منافقت زندہ باد پائندہ باد

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)
کپتان جی آپ نے میرا تھریڈ پڑھے بغیر یہ کومنٹ دیا ہے - اگر مین ٹیکسٹ نہیں پڑھانا تو میرا کومنٹ نمبر ٢٠ اور ٢٤ ہی پڑھ لیں

راجہ جی آپ کو ایک مشورہ ہے ایوین ہر معاملے میں ٹانگ آڑایا کرو ۔ سیاسی بخث کے اور درجنوں موضوع ہیں لیکن پلیز دین کے معاملات پر بخث نہ کریں ۔ کہیں ایسا نہ ہو کہ ساری زندگی کا سرمایہ ذائع ہو جائے [FONT=&amp]۔ ہمارا مسلم کا ایمان اور یقین محکم ہے محمد رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اللہ کے آخری رسول ہیں اور آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی ناموس پر ہماری اور ہمارے والدین کی جان بھی قربان ہے [/FONT] ۔ پی ٹی آئی ہو یا نون لیگ اس معاملے پر کوئی کمپرومائز نہیں ۔ آپ کو نون لیگ کو ڈیفنڈ کرنا ہے تو آپ جیسے پہلے بے منطق انداز سے لگے ہوئے ہو لگے رہو لیکن پلیز اس معاملے پر بخث نہ کرو۔

RajaRawal111

Naheen jnaab koi attention divert nheen hooi. I know you are talking about the deception from electing nawaz as chairman of PMLN. But Nooras are now totally open to show their-selves. In fact at this time this is in their favor to show themselves as being dabang and powerful. I feel the other way. I think they tried to get the amendment passed under the noise of electing NS as chairman. But Sheikh Rasheed grabbed them.

Raja yaar tension na lay....Nangi waikh kay sub nu hushyaari aa jaandi a.... Noon league nay aap moqa ditta a .. That was pure "attention divert" stunt and Noon League was quite successful in diverting people, opposition and media's attention. Dont call Nawaz Govt Ahmak.... ahmakoon kay bachay aaj kall bhookay mertay hain.... :)

RajaRawal111

So if I start connecting the dots that i reach at conclusion that Khwaja Asif was right ????
With the minafiqat that i pointed out, PTI is proving that true, is it not ?

My dear friend, wohhhh form i think sirf Muslims ke leay haaaaaiiiiii.... And as a Muslim we believe 2 things: Allah (S.W.T) and Prophet Muhammad (PBUH) pbuh is the last Prophet of Allah (S.W.T)...

Aur woh clause last i guess 40-50 years se haaaiiii. Why there is a need to change it now.... Connect the dots with Khawaja Asif statement, who was saying that we are more liberals than PTI

araein

Chief Minister (5k+ posts)
So if I start connecting the dots that i reach at conclusion that Khwaja Asif was right ????
With the minafiqat that i pointed out, PTI is proving that true, is it not ?

Pehley yeah to beta daein: Liberal honaa sharam ki baaaat haaaai ya proud ki baaaat?????????

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
ye "qooma men chale gaye" men kya flsafa chupa he ji ???

جتنی توانائی واویلا مچانے پر صرف کی ہے اگر اس کی آدھی بھی صفائی کرنے پر صرف کی ہوتی تو بے ہوشی جو اب قومہ میں تبدیل ہو چکی کہ اب ہوش میں آنے کا امکان بھی نہیں والی کیفیت نہ ہوتی