ بےغیرتی اسلام نہیں


دوبارہ کہوں گا علم اور تلوار ساتھ ساتھ


قرون اولی اور آج کے دور کے مسلمانوں کے جہاد میں فرق ہے – آج مسلمان کی ضرورت تلوار نہیں بلکہ تعلیم ہے- مسلمانوں کے مصائب کا سبب صرف جہالت ہے اور جہاد جہالت کے خلاف ہونا چاہئیے - اسی لئے تعلیم کو بھی ہر مسلمان پر فرض کیا گیا ہے – سورۃ البقراہ کی جس آیت کا آپ نے حوالہ دیا ہے اس میں قتال کے لئے خودکشی کا حکم نہیں جو آج کل کی جہادی تنظیموں کا طرہ امتیاز ہے
 

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
Brother, this chap with the nick, "Muntazir" will not accept any logical argument and will just bog you down with senseless and irrational responses.

Its futile trying to knock some sense into his kind.

yeh tum keh rahey hoo? tumara logic sai kia taaluq hai tum ko agar itni aqal hoti to aab tak taib hoo chukey hotey logon ko kuch kehney ki bajaey achey bachoon ki tarha apni sooch ko badlo aur pehley insaan bannaey ki koshish kero.
 

اداس ساحل

MPA (400+ posts)
Tumharay liay kuch ho na ho ummat e muslima ke hazaro musalmano ke liay wo mashal e rah hi. Tumharay jesay logo ke zingagi ka wahid maqsad sirf apni peet ke aag bujhana hi. likin jinn logo ke zindagi ka maqsad deen e islam ke sarbulandi aur aazaadi se jeena ho onn ko aap jesay log nahi samajh saktay. Khush raho aor khao pyo agar tum samajhtay ho ke zindagi ka yahi maqsad hi,,,.


homeless-bin-laden.jpg
 
Last edited:

Antiam

Banned
khyali but to tum ney baney hain tum un logon ko sahaba rz keh reahey hoo barsare member hazrat ALI as per sabbo shitam kerta thaa balkey uss ney yeh biddat jaari ki key jummey key khutbey main aap ko bura bhala kaha jaey, tum uss ko mantey hoo jis ney Ammi jaan ko shahaeed karway jis key betey ney imam Hussein as ko shahhed kia jis ko tumara imam kaabah aur dr zakir naik rz kehtey hain, majoosi tum hoo jiss key imam irani ul nasal majoosi they zara khud hi history check kerlena merey to 12 ke 12 nabi paak hazrat MOhamaad Mustafa pbuh ki aulad sai hain tum uss ko apna hadi mantey hoo jo barsre member sharab peeta thaa tum kiss moon sai imam Mahdi as ka naam letey hoo tumara taaluq SUFYANI sai hai jo anqareeb Syria sai kharooj karey gaa aur nasle SUFYAN sai taaluq ki waja sai uss ko Sufyani kaha gaya hai tum loog sahabi rasool key mazar ko bomboon sai uratey hoo tumarey so called jihadi sunnate HINDA per amal kertey howey doodron ka DIL chabatey hain shame on you majoosi iranion ko mananey waley insaan.
Wahyat total wahyat, tumhara zihan wahyat aour ghilazat ka deir ban chuka hi. (bye)(bye)
 

muntazir

Chief Minister (5k+ posts)
Wahyat total wahyat, tumhara zihan wahyat aour ghilazat ka deir ban chuka hi. (bye)(bye)

wah wah wah yeh koun keh keh raha hai? kgabasatoon sai bhari tumari post hoti hain aur ghoot per mabani logon ko gumrah kertey hoo yeh bataoo kahan hai khurasaan? toora boora main yaa wazirastaan main:lol::lol::lol:.
 

allahkebande

Minister (2k+ posts)
Aap ajeeb aadmi hin mi phir quote karta hon"Sheikh Osama ni apnay mafaad ke liay Amrica se takar nahi le.Balke oss ka mutaliba tha ke kufar(American or oss ke ally) Harmain se nikal jain, israel ke himayat or madad band kar dain, muslim mulkon k androni mamlaat mi mudakhlat band kar dain. ye iss azeem mujahid ke ke zindagi ka maqsad tha," iss mi oss ka zati faida kahan par tha ye to har eman walay musalman ke dil ke awaz hi
میں یہ نہیں کہہ رہا کہ اسامہ بن لادن کو ذاتی فائدہ یا نقصان ہوا، صرف یہ کہہ رہا ہوں کہ شیخ اسامہ کی کاروائیوں کی وجہ نظریہ نہیں بلکہ ذاتی دشمنی تھی - اسامہ بن لادن کے اختلافات کی کوئی قانونی حیثیت نہیں ہے کیونکہ وہ کسی اسلامی ملک کے سربراہ نہیں تھے نہ کسی قوم یہ ملک نے اسامہ سے مدد کی درخواست کی تھی - اسامہ بن لادن نے اپنے آپ فیصلہ کیا کہ وہ چہاد کا آغاز کردیں اور جو طریقہ انہوں نے اپنایا اس سے مسلمان پوری دنیا میں دہشت گرد مشہور ہو گئے - جہاد میں عورتوں اور بچوں کو نہیں مارا جاتا اور نہ جہاد خودکشی کی اجازت دیتا ہے
 

allahkebande

Minister (2k+ posts)
بھیا ، جہاد و قتال کے احکام سب زمان و مکان کےلیے یکساں ہیں اور شریعت محمدیpbuh بدل نہیں سکتی - ہماری اور آپکی تمام جہاں کی کامیابی الله عزوجل اور اسکے رسول pbuh کے بتاۓ ہوا طریقوں میں ہے

علم اور تلوار دونوں مسلمانوں کی میراث ہیں اور انکا حصول بھی ہر وقت ضروری ہے. مسلمان کےایک ہاتھ میں قرآن اور دوسرے ہاتھ میں تلوار ہوتی ہے

جہاں تک آج کے زمانے کی بات ہے، کفّار ہمارے گھر میں گھس کر ہمارے مال و جان پہ درپے ہیں- ایسی صورت میں آپ چاہتے ہیں کے ہم ان سے کہیں کے ہماری بہنو کے دوپٹے اتار لو، ہمارے کمزوروں کو ذبح کر دو مجھے صرف صرف علم کی اجازت ہے دفاع کی نہیں - یہ بےغیرتی اسلام نہیں


دوبارہ کہوں گا علم اور تلوار ساتھ ساتھ


بھائی صاحب کیا آپ سمھجتے ہیں کہ آج جن لوگوں نے تلوار اٹھا رکھی ہے وہ قرآن پر عمل کر رہے ہیں ؟ دفاع کی کون سی شرط ہے جو کہتی ہے کہ عوامی مقامات پر حملے کرو اور کسی کو محض اس لئے مار دو کہ وہ دوسرے فرقے یا مذہب کا ہو - آج تو مسلمانوں کو سب سے زیادہ قتل وہ مسلمان کرتے ہیں جن کے پیچھے کلمہ طیّببہ کا جھنڈا ہوتا ہے اور چہرے پر ڈاڑھی ہوتی ہے- اسی لئے میں کہتا ہوں کہ مسلمانوں کو تعلیم کی سب سے زیادہ ضرورت ہے

 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
Your comment comes under the scope of "Argument for the sake of argument". Read the thread again and then present your case if there is any.

Quran and Seerah are filled with instructions and injunction on Jihad/Qital. We are a warrior nation and follow a Prophet who at times introduced himself as, " I am a Prophet of mercy, I am a Prophet of war"
pbuh

Remember there is a time and place for everything
کون کہ رہا ہے کے قرآن اور حدیث میں جہاد اور قتال کا ذکر نہیں ہے

بات یہ ہو رہی تھے کے کیا جہاد اور قتال ہمیشہ مترادف کے طور پر آتے ہیں یا ان میں کچھ فرق ہے. وقت اور جگہ کی بات بلکل درست ہے اسی لیے ہر جہاد قتال نہیں ہوتا. یعنی ہر جہاد تلوار سے نہیں ہوتا. جو جہاد تلوار سے ہوتا ہے اسے قتال کہتے ہیں
 
دنیا کے تمام قوانین جوتے کے نیچے، قانون صرف الله کا
شیخ اسامہ نے جہاد کا آغاز نہیں کیا بلکے شمولیت اختیار کی اور جہاد کو قرانی نہج پر کرنے کی پوری کوشش کی


میں یہ نہیں کہہ رہا کہ اسامہ بن لادن کو ذاتی فائدہ یا نقصان ہوا، صرف یہ کہہ رہا ہوں کہ شیخ اسامہ کی کاروائیوں کی وجہ نظریہ نہیں بلکہ ذاتی دشمنی تھی - اسامہ بن لادن کے اختلافات کی کوئی قانونی حیثیت نہیں ہے کیونکہ وہ کسی اسلامی ملک کے سربراہ نہیں تھے نہ کسی قوم یہ ملک نے اسامہ سے مدد کی درخواست کی تھی - اسامہ بن لادن نے اپنے آپ فیصلہ کیا کہ وہ چہاد کا آغاز کردیں اور جو طریقہ انہوں نے اپنایا اس سے مسلمان پوری دنیا میں دہشت گرد مشہور ہو گئے - جہاد میں عورتوں اور بچوں کو نہیں مارا جاتا اور نہ جہاد خودکشی کی اجازت دیتا ہے
 
بھیا، الله نہ کرے پر آپ کے گھر میں کوئی داخل ہو اور آپ کی عزت پر ہاتھ ڈالے تو آپ کیا کہیے گا ہم تو قتال / جہاد کو نہیں مانتے -

پوسٹ نمبر ٤٣ دوبارہ پڑھ لیں شائد قرآن کی آیات آپ پر مسلہ واضح کر دے

کون کہ رہا ہے کے قرآن اور حدیث میں جہاد اور قتال کا ذکر نہیں ہے​

بات یہ ہو رہی تھے کے کیا جہاد اور قتال ہمیشہ مترادف کے طور پر آتے ہیں یا ان میں کچھ فرق ہے. وقت اور جگہ کی بات بلکل درست ہے اسی لیے ہر جہاد قتال نہیں ہوتا. یعنی ہر جہاد تلوار سے نہیں ہوتا. جو جہاد تلوار سے ہوتا ہے اسے قتال کہتے ہیں
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
بھیا، الله نہ کرے پر آپ کے گھر میں کوئی داخل ہو اور آپ کی عزت پر ہاتھ ڈالے تو آپ کیا کہیے گا ہم تو قتال / جہاد کو نہیں مانتے -

پوسٹ نمبر ٤٣ دوبارہ پڑھ لیں شائد قرآن کی آیات آپ پر مسلہ واضح کر دے

جان و مال کا دفاع انسان کا بنیادی حق ہے
قرآن کی دیگر آیات بھی پڑھ لیں، کیا سب میں جہاد بمعنی قتال آیا ہے؟
پھر یاد کرا دوں بات یہ نہیں ہو رہی کے دین میں جہاد / قتال ہیں یا نہیں. بات یہ ہو رہی ہے کے کیا ہر جہاد قتال ہوتا ہے
 
بحث برایے بحث مت کریں

جان و مال کا دفاع انسان کا بنیادی حق ہے
قرآن کی دیگر آیات بھی پڑھ لیں، کیا سب میں جہاد بمعنی قتال آیا ہے؟
پھر یاد کرا دوں بات یہ نہیں ہو رہی کے دین میں جہاد / قتال ہیں یا نہیں. بات یہ ہو رہی ہے کے کیا ہر جہاد قتال ہوتا ہے
 

Back
Top