کیا خدا قرآن میں مہدی اور دجال کا ذکر کرنا بھول گیا؟

Wake up Pak

(50k+ posts) بابائے فورم
A Mullah of the caliber of Dr. Israr Ahmed (Marhoom) states in his interview that "Imam Mahdi" has been born in Arabia in 1962.
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
ملا حافظ عاطف کے مطابق گھوڑا حلال ہے. گھوڑا حلال ہے تو گدھا اور خچر بھی حلال ہوا. وقت کی ضرورت ہے عوام کو بتایا جائے تاکہ خوراک کی کمی کی شکار عوام کو کچھ راحت مل سکے
 

Wake up Pak

(50k+ posts) بابائے فورم
As per this verse, the Messanger's duty was to deliver the Quran only not ahadith.
5:99 The Messenger’s duty is only to deliver ˹the message˺. And Allah ˹fully˺ knows what you reveal and what you conceal.
 

xshadow

Minister (2k+ posts)
جاہلین کے سوال بھی جہالت کا ہی احاطہ کرتے ہیں۔

قرآن مجید کی ہر سورت کا نمبر اور اس میں موجود آیات کی تعداد سے ای مخصوص ترتیب بنتی ہے جو اسکے مکمل ہونے کی بہت بڑی دلیل ہے۔ یعنی قرآن کا لکھنا والا اس بات سے واقف ہے کہ اگر اس کتاب میں کوئی بھی صورت بعد میں شامل یا نکالی جائے تو یہ ترتیب سلامت نہیں رہ سکتی اور ثابت ہوجائیگا کہ کسی نہ کسی نے ڈنڈی ماری ہے۔
اس کے علاوہ قرآن میں کئی اعداد کا استعمال انتہائی اعلی تکنیکی طریقے سے کیا گیا ہے کہ جو انسان کے بس سے ہی باہر ہے۔ یعنی آج کے سپریم کمپیوٹر بلکہ کوانٹم کمپیوٹر سے بھی ایسی کتاب لکھنے کو کہا جائے جس میں اتنی حسابی تریب یا میتھمیٹیکل پیٹرنز ہوں تو یہ وہ بھی ہاتھ کھڑے کر لے گا۔ اور اسکے بعد جب قرآن میں رائمز یا اشعار کی ترتیب دیکھی جائے تو کوئی بھی عربی بولنے والا سمجھ سکتا ہے کہ قرآن کو لکھنے والا کم از کم انسان تو نہیں ہوسکتا۔
اسی لیے جب قرآن پڑھا جاتا تھا تو کفار جنکے دل میں احترام ہوتا تھا انہیں قرآن کو سن کر کیفیات بتا دیتی تھیں کہ انسان تو ایسا کلام کر ہی نہیں سکتا۔ وہ بھی ایسا انسان جو لکھنا پڑھنا نہ جانتا ہو وہ بندا یعنی رسول اللہ صلی اللہ علیہ والہ وسلم جب قرآن بیان فرماتے تھے تو کفار گواہی دیتے تھے کہ یہ تو اشعار ہیں جو بڑے سے بڑے شاعر نے آج تک نہیں کہے ہوں گے۔ اور خود شاعروں نے ہاتھ کھڑے کر لیے کہ ہم ایسا کلام نہیں لکھ سکتے اور نہ ہم نے ایسا کلام کبھی سنا اور وہ بھی ایسے شخص سے جسکا ماضی بھی شاعری سے متعلق نہ ہو۔
آج کیونکہ زیادہ دنیا غیر عرب ہے اسلیے آج کے انسان کو شاعری کے ساتھ ساتھ وہ حسابی نقاط بیان کرنا بھی ضروری ہے کہ جو قرآن میں آج دریافت کیے جارہے ہیں۔
یعنی جو لکھنے والا اتنے اعلی پائے کی کتاب لکھ کر حدایات' تاریخ' سائنسی حقائق' جغرافیہ اور پیشن گوئیاں بیان کرسکتا ہے جو ثابت ہوچکی ہوں وہ ہو ہی نہیں سکتا کہ کوئی چیز بھول جائے۔ بھولنا کیونکہ انسانی فطرت ہے اسلیے ایسے سوالات جنم لیتے ہیں جنکا کوئی تعلق اللہ کی زات کامل سے نہیں ہے۔ اسی طرح کئی احساسات جیسے جنس' نیند اور فنا انسان کی فطرت میں ہیں جو نکالے نہیں جاسکتے اسلیے وہ ان احساسات کو اس زات پر بھی لاگو کرنے کی کوشش کرتا ہے جس نے یہ قانون بنائے ہیں۔
اللہ تعالہ ہمیں حدایت کے رستے پر چلائے اور شیطانی خیالات سے دور رکھے۔ آمین
 
Last edited:

BeggersForSale

MPA (400+ posts)
In Quran 38:34, Hazrat Sulaiman saw a dream of a "Jassad" sitting on his thrown. He become so worried (which could be because he saw a very cruel being sitting on his thrown, a thrown that is at his time was the thrown of super power in the world) that he made a dua to Allah swt to not let anyone else sit on his thrown after him (especially those who are evil).

Those who believe only in Quran, don't you also believe that nothing in Quran is without any reason. So what was the reason to mention this in Quran? Won't you pondor upon this and explain?

One explanation is that this is an indirect reference to Dajjal, who will be nothing but a "Jassad" and will rule the world from the same place as of Hazrat Sulaiman (i.e. Jarusalem). There are things in the Quran which are crystal clear and there are things in the Quran which only make sense after certain time (or become clear after certain time). E.g. preservation of Firoun body as a sign for the people to come later. Before Firoun body was discovered in the 19th century, no one could think how the Firoun body is preserved as a sign for people to follow.
 

Khallas

Chief Minister (5k+ posts)
Dajjali FITNA.

Anay do us bharway ko, Pakistani usay bhi thuukh laga dain gye

aur phir woh bhi apnay platelets down kark apnay abbay k pass London bhaga jaye ga.
 

Pak_1

MPA (400+ posts)

bus apni mutlab ki aayat nikal kr paish kr deen , Rasool ALLAH S.A.W ko obey ky say kro gy
Quran 4:59
O you who have believed, obey Allāh and obey the Messenger and those in authority among you. And if you disagree over anything, refer it to Allāh and the Messenger, if you should believe in Allāh and the Last Day. That is the best [way] and best in result.

yea acha tareeqa nikala Hadith ka inkaar kr do , ab na namaz parhny ki zaroorat hy a roza na zakat na jihad, bus khao peo and enjoy

Quran is a book of SIGNS, not SCIENCE.
 

Wake up Pak

(50k+ posts) بابائے فورم
Posting as received.
The Jews too, hundreds of years after Moses’ death created the Mishnah (Hadith, sayings) and Gemara (Sunna, Actions); upheld them, and then invented laws in them rather than the Torah (revealed word of God). As for Christianity, in the city of Nicene 325 years after the death of Jesus, the Council of Nicaea, agreed to call Jesus, the God of God, the very God of very God.
There was
opposition to this idea right up to the year 370 CE when the doxology of “Glory be to the Father, the Son, and the Holy Ghost was vehemently objected to. Finally, in 381 CE it was the Council of Constantinople that gave the finishing touch to this doxology, and two years later, if anybody dared to object to it was severely punished by Emperor Theodosius. By 496 CE, the Decree of Gelasius condemned the Gospel of Barnabas which propagated true monotheism (Peerbhai, 1967). Today, the primary source of Christian belief is in defiance of the Bible which advocates the absolute service to one God and not the trinity.

The Muslims 150-300 years after the death of Prophet Muhammad also created a source for their religion, as opposed to the Quran. The Hadith and Sunna falsely attributed to Prophet Muhammad in defiance of the Prophet and the Quran. Today most “Muslims” have discarded the Quran in favor of Hadith and Sunna.
 

atensari

(50k+ posts) بابائے فورم
دجال سے پہلے منکرین قرآن نے بھی آنا تھا۔

وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُوا أَيْدِيَهُمَا
صرف قرآن کو سمجھا جائے تو اس متن کا یہی مطلب ہے چور مرد اور چور عورت کے ہاتھ کاٹ دو​
 

Niazbrohi

Senator (1k+ posts)
فَهَلْ یَنْظُرُوْنَ اِلَّا السَّاعَةَ اَنْ تَاْتِیَهُمْ بَغْتَةً ج فَقَدْ جَآء اَشْرَاطُهَا فَاَنّٰی لَهُمْ اِذَا جَآئَتْهُمْ ذِکْرٰهُمْ

محمد، 47: 18

’’تو اب یہ (منکر) لوگ صرف قیامت ہی کا انتظار کر رہے ہیں کہ وہ ان پر اچانک آ پہنچے؟ سو واقعی اس کی نشانیاں (قریب) آ پہنچی ہیں، پھر انہیں ان کی نصیحت کہاں (مفید) ہو گی جب (خود) قیامت (ہی) آ پہنچے گی‘‘

قیامت کی وہ علامات جن کا ظہور قیامت کے انتہائی قریبی زمانے میں ہو گا اور جن کے ظہور کے بعد قیامت یک لخت واقع ہو جائے گی ان علامات کو قیامت کی علاماتِ کبریٰ کا نام دیا جاتا ہے۔ یہ قیامت کے انتہائی قریبی زمانہ میں واقع ہوں گی اور ان کا ظہور پہ در پہ ہو گا۔ اُن کے ظہور کی یہ نشانی ہو گی کہ یہ ایک دوسرے کے ساتھ باہم منسلک ہو کر ظہور پذیر ہوں گی۔ اُن کے بارے میں کوئی واضح رہنمائی تو نہیں ملتی کہ یہ کب ظہور پذیر ہوں گی لیکن احادیثِ مبارکہ میں اُن کے زمانۂ ظہور کا اشارہ ضرور دیا گیا ہے۔


اللہ تعالی نے دجال کا ذکر قرآن میں نہیں فرمایا یا ترک کر دیا کیونکہ وہ رب ہونے کا دعوی کرے گا ۔ اور یہ نص بیان فرمانے کا مقصد ہی یہی ہے کہ اللہ تعالی کے مومن بندے یہ جانیں کہ اس جیسی باتیں اللہ تعالی اور اسکے رسول صلی اللہ علیہ وسلم پر ایمان اور انکے احکامات کو تسلیم کرنے میں ہی انکی رہنمائی کرتی ہیں اور ایمان و تسلیم کو زیادہ کرتی ہیں ۔
بحوالہ ( النهاية و الفتن والملاحم تفسير إبن كثير 152/1 )
اور ابن حجر نے اس بات کا مزید تعاقب کیا ( یعنی اسکی مزید وضاحت کی ) جس نے یہ کہا تھا کہ دجال کا ذکر بوجہ حقارت چھوڑ دیا گیا ( یعنی اسکے دعوی خدائی کی وجہ سے ) ۔ اور اسکی کمزوری کو بیان کیا کہ اللہ نے یاجوج ماجوج کا ذکر تو قرآن میں کر دیا جبکہ انکا فتنہ کسی بھی طور دجال سے کم نہیں ۔
یعنی اگر حقیقت کی آنکھ سے دیکھا جائے تو دجال کا فتنہ یاجوج ماجوج سے صرف اسی لئیے بڑھ کر لگتا ہے کہ وہ شرک اکبر کی دعوت دینے والا اور الوہیت و ربوبیت کا دعوی کرنے والا ہو گا ۔ اور یہ بات خاص طور پر سمجھنے والی ہے کہ دعوی ربوبیت و الوہیت کفر سے بھی بڑھ کر ہے اور اس بنیاد پر علماء نے عام کفر سے شرک کو اعلی درجے کا البتہ مطلق کفر میں برابر ہیں کہ مومن وہ بھی نہیں اور وہ بھی نہیں دونوں ہی جہنم میں جائیں گے ( یعنی دجال کا خود کو رب کہلوانے اور لوگوں کا اسکو رب ماننا کفر پلس شرک کی بدترین حالت ) ۔
اور اس میں پیغام اور لمحہ فکریہ ہے ان لوگوں کیلئے جو نا تو کفر و شرک کی حقیقت کو سمجھتے ہیں اور نا ہی اسکو سمجھنا اور اپنی حالت کو بدلنا چاہتے ہیں اور اللہ نے تو قرآن میں صاف فرما دیا کہ شرک میں کبھی بھی معاف نہیں کروں گا اسکے علاوہ جسے چاہوں گا معاف کر دوں گا ( لیکن یہ بھی کوئی سند نہیں ہے کہ ہر کسی کو عام معافی دے دی جائے گی یعنی جسکو وہ خود چاہے گا معافی دینا وہ ہی فلاح و نجات پائے گا ) خیر ۔
یہ تو ایمان کی بات ہے کہ دجال آخری زمانہ میں ہو گا اور یہ حقیقت ہے اس میں کوئی شک نہیں اور اس بات پر ایمان رکھنا واجب ہے ۔
اور اہل ایمان نے اس پر ایمان کے واجب ہونے پر اتفاق کیا ہے ھو کہ دجال کے خروج اور اسکے اس فتنہ کے بارے میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے وارد ہے جسکے ساتھ اللہ اپنے بندوں کو آزمائے گا ۔ اور مزے کی بات تو یہ ہے کہ اس بات کی مخالفت اہل بدعات اور ٹیڑھی راہ والوں کے علاوہ اور کسی نے نہیں کی ۔ یعنی خارجی اور معتزلہ یعنی منکرین احادیث ۔ اور اہل علم کے کئی دلائل ان لوگوں کے رد میں مذکور ہیں جن میں سے کچھ کا ذکر ہم کرتے ہیں ۔ اور ان میں سے قاضی عیاض رحمة الله عليه کا نام سر فہرست ہے ۔ کہتے ہیں کہ انہوں نے تمام احادیث دجال کو ذکر کرنے کے بعد فرمایا ۔
کہ ان احادیث میں دلیل ہے کہ مسلک اہلسنت حق ہے اور دجال کا وجود صحیح ہے ۔ وہ ایک معین شخص ہے ۔ اور اس کے ذریعے اللہ تعالی اپنے بندوں کو آزمائے گا ۔ اسے کئی چیزوں پر قدرت ہو گی جیسے کہ قتل کے بعد زندہ کرنا ۔ سبزہ اور نہروں کا ظہور ۔ جنت و دوزخ ۔ زمین کے خزانوں کا اسکے پیچھے چلنا ۔ اور یہ سب کچھ اللہ تعالی کی مشیت سے ہو گا ۔ پھر اللہ تعالی اسے عاجز کر دے گا ۔ تو وہ کسی کے قتل وغیرہ پر قادر نہیں ہو گا ۔ اسکا معاملہ باطل ہو جائے گا اور اسے حضرت عیسی علیہ الصلوة السلام قتل کریں گے ۔
اور بعض خارجیوں ۔ معتزلہ ۔ اور جہمیوں نے اس میں اہلسنت کی مخالفت کی اور دجال کے وجود کا ہی انکار کر بیٹھے ۔ اور تمام احادیث صحیحہ کو رد کر دیا ۔
( اسے ابن حجر نے فتح الباری 98/13 میں نقل کیا ہے )
اور دوسرے علامہ قرطبی رحمتہ اللہ علیہ نے فرمایا کہ
دجال پر ایمان رکھنا اور اسکا نکلنا حق ہے اور یہ ہی اہلسنت اور عام اہل فقہ و حدیث کا مذہب ہے ۔ برخلاف معتزلہ اور خارجیوں کے جنہوں نے اسکا انکار کیا ۔
( تذکرہ قرطبی 751/2 )
اور تیسرے ہیں علامہ طحاوی رحمہ اللہ نے اسکے بارے میں مشہور عقیدہ میں فرمایا ۔
نؤمن بأشراط الساعة من خروج الدجال و نزول عيسى عليه الصلوة و السلام من السمآء .
( بشرح عقيدة طحاوية إبن أبى العز الحفى )
اور ہم قیامت کی علامات پر ایمان رکھتے ہیں جیسے دجال کا نکلنا اور عیسی علیہ اسلام کا آسمان سے نازل ہونا ۔
یہ تمام باتیں بہت یاد رکھنے والی ہیں یہ بات روز روشن کی طرح عیاں ہو گئی کہ وہ تین بڑی نشانیاں جب تک ظہور پذیر نہیں ہوتیں کسی کو بھی اسکا ایمان لانا فائدہ نا دے گا اور ان نشانیوں میں دجال کا خروج سر فہرست ہے دوسرا دابة الأرض ( یعنی کسی جانور کا زمین سے نکل کر لوگوں سے باتیں کرنا ) اور تیسری نشانی ہے سورج کا مغرب سے طلوع ہونا اور یہ بات قرآن کہہ رہا ہے یعنی دجال کے خروج کو اللہ نے ہو سکتا ہے سند اسلئیے بنا دیا ہو کیونکہ وہ خود رب ہونے کا دعوی کرے گا اور یہی بات اللہ کو گوارہ نا ہو بالکل اسی طرح جس طرح دوسری جگہ جہاں اللہ نے حضرت عیسی علیہ اسلام کے زمین پر اترنے کا تذکرہ اہل کتاب کے نام سے فرمایا کہ قیامت اس وقت نہیں آتی جب تک اہل کتاب کا کوئی شخص آپ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم پر ایمان نہیں لاتا اور قرآن میں دجال کا تذکرہ نا ہونے کی پہلی وجہ یہ بتائی گئی کہ چونکہ دجال کو بھی مسیح کہا گیا ہے اور حضرت عیسی علیہ اسلام کو بھی مسیح کہا گیا ہے اور اللہ کی غیرت کو گوارہ نہیں کہ دجال کو بھی قرآن میں وہ مسیح کر کے اسکا ذکر کرے اسی لئیے بوجہ حقارت دجال کا ذکر قرآن میں نہیں ہے اور اسکی دوسری وجہ جو ہے وہ ہے اسکا رب ہونے کا اعلان کرنا اور لوگوں کو کفر کیساتھ شرک میں مبتلا کرنا اور یہی بات اللہ کو ناگوار ہے چونکہ اللہ ہی رب ہے اور اسکی شان نہیں کہ قرآن میں اپنے علاوہ وہ کسی ایسے جھوٹے اور کانے شخص کا تذکرہ کرے جو خود کو رب کہہ کر لوگوں کے ایمان تباہ و برباد کرتا پھرتا ہو یعنی سیدھی بات یہ ہے کہ اس کی اتنی اوقات ہی نہیں کہناللہ اسکا نام لیکر قرآن پاک خو آلودہ کرے بہر حال اس قسط کے بعد ہم اگلی قسط لکھیں گے جس میں حضرت عیسی علیہ اسلام اور دجال کے ناموں میں لقب مسیح ہونے پر بات کی جائے گی دعا ہے کہ اللہ ہم سب کو دجال و شیطان کے شر اور انکے فتنوں سے اپنی پناہ میں رکھے ۔ اور زندگی اور موت ایمان اور شان والی عطا کرے ۔آمین
و آخر الدعوانا أن الحمد لله رب العالمين ۔
 
Last edited:

Niazbrohi

Senator (1k+ posts)

Al Toubah# 33
هُوَ الَّذِيْٓ اَرْسَلَ رَسُوْلَهٗ بِالْهُدٰي وَدِيْنِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهٗ عَلَي الدِّيْنِ كُلِّهٖ ۙ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُوْنَ 33؀
وہ اللہ ہی ہے جس نے اپنے رسول ﷺ کو ہدایت اور دینِ حق کے ساتھ بھیجا ہے تاکہ اسے پوری جنسِ دین پر غالب کر دے خواہ مشرکوں کو یہ کتنا ہی ناگوار ہو۔(33)
He is Allah Who has sent His Messenger with Guidance and the Right way so that He may make it prevail over all other ways, even though the mushriks be much averse to it.

Al fatah # 28
هُوَ الَّذِيْٓ اَرْسَلَ رَسُوْلَهٗ بِالْهُدٰى وَدِيْنِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهٗ عَلَي الدِّيْنِ كُلِّهٖ ۭ وَكَفٰى بِاللّٰهِ شَهِيْدًا 28؀ۭ
وہ اللہ ہی ہے جس نے اپنے رسول کو ہدایت اور دینِ حق کے ساتھ بھیجا ہے تاکہ وہ اس کو پوری جنسِ دین پر غالب کر دے اور اس حقیقت پر اللہ کی گواہی کافی ہے۔(28)
He it is Who sent His Messenger with the True Guidance and the Religion of Truth that He may make it prevail over every religion. Sufficient is Allah as a witness (to this).
 

BeggersForSale

MPA (400+ posts)
I already gave one indirect reference to Dajjal. Now, this is my second take with references only from Quran and Allah swt knows best. We cannot understand Dajjal without understanding what Quran has said about Jesus, especially the second coming of Jesus. We need to understand first according to Quran whether Jesus PBUH is already dead or whether he was never killed and was raised to Allah (swt). If he is dead then he is not coming back. But if he was raised alive then surely he need to die as Quran has already declared that everyone (including humans, jins and angels) will die except Allah (swt). We need to understand if he was raised alive then he must be in a dimension beyond this dimension of space and time. And that is why the physical laws of time don't apply to him until he returns back to this dimension of space and time. [It is another complex topic in which I will write sometime in the future if time permits].

Anyway let's see what Quran says about Jesus PBUH.

4:157: " - and for boasting, “We killed the Messiah, Jesus, son of Mary, the messenger of Allah.” But they neither killed nor crucified him—it was only made to appear so. Even those who argue for this [crucifixion] are in doubt. They have no knowledge whatsoever—only making assumptions. They certainly did not kill him."

4:158: "Rather, Allah raised him up to Himself. And Allah is Almighty, All-Wise." The word used is رفعہ


The above two ayahs establish that Jesus PBUH was never killed. Instead Allah swt raised him to himself. Question is what 'raised to Himself' mean? Can we consider it death just like every other sould died. My explanation Allah swt raised Jesus up to the dimension beyond this dimension of space and time. And then just after this ayah the next ayah declares:

4:159 - "Every one of the People of the Book will definitely believe in him before his death. And on the Day of Judgment Jesus will be a witness against them."

The above ayah clearly states that all the people of the book (i.e. talking about Jews and Christians and to some extent you can also include Muslims in them as well, however mainly the ayah is talking about Christians and Jews) will believe in him before his death. This clearly shows that Jesus PBUH is not dead. Otherwise how come Jews (who right now don't believe in him) will definitely believe in him before his death? This shows that his death never happened and will occur sometime in the future and that death will happen in this dimension of space and time and not in that other dimension where Jesus is alive because it does not make sense if Jesus PBUH dies in that dimension because it is not different than as if he was already dead.

Also, this concludes that there need to happen some event in the future that will cause all the people of the book to believe in him (which actually means believe him as a messenger of Allah swt). The only event that make sense is the second coming of Jesus PBUH. Otherwise please explain what could be that event that all the Christians and Jews will believe in him as messenger of Allah swt?

If you don't come to this conclusion then please explain what you can conclude from above Ayahs?

Now, another ayah of Quran says about Jesus (you might declare that here Quran is talking about Prophet Muhammad PBUH but if you read the context of the ayah and read the Ayahs before and after then you will find that those Ayahs are talking about Jesus and it make sense that here Quran is talking about him as well.):

43:61 - "And his coming is truly a sign for the Hour. So have no doubt about it, and follow me. This is the Straight Path".

So, how come the coming of Jesus is a true sign of the hour if his coming Quran is discussing happened 2000 years ago? An intelligent mind can conclude that here Quran is talking about the future (or second) coming of Jesus PBUH.

So, now, once we have established the second coming of Jesus PBUH then the question to ask is why he will come back? What could be that big reason that he is going to come back? This we deduce from following discussion.

The concept of Dajjal is always tied to Messiah. Dajjal is nothing but a 'false Messiah' i.e. in Hadiths he has been called Al-Maseeh-u-Dajjal (i.e. 'false Messiah) which means someone who will claim to be Jesus PBUH but will not be an actual Jesus PBUH. Why someone would claim to be Jesus Messiah if it is not established that he is going to come back. Someone would only claim to be Messiah if he can established that he is Messiah which people will only believe if the people are already expecting the coming of Messiah. Otherwise if people are not expecting coming of Messiah then no one will belief him to be Messiah. E.g. If a person come in the future and declare that he is Michael Jackson, then no one is going to believe him until it was already well established among the masses that Michael Jackson is going to come in the future.

Now, when we look around, we see that almost all Jews, Christians and Muslims believe in the second coming of the Jesus Christ. So, from logic, it can be deduce very easily that someone can actually come and declare himself to be Messiah (just like Mirza Qadyani did). However, no one will believe Mirza Qadyani to be Messiah (and indeed no Jews and Christians have considered him Messiah) because he never ruled the world from Jerusalem. Whereas in the scriptures of Jews and Christians it is written that Jesus Christ will rule the world from Jerusalem. Now, if someone will come in future and declare himself to be Messiah falsely (and shows all the signs of the Messiah that will make most people to believe him), how come the people will realized that this Messiah is indeed a false Messiah (or Maseeh-u-Dajjal)? This can only be possible if the real Messiah also come at that time. Without that, whatever you will do, you won't be able to declare the 'false Messiah' as the false Messiah.

I hope you find this useful and rest Allah swt knows best.
 

Back
Top