"American Army return From Afghanistan " By Orya Maqbool Jaan a Must read Column

ekdumReady

Politcal Worker (100+ posts)
مقبول صاحب کو خوش کرنا بڑا مشکل کام ہے۔ اب امریکی فوج مزاکرات کرکے نکل رہی ہے تو اس میں رونے کی کیا بات ہے۔ میں تو خوش ہوں، ایک بار مزاکرات ہو جائیں تو کچھ سکون مل جائے سب کو اور آگے بڑھنے کا موقع بھی مل جائے۔

WatanDost

Chief Minister (5k+ posts)
مقبول صاحب کو خوش کرنا بڑا مشکل کام ہے۔ اب امریکی فوج مزاکرات کرکے نکل رہی ہے تو اس میں رونے کی کیا بات ہے۔ میں تو خوش ہوں، ایک بار مزاکرات ہو جائیں تو کچھ سکون مل جائے سب کو اور آگے بڑھنے کا موقع بھی مل جائے۔

Janab PATHAROON SAI SIR TAKRANA THA
AUR MARNA THA TOW WAHAN AMERICA MAI KIA KAM THAI
YEAH JO 35 HAZAR PAKISTANI JAN SAI GAYE
AUR
LAKHON AFGHAN
IN KA HISAAB KON DAI GA
AB SAMAJH AA GAYA HO GA AAP KO "ROONA"

nsbabar

Politcal Worker (100+ posts)
yeh colum muzakraat walay bhai ki samjah se bala tar hai plz dobara parho tou shayad aap ko samakh aa jay kay auriya sahib kia kehna chah rahay haine,

Wadaich

Prime Minister (20k+ posts)
افغان باقی کوہسار باقی
الحکم لللہ الملک لللہ

الله اکبر
الله اکبرالله اکبر
الله اکبرالله اکبرالله اکبر
الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر
الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر
الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر
الله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبرالله اکبر

awan4ever

Before you guys starting jumping up and down at this idiotic article by Orya M Jan, take a few minutes and think what happend last time the Russians left?

Thats right. Theres going to be another power struggle and the warlords left equipped with weapons from the Americans will fight it out once again.

As for a declaration of outstanding victory, I dont know how you can call it that when what is left behind is millions of dead Afghans, an utterly ruined country with no power base and a tough time ahead because of the continuing political and military interference by its pesky neighbors, Iran, Pakistan and India who want to play their own power politics there.

Last edited:

samar

Minister (2k+ posts)
YE Orya Maqbool jan b sirf batoon ka shair he..................isko me ne aik seminaar me stability of pakistan k barey me bolney k liaey davat de lakin in sahab ne meree email ka javab dena b munasib na samjha.

i think sb apni shohrat k pojari hain.

KK YASIR

Minister (2k+ posts)
kisi ko to bakhsh do bhaii ab kuch log hi achey reh gaiye hain jo bina kisi khooof k likhtey hain baki sab tu ................................

jo acha kaam ker raha hai usey acha tu kahooo bas adat si bana li hai tanqeeed kerne ki k hamarey ilawa koi acha nai jo hum soch rahey hain wo sahii baki sab galat

Wadaich

kisi ko to bakhsh do bhaii ab kuch log hi achey reh gaiye hain jo bina kisi khooof k likhtey hain baki sab tu ................................

jo acha kaam ker raha hai usey acha tu kahooo bas adat si bana li hai tanqeeed kerne ki k hamarey ilawa koi acha nai jo hum soch rahey hain wo sahii baki sab galat

Please don't waste your time by commenting on the idiotic responses. Their Mental infection and Disease of their heart is incurable. May Allah (SWT) guide us all.

awan4ever

Please don't waste your time by commenting on the idiotic responses. Their Mental infection and Disease of their heart is incurable. May Allah (SWT) guide us all.

MashaAllah.

Her ikhtilafi post kay baad Mufti Wadaich sahb kay fatway ka intezar rehtay hay keh jis mein wo ikhtialaaf kernay walay ko wasil-ba-jahanum kertay hein aur sath mein Allah ke guidance ke dua bhe farmatay hein.

SubhanAllah.

Wadaich

MashaAllah.
Her ikhtilafi post kay baad Mufti Wadaich sahb kay fatway ka intezar rehtay hay keh jis mein wo ikhtialaaf kernay walay ko wasil-ba-jahanum kertay hein aur sath mein Allah ke guidance ke dua bhe farmatay hein.
SubhanAllah.

یہ مفتی کی ڈگری اعزازی طور پر دی ہے یا پکی پکی رکھ لوں؟
(serious)​

GeoG

Before you guys starting jumping up and down at this idiotic article by Orya M Jan, take a few minutes and think what happend last time the Russians left?

Thats right. Theres going to be another power struggle and the warlords left equipped with weapons from the Americans will fight it out once again.

As for a declaration of outstanding victory, I dont know how you can call it that when what is left behind is millions of dead Afghans, an utterly ruined country with no power base and a tough time ahead because of the continuing political and military interference by its pesky neighbors, Iran, Pakistan and India who want to play their own power politics there.

Before you wrote your response you must have known that after this civil war 90 percent of Afghanistan was under Taliban control, there was peace inside Afghanistan.

I neither subscribe to their version of Islam nor your Liberal Fascist Peers but reality is that they have defeated two super powers within the span of thirty years with their will power.

That power will prevail as they are the only organised force to remain till Afganis start disliking them. There will be war, no doubt but on a much smaller scale, who will confront Taliban when Karzai, Abdullah Abdullah et al. will be on first flight to Chicago with Amerian depature.

Last edited:

samar

Minister (2k+ posts)
MashaAllah.

SubhanAllah.

yousaf kazzab ka chela he, jo ikhtelaaf krey zaid hamid ki trha ye b usey kafir ,takfeeri,indian ,yahoodi bna detey hain..............abi tk is baat ka javab nhi de saka k 5 bachoo ki maan pe doorey dalana osko vrghala k uskey shohar se talak dilvana ,ye zaid hamid sahab ka makrooh kaam logo ko kion nhi btatey.

awan4ever

I neither subscribe to their version of Islam nor your Liberal Fascist Peers

Couldnt stop yourself from being judgmental could you?

Before you wrote your response you must have known that after this civil war 90 percent of Afghanistan was under Taliban control, there was peace inside Afghanistan.

It took almost 10 years and thousands of lives and a LOT of meddling from Pakistan to reach that point. Now once again the warlords are fully armed and have all the CIA dollars plus India and Iran meddling more than before. So I can only see the miseries multiply rather than recede.

w-a-n-t-e-d-

Minister (2k+ posts)
[h=3]http://36ohk6dgmcd1n.yom.mail.yahoo...t=nq/2269/&crumb=S2eVAxFgTPk&cb=1311265544224صلیبی جنگ ۔ ۔ مردہ باد
[/h]
de0gfr.gif

2qa4520.jpg