Amir Liaquat - Hadith Fulfilled! New Facts

awan4ever

Chief Minister (5k+ posts)
Thats just 170 million in this country. Theres almost a billion more.

And you can suck my pinocchio c**k. It grows everytime a prick like you spews bullsh*t. enjoy.

Last edited:

Ehraz

MPA (400+ posts)
Thats just 170 million in this country. Theres almost a billion more.

And you can suck my pinocchio c**k. It grows everytime a prick like you spews bullsh*t. enjoy.
(clap)(clap)(clap):):)
Just look at yourself... is this what left of Islam in you? Running empty of argue and start cursing on opponent... (clap)
You are no less in comparison to Abu Jahil (clap)

---------------------------------------- END -----------------------------------------

Abay O' Qadiani Hijray! Dawa to kartay ho Muhammad (peace be upon him) ke ummati honay ka lekin zara yeh to batao ke yeh Mirza Ghulam Ahmed Mal'oon kon hai ?

(i)Let me correct you in your poor understanding about Ahmadiyya Muslim Jamaat. Ahmadiyya is a community which includes many ethnic people from different nations. You can't call someone Qadiani who is not from Qadian. ;)
(ii) There is no MULLAIAT in Islam Ahmadiyya. Reach out for Ahmadis Ulema and compare them with yours... and you will find the different.
(iii) We are not happy at all - Even we pray to the Almighty Allah that he should give wisdom to Muslim and guide us all on His right path. Amin

yeh-cheez

Minister (2k+ posts)
Abay O' Qadiani Hijray! Dawa to kartay ho Muhammad (peace be upon him) ke ummati honay ka lekin zara yeh to batao ke yeh Mirza Ghulam Ahmed Mal'oon kon hai ?

waah yaar..aik he line mein ..or aik he zubaan say....pehla hijra...or phir....naoozubillah..i cant even think of it...in say larnay k liye...pehlay apnee zuban to theek kar lo yaar...aik co*k sucking ki baatein kar raha hay...aik aap ho..hejra heejra kar rahay ho.......isee liye to in (qadyaanion) ki meethi meethi baaton mein log aa jatay hain......argue on issues....!

lotaa

Minister (2k+ posts)
Hum Q jo marzi akrein,jitna hukkam us k liay hay islam mein ,itna hi hukkam humaray liay hay islam mein,aap n b kiya fazool baat ki hai,
kia fuzool baat kee hay yaar..maza aa gya..

kia mein or app amir liaquat hein...kia mein or app TV per aa kar logon ko deen sikhatay hein...kia mein or app her tv program mein aa kar logon ko yeh batatay hein k kon sahee muslim hay or kon nahee??

nahee na....

to phir bhai jaan..mein or aap jo marzee karein...hum log aam aadmi hein...humaray koi followers naee hain...mein shayad ap ko jaanta bhee naee hoon....or na aap muhjay....pr jis aadmi k liye log deewana waar 100 100 phone calls kar k us say deen k baaray mein poochtay hein...jub woh is kisam ka niklay ga....to maatam to karna chahiye na yaar...in other words sari qaum ko yeh pichlay kaee saaalon say CHAAY banata raha...or aab jaisay saadah loh log yeh bolein...k GHALTIYAN SUB SAY HO JAATEE HAIN.....oo bhaiii kyun jaanay do yaaar...taa k kal ko in ki tarah k 2 4 or aalim online aa kar humain deen sikhain or phir pata chalay ko woh khud to maa behan say kam baat naee kartay.....haddh ho gaee yaar....!!(clap)

jaag jaoo sarkaar....itnaa darguzaar bhee acha naee hota.....hum or aap public hain...aalim online naeee.....no wonder humaray oper yahee hukmaran naazil kiye gaye hain....kyun k hum achay or buray mein tameez naee kar saktay,,,

Ehraz

MPA (400+ posts)
@ SalmanShar
Hai Teray Paas Kia Galion Ke Siwa, Sath Mere Hay Taeed-e-Rabul Wara
Kal Chali Thi Jo Lekhu Pe Tegh-e-Dua, Aaj Bhi Izn Ho Ga To Chal Jaye Gi

Ehraz

MPA (400+ posts)
waah yaar..aik he line mein ..or aik he zubaan say....pehla hijra...or phir....naoozubillah..i cant even think of it...in say larnay k liye...pehlay apnee zuban to theek kar lo yaar...aik co*k sucking ki baatein kar raha hay...aik aap ho..hejra heejra kar rahay ho.......isee liye to in (qadyaanion) ki meethi meethi baaton mein log aa jatay hain......argue on issues....!
The pure religion Islam was sent to lead the mankind from darkness to light. But nowadays things happening backward...!
isee liye to in (qadyaanion)ki meethi meethi baaton mein log aa jatay hain.
Please ALLOW ME TO CORRECT YOU - Alhamdulillah, I am an Ahmadi, but NOT a QADIANI, because I do not belong to city of QADIAN. ;-)
You mean THE RAVISHING BEAUTY, THE PURITY AND THE TRUTHFULNESS OF THE ISLAMIC TEACHINGS. 100% agreed.

My dear Qadiani bhai, baat ko sher suna ke gol karne ki koshish na karo. Main ne poocha thA kevMirza Ghulam Ahmed Qadiani kon hai? Jawab nahin mila?

@ SalmanShar
Hai Teray Paas Kia Galion Ke Siwa, Sath Mere Hay Taeed-e-Rabul Wara
Kal Chali Thi Jo Lekhu Pe Tegh-e-Dua, Aaj Bhi Izn Ho Ga To Chal Jaye Gi

Aap ne sahi kaha, love for all, hatred for none ki aar main yeh masoom logo ka shikar kartay hain aur musalmano ko ulama se mutanaffar karne ki koshish kartay hain, ulamay Karam ko mulla keh ke musalmano main nafrat phailana, yeh hai in ka dharam

sok

Senator (1k+ posts)
Guys

Leave this qadiani alone, oh sorry he is a ahmadi. Huge difference. One starts with a, the other one with q. Don't even ask him to defend his religion for isn't the maloon leader Mirza Kana, died in his own ****.

Ehraz

MPA (400+ posts)
My dear Qadiani bhai, baat ko sher suna ke gol karne ki koshish na karo. Main ne poocha thA kevMirza Ghulam Ahmed Qadiani kon hai? Jawab nahin mila?
Once again - I am not Qadiani, I am an Ahmadi. I don't belong to the city of Qadian, and I've never been there also. How comes that you know his complete name and the city where he lived, but don't know who he is? (hmm) Google for Ahmadiyya or visit www.alislam.org << the official website of the Ahmadiyya Muslim Jamaat.

Ehraz

MPA (400+ posts)
Guys Leave this qadiani alone, oh sorry he is a ahmadi. Huge difference. One starts with a, the other one with q. Don't even ask him to defend his religion for isn't the maloon leader Mirza Kana, died in his own ****.
For your poor understand for the simple things of life. There is a huge different being a QADIAN or being an Ahmadi. Please put your brain in gear before you start talking, and try to escape your fairy tale world before it's too late for you ;-)

Last edited:
bhaee main ne to yeh suna hay ke Qadiani us ko apna nabi mantay hain, kia yeh baat drust hai ?

Once again - I am not Qadiani, I am an Ahmadi. I don't belong to the city of Qadian, and I've never been there also. How comes that you know his complete name and the city where he lived, but don't know who he is? (hmm) Google for Ahmadiyya or visit www.alislam.org << the official website of the Ahmadiyya Muslim Jamaat.

sok

Senator (1k+ posts)
Ha Ha. Mate I am a mechanic of Ahmadis and Qadianias. Know each and every part and how it works. I might even know more than yourself. So please argue with somebody else. I even read the books of Mirza Manhoos of Qadian. So start running away from this thread/forum.

And isn't it true that in almost all Muslim countries of the world, you people (Qadiyanis, Ahmadis, yeh yeh HUGE difference) are officially non Muslims. You only propagate in non Muslim countries like UK, South Africa, India etc.

For your poor understand for the simple things of life. There is a huge different being a QADIAN or being an Ahmadi. Please put your brain in gear before you start talking, and try to escape your fairy tale world before it's too late for you ;-)

Last edited: